Huomenta!
Neuvolassa taas käyty ja kaikki ok, mitä nyt sf-mitta huiteli jo ihan pilvissä ollen 39cm!!! :/ |O Esikoisestakaan mitta ei koskaan ylittänyt 37cm ja nytkin muka kuvittelin, että vauva olisi jo laskeutunut ja mitta pienenemään päin. Mitä turhia, hyvä, kun koko taulukko riittää tuolle mitalle.. Tietääkö joku, onko sf-mitta yhteydessä kuinka paljon vauvan kokoon? Lapsiveden määrä mulla on merkattu aina normaaliksi, jos ultralla on katsottu.
Siitä verestä kurkkuliman mukana terkkari ei ollut mitenkään huolissaan, kun sitä ei tule jatkuvasti. Hän sanoi, että raskaana olevilla on usein nenäverenvuotoa ja sitä on voinut olla esim. yöllä ja veri olisi valunut kurkkuun, josta se aamulla tuli liman mukana pois. Toivotaan näin.
Mitähän muuta... en edelleenkään tiedä, menisinkö käynnistykseen vai sektioon. Toisaalta jos käynnistykseen menisi, olisi meillä vauva tavalla tai toisella jo pääsiäisenä. Toisaalta ja toisaalta. Mut sitten mulla jäis esikoisen muskarin pääsiäisesitys väliin, kun se olisi tiistai-iltana.
Poppeliini, luonnollinen käynnistyminen olisi niin ihanaa, mutta harmi tosiaan, kun sitä päivää ei voi itse tietää, milloin lapsi olisi tulossa ulos.
Nyt ulkoilemaan.
Piipa rv 37+3