**HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

Oonpas tänään täällä roikkunut :D

Vaan piti tulla teille kertomaan :whistle: Tänään tuli meille tuplarattaat! Tilasin siis pari viikkoa sitten Hobbarista viime vuoden mallia satasen halvemmalla kuin tämän vuoden malli on. Noh, sieltä tuli sitten viestiä, että toimitusaikaa ei voi vahvistaa, ja kaupan puolelta hävisi tuo tarjous. No minähän miehelle kirosin, että nyt jos peruvat kaupan, kun heillä on rattaat loppuneet, niin nostan kyllä äläkän, koska tuollaisella puljulla pitäisi kyllä logistiikka olla siinä kuosissa, että tuotetta ei pitäisi voida tilata jos sitä ei ole -> eli olisin vaatinut uusia rattaita tarjoushinnalla. Mutta sitten se toimitusaikakin sieltä vahvistui ja tänään tosiaan tulivat - ja nepäs onkin tämän vuoden mallia! :D Että ihan hyvät kaupat sitten tuli tehtyä! Koottiin ne tuossa ja kuopus istui varmaan puoli tuntia kyydissä eikä suostunut tulemaan pois :LOL: Että mieleiset on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
AnnaBuu Lapsiesi lukumäärän perusteella ajattelin sinun olevan kymmenen vuotta vanhempi kuin mitä oikeasti olet. :D
Hih! :D Etpäs ole ainut. :D

Mua huvittaa aina vaan yks kauppareissu kun olin koko sakin kanssa kaupassa niin joku täti luuli mua perhepvä hoitajaksi. :LOL:

Sitten kun oon tosi nuoren näkönenkin vielä niin kerran ollessani kirpparilla,kaks mummoa päivitteli että "kyllä siinä nyt lapsi kasvattaa lasta..". :eek:

Hetken mietin mitä sanon mutta annoin niiden kauhistella enkä korjannu että 30v alkaa kuulkaas olla mittarissa. :D
 
Esittelin masuani muuten tuossa miehelle ja lapsille.
Lapsilta kysyttäessä miltä äidin masu näyttää esikoinen totesi että roikkuvalta, miksi se näyttää tuolta?
Mieskin mietti että mitäs se tarkoittaa että masu laskeutuu..

No ei välttämättä tosiaan vielä mitään tai sitten synnytys on lähenemässä.. (tai sitten ei :headwall: )
 
Yeb
Mä tuun mielelläni kerhoilemaan ainakin FB:n puolelle, laitan sulle yksäriä Kiiajaville :wave: Oon yhdessä salaisessa kerhossa täällä kaksplussalla mutta sinne meneminen tuntuu niin hankalalta jotenkin ja iso osa porukasta on hiljentynyt valtavasti :( Mutta toki sinnekin puolelle tulen, halukkaita näyttää olevan paljonkin!

Raskausarpia
ei ole tullut lisää.. Ainakaan vielä. Esikoisesta vatsanahka repeytyi ihan totaalisesti viimeisen kuukauden aikana. Mies totesi yks päivä kauhuissaan että "sulla on ihan kamalasti arpia!". Säikähdin jo melkein itekkin että joko taas sitten yhtäkkiä mutta näyttävät kaikki kyllä noilta vanhoilta ja vaaleilta. Eikös ne tuoreet kuitenkin ole punaisia? En muista :ashamed:

Me saatiin esikoisen yhdistelmät vihdoin kuntoon monen kuukauden tappelun jälkeen ensin varaosista ja sitten isännän laiskuudesta vaihtaa ne osat. Mutta nyt on ihan kuin meillä olisi uudet kärryt :D Pesin ja puunailin ja suihkuttelin silikonia niihin pari tuntiakin tänään. Pistinpä oikein vauvankopan paikoilleen niihin, en raaski heti liata niitä tuolla loskassa kun hyvin ollaan esikoisen kanssa pärjätty nyt monta kuukautta ilman rattaita tai sitten matkiksilla. Turhamaista :D

Yeb 36+5
 
KiiajaVille sulle laitoin yv :wave:
Mahan laskeutumisesta.Tarkoittaako se et jos vauva on kiinnittynyt,et mahan myøs kuuluisi olla laskeutunut,vai?kertokaa esikoista odottavalle :ashamed: siis kun mullehan neuvolassa sanottiin et vauva olisi aika hyvin kiinnittynyt,mutta kuitenkin omasta mielesta maha viela tosi ylhaalla.Niin eli miksi se maha laskeutuu?
Raskausarvista ei ole taalla semmosia nakynyt ja toivottavasti ei niita tuliskaan *koputtaa puuta*
Vauvan kotiutumisvaatteita kysymys,eli mita olette(aiotte)pakata vauvalle mukaan laitokselle?Itse pakkailen parasta aikaa sairaalakassia(VIHDOINKIN!)ja en oikein osaa paattaa mita sille vauvalle pakata mukaan.Esim.laitanko pienelle sukkahousut housujen alle,kun kuitenkin paalle tulee fleecepuku(tai H&M:n nallepuku)+kaukalopussi?Onkohan liikaa pienelle,kun kuitenkin autossa lammin...ja mita sitten bodyn paalle?Entas sitten sukkaosasto?Sukat,villasukat?onko tarpeeksi?Vai laittaakko viela paalle aitiyspakkauksen toppatøppøset?Paljon on kysyttavaa esikoista odottavalla... :D
(.) Ne allergia laakkeet oli mun pelastus!ei kutia enaan!!!Luojalle(tai siis laaketieteelle)kiitos siita! :D Ihana tunne kun saa nukkua rauhassa =)

Hemmi ja Masu-Ukko 36+2
 
Hyvää iltaa!

Mieki oisin kiinnostunu liittymään nuihin kerhoihin, tuonne fb:hen ja vaikka tännekki jos joku sen laittaa :)

KiiajaVille Munki mielestä näyttää siltä että kyllä se on laskeutunu.

Maitoa ei juuri mitään ole tullut, kerran vähän jotain kirkasta mutta sen kummemmin ei sitten ole tullu mitään. Esikoisen aikaan taisi näihin aikoihin jo tulla ihan lakanalle asti.

Minäkin voisin haluta vähän sitä siivousvimmaa tänne. Kiinnostusta olisi laittaa paikat kuntoon, mutta jotenkin kaikki jää sille tasolle että hoen vain että pitäisi laittaa se ja se ja mitään en saa aikaan. Halu ois tehä kunnon siivous ennen pikkusen syntymää ja karkottaa kaikki pölypallot nurkista ja likatarhat kun on tullut muutenkin nyt vähän laiskemmin siivottua mutta jotenkin vain ei saa aikaan alottaa. :ashamed: Ja nyt vielä tuokin kun tuntuu että paikkoja siihen malliin kolottaa että aika hitaalla tahdilla sais siivoilla.

Mun pitäs hommata silitysrauta, en ole kovin innokas normaalisti silittämään mutta nuot vauvan vaatteet vois kyllä silitellä kun ovat aika ryttysiä. Vanha silitysrauta on mennyt jotenkin niin huonoksi että sillä ei tee mitään.

Nekkunen ja Iita 35+1
 
Stoppis, myös mulla on hyvä kokemus viime viikolta Hobby hallista. Tilasin sieltä Philipsin itkuhälyttimen, jonka hinnaksi ilmoitettiin 89 euroa. Sama hälytin maksoi mm. Gigantin verkkokaupassa 139 euroa ja muuallakin paljon enemmän. No, sit kun olin jo vahvistamassa tilausta niin kappas vain, hinnasta putosikin yllättäen 20 euroa pois!! Joku kanta-asiakasale kai, jota ei kuitenkaan missään sivuilla mainittu. Kivoja ylläreitä tällaiset. :D
 
Oli vaikeuksia saada unta, mutta tässä netissä surffattuani tunnin verran, niin alkaa onneksi väsymys painamaan :)

Maitoa on täälläkin herunut tipoittain koko ajan, juuri noin, että rintaliivit kuivuu kiinni. Ja nyt on alkanut tulemaan enemmän. Tuntuu kieltämättä omituiselta, että omat rinnat erittää jotain... Rasvailetteko valmiiksi rintoja? Kätilö sanoi viimeksi, että kannattaa nyt jo rasvailla ja mietin tässä, että milläköhän rasvalla...

Lipastoa ei löydetty mieleistä Ikeasta. Joten maanantaina kierrätyskeskukseen. Ei omatuntokaan niin kolkuta, jos sieltä löytyisi jotain kivaa. Olo on pettynyt, kun en pääsekään vielä laittelemaan vauvan vaatteita lipastoon :/

Kiputiloja on alkanut olemaan aavistuksenomaisesti, ehkä sitä vielä täytyy kuin täytyykin synnyttää tämä kaveri ulos, jännittää pikkuhiljaa.

Kiiajaville, laitan minäkin tietoja ittestäni tuohon fb-ryhmään, mutta muihinkin ryhmiin olen halukas tulemaan, jos perustajia löytyy! Itse en ole koskaan sellaista mihinkään perustanut, mutta ehkä asiaan voisi perehtyä...
 
Luettu on ja nyt hommiin.
Odottelen minäkin että laittaako joku pystyyn toiseenkin paikkaan kerhon tms. että kaikki pääsee mukaan eikä vain tuonne naamakirjaan. Minähän en osaa mitää kerhoja perustella :ashamed:

POKS 34

-Chiq ja Taneli

Täällä kans liikutaan nyt enemmän ja voimakkaammin. Hyvä niin. Ei taida olla laskeutunut tämä tyyppi kun eilenkin oli niin vaikea hengittää kun tuntui aivan ylhäällä selkä?.
 
huh, kun huonosti nukuttu yö. Montaa tuntia en ole nukkunut, korkeintaan neljä ja nekin pyörien... Nälkään heräsin kaksi kertaa, toisen kerran puoli viideltä ja silloin luovutin. Nousin kokonaan, kun herätys kuitenkin oli puoli seiskalta. Olisi nimittäin koulua tänään ja huomenna (se siitä äitiysloman ihanuudesta :whistle: ) Enkä muuta saanut aikaan, kuin surffailin netissä tutkien tätä vaunuasiaa, kun on hakusessa vielä merkki ym. Ja törmäsin tuohon luomuvaunuun!!! Aargh, mikä kriisin paikka |O Ihan liian kalliit, mutta nyt omatunto soimaa, jos/kun hankin minkään muun merkkiset... Tieto lisää tuskaa... Ehkä tää saa kulkea kantoliinassa kunnes oppii kävelemään kohta...
 
Huomenta!

KiiajaVille :wave: nakattu yksärillä, et tää ainaki tulee fb:hen, sekä muihin kerhoihin jos joku niitä perustaapi =)
Mutta tuo fb on nyt muutenki auki aamuisin varsinkin, niin sinne siis ainakin :D

Eilen onkin sitten hankittu vähän muutakin tavaraa, ni en jaksanu illalla koneella istuksia...itkuhälytin ostettu tännekin nyt, tai äiti ja isä osti sen meille =)
Vielä puuttuu sitteri, tutit, vaipat ja ainakin 2 tuttipulloa, vedelle ja sit jos on tarvis maidolle. Muutaman tuttelin/nanin ostan kotiin varuiksi, JOS sattuu että ei oma maito vielä riitä siinä vaiheessa.
Vaatteet alkaa olemaan kasassa nyt suurinpiirtein. Mutta hoksasin sen, että jos sattuu käymään niin, että vauva tuleekin huhtikuun alussa, jos se käynnistys nyt sitten tuleekin, niin pakko kait se on se toppapuku hankkia jostain. Ei taida ihan sillon vielä pelkällä fleecepuvulla pärjätä. Tosin ostin yhden puvun kokoa 68, että siihenhän kyllä voi laittaa, vaikka onkin vielä iso...Mutta mietinnän alle tuo sitten.

Empuuu kyseli tuolla tuosta painon laskusta... Mä en tosiaan tee mitään erikoista. Siis en liiku kun pieniä lenkkejä enää koirien kanssa, en jumppaa enkä syöntiäkään ole vähentänyt. Mutta mulla oli tämä sama "ongelma" jo esikoista odottaessa. Paino laski alussa niin, että loppuraskaudesta painoin sitten sen saman, mitä alussa. Sitten synnytyksen jälkeen olin -9 kg laihempi. Samaa kaavaa näyttää menevän nytkin tämä juttu. Neuvolassa täti siitä "motkottaa", mutta yritin kyllä sanoa hällekin, että äitipolilla juttelin lääkärin kanssa tuosta ja hän ei ollut mitenkään huolissaan siitä ja sanoi, että kun kiloja on muutenkin liikaa niin ei haittaa vaikka paino ei nousisikaan kun kerta vauva voi hyvin.
Ja siis tää sama juttu on ollut myös mun äidillä, joten kai tää jotenkin suvussa kulkee...
Siis minähän itse en siitä valita, mutta neuvolassa se luo oman stressinsä sen vuoksi, että epäillään etten syö.

Maitoa täälläkin jo tulee, en muista oonko kommentoinutkaan siihen mitään...Hourio mikä hourio....Mulla se ei ole kirkasta nestettä, vaan ihan kellertävää nestettä tulee, lähinnä saunassa.

Täälläkin huono yö takana, mies ja poika nukkuivat niiiiiiin leveästi, että harkitsin jo muualle siirtymistä. Poika tuli meidän keskelle jossain vaiheessa yötä ja sitten vielä samaan syssyyn nuo koirulit...
Sitten kun sain hyvän asennon, niin ei siinä kauaa kestä olla kun lonkkia särkee ihan tuhottomasti!!!
Ja ai nii, sukkapuikko-kivut on löytänee tiensä tännekkin! Ai ai ai...

buam 33+2
 
Kotiintulo vaatteista Niitä en ole muuten vielä ostanut. Mutta Hemmille, itse laitan varmaankin vauvalle bodyn, potkarit tai puolipotkarit, riippuen säästä villapuku ja joku kevyt toppa-asu, sekä tietysti kypärämyssy ja villapipo.
Tietysti jos matkaa on aivan mielettömästi tuo varustus on lämpimässä autossa liikaa, silloin jättäisin kevyen toppa-asun pois, muuten samat (ja ehkä villamyssynkin)

Siivousvimmaa tännekin kiitos!

FB kerhosta, jotka siihen haluaa liittyä niin laittakaa mulle yv:nä sähköpostiosoitettanne, se mikä on siellä FB:nkin tiedoissa niin pystyn laittamaan kutsua, olematta kaveri. (vaikka ei sekään kyllä mua haittaa)

Mahan laskeutuminen/vauvan kiinnittyminen on tosiaan eriasioita. Välttämättä kaikilla ei edes sitä laskeutumista huomaakaan, esim jos on lyhyt niin ei ole edes samalla tavalla tilaa kuin pitkillä äideillä.

Aamulla vessassa huomasin että limaa tulee ei älyttömän paljoa mutta kuitenkin, kirkasta sentään (ehkä onneksi) vielä tässä vaiheessa. Mutta selkeästi se on lisääntynyt, vaikka eihän sekään taas välttämättä tarkoita mitään.

Se olisi tänään taas pakkaspäivä, eilisen vesisateen ja nollakelin jälkeen.
Esikoinen ei ollut päässyt eilen tarhassa ulos, tädit olivat päättäneet ettei mennä ulos kun kaikilla ei ole kuravaatteita mukana. Joten kaikki lapset oli sisällä.
Mies ei "suostu" sanomaan tädeille että neidin tähti jonathan vaatteet on vedenkestäviä, koska joutuisi sanomaan sen niin monelle erikseen :headwall: (niitä tätejä on siellä muistaakseni 5)
No, onneksi olen juuri huudosta huutanut vaatepaketin ja siellä on yhdet kurahousut niin voi viedä ne sinne (+ kurahanskat).
Neitiä oli hieman vaikea saada tänään lähtemään tarhaan, koska niitä kuriksia ei ollut laittaa mukaan, tietysti haluaa mennä ulkoilemaan ja kun yksi täti oli sanonut että ne pitää olla niin silloinhan ne pitää olla.

Libero kerhosta oli tullut taas sähköpostia, mukana synnytyssunnitelma. Voisin laittaa vaikka tähän niitä kysymyksiä jos joku ei ole libero-kerhon jäsen niin voi myös miettiä asioita.. (jos haluaa)
Kuka tulee mukaan synnytykseen?
Mitä toivomuksia sinulla on avustajalle?
Erityistoivomukset synnytyksen aikana?
Mitä odotat kätilöltä?
Kivunlievitys?
Asiat, joita haluat välttää?
Milloin muu perhe saa tulla katsomaan uutta vauvaa?
Tavarat, jotka on muistettava ottaa mukaan sairaalaan?

Nyt saa muuten huhtikuun puoleen väliin saakka tuplapisteet libero-vaippapakkauksista, tehtaalla on jotain ongelmia ja kuvioinnit vaipoista saattaa puuttua tai ne on väärässä kohtaa, muuten vaippa on kunnossa.
Saa kerättyä hyvin pisteitä kun vielä Mammuttimarkkinoillakin 3 pakettia liberoa maksaa "vain" 27e.

Mutta nyt raivaamaan taas keittiötä.. josko se siivousvimma sitten iskisi..

KiiajaVille 37+0 :heart: (enää 20 päivää LA:han)

 
Täälä kans nukuttu suht huonosti,olin koko illan niin kipeenä.Selkä ja lantio särki ja tuntui että halkeen siitä kohdin joka suuntaan.Sitten alkoi puolen yön aikaan tulla kipeitä suppareita,kesti tunnin verran.

Muuten ei mittää erikoista tänne,sellanen normi "kvaak kvaak" olo tän mahan kans. :D

37+2 :heart: (eilen olin päivää edellä.)
 
Olen ihan pudonnut listoilta, alkuodotuksessa kirjoittelinkin jonkin verran mutta sitten työ ja kaksi pikku miestä vei kaiken vapaa-ajan. Minulla siis oli laskettuaika 6.4. mutta raskausmyrkytyksen takia synnytys käynnistettiin viikolla 35+6. Tyttö syntyi 10.3. viikot tällöin 36+1. Kaikkin yllätykseksi vauva olikin tyttö, itsekin olin varma pojasta kun niitä jo kaksi oli. Emme ole siis yhdestäkään ottaneet selvää kumpi tulossa. Täällä me vielä sairaalassa opettelemme vauva-arkea ja vauvan pitäisi vielä nostattaa hieman painoa. Itse synnytys meni ihan hyvin, mutta sitä ennen ja sen jälkeen olin itse todella huonossa kunnossa. Ensin raskausmyrkytyksen takia ja synnytyksen jälkeen revennneen istukan takia, mutta näistä vaikka sitten myöhemmin kun pääsen oikein kunnolla koneen ääreen. Loppu hyvin kaikki hyvin ja terve vauveli tuhisee tälläkin hetkellä tässä rinnan päällä :)
Terv. Tinttarilla
 
merkkaan :)
vauvan laskeutumisesta edellisessä raskaudessa vauva ei ollut kiinnittynyt tai laskeutunut ollenkaan..(muistaakseni) siis pari päivää ennenkuin synnytin niin ei ollu tapahtunut mitään joten hulinalla sitten vauva laskeutui..tämäkään ei ollut kiinnittynyt mutta en sitä jaksa ajatella kun edellisessäkin kaikki tapahtui sitten kerralla.heh,kirjotampa sekavasti mutta josko joku saisi selvää :LOL:
toisilla tuntuu olevan synnytys lähellä,vaivat on ainakin lisineet. jaksamisia kaikille!
itsellä kaikki vaivat on taas hävinneet :eek: ,noh ei passaa valittaa

angelia rv 36+2
 
tinttarilla onnea!! :heart:

Eiliset neuvolalääkärikuulumiset nyt
36+1 (35+0)
Paino -1100 (+1280) yhteensä tullut 10,4kg
Hb 112 (112)
Paineet 102/68 (109/66)
Sf 32,5 (31) kerroilla eri mittaajat
Syke 156 (130)
Rt (rt)
Lääkäri toisti monta kertaa että pehmennyt on ja että nyt saa syntyä.. Jäi mieleen kun niin monta kertaa mainitsi, vaikken mitään itse kysellyt..
Maanantaista ei siis ole muutoksia ulostuloaukolla.

Nyt on sellanen olo ettei tämä synny koskaan. Ensin meinaa tulla ja saa ajatukset pyörimään.. Puuh.

Tänään on viikot kun esikoisesta lähdettiin sairaalaan ja "huomenna" syntyi..

Palaan kommentoimaan myöhemmin.

Yv:tä laitettu KiiajaVille

Greddy ja Piksu 36+2
 
Tinttarilla Oikein paljon onnea pikkuisesta! :heart:

Ja poksujille myös onnittelut. Hienoja viikkoja täällä kyllä on jo porukalla. :)

Siitä maidon tulosta kun eilen juuri kirjoitin että eipä ole oikein tullut vielä, niin eikö viime yönä ollut toinen rinta jotain vuodattanut. :D Nukun ilman paitaa niin ihmettelin yöllisellä vessareissulla että mitä ihmettä mun rinnassa on kuivuneena. :LOL:

Täällä on monella ollut huonosti nukuttu yö, kuten myös omalla kohdalla oli aika katkonainen yö. Mutta en niinkään kipujen takia valvonut vaan olin jotenkin entistä herkempi nukkumaan. Miehen raskas hengitys ärsytti suunnattomasti. Yritin hetken sohvallakin nukkumista mutta palasin sitten sänkyyn korvatulppien kanssa, mutta en saanut silti täyttä hiljaisuutta. :D
No eiköhän tässä taas jaksa tovin ja otan sitten päikkärit.

Tänään on tarkoitus mennä parin kaverin kanssa lounastamaan keskustaan, saa nähdä miten selviän keskustan reissusta näin yksinäni. Ensinnäkin yletynkö enää parkkihallissa ottamaan sitä lippua autossa istuen. :LOL: Muutenkin tuntuu että tuo autoilu on vähän niin ja näin, kädet ei meinaa ylettyä rattiin, mutta eipä tuo keskustaan ajo kamalan pitkä matka onneksi ole.
Samalla jos kävisi ostamassa vaikka pari imetyspaitaa. :)

Ulkona olisi ihana ulkoiluilma, mutta tiet on niin pirun liukkaita joten taidan jättää iltapäivälle kävelyn.

Aurinkoista päivää kaikille!

- Hapsiainen ja Herne 37+2
 
Onnea tinttarilla!

Täällä taitaa tulla maitojauhetta ;) (okei ilmeisesti pikku tippoja jotka kuivuu nänniin ja sitten niitä rapsuttelee pois.)

Nää kävi eilen valmennuksessa kuuntelemassa imetyksestä :)

Unico ja Toukka 33+0 :D
 
Huomenta.

Täällä on näköjään useampi huonosti nukkunu. Liityn porukkaan mukaan. Menin kyllä nukkumaan hyvissä ajoin kun muka väsytti. Sit en saanukaan unta ja nousin ylös kattelee töllöö. jOskus kahden pintaa kömmin takasi sänkyyn ja mietin, ett näinköhän uni tulee. En kyllä mitenkään erikoisen hyvin nukkunu ja nyt ysin pintaan heräsin ja nousin ylös. Voipi tänään ollu väsyny päivä ja joutua nukkumaan päikkärit (eilen nukuin kans tunnin).

Minäkin voisin liittyä noihin molempiin ryhmiin ihan mielellään.

Katyana Meillä oli tavotteena saada toi huone nopeesti rempattua, että pääsee sit laittamaan ja siustamaan sitä valmiiks. Yllättävän nopeeta me se sit saatiinkin tehtyä, mutt eipä toi nyt mitenkään iso huone muutenkaan ole. Tapetointia tosin olisin halunnu ite kokeilla, mutt tällä kertaa "annoin periksi" ja sanoin avokille, ett isänsä saa tulla tapetoimaan. Tosin ei siitä tullu mitenkään nätti, vaikka pitää iteensä muka hyvänä tapetoijana (perusteena, ett on tapetoinu niin paljon). Voisin vaikka veikata, että iteki oisin siistimmin tapetoinu ensikertalaisena, koska mulla olis ollu kärsuvällisyyttä kattoo ne sauman kohdan eri tavalla. Nää ei oo niitä perinteisiä liisteritapetteja vaan liima seinään ja tapetti perään. Ja toi jälkimmäinen systeemi on kyllä tarkempaa hommaa, kun sen tapetin pitäs olla sit just eikä melkei suorassa ja vierekkäin. Ja avokin isä ei ole tätä systeemiä koskaan käyttänytkään. No ei auta valittaa, asennoiduin siihen ettei tuu ihan parhaimman näköstä jälkee. On meillä vielä tää yks makkari tapetoimatta ja sen teen kyllä ITSE sitten joskus :)

Onko se sit normaalia jos tisseistä ei tule mitään eritettä? Minen ainakaa oo huomannu mitään tulevan missään vaiheessa. Tai jos on tullu nii ehkä yhen tai kaks kertaa pari tippaa tossa taannoin, mutt ei nyt kyllä oo mitään siihen viittaavaakaan.

Mullaki on muuten maha laskeutunu. En oo muistanu siitä tänne kirjottaa, vaikka huomasin asian ainaki viikko sitten. PIti ihan avokilta kysyä, ett onko maha laskeutunu ja hänki sano, ett on. Eilen kävi kaveri kylässä ja sano sekin, ett mulla onmaha laskeutunu vaikken sanonu sille asiasta mitään. Ei olla siis nähty sen jälkeen kun jäin töistä pois.

tinttarilla ONNeksi olkoon tytöstä! :flower: :heart: :flower:

Mutt nyt hakemaan lisää kahveeta...

JääKyynel ja hiljainen tuittu 36+3
 
voi huoh....täällä yks kans jolla yö meni huonosti. Monen monituista kertaa kävin vessassa ja sit valvoin aamupuolella yötä pariinki kertaan:(

Meiän nyytti on ilmiselvästi vähentäny liikkeitä. Välillä ihan paniikissa täytyy kuulostella että onko se hengissä. Tuntuu nukkuvan aikas paljon.

Tinttarilla onnittelut vauvasta :flower:

Yv:tä laitettu kerhon tiimoilta:)

Pakastimen sulatus ois tässä meneillään ja tunnin päästä pikku kävelylle naapurin kera. On niin ihanan aurinkoinen päivä eiliseen verrattuna.

mother4 rv poks 37+0
 

Yhteistyössä