Ria :hug: jaksamisia koko perheelle!
ärveet 6+0
Hitaasti se aika etenee mutta varmasti.
Hellettä on piisannut koko viikon, siitä ollaan nautittu lasten kanssa. Pikkuinenkaan ei viihdy sisällä yhtään vaan heti on neliveto päällä kun huomaa että terassin ovi on auki.
Onneksi viihtyy pihalla, olishan se kurjaa nököttää sisällä koko ajan kun on niin kaunis ilma pihalla.
Kauhulla vaan odottelen jo syksyä ja talvea kun oikeesti ei pihalla viihdytä, tai en ainakaan itse viihdy niin paljoa.
Kiva on sitten ison mahan kanssa pukea talvivaatteita ja keväällä sitten talvivaatteet + kurikset.
Eka raskaus myös siten että ison mahan kanssa olen koko talven. Uutta sekin.
Odottelen vielä pari viikkoa ennenkuin soitan neuvola-aikaa, tai aikaisintaan viikolla 34 (siis kalenteriviikolla)
Silloin kun saan tuon yhden ymmärtävän korvaparin puoleksi päiväksi puistolapseksi. Nuorin ei vielä ymmärrä tai vaikka ymmärtäisi ei osaa puhua.
Välillä vieläkin tulee mieleen että mihin ihmeeseen sitä oikein lähdettiin, miten selvitään ja miten oikeesti päivän rutiinit hoidetaan?
Kuinka paljon se 4. lapsi muuttaa asioita? Kun tuo toinen tai kolmaskaan ei niitä kovin paljoa hetkauttanut?
Suunnitellaan viikonloppu reissua Helsinkiin ensviikoksi. Lapset mummilaan ja äiskä ja iskä hieman vapaalle
kun ei taas tiedä koska seuraavan kerran päästäisiin niin pitää ottaa kaikki mahdolliset ajat huomioon ja käyttää hyväkseen.
Ainut mutka on tässä se että mies oli alunperin menossa yksin veljensä ja tämän vaimon luo niin pitää vielä varmistaa että onhan ok että myös minä tulen. Tai oikeastaan se että se vaimokin olisi paikalla niin olisi mullekin seuraa.
Aurinkoista viikonloppua kaikille!