Pakko kysyä painosta.ahdistaakohan ketään muuta moinen yhtälailla? Mies on liikunnallinen ja arvostaa kovin terveitä elämäntapoja kuten minäkin ( ei ylim. välipaloja, namit vaan namipäivänä ja liikuntaa piisaa ja salaatteja ja kasviksia on joka ruualla) MUTTA mulla paino jo ennen raskautta 68-74 välillä ja nyt näyttää 74kg ja mie en halua neuvolaan nyt kun KAIKKI turvotukset näkyy tossa vaakassa.. mie tiedän että lapsen terveys ja odotus on ensisijaista jne jne mutta aikasemmissa suhteissa sain kuulla kommentteja tyyliin "ootko aatellu kuinka paljon kauniimpi oisit jos hieman tsemppaisit ja tiputtaisit painoa/liikkuisit enempi/ kiinteyttäisit..jne. jätti ilmeisesti Isomman loven kun uskoinkaan koska JOKAISESSA raskaudessa oon surru tota painoa ja taas se saa miut likiman pakokauhun valtaan... syön marjoja, kasviksia, hedelmiä ja liikun...mutta, mie häpeän...kaipa mie olen ainua joka ei osaa "nauttia" kasvamisestaan joka suuntaan. esikoisesta kiloja tuli 20 joka säikäytti, toisen kohdalla ja sen jälkeen on paino noussu noin 8kg/per. raskaus. saimpahan sanottua..tänäänkin mies kysy mitä mhtaa vaaka nyt näyttää ja enpä ilenny sanoa..muistutti sitten että marjoissa on vitamiineja ja ois varmaan ihan hyvä huolehtia ettei paino karkaa käsistä...huomaavaisesti toki asian ilmaisi, ei noin suoraan...mutta kumminkin...