Mäkin olisin tarkempi...jos ei olisi lapsia ennestään. Nyt en voi oikein heitä rajoittaa. Niin enpä oikein kauheasti voi tehdä asian hyväksi.Mua kyllä jännittää korona, varmaan tulee oltua vähän enemmän tarkempi kaikessa kun normaalisti olisi tässä tilanteessa. En haluaisi sitä kamalaa stressiä siitä että mitähän se vauvalle aiheuttaa jos saisin sen!
Niimpä!Sepä, ehkä tälläkin joku tarkotus sit oli?
Ei oo meillä pleksiä..
Jep, epätodellista todellakin! Mulla oli onneksi myös ensimmäinen raskaus tosi vähäoireinen, periaatteessa siis kai pitäisi tietää ettei oireettomuus mitään tarkoita.@amanda09 Tervetuloa! Samoja fiiliksiä tuntuu olevan, epätodellinen olo Ja just kun lievät oireet, niin miettii onko siellä ketään Mutta toivotaan parasta! Eiköhän syyskuussa mahdu hyvin mukaan, meitä on vasta 11 siellä Ilmotellaan täällä kyllä varmasti, kun rupee täyttyy!
Mukaan vaan! Laita yksityisviestillä nimi ja joku tuntomerkki profiilikuvasta @pumpuli1 :lleJep, epätodellista todellakin! Mulla oli onneksi myös ensimmäinen raskaus tosi vähäoireinen, periaatteessa siis kai pitäisi tietää ettei oireettomuus mitään tarkoita.
Ehkä voisin uskaltaa ryhmään mukaan samantien. Jännäillään sitten siellä yhdessä
Se on tosi ristiriitaista kun on toisaalta tosi tyytyväinen että pääsee helpolla (kavereilla on ollut vaikeaakin pahoinvointia, en todellakaan kadehdi), mut toisaalta kaipaa jotain pientä oiretta.Täälläkin oireettomuus aiheuttaa epätodellisia fiiliksiä, vaikka varmastikin pitäisi olla vain tyytyväinen jos pääsee vähällä
Korona huolestuttaa myös, mutta ei kai auta muu kuin seurata päivä kerrallaan miten tilanne etenee...
Laita mulle yksityisviestillä oma nimi Facessa, jos siis haluat nyt ryhmäänJep, epätodellista todellakin! Mulla oli onneksi myös ensimmäinen raskaus tosi vähäoireinen, periaatteessa siis kai pitäisi tietää ettei oireettomuus mitään tarkoita.
Ehkä voisin uskaltaa ryhmään mukaan samantien. Jännäillään sitten siellä yhdessä
Äh mitäköhän sekoilin, anteeks Ihan väsyneenä illalla ei näköjään aivot oikeen toiminut....Laita mulle yksityisviestillä oma nimi Facessa, jos siis haluat nyt ryhmään
Ei siis Pumpuli1:lle kuten @3milia sanoi
Onnea plussasta!Täällä myös eilen testattu positiivinen tulos. Laskettu aika olisi 8.4. ja toinen lapsi tulossa, jos kaikki menee hyvin. Oireita ei ole niin minkäänlaisia, enkä muista koska ne esikoisesta alkoivat. Mielestäni tässä vaiheessa oli kyllä jo jotain.
Yllättävän erilaiselta tuntuu myös uutinen tokasta lapsesta verrattuna esikoiseen. Silloin olin vain ja ainoastaan onnesta soikeana. Nytkin tottakai ehdottoman onnellinen mutta jotenkin samalla hirvittää, miten taas selvitään vauvavuodesta ja kaikesta mitä se tuo tullessaan, kuinka esikoinen reagoi jne...
Voisin olla kiinnostunut FB-ryhmästä, laitan sulle viestiä @saasoo Jos kaikki halukkaat ei mahdu tuohon ekaan, niin sittenhän voi tehdä toisen isommankin tms
Kuulostaa tutuilta pohdinnoilta! Varsinkin nyt koronan ohennettua turvaverkkoa entisestään, kun isovanhempia ei oikein voi apuna käyttää, jännittää kyllä vähän miten kaikki menee.Onnea plussasta!
Samaistun tuohon uutiseen toisesta lapsesta. Oon itsekin tosi onnellinen ajatuksesta, että saataisiin meidän toivomat kaksi lasta ja juuri tällä ikäerolla (2v8kk). Samaan aikaan kuitenkin edellinen vauvavuosi on vielä tuoreessa muistissa ja vaikka se oli myös ihanaa niin etenkin yövalvomiset hirvittää jo nyt, kun ei ole mahdollisuutta samalla tavalla levätä päivisin (vaikka esikoinen onkin päiväkodissa ainakin jollain tunneilla). Samoin jännittää sairastelut ym. kahden lapsen kanssa, kun se on raskasta jo nyt.
Ja toisaalta taas, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin tämä raskaus ja vauva on meidän viimeinen, joten kyllä tästä haluaa myös ottaakin kaiken mahdollisen irti. Nyt on synnytyksen ja vauvan hoidon suhteen varmempi olo kuin esikoisen kanssa, vaikka toki molemmat voivat poiketa täysin ekasta kerrasta. Niin ehkä tästä osaa nauttia eri tavalla kuin ensimmäisellä kerralla.