Huhtikuiset 2021

Hei,
Minäkin olen jo tovin kurkkaillut vuoron perään tänne, sekä maaliskuisiin. :giggle:
Viikko sitten perjantaina plussasin ensimmäisen kerran ja keskiviikkona digi näytti 2-3 :) Luulisin, että la on huhtikuun puolella, mutta katsotaan. Esikoinen on jo päälle neljätoista vuotias. Kaikki tuntuu niin jännittävältä, kun edellisestä raskausajasta on jo viisitoista vuotta aikaa :D Itse täytän 33 loppuvuodesta.
 
Hei, mäkin varovaisesti ilmottaudun mukaan! eilen olisi pitänyt menkat alkaa ja torstaina sain haalean viivan, joka tänään testatessa oli asteen tummempi
Oireita ei ole kauheasti, ehkä pientä väsyä ja menkkamaista kipua/painetta vatsalla

Tänä vuonna olen yhden keskenmenon kokenut, joten en vielä faceryhmään halua, mutta viimestään ultran jälkeen haluaisin
Ehkä aiemminkin jos viiva hyvin tummuu!

Meillä huhtikuinen olisi toinen lapsi, ensimmäinen nyt 1,5v
laskettu aika nyt olisi ~5.4.
 
Heipsan! Täällä plussattu haalein viivoin jo usiampi päivä. Ovulaatiotikku näytti pos 20.7. Laskettu aika tämän perusteella olisi 12.4. Oireet kertoi raskaudesta aiemmin kuin testi, huonoa oloa on riittänyt. Meillä uusperhe jossa molemmilla yksi lapsi edellisistä liitoista ja nyt tulossa kolmas yhteinen. Tämä on nyt meirän viimeinen ja yritän ottaa tästä raskaudesta kaiken irti <3 Haluaisin mukaan myös perustettavaan fb-ryhmään. Ikää mulla on 35v, lapseni; poika-08, tyttö-15 ja tyttö-18. Aikaisin olen liikkeellä, mutta luotto on kova :love:
 
Kyllä se munkin viivani oli aamulla vahvistunut <3

Sovelluksen, josta seuraan kuukautisia, mukaan nyt olisi menossa 4+2 (LA 9.4.). Muut laskurit näyttää 4+4 (LA 7.4.). Eipä tuolla nyt merkittävää eroa ole, mutta hämmentää silti :D Lähinnä häiritsee se, että perjantaina tuo viiva oli vielä haalea ja nyt vasta selvästi vahvempi. Mun kk-kierto on nyt viime kuukaudet ollut 26 päivää, mutta tuolla 28 päivällä (eli pe olisi ollut vasta 4+0) kävisi paremmin järkeen noiden viivojen kehitys. No, seuraavat viikot näyttää, miten homma etenee :)
 
Onnea uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan! :)

Täällä podetaan väsymystä ja uskomatonta rintojen kipua! Yöllä herään joka kerta kylkeä kääntäessä, kun tuntuu että jompikumpi tai molemmat halkeaa tai muuten menee rikki...:LOL: Alavatsa- ja selkätuntemukset jatkuu vaihtelevina, välillä mikä tahansa asento tuntuu pidemmän päälle hankalalta.

Täällä kovasti odotellaan varhaisultraa, että näkee onko joku kotona :)<3
 
  • Tykkää
Reactions: Pirpulainen
vierailija
Täällä kans yks varovainen odottaja. Nyt viikonlopun seuraillut teidän keskustelua ja uskaltaudun kommentoimaan.
Tein kaks viikkoa sitten pari hyvin haaleaa haamua ja pitkän viikon jälkeen testiviiva vahvistui. Eli viikko sitten plussattu varmasti ja torstaina oli tehtävä vielä neljäs ennen neuvolaan soittoa, ettei vaan oisi kadonnut mihinkää. Mulla tänään menossa siis 5+3 ja laskureiden mukaan laskettu olis 1.4. Apua
Tää pieni olis meidän ensimmäinen!
Ja toi Face-ryhmä kans kiinnostelis!
 
Mäkin varasin nyt varhaisultran ja ensimmäisen neuvolakäynnin. Tein digitestin ja se näytti 2-3 viikkoa eli menisi hyvin yksiin sen kanssa, että nyt olisi 4+3 tai 4+5 menossa. Teen vielä ensi maanantaina uusiksi (tulee kalliiksi tämä vainoharhaisuus :D), sillon pitäisi tosiaan olla jo ainakin se 3+.

Pystyttekö ilmoittelemaan täällä, jos tuo FB-ryhmä alkaa täyttymään? Mulla on kolmen viikon kuluttua se varhaisultra ja mielelläni vasta sen jälkeen liittyisin. Viime raskaudessa kävin tosi aikaisin siellä ultrassa ja paranoidina menin uudestaan jo parin viikon päästä, kun oireet loppuivat kokonaan ja nyt koitan olla tekemättä tätä virhettä uusiksi :D nyt tuolloin pitäisi olla jo ainakin 7+4, joten jos siellä on kaikki hyvin niin voisi vähän turvallisimmin mielin olla.
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
hjl
Täällä kans yks varovainen odottaja. Nyt viikonlopun seuraillut teidän keskustelua ja uskaltaudun kommentoimaan.
Tein kaks viikkoa sitten pari hyvin haaleaa haamua ja pitkän viikon jälkeen testiviiva vahvistui. Eli viikko sitten plussattu varmasti ja torstaina oli tehtävä vielä neljäs ennen neuvolaan soittoa, ettei vaan oisi kadonnut mihinkää. Mulla tänään menossa siis 5+3 ja laskureiden mukaan laskettu olis 1.4. Apua
Tää pieni olis meidän ensimmäinen!
Ja toi Face-ryhmä kans kiinnostelis!
Kirjauduin nyt kans, eli olen tuo vierailija. Ja laitoin sassoolle viestiä Face-ryhmästä!

Täällä aika vähäisillä oireilla odotellaan. Mahaa nipistellyt oikeestaan oviksesta asti päivittäin, eli jonkun 3vko nyt... Eilen tuli etova olo kun mahaa juili niin kovaa. Ja vessassa on tullut ravattua aika tiuhaan. Koitan nauttia vielä kun oireet ei haittaa elämistä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: saasoo
Wanti, mullakin ihan kamala väsy välillä! Vois vaan nukkua koko pöivän! Onneksi ei kuitenkaan joka päivä...

Tänään varasin neuvola-ajan. 3 viikkoa pitää odottaa että pääsee kurkkaamaan onko siellä joku! Toivottavasti näkyy ja kuuluu jo hyvin
 
Täällä väsyttää kanssa..:sleep: Se on se vallitsevin oire. Tänään myös enemmän tuntunut arkuutta rinnoissa ja juilinut alavatsaa taas❤ :)

@palalaa mulla kans neuvola just 8+0 ja varhaisultra 8+1, vajaa 3 viikkoo enää :love: (y)
Meillä ultrataan täällä jo neuvolakäynnillä :) ei tarvinnut erikseen varata varhaisultraa, mutta toki laitteet ei oo ihan parhaimmistoa... sain valita meenkö jo tuolloin vai odotanko vielä viikon että olis varmemmin näkyvissä. Halusin tuohon kun uuteen ultraan pääsee sitten kyllä myös jos ei saa kunnolla näkymään! Mutta varmasti kyllä stressaan jos ei heti näykään,sn riskin otin...
 
  • Tykkää
Reactions: saasoo
@palalaa Tervetuloa, lisäsin sut listaan! :)

Nukuin tänään kolme tuntia, kun tulin töistä :sleep:Nukun kyllä normaalistikin päikkärit töiden jälkeen, mutta vähän maltillisemmat :)Muutenkin on nyt plussan jälkeen ollut huomattavasti normaalia nuutuneempi olo. Ehkä pöpperöinen kuvais paremmin, kuin väsynyt:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: palalaa
vierailija
Mulla ei oo oireita tällä hetkellä juur ollenkaa. Tai no, väsyttää ja nälättää. Mutta alavatsalla ei mitään tuntemuksia ja alun turvotuskin on poissa. Jotenkin en edes usko koko raskauteen tällä hetkellä. Rtestin viivat kyllä vahvistui ihan hyvin..digiä en oo tehnyt. Varhaisultran varasin kolmen vkon päähän, silloin kai 7+3 viikkoja. Neuvolaan haluaisin vasta sen jälkeen soitella...

40+ äiti, rv 4+3.
 
  • Tykkää
Reactions: pumpuli1
Mäkin varasin nyt varhaisultran ja ensimmäisen neuvolakäynnin. Tein digitestin ja se näytti 2-3 viikkoa eli menisi hyvin yksiin sen kanssa, että nyt olisi 4+3 tai 4+5 menossa. Teen vielä ensi maanantaina uusiksi (tulee kalliiksi tämä vainoharhaisuus :D), sillon pitäisi tosiaan olla jo ainakin se 3+.

Pystyttekö ilmoittelemaan täällä, jos tuo FB-ryhmä alkaa täyttymään? Mulla on kolmen viikon kuluttua se varhaisultra ja mielelläni vasta sen jälkeen liittyisin. Viime raskaudessa kävin tosi aikaisin siellä ultrassa ja paranoidina menin uudestaan jo parin viikon päästä, kun oireet loppuivat kokonaan ja nyt koitan olla tekemättä tätä virhettä uusiksi :D nyt tuolloin pitäisi olla jo ainakin 7+4, joten jos siellä on kaikki hyvin niin voisi vähän turvallisimmin mielin olla.
Joo, voidaan ilmoitella :) Vielä ei ole käyty keskustelua ryhmän koosta, nyt jäseniä n. 10.
 
  • Tykkää
Reactions: Tammin

Yhteistyössä