No nyt sait mielenrauhan, hyvä juttu!Ihanaaa! Tänään 4+5 ja digi näytti 2-3
Heippa kaikille! Täällä onnellinen toisen lapsen odottaja raskausviikoilla 4+4, laskettu aika 26.4. Meillä on ennestään 6-vuotias tyttö ja mulla on ikää 34-vuotta. Alussa ollaan joten jännittää kaikki kovasti. Haluaisin liittyä face-ryhmään, mutta onko se ihan varmasti sellainen ettei kukaan ulkopuolinen saa tietää minun sinne kuuluvan? Halutaan pitää kaikki salassa vielä jonkun aikaa.
Käy laittamassa s.postia osoitteeseen huhtikuiset2018@gmail.com niin pääset faceryhmään!Heippa kaikille! Täällä onnellinen toisen lapsen odottaja raskausviikoilla 4+4, laskettu aika 26.4. Meillä on ennestään 6-vuotias tyttö ja mulla on ikää 34-vuotta. Alussa ollaan joten jännittää kaikki kovasti. Haluaisin liittyä face-ryhmään, mutta onko se ihan varmasti sellainen ettei kukaan ulkopuolinen saa tietää minun sinne kuuluvan? Halutaan pitää kaikki salassa vielä jonkun aikaa.
Tottakai mahtuu! Tervetuloa milloin sulla on laskettu aika?Hei. Mahdunko vielä mukaan? Olin silloin alussa mukana, mutta alkoikin menkat ja kierto lähti alusta. Nyt sitten kuukautiset eivät tulleet ja la. Ehtii vielä huhtikuuhun. Viides viikko nyt menossa
30.4.2018 ja sen verran on sanottava päivästä vaikka tästä mut joku voi nyt tunnistaa, että ollaan tavattu mun miehen kanssa tona päivänä (vappuaattona), menty kihloihin ton päivänä ja vielä naimisiinkin ton päivänä ja nyt on la tona päivänä Tottakai mahtuu! Tervetuloa milloin sulla on laskettu aika?
Oi erittäin tärkeä päivä teille siis!30.4.2018 ja sen verran on sanottava päivästä vaikka tästä mut joku voi nyt tunnistaa, että ollaan tavattu mun miehen kanssa tona päivänä (vappuaattona), menty kihloihin ton päivänä ja vielä naimisiinkin ton päivänä ja nyt on la tona päivänä 
Joo ja kaikki peräkkäisinä vuosinaOi erittäin tärkeä päivä teille siis!
Joo... ton takia en vielä uskallakaan mukaan fb-ryhmiin kun kaverit voi nähdä liikkeet siellä facessa. Vaikka siis kuinka salattu ryhmä olisi eikä sinne pääsisi urkkimaan, mutta voi jostain kautta nähdä mihin ryhmiin sinä olet liittynyt tms.Ryhmän koko alkaa olla jo niin suuri että meidän pitää pian sulkea ryhmä uusilta jäseniltä, valitettavasti :/ ehkäpä joku luo uuden fb ryhmän, halukkaita mukaan ilmeisesti löytyy FB.n vauva 2018 ryhmästä (mutta varoituksen sana et kaverit voivat nähdä läsnäolosi ryhmässä).
Hei!Mä en tiiä mut piti vieläki uittaa yks pc:n tikku et tietää että viiva on vahvistunu. Ja huh että huokasin helpotuksesta kun viiva on nyt yhtä tumma testiviivan kans (4+3) . Itseasiassa en koskaa aiemmin oo näin tummaa viivaa testeihin saanu, mut en ookkaa enne ollu tämmönen himotestaaja Iha nolottaa..
Toki keskenmenon pelko perseessä on ja se tuulimuna. Oonki miettiny et onkohan mulla oikeus johonki ylimääräseen varhaisultraan kokemukseni takia. Ootteko kuullu et vaikuttas?
Täällä eräs epäuskoinen sai tänään neuvolaan yhteyden ja aikaistettua ensimmäistä ultraa viikolla...eli nyt se olisi sitten 7+6 muistaakseeni. Kai niillä viikoilla nyt jo jotain järkevää siellä näkyy jos on näkyäkseen?
Miten kaiken onkin voinut unohtaa neljässä vuodessa ja miten tää aika matelee nyt niin jumalattoman hitaasti.......