Huomenta =)
Nyt peukut ja varpaat pystyyn. Mies parhaillaan töissä tekee työhakemusta toiseen työpaikkaan. Moraalisesti arveluttavaa?? Ei ei.. pakkolomauhanalla se on ihan sallittua

Tää paikka olis monessakin mielessä parempi kuin nykyinen. Ensinnäkin työmatka olis lyhyempi, toiseksi työmatka olis paljonkin lyhyempi ja kolmanneks työmatka olis nykyiseen verrattuna tooosiii lyhyt

Nyt mieshän kulkee päivittäin 200km ja aikaa kuluu kolmatta tuntia jokapäivä. Jos sais ton paikan niin työmatka olis reilu 30km/suunta. Joten nyt jännitetään =)
Anuu yhdyn vuotaraaputtimen mielipiteeseen... hullu olet!!!! Musta ei olis tohon :/ Mut toihan on oikesti hyvä juttu jos susta tuntuu et neljä menee siinä missä kaksikin =)
Mä menen huomanna taas muutamaks tunniks töihin, vieläkun niitä kannattaa tehdä! Kivaa vaihtelua kotona olemiseen =)
Pinja seisoi eilen pienen hetken ilman tukea. Kiipeili meidän keittiön alakaappeja vasten ja ilmeisesti oli niin keskittynyt keittiöpyyhkeen tutkiskeluun, et unohti seisovansa. Mä kyllä "säikähdin" kun olin varma et kohta kolisee taas pää, mut ei onneks =) Konttaamaankin Pinja on alkanut enemmän. Onhan se sen jo pitkään osannut (joulukuun alussa konttas ekaa kertaa) mut valinnut etenemis tavaksi kuitenkin ryömimisen tai kävelyn. Taaperokärryillä kävelee jo kun vanhatekijä. Senkus käy mutkissa tai esteen eteen sattuessa vähän kääntämässä kurssia ja taas mennään

Pinjassa on myös havaittavissa äitin luonteenpiirteitä... on meinaan jonkin verran hätäinen ja itsepäinen
Meillä oli viimeks 8kk neuvola ja nyt parin viikon päästä on 10kk neuvola. Seuraava onkin sitten vasta 1vee neuvola. Saas nähdä paljon toi on kasvanut, kun musta tuntuu et ihan hirveästi. Viimeks oli 70cm ja 8,2kg.
Jaahas jos lähtis aloittelemaan kotihommia. Tiskiä, pyykkiä yms. kyllä te tiedätte =)
Joanna ja Pinja 9,5kk