Tässä oon kohta pai kuukautta taustaillut, kun en ole vaan saanut taas aikaiseksi kommentoida mitään. Koetin lueskella taakse päin ja puhetta oli ainakin syömisistä ja yöheräilyistä sekä sairastelusta (voimia kaikille kipeinä olevien perheille!) :hug:
Syömisistä: Meillä on kanssa ollut ongelmia, kun herra haluaisi niin mielellään syödä itse. Kun yrittää lusikkaa tarjota kääntää pään pois ja on ottavinaan pöydältä jotakin suuhun pantavaa. Omassa kädessä lusikka ei vielä syömistarkoituksella toimi ja lämpimän soseen syönti käsin ei myöskään onnistu. Olen ratkaissut pulman laittamalla pöydälle leivänmuruja, tuoreraastetta marjoja tms, joita poitsu poimii suuhunsa samalla, kun syötän. On toiminut yllättävän hyvin ja nyt välillä kääntyy ihan ottamaan minulta lusikallisen ja sitten taas pöydältä oman palasen
Kannattaa kokeilla... Raasteita oon laittanut imukupilla pöytään kiinnitettävään lautaseen, josta poika niitä sitten pyydystää sekä suuhun että päälleen
Öisin heräilee 2-6 krt ja yösyötön lopetin tän kuun alusta. Päätin, että ennen viittä ei tipu mitään (nukkumaan n20.00). Nyt syö siinä kuudelta aamulla maitoa ja nukkuu tuurillaan kasiin asti. Saattaa heräillä ähräämään ja itkemään 2.00-4.00 välillä ja löytyykin siksi yleensä aamulla vierestäni, siihen rauhoittuu edes joten kuten. Päätin, että nukkukoon siinä, jos siltä tuntuu, koska meillä ei ole edes mahdollisuutta omaan huoneeseen laittaa tällä hetkellä... Huh, tulipas juttua, toivottavasti ei katoa...
Ensi viikolla vois yrittää tulla kertomaan 9kk neuvola kuulumiset, 7kk paino 9,5 ja pituus 71 päänympärystä en muistakaan...
Mut nyt nukkuu... T Lyy ja Jonne 8,5kk (seisonut jo ilman tukea kuukauden
)