Anuuu: Mä olin 4A:lla, meidän poika syntyi illalla kuuden maissa. Ja härmälän suunnalla (tai siellä päin) asustellaan.
Dooris: helmet maksoi 16 euroa, koko purkki. Ja niitä on paljon. Mutta sieltä putiikista myydään vähemmänkin kerralla, jos ostaa vaikka kokeeksi ensin vähän. Kannattaa kysyä! Minäkin tyhmä ostin koko purkin kun nyt en oikeastaan niitä en tarvi. Mulla auttoi ehkä 4 päivän käyttö ja sitten alkoi maitoa olla jo välillä liikaakin. Ja siellä putiikissa osataan antaa oikeita aineita käteen kun sanoo vaan mihin vaivaan niitä tarvitsee.
No jos minä matti myöhäinen liityn joukkoon :wave:
Eli meidän poika syntyi 12.4, 4080 g ja 53 cm. Syntyi rv 40+6.
Esikoinen on täällä kotona myöskin, tyttö 2,5 v. Ja mieskin löytyy =)
Kiirettä siis pitää täällä meillä, kyllä näissä kahdessa on ollut töitä ihan kylliksi.
Meidän poika on ollut aika helppo tapaus, nyt voisi koputtaa puuta. Mahavaivat alkoi kyllä viikon iässä, niihin auttoi ja auttaa edelleen cuplaton. Sen aineen nimeen vannoin esikoisenkin kanssa. Ja sitä en pojaltakaan lopeta ennenkuin joskus ja jouluna. Päivät nukutaan ulkona, ja vain mahallaan. Aloin nukuttaa poikaa öisin mahallaan, ja keksi sitten vissiin siitä että niin on hyvä nukkua vaunuissakin. No, näin kesällä se menee kun ei ole haalaria tms edessä, mutta asento on silti vähän haastava tuolla kärryissä. Mutta pääasia kun nukkuu.
Yöllä nukkuu omassa sängyssä, mahallaan tietenkin. Alussa nukuttaminen ja nukkumaan saaminen oli tuskallista, meni se 2 tuntia illassa mutta nyt alkaa sujumaan paremmin. Täytyy vaan osata ajoittaa nukkumaan vieminen oikein. Jos päästää liian väsyneeksi, itkee eikä asetu nukkumaan. Kun vien ajoissa niin jää yksin sänkyyn ja nukahtaa, tissittelyn jälkeen tietenkin.
Aika monella muistaakseni täälläkin on sitä nukkumaanmeno-ongelmaa. kannattaa ehkä kokeilla aiemmin viemistä? En tiedä...?
Meillä poika jaksaa olla hereillä vain tunnin, ja sen jälkeen alkaa haukotella ja hetken päästä alkaa valitus. Ja sitten onkin jo kiire. Se yliväsymys nimittäin tulee näin pienelle tosi nopsaan.
Esikoinen oli meillä allerginen melkein kaikelle ja sitä tässä odotellaan myös tämän kakkosen kohdalle. Tosin vielä näyttää hyvälle, jospa tämä olisikin helpompi tapaus eikä allerginen. Toivossa on hyvä elää B)
Semmosia tuli mieleen nyt näin alkuun. Joo, alkuun ja alkuun....Kun oon seurannut teitä jo odotuspuolelta asti