hei kaikille vaan =)
ja iso :hug: niille joilla murheita, surua tai ihan mitä vaan joka mieltä painaa.. :ashamed:
jotenkin kun muutenkin on väsynyt, lopuillaan raskaana niin tulee mietittyä kaikkea.
meille kaikille :flower: siitä että ollaan loppusuoralla jo :heart:
mulla olisi asiaa tai kysymyksiä
IMETYKSESTÄ JA MITEN MUILLA ONNISTUNUT SE?
meillä molemmat pojat saaneet vähän rintamaitoa, esikon kanssa homma tyrehtyi.. johonkin. en edes osaa sanoa. :ashamed:
toisen kanssa itselleni tuli kai jonkin asteinen synnytyksen jälkeinen masennus/uupumus ja maito loppui kk päästä kun en syönyt enkä juonut kunnolla.
nyt olenkin tsempannut tai yrittänyt itseäni kaikilla keinoilla, mutta silti esim viime yöntä kun heräsin niin tuli mieleen että onnistunkohan nytkään
:/
imetyspaitoja olen 3 kpl ostanut, tiedän nyt että kamalan makuinen :x kotikalja saatta/ nostaa maitoa paremmin rintoihin, että juo tosi paljon nestettä ja muistan syödä.
MUTTA:
te joilla imetys onnistunut hyvin niin olisiko antaa vinkkejä?
uskon että en ole ainoa tämän asia kanssa.
eli neuvoja, vinkkejä kehiin. MÄ HALUAN IMETTÄÄ SEURAAVAA MAHDOLLISIMMAN PITKÄÄN- :heart:
että sellaista asiaa tällä kertaa.
poika haluaa leipää, joten paranee lähteä antamaan.
yökkäritkin päällä täällä vielä ollaan.. ei kiireen häivää.
tänään olis työpaikalla muistotilaisuus,
pyydettiin sinne mutten kykenen menemään. jotenkin tuntuu että se estää mun omaa parantumisprosessia jos menen sinne. näin hyvä nyt vaikka vieläkin asia kummittelee öisin ja pelkään perheeni puolesta. :ashamed:
kaikille :hug: ja oikein ihanaa v-lopun odotusta :heart:
vauva uutisia jään odottamaan B)
pulttis rv 33+6 :heart: