***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

Tänään oli neuvola.. Ei ollut oikea täti taaskaan paikalla.. On se vaan niin tyhmän tuntusta käydä neuvolassa kun siellä on joku toinen ottamassa vastaan.. Mukava täti oli tämäkin joten sinänsä..

Turvotusta näköjään tullut mulle.. Eilen kun kävin aamulla puntarilla niin se näytti ihan samaa kuin ennenkin, mutta tänään aamulla huvikseni ennen neuvola käyntiä kävin puntarilla niin olikin paino noussut kaksi kiloa... Siis KAKS KILOA VUOROKAUDESSA... niinhän se sitten näytti neuvolakin puntari samaa.. Eipä tuo täti sitä siltikään huolestuttavana pitänyt, kun kaikki muuten kunnossa.. Iteä vaan ärsyttää ja ihmetyttää tuo.. Miten se noin paljon on voinut nousta yhden ainoan päivän aikana ?!?!

Saatiin ajat valmennuksiin.. Ensimmäinen valmennus 7.4 ja toinen 14.4.. Myöhäseen menee, mutta enpä usko että sillä väliä.. Ei tämä tunnu mihinkään olevan tulossa vielä pitkiin aikoihin.. Eilen kävin kävelemässä 9 kilsaa eikä mitään tuntemuksia tullut.. Noh, pari viikkoa se saa vielä ollakin mahassa, että tulee tuo täysiaikaisuus täyteen.. :D

Sofku ja vauveli tasan 35 viikkoa..
 
Pakko vielä tulla purkamaan mieltä.. H*lvetti, että mua ärsyttää..! Ostin huutiksesta parit pöksyt pojalle ja maksoin viikko sitten (heti seuraavana päivänä kun kohde sulkeutui illalla). Oli jopa sama pankki, joten rahat oli myyjällä samantien. Nyt kyselin housujen perään. Vastaukseksi sain, että postittaa huomenna, kun muutkin ovat maksaneet. Hitto soikoon, olisin odottanut hiukan nopeampaa toimintaa, kun kerran ilmoitinkin maksettuani, että rahat on tilillä. Mutta ei niin ei |O

 
Moikkis!

Eilen eka perhevalmennus takana, aiheena synnytys. Oli ihan mielenkiintoinen ja tätsä osas hommansa ja ei ollu yhtään pitkäveteistä niinku oon ymmärtänyt et moni ei oo digannu. Tänään sitten toinen kerta eli vauvanhoito. Asukki vaan ei oikeen tahtonut asettua koko luennon aikana vaan koko ajan oli touhussa mukana, Toivottavasti kuunteli tarkkaan

Tänään soitettiin naikkarilta ja pääsin huomenna sinne synnytystapa-arvioon aamusta. Ihan hyvä että senkin saa pois mielestä kummittelemasta.

Muuten täällä voidaan paksusti. Tänään kävin tunnin kävelyllä ku on niin ihana ilma nyt voi hyvällä omalla tunnolla rojahtaa sohvalle lukemaan kirjaa ja siitä vaipua päikkäreille :LOL:

Hjördis 37+4
 
No niin, lääkärissä käyty. Niinhän se oli, että pikkuinen oli edelleen perätilassa. Sen lisäksi lääkäri totesi lapsivettä olevan vähänlaisesti ja sain ajan huomisaamulle keskussairaalaan, jossa sitten katsovat, mitä tehdään. Vähän (tai ei niin vähänkään) huolestuttaa, onko kaikki kunnossa... :'(
Sydänkäyrää ottivat ja se oli kai ihan ok ja kyllähän tää vauveli liikkuukin paljon. Vaan silti huoli on suuri. Eikä mitään hajuakaan, mitä tapahtuu tastä eteenpäin... Ei taas tarvitse varmaan tänä yönä nukkua...
Eipä tässä sitten muuta.

Jo-hanna ja "Jysky" 36+3
 
Heippa!
MUlla oli myös tänään neuvola, kaikki ok!Verenpaine hieman kohollaan 130/90, mut meinasi että johtuu siitä, kun en kunnolla saa nukuttua, koska pissa oli puhdas!Painoa tullut viikossa 400g, yhteensä nyt noin 11,5kg!Ultrasi vauvaa ja lapsivettä normaalisti, sykkeet hyvät!Ja vauvan pää on ihan alhaalla, sf-mitta 32cm, sama kuin viikko sit oli!
Mulla tullut nyt niin malttamaton olo, tuntuu että vauva sais jo syntyä, on nuo nivus ja liitoskivut kuin myös jalkakivut niin pahana välillä, sitkeästi oon yrittäny lenkkeillä päivittäin!TErveydenh. meinasi että voi johtua siitä että on pahempana nyt kivut kuin muissa raskauksissa, kun kuitenkin neljäs raskaus ja tämän ja edellisen välillä ei ollut kuin vähän reilu kuukausi kun rupesin odottamaan ja sitä mä itekin epäilen!Ja mulla tuota selkä ja issias vaivaa on joskus hoidettu fysioterapiallakin!
Täytynee lähteä ruuan laittoon, kun isäntäkin kohta koteutuu...

anri&vauveli rv 38+2
 
Jospas mä tälläkin puolella näyttäytyisin pitkästä aikaa...

Heili: Tsemppiä käynnistykseen.Sun käynnistysaika osuu mun lasketunajan kanssa samalle päivälle... =) tosin, musta tuntuu että tämä kaveri ei synny ikinä! Ei mitään aikomustakaan...ei ole kolmet(sadat) eri ässät aiheuttaneet mitään tuntemuksia.

vielä jaksan juuri ja juuri odottaa, sillä tämän odotuksen parhaat ajat ovat vasta nyt menossa, mutta toisaalta tuntuu että vois jo syntyä. Sukulaisten toivomus olisi päästä pääsiäislomalla uutta tulokasta katsomaan kun ovat paikkakunnalla, joten kova on yritys... :LOL:

mun yöt ovat sujuneet olosuhteisiin nähden hyvin...käyn ehkä kerran vessassa yön aikana, mutta toki herään aina kun kylkeä käännän. ottaa tuo kumpu vastaan. ja kova olen mylläämään petivaatteita, ne on aamulla aina ihan solmussa. :ashamed:

Menee siis jo toukokuisetkin ohi.. Onnea onnea vauvansa saaneelle perheelle.. :heart:
aika jännää, kun ite täällä mahanahka piukassa koittaa saada edes jotain supistuksia aikaiseksi. on muutes meidän talo tosi siisti, moneen kertaan olen ehtinyt puunaamaan paikkoja jotta on sitten siistiä kun kotiutuu ja että tapahtuisi jotain tuolla alakerrassa. turhaaaaaan....

huomenna voisin minäkin jonkinlaisen "isyyspakkauksen" tehdä..tuo sisuaski ja viskipullo olisi ihan sopiva. niin, ja korvatulpat tai oikeastaan ne kuulokkeet (musiikinkuunteluun) olisivat aika hyvät.

Mulle tuli carriwellin imetysliivit tänään postissa. Mä pähkäilin TODELLA pitkään että aionko ne tilata, ja kun tilasin, niin olen tosi tyytyväinen. on tosi pehmeäntuntuiset päällä.

noh, ei mulla nyt muuta, jätän palstatilaa muilekin.

ootus ja pieni, huomenna tasan 39rv. ! :)
 
Heippa taasen;-)

Jo-hanna: Koitahan sie rauhoittua ja nukkua hyvin ensi yö, jos jotain hätää olisi, olisivat varmaan laittaneet siut sairaalaan jo tänään :hug:

Sain neuvolan jälkeen jonkun omituisen kohtauksen... Tein kaurasämpylätaikinan, sitten väkertin vispipuuroa kaamean kattilallisen ja siinä taikinan kohoamista odotellessani pesin sitten vielä olkkarin ikkunat :whistle:

Äsken sain sämpylät uunista, ja mussutinkin jo ensimmäisen; sikahyviä olevinaan pitkästä aikaa;-) Mieskin töissä taas illan ja yön, joten saahan sitä aikansa kulumaan syömälläkin :LOL:

Nyt onkin kyllä ihan poikkinainen olo; selkä jumissa ja mahaa jomottaa, mutta tulihan kerrankin tehtyä jotain =)

Ihanaa illan jatkoa kaikille hipuille toivotellen

Dooris ja Väinö 37+6
 
Jo-hanna :hug: Toivottavasi saat nukuttua yöllä ja huomenna selviää asiat!

Heili:Onnea käynnistykseen!

Saapa tosiaan nähdä milloin meillä alkaa vauvoja tulemaan kun jo Toukokuisetkin saanet ekan vauvan. Eiköhän pääsiäisen jälkeen viimestään ala tulla vauvoja. Ei kaikki voi yliajalle mennä :whistle:
Huomenna oisi neuvola, saapa nähdä mitä siellä sanotaan.
Torstaina oisi tarkotus lähteä reissuun jos kaikki neuvolassa hyvin.
Rupesin vaan miettimään että jos pääsiäisenä tulee lähtö niin lähinpään sairaalaan on liki 60 kilsaa :eek:
No toivotaan ettei pikkanen vielä pääsiäisenä synny!

Mukavaa viikkoa kaikille
-Taika ja masukki-
 
Jo-hanna :hug:

[/b]Dooris sähä oot laittanut hihat heilumaan :D Mulla on taas jokinmoinen alavire päällä |O Ei niinku kiinnosta yhtikäs mikään :headwall: Ees jotain positiivistä tällekkin päivälle, tänään tuli toho läppäriin ne asennus levyt :D
Minäkin mietin tota isipakkausta et jos sellasen värkkäis.
Mut poistun nyt ku ei tuu muuta mieleen.

Baby dream ja "Topi" 35+1
 
Lyy taisi eilen kysellä äitiyspäivärahapäätöksestä. Mulla alkoi myös tänään virallinen äitiysloma, mutta päätöstä ei ole vielä tullut. Taitaa johtua siitä, että saan firmalta palkkaa ekat 3kk, joten päätöksellä ei sikäli ole kiire. Saatko Lyy myös palkkaa alkuun? Jos et, niin kannattaa varmaan kysellä Kelalta mikä mättää! Mitenkäs muut, oletteko saaneet päätökset hyvissä ajoin?
 
Tulinpas merkkaamaan itsenikin vielä kirjoille tänne =)

Mua masentaa, jotenkin tuntuu ettei mikään kiinnosta/jaksa kiinnostaa. Kaikki ajatukset vaan pyörii tämän mahan ympärillä. Koko olotila ärsyttää |O
Vessassakaan ei voi käydä ilman hirveää puuskutusta ja olo on kuin ryhävalaalla :ashamed:
Kaikki itkettää ja tuntuu ettei vaan jaksa.
Eilenki illalla supisteli taas toiveikkaasti mutta pask... |O Mitään muuta kuin huonosti nukuttu yö takana.

Mutta jospas tästä piristyis...

Dacapo ja Aino joka sais jo syntyä 37+6
 
Tere! Miekii ilmoittaudun, täällä yhä yhtenä kappaleena. Kovasti porukka tuntuu olemaan valmiita kahdentumaan, niin täälläki...Puh, tämä elämä on nyt yhtä puuskuttamista ja asennon etsimistä! Ja kaikki ajatukset, ihan kaikki pyörii mahan ympärillä, niinkuin Dacapokin valitteli. Joskus musta tuntuu, että mieskin jotenkin tuskástuu, kun en osaa enää mistään muusta puhua!!

No, valittelut sikseen, on hyviäkin uutisia. =) Tänään olin synnytystapa-arviossa ja heppu olikin kääntynyt jo oikein päin raivotarjontaan! Ihana helpotus, vaikka olinkin jo ihan hyvin sopeutunut ajatukseen sektiosta!

Jo-Hanna :hug: Kyllä sairaalan väki osaa hoitaa teidänkin pikkuisen perätilan, kaikki menee hyvin kyllä!! :flower:

Kukahan meistä on ensimmäinen Hämyn jälkeen, joka saa pienen syliinsä...Pääsiäinen on kyllä otollinen aika sille! Itse toivon, että jospa parin viikon sisään jo pääsisin tästä olotilasta, mutta jaa-a, voihan niitä viikkoja olla edessä vielä vaikka muille jakaa, jos (tai KUN mun säkällä) menee pitkästi yliaikaiseksi..... :kieh: :kieh: |O

Marika ja heppu rv 36+1
 
Suuret kiitokset onnitteluista teille! "kuulin" huhuja että täälläkin oli huomattu meidän prinsessan syntymä. Hieman hätäinenhän neito nyt oli ;) liekkö äitiinsä tullut. Nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin ja saamme prinsessamme pian kotiin. Hirmuinen ikävä häntä on täällä kotona kun hän ei enää massussakaan potki, mutta ei ole vierelläkään.

Tsemppiä teille kaikille täällä, kohta saatte omat vaavinne kainaloon!

t: Se "toukokuisten eka"
 
Hei oliko Kellukasta kuulunut mitään? Yhtäkkii tuli mieleen ettei oo tainnut ilmoittautua hetkeen ja laskettu aikakin oli aika pian, maaliskuun puolella..

Jo-Hannalle :hug: uskon kans et jos olis hätä ollut niin ei ne sua kotiin olis päästänyt vaan suoraa tutkimuksiin.

...mä oon täs iltapäivän kattellu netistä et mitä ikeasta ostais. Sain kaverin lähteen mun kans Vantaalle lauantaina!! Enkä pane pahakseni vaikka 4 tunnin autossa istuminen kehittäis kohdunsuulla tilannetta eteenpäin, päinvastoin.. lauantaina rv37+ joten ei olis enää raskausviikkojen suhteenkaa mitää hätää.
 
Kiitos isyyspakkausideoista! Ajattelin huomenna käydä ostamassa kaiken tarpeellisen siihen, ettei menisi liian myöhäiseksi. Äiti tosin povaa, että kyllä se mullakin menee hänen tavoin väh. viikon yliaikaiseksi. Toivottavasti ei! Maha ei tunnu kasvaneen viime aikoina ollenkaan, vaikka mies kyllä sanoi, että kyllä se eteen päin törröttää enemmän kuin viikko sitten. Laskeutumistakaan ei ole mielestäni tapahtunut... Kokkaus- ja siivousintoa oli kylläkin tänään havaittavissa normaalia enemmän - toiveikkaana siis!

Jo-hanna yrittää vain rauhallisin mielin päästä huomisen päivän puolelle. Kuten joku sanoikin, niin kyllä ne sinut olisi sairaalaan heti ottaneet, jos jotain vakavampaa olisi kyseessä.

Muutapa ei tänne ihmeempiä kuulu. Ärsyttävät pikkuiset muurahaiset tuntuu vallanneen taas meidän kodin!
 
|O aarght!! ärsyttää tuo ukko!tuli vasta töistä ja saatiin lasten kans ootella millon malttaa tulla sisälle niin jäiki vaan autotalliin tupakalle.sit tuli söi leivän ja lähti taas autotalliin tupakalle ja pian aiko mennä pihalle laittaan kaverinsa autonrenkaat vanteille tai toisinpäin,mut kuitenki...ärsyttää ihan hulluna.just valitin ku se tuli et saa viedä tytöt ulos ku oon ihan poikki.niinku eilenki.kauhee väsymys iskeny ja siivoon vaan kahta kauheammin.pitäs osata levätäkki mut en oo saanu esikoista päivällä nukkuun ja sit aattelen et sama tehä se ja se ennenku vauva tulee ku ei voi kerta nukkuukkaan.illalla simahan jo tosi aikasten ja tytöt heräilee ennen seittemääki välillä.sit vielä pienempi heränny nyt monena yönä itkeen uudesta sängystään vaik alku meni niin hyvin.saapa nähä mitä tästä tulee.väsyttää ja huono omatunto on joka välissä jos en touhua tyttöjen kans ku vielä ois niille enmpi aikaa jos en joka välissä siivois :'( miten sitä tajuais hellittää.mut toisaalta tiedän et jos mulla jää kaikki tekemättä mitä oon aikonu ennen vauvan tuloa niin sit vaan ressaan niitä sairaalassa.mieli kun on tunnetusti muutenki niin herkkänä synnytyksen jälkeen. sit vielä ahistaa ku anoppi ja appiukko tulee meille hoitaan miehen kans tyttöjä koko mun sairaalassa olon ajaksi ja anoppi on aivan kauhee hössöttäjä.pesee jopa meidän likapyykitkin.toisaalta kiva ku on apuna mut ku haluaisin nähdä omien käsieni jälkeä enkä anopin hössötystä :ashamed: ja toivon et ne tajuaa lähtä ennenku tuun sairaalasta tai pää repeää... |O sori tää valitus.tänään vaan kaikki ahistaa.varsinki ku niin väsyny olo eikä tuo ukko tajua HEMMOTELLA mua edes raskaana.jota tarvisisn JUST NYT!!!!!!!! huomenna jo rv.38 =) jotain hyvääkin.sais vaan pian syntyy.pelottaa ja hermostuttaa seki jo valmiiks jos menee yliajalle.
 
Onnittelut toukokuisiin minunkin puolesta:flower: . Kieltämättä vähän kade, kun tää meidän toukka ei esitä mitään toiveita ulospääsystä :D

ootus82 meillä alkaa myös olla hyvin siistiä 4 v. esikoisesta huolimatta. Niin ja pakastin on täyteen leivottu... Tänään askarreltiin pupunmallisia sämpylöitä pääsiäiseksi. Ässiä on kokeiltu oikein urakalla, mutta eipä ne Valtsunkaan aikaan auttaneet :whistle: No miehellä on 30v. synttärit pitkänä perjantaina joten haluaisin kyllä toisaalta ainakin silloin vielä olla kotona. Poika lähtee mummolaan yökylään ja se on varmaan meidän viimeinen rauhallinen ilta/yö sitten hetkeen aikaan. Toisaalta meillä esikoinen oli vasta ½ vuotias ku oli ekan kerran mummolassa yökylässä. Tosi kiva ku on mummola naapurina :D

Meiltä tulee mun isä tai 17v. pikkuveli meille jos lähtö tulee yöllä. Niin tai äiti jos on iltatuurissa. Pikkusisko aikoi lintsata koulusta ja olla päivän esikoisen kanssa ja sit muina päivinä menee varmaan anoppilaan hoitoon. Meillä on tosiaan helppoa, ku mun vanhemmat asuu n. 100 m päässä ja anoppilaan on matkaa 6km ja se on miehen työpaikan naapurissa.

Jep, mutta nyt lähden laittamaan iltapalaa miehilleni (olen jo leppynyt tuolle isommallekin... :p )

Mussu ja muikkunen 38+2
 
Mä kävin koiran kans eka "lenkillä" ja sit menin saunaan ai että helpotti :whistle: Mies raukka joutuu heti töistä tultuaan, ni kuuntelemaan mun valituksia :ashamed: Nyt on selkä ja oikean puolein nivunen ihan hel...in kipeä :headwall:
Mut poistun nyt. Kuivaan tukan ja rasvaan itteni ja sit kattomaan salkkareita.

Baby dream ja "Topi" 35+1
 
Pitäsköhän sitä taas laittaa jotain merkkiä itelleni mihin asti oon lukenu :whistle:

Mulla ois huomen aamulla taasen kokoarviointi koksissa ja pitäis jo toi oma laukku pakata mukaan,jos ne vaikka mut sinne käynnisteltäväks jo ottais :whistle: et jos ei musta mitään kuulu huomisen päivän aikana kuulu ni sinne ollaan jääty =) oon kyl ihan varma,et nyt mennää normi käyrillä ja tää ei suostu syntyy ikinä :kieh: noh,huomennahan tuokin sit selviää,nyt alko kyl oikeesti jänskättää,ku rupes oikein asiaa miettimään =)

rakastava äiti :hug: sulle,kyllä ne miehet osaa olla ajattelemattomia eikä kyl taida välil tajuta vaikka rautalangasta vääntäis,mut jospa se sieltä autotallista kohta "kotiutuis" miehet &autot ei sovi yhteen :kieh: huomattu on

Mä en oo oikee leiponu mitää muuta tonne pakkasee ku mokkapaloja,ei uskalla leipoo,ku tiiän et sit tulee kuiteski mutusteltua niit eikä se oikein sovi tälläselle raskausdiabeetikolle :(
Joten taidan sit turvautua kaupan pakastepulliin yms. kun sen aika koittaa :ashamed:

Jo-hanna tsemppiä huomiseen,minäkin kyllä samoilla linjoilla niin monen muunkin kanssa,et kyl ne ois sut suoraa laittanu sinne,jos ois jotai vakavaa.

piitsi 38+3 aina vaan
 
Täälläkin oli neuvolalääkäri aamulla, mutta eipä hän sen enmpi sitten mua tutkinut vaan laittoi päivystyslähetteen äitipolille. Oli verenpaineet korkeat ja valkuaista pissassa 2+:lla. Siellä ä-polilla menikin sitten tyylikkäästi koko päivä, kun siellä oli muutama muukin apua tarvitseva. Esikoisesta mulla oli raskausmyrkytys ja sama näyttää nyt toistuvan. Vauvalla onneksi kaikki hyvin ja nyt tarttee vaan käydä tosi usein seurannassa ja "tikuttaa" ite pissaa kotona. Mutta eiköhän se siitä. =) Eipä tässä nyt onneksi kamalan montaa viikkoa ole laskettuun aikaan.

Mistä ootte tilanneet noita Carriwellin imetysliivejä? Jos olis vaikka jollain linkkiä laittaa sinne sivuille. Pitäis varmaan kokeilla niitä, kun monet tuntuu tykkäävän niistä kovasti. =)

Tässä synnytystä odotellessa... Toiset pienet ne haluaa kiireellä maailmaan, mutta täällä varmaan mennään yli ja paljon... :whistle: Elleivät sitten tuon myrkytyksen takia käynnistä aiemmin. =)

amalia ja "eino" rv36+4
 
Pakastepulliin aion minäkin turvautua, sillä viime viikolla tehdyt kahvileivät ovat yllättäen hävinneet pakkasesta... :kieh: Ihan normaali pulla on sen verran työlästä musta, ja kun se on vielä mun suosikkiherkkua, niin en viitsi alkaa sitä itseäni varten enää leipomaan. Ihmeesti vain tuota jauhopeukaloa on kutittanut kyllä viime aikoina! Sämpylöistä en ole koskaan saanut hyvänmakuisia - tekijässä vika :/
 
Iltaa!

Ei pitäis nyt jumahtaa koneen ääreen, mutta jos pikaiseen, tuolla se mieskin koneen ääressä jälleen on |O Että antaa nyt sitten taas telkun ja pojan sankarin, hiukan itsetietoisen Puuha-Peten kasvattaa lasta. :/

Mavi kyseli isyyspakkauksen sisältöä. Esikoisesta oli seuraavaa:
* isi-paita
* I :heart: Daddy -body
* kirja Isä syntymässä
* pehmoleluntekosetti, jonka olin tehnyt melkein valmiiksi, silti on yhä kesken (siis ideana, että mies viimeistelee yksityiskohdat ym.)
* energiajuomaa
* suklaata
* korvatulppia
* kirje
* Roope-setä-lehti
* kaikki huolellisesti koristellussa laatikossa, jossa kaikenlaista mukamas pelilautaa ym., vähälle käytölle jäänyt
* olikohan siinä kaikki?

Nyt:
* body vauvalle (tulee teksti Pikkuveli)
* paita ja shortsit isolle pojalle (tulee teksti Isoveli)
* paita miehelle (tulee tekstit Antto ja sit sen toisen nimi jälkikäteen)
* suklaita miehelle
* ksylitolikarkkia pojalle
* samispehmolelut molemmille pikkupojille
* Elias-laiva-DVD
* vauvakirja
* kaksi pientä Coca-Cola-pulloa
* pillimehu

Lisäksi Antolla on odottamassa lahja Paapaulle ja Paapaulla Antolle.

En saanut sitä pakkausta tänäänkään valmiiksi enkä mullekaan ja vauvalle sairaalakassia. :/ Kaikkeen meni niin älyttömästi aikaa. Ompelin ne valoverhot tai siis toiset niistä, vielä yhteen huoneeseen tarvitaan. Muutenkin jäin sitten ompelemaan. Kaupunkireissuja on pojan kanssa tehty peräti kaksi tänään, ja ryytymys tuntuu joka nivelessä ja lihaksessa. Poika ei ole kovin yhteistyökykyinen ollut tänään: itse on pakko saada kävellä, mutta kun suunta vie lumipenkkaan eikä sinne minne äiti olisi menossa. Meinasin parkua ääneen kerrankin, kun keskellä kaupunkia tappelin poikaa istumaan kärryihin ja kävi kovin kunnon ja hermojen päälle. Rasittavaa, kun ohi kulki ihmisiä, ja teki mieli huutaa, että ettekö näe, että apu voisi olla tarpeen. |O Ehkä ihmiset yrittävät olla hienotunteisia, mutta oli kyllä aivan varmana epätoivoisen näköistä puuhaa, kun viimeisillään raskaana oleva nainen tappelee ostosten, kärryjen ja ennen kaikkea rimpuilevan 2,5-vuotiaan riiviön kanssa (riiviö vaikka rakas sellainen :heart: ).

Mullakin on vähän sellainen olo taas, ettei mikään oikein nappaa, aika lailla pyörii ajatusmaailma nyt oman navan ympärillä, konkreettisesti :|

Rakastava äiti, johan nyt, ei tuollainen kyllä mielestäni oikein ole kivaa käytöstä mieheltä. :( Nyt jos koskaan pitäisi ajatella perhettä eikä sitä miten ollaan kavereille parhaiten avuksi jne. Anteeksi nyt jyrkkyyteni, mutta kun tulee ihan muutamat kotoiset tilanteet mieleen. :hug: Ja mitä anopista kirjoittelit, kuulostaa kyllä niin tutulta! En voi sietää sitä, että joku koskee mun sotkuihin, onneksi anoppi jo melkein ymmärtää sen nykyään.

Huomenna neuvola, painoa on takuulla taas ropissut reippaasti. Viimeksihän oli kerrankin laskenut vatsataudin jälkeen, mutta nyt on taas varmasti kertynyt ihan kivasti. Proteiinia todennäköisesti on taas ja luulen joutuvani siihen vuorokausikeräykseen, koska terkkari jo siitä vähän varoitteli puhelimitse viime viikolla. :/ Musta tuntuu kuin oikeasti näkisin sitä proteiinia vessanpöntössä, onkohan tuo mahdollista vai sekoitanko johonkin? :ashamed:

No nyt iltapalalle ja nukutuspuuhiin,
t. vaivainen Kalenteri ja Paapau 37 + 4 edelleen
 

Yhteistyössä