***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

vuotaraaputin meillä isovanhemmat tulivat meille esikoista hoitamaan, kun tuli synnytyksen aika.


Tässä jotain mitä vois laittaa tekstarina:


"Katso jälkiä, sanoi Puh
-Kahden seuraan on liittynyt kolmas"
Pieni tyttö/poika syntyi xx.xx klo:xx.xx Strategiset mitat xxxxg xxcm

**********************************************************

"On jalassaan sillä pienoinen sukka,
tuntuu poskea vasten hentoinen nukka.
Silmät on isän ja äidiltä tukka,
elämään vasta puhjennut kukka.
Punaiseen/siniseen nuttuun xx senttiä puen,
kortista xxxxg painaneen luen.
Pian jatkamme elämää kotiutuen,
ilmoitan kun aika on vierailujen."

***********************************************************

"Kun yö taivaalle tähtensä laski/Kun päivä taivaalle auringon laski.
syntyi meille pienoinen/toinen/kolmas jne. poika/tyttölapsi.
Painoa pienellä xxxxg riittää,
xx senttiä mittauksesta kiittää."

*********************************************************

"Elämä hentoinen syntyi toiveista äidin ja isän.
Antoi elämäämme suuren valoisan lisän.
Haikaran kyydissä nyyttimme xx.xx syliimme siirtyi
xxxxg ja xxcm mitoiksi tytölle/pojalle piirtyi."

*********************************************************

"Auringonsäde maahan koski,
syntyi soma nukkaposki:
Tuli tähän maailmaan,
sydän onnea tulvillaan.
xx.xx klo: xx.xx tyttö xxxxg xxcm."

*********************************************************

"Pienoiset kädet, suu ihan suppu,
syntynyt uusi on ruusunnuppu.
Se ihmeeltä suurelta silmissä näyttää,
sydämen kokonaan onnesta täyttää.
xx.xx klo: xx.xx tyttö xxxxg xxcm."

*********************************************************

"Hiukkasista elämän on suuret ihmeet luotu,
lahja kaikkein arvokkain on iloksemme suotu.
Tyttö/poika sukunimi syntyi xx.xx klo: xx.xx
xxxxg ja xxcm."

*********************************************************

"Tänään oli päivä arkinen,
vaan pikku poika/tyttö muutti sen.
Tuli päivästä suuri ja ihmeellinen,
me varmasti kauan muistamme sen."

*********************************************************

Me jälleen oomme tuntea saaneet onnen sen,
kun perheeseemme syntyi tuo vauva pikkuinen.
Niin pienet kädet tarrautuu sormiin vanhempain.
Hän meille sillä kertoo: "Te ootte maailmain."

 
Pari muuta vielä

"Tuli lapsi tuulen kainalossa,
tähtisateen takaa,
pian pieniä hymyjä herttaisia,
hän ympärilleen jakaa."

*********************************************************

"Hän on ystävä tähtien, enkelten,
hän on kevään kaunehin kukkanen,
hän on toivon nouseva, vehryt saari,
hän on auringon hohde ja sateenkaari.
Hänt´aina ma katselen ihailuin,
väliin kyynele-silmin, mut naurussa suin:
hän kaunis on min´ en tietää vois,
minä hetkenä ihminen kauniimpi ois."

*********************************************************

"On meill tuutunen tuvassa
on meill lapsi kätkyessä,
on meill pieni peittehessä,
vakahainen vaattehessa."

 
mussu :hug: noi miehet....
Mavi olihan herätys!!Kuin se silleen oli syttynyt,vai oliko joku sytyttäny?
Heilille onnea käynnistysajasta,kohta saat vaavin syliin :heart:

Huomenna neuvolalääkäri ja just sitä tyyliä,että äkkiä kattoo ja kokeilee ja seuraava potilas.Siinä ei tehdä kokoarvioita ultrasta puhumattakaan :kieh:

Itsehillintä suklaan kanssa taas pettänyt mullakin :ashamed:
Meilläkin oli tyttö viikonloppuna mummilassa ja hyvin oli mennyt.Oikein tajusi miten väsynyt sitä onkaan!Viime yö meni taas päin peetä,joten taas sama väsymys.
Tilasin netistä muutamat t-paidat näille kavereille syntyneille pojille( ja yksihän pitäisi syntyä hetkenä minä hyvänsä), niin yllättäen tuli jättikokoiset!Voi hel...tti,viimonen kerta kun tilaan netistä mitään.Soitin sinne,niin sieltä sanottiin,että vastaa tilaamaani kokoa,niskalapussa vaan lukee eri koko.Kokeilin äsken meidän 1v9kk tytön päälle ja meni sille hyvin.Tyttö on kyllä pieni ja siro,mutta en viittis viedä mitään telttoja vastasyntyneille!!Kesäpaitoja ovat,mutta saa kaveri syödä oikein kunnolla,että oli sopivat kesällä :LOL:
Täytyy nyt miettiä,mitä niille tekis.Oli vaan niin hauskat pikkumiehille :(

No mutta palataan taas :wave:
 
kauhea kun mua alkoi itkettää nuo Faerien laittamat runot :LOL: mutta mä suunnittelin ihan laittavani jotain että "tänään pieni perhe täydentyi prinssillä ja mitat (koska mittojahan kaikki kyselee tietenkin)". mutta täytynee kattella jos tuossa olisi joku mikä sykähdyttäisi eniten :D

ja mä haluaisin tytön porukoille hoitoon koska en jaksa siivota kämppää NIIN puhtaaksi että se kelpaisi isoäidille. sillon pitäisi meinaan pestä ikkunat ja hangata hammasharjalla katto :whistle:
 
vuotaraaputin no jos tilanne isovanhempien kohdalla on tuo, niin sitten tietysti oman mielenrauhan takia kannattaa viedä mummilaan. Meillä tuota matkaa on niin paljon, ettei ole aikaa lähteä ajamaan edestakaisin.

Täällä kans yks itkuherkkä. Tähän asti on raskaus menny ilman sen suurempia tunnekuohuja, mutta viimeiset pari viikkoa on ollu herkkää aikaa. Alan pillittää pienimmästäkin asiasta :ashamed:
 
Pitäsköhän sitä nyt jotai koittaa kirjottaa ku sai kirjauduttuakin ;)

vuotaraaputin mä oon kummitätini kanssa(asuu tos 1,5km päässä) sopinu et jos mun tarttee yöllä lähtee ni hän tulee meille yöks Veeran vahdiks,ettei tartte neitä ruveta herättelee jo ihan senki takia et sit menis aika monen yö piloille,Veerahan ei ihan äkkiä nukahda ku se tarttee herättää :whistle:

Heilille onnea käynnistysajasta :heart:

Painoarvio meillä oli rv 36+3(kohan se ois ollu) oli 3,1kg ja ke meen uudestaa ja kassin kanssa,yksin en meinannu sielt enää poistuu :whistle:

pitihän mun viel jolleki viel kommentoida,mut ku en enää muista mitä se oli,ni poistun takavasemmalle :) ei vaa nyt jotenkaa jaksa,oon ollu muutaman päivän vaan väsyksissä enkä oo jaksanu ees kirjautua :ashamed: saati sit kirjottaa mitää,mut ehkä tää tästä ohi menee :whistle:

Piitsi 38+2
 
Faerie ihania runoja,melkein taas pukkaa tippaa silmänurkkaan..
Vuotaraaputin me ratkaistiin asia niin,että mummi tulee tänne,kun lähtö tulee.Ei tartte pikkuneitiä lähteä raahaamaan yöllä minnekkään. Viimeeksi,kun yöllä lähdettiin ei ollut kun toi koiruus,joka kerettiin hyvin viedä mummille.Sille kun ei tarttenut paljoa pakkailla mukaan ja heti valmiina lähtöön ;)
Mulla viideltä hieroja,ihanaa!
 
Heilille onnittelut käynnistysajasta!

Meillä on sovittu niin että jompi kumpi mummoista tulee meille hoitaa tyttöä kun lähtö tulee, riippuen kumman työvuorot käy paremmin tytön hoitamiseeen. Päiväkodin kanssa ollaan sovittu jos molemmat mummot on töissä ja lähtö tulee päivällä niin voidaan viedä sinne ja mummo voi hakea sieltä sitten. Onneks molemmat mummot on pääsääntöisesti vain päiväsaikaan töissä.

Minulla on ollu eilisestä alkaen polttava alaselkäkipu joka säteilee välillä vatsankin puolelle ja on tullu ruskehtavaa vuotoa.. Saa nähdä merkkaako tää jotain mutta jos tällaista kipua on vielä monta viikkoa niin hulluksi tulen, viime yönäkään ei nukkumisesta tullu mitään kun poltteli niin kovin.
 
Sh07 ihanaa että oot saanut nukuttua, mulla menee edelleen samaan rataa, välillä huonosti välillä paremmin, mutta ei sentään niin pahaa valvomista että tarvis lähtee siitä juttelee jonnekin.

Mussu :hug: ai että noi miehet osaa olla välillä raivostuttavia. Joskus pahoina hetkinä olen miettinyt että mitä ihmettä teen parisuhteessa, mutta onneksi nuo ajatukset menevät aika nopeasti ohitse, sillä mies on kuitenkin minulle tärkeintä maailmassa :heart: ja tietysti tämä tuleva toukka myös :heart:

Mavi olipahan episodi heti aamusta, ei kyllä tosiaan satu tuollaista joka päivä. miten ihmeessä auto syttyy tulee, vai oliko sen joku sytyttänyt, vai oliko se lämmityksessä ja lämmitin jotenkin sytyttänyt sen?? :eek:

Mä en pystynyt Fearie lukemaan noita sun laittamia runoja, kun alkoi niin itkettää...ai mitenniin itku herkässä :LOL:

Aina-Ilona onkohan meillä sama neuvolalääkäri, mulla keskiviikkona aika, ja joka kerta toiminta on ollut samaa liukuhihna hommaa, äkkiä sisään, housut pois ja ulos. Siinä ei paljon keskustella ja kerrota asioista... :headwall: :headwall: oon valmiiksi jo pahalla päällä tuosta lääkäristä, kun tiedän ettei siellä mitään selviä. Ajattelin että jälkitarkastuksen käynkin yksityisellä, ellei se ole mitenkään kovin hankala juttu, noiden papereiden kannalta siis....

Vuotaraaputin ei kai kukaan voi olla neuroottinen siivouksen kanssa? Millaisessa steriloidussa ympyrässä isovanhempasi oikein asuvat :eek: :eek:

Päivitin lääkkeet listaan.

Ja Heili ihanaa, onnea käynnistyksestä :hug: :heart: kohta saan lisätä sinutkin listaan. Toki voihan väliin ehtiä ihan kuka vaan. Mutta tosiaan aika sitkeitä hippusten äitejä ollaan kun vielä ei ole yhtään spontaania vauvaa tullut, tai ainakaan ei ole kukaan ilmoitellut. Ihanaa myös että muutama taustailija on tullut kertomaan kuulumisia.

Hysteerinen tasan 37 :heart:
 
Faerie, aivan ihania rimpsuja! Pitää ehdottomasti joku noista tallettaa jo valmiiksi kännykkään - itse olen nimittäin kyllä miettinyt, miten uudesta perheejäsenestä ilmoittaisin.

Aina-Ilona, auto syttyi mitä todennäköisimmin lämmitysjohtoon tai roikkaan tulleen oikkarin vuoksi, mene ja tiedä. Onneksi ei kuitenkaan käynyt pahemmin.

Anuu, niin kai se sitten on, ettei kokoarviota täällä tehdä. Muutoin on kyllä ollut loistopalvelu neuvolassa! Ylihuomenna on neuvolakäynti, niin varmaan siellä kyselen, josko se terkkari käsituntumalta osaisi jotain sanoa. Toisaalta, kyllä ne kaikki vauvat on aina ulos saatu, niin eiköhän tämäkin B)

Nyt syömään lohikeittoa - nam!
 
Täällä painoarvio oli 35+5 2,3kg ja arvioivat, että jos menee laskettuun, niin olis n. 3,2kg.

Mulla on ollut jo monta päivää aivan hillitön makeanhimo. Joka aamu vannon et tänään en syö karkkia ja arvatkaas kuin käy... Tänäänkin on uponnut jo ihan kiitettävät määrät suklaata ja hedelmärakeita :kieh: Mulla on painoa tullut nyt kaiken kaikkiaan 10kg ja ajattelin näköjän tuplata sen viimeisten muutaman viikon aikana :ashamed: . Torstain punnitus pelottaa jo valmiiksi!
 
Neuvolassa taas käyty.Hitto mulla paino vaan nousee ja siitä saan syyttää itseäni! :kieh: Melkein 2kg tullu viikossa. :eek: Muuten kaikki kunnossa.Joku sentään laskee,nimittäin sf-mitta.Korkeimmillaan oli rv 35->35cm.Nyt rv 37+3->32cm.Viikko sitten lääkäri sanoi vauvan laskeutuneen ja nyt entistä alemmas että olisko kiinnittynyt sitten?Tuntuu välillä että putoo.paineen tunne alapäässä aikamoinen. :whistle:
Menkkamaista jomotusta on ollu joka päivä ja selkää poltellu(kuka sitä kyseli)Eikö nää ole niitä hyviä merkkejä!Pitäiskö vihdoin uskaltautua kävelylle. ;)

Meillä tulee varmaan miehen vanhemmat meille kun lähtö tulee,oli päivä tai yö.Mun äiti lähtee tulemaan kyllä mutta matkassa kestää 2h.Kolmosta kun lähdettiin synnyttämään,mies soitti aikaisin aamulla vanhemmilleen että tulevat meille(asuvat kivenheiton päässä ),pojat nukkuivat vielä.Kehtasivat sanoa että tuokaa pojat tänne...mies siihen että kyllä te nyt tuutte tänne ettei tarvii poikia herättää!Pääsette varmasti nopeammin. :p
Saavat tehä mun äidin kanssa sitten vahdinvaihdon,mulla on rauhallisempi olla sairaalassa kun tiedän että OMA äiti on meillä.Anoppi on aina anoppi. ;)

MIes lähti taas töihin kauemmaksi,kaahaa parissa tunnissa kotiin jos tarve vaatii kuulemma.Jotenkin kumminkin hermostuttaa jos olen yksin lasten kanssa ja supistukset alkaa tai vedet menee...pääsiäisen pyhinä olis hyvä lähtee synnyttämään kun äiti tulee tänne päin viideksi päiväksi. :whistle:


Vishy ja masunen 37+3
 
Tervehdys täältä :wave:

Kävin hammaslääkärissä ja onneks ei tarvinnut olla kauaa siinä selällään :whistle: Elokuussa sit ois pari aikaa, ku oli kaks pientä reikää ja paikka lohennut :ashamed:
Torstaina ois neuvola saa nähdä mitä puntari näyttää :/
Mä laitoin vaavin sägyn eilen valmiiks siis petasin sen muutenha se on seissut tossa meidän makkarissa jo kuukauden päivät. Vielä pitäs kattoa vauvan vaatteet kassiin valmiiks, mut ajattelin et laittasin sit ku on ens kuussa se ultra.
Mulla oli painoarvio viikolla 33 ni 2,6kg. :whistle:
Mut jos menis tekemään ruokaa ku mieskin tulee kohta puoleen kotia.
Tosta sektiosta en nyt muista kuka siitä kyseli. Ni mulla on eka tehty nukutuksessa ja sen takia ku sydänäänet hävis yritettiin kyl eka norm. synnytystä. Ja toka oli kans sektio ja epiduraalissa tekivät sitäkin yritettiin norm. Ja tämä kolmas mikä on kans sektio sen takia ku on jo kaks sektioo takana. Ni kyl ne joko spinaalissa tai epiduraalissa sen tekeevät, siitä päättää sit anesteesialääkäri näin mulle sanottiin ku kysyin ultra käynnillä.

Baby dream ja "Topi" tasan 35
 
Heips vaan täältäkin. Meille ei mitään kummempia kuulu, esikoinen kun tervehtyi, niin tänään kuume nousi kuopukselle :/ Ei kivaa, justiinsa oli silloin pari viikkoa sitten viimeeksi kipeenä.

Huomenna ois taas lääkäriaika, ultraavat taas, missä asennossa tää "Jysky" oikein nyt on ja sitten tarvittaessa laittavat lähetteen keskussairaalaan. Mie en kyllä ite osaa sanoa yhtään, tuntuu kaikkialla jonkunlaista liikehdintää ja jysäyttelyä, ei sitten niin harmaata aavistusta tämän hetken asennosta. Vaikka oon kyllä melkein varma, että perätilassa hää edelleen on... Ja se ahistaa ja hirvittää ihan tajuttomasti |O

Mussulle :hug: ja Heilille onnea käynnistysajasta.

Joo, tänään ei irtoo kyllä tämän enempää juttua...Pitää mennä laittamaan potilaalle kaakaota.

t.Jo-hanna ja "Jysky" 36+2
 
Lyy
:wave:
Täällä ollaan taas tauon jälkeen. Kirjoitin yks päivä tosi pitkän jutun, mutta se hävisi ja ärsyttii niin kovin, että jätin asian sikseen ;)

Mulla olisi kysyttävää jo äitiysloman aloittaneilta: Milloin olette saaneet Kelan päätöksen päivärahasta??? Minä aloitin loman virallisesti tänään, eikä päätöksestä ole mitään tietoa... Kannattaako siis odottaa vai soitanko sinne? Kiitokset jo etukäteen avustanne...

Huomenna olisi lääkärineuvola, koska terkkarin mielestä olisi syytä katsoa tarvitsemmeko painoarviolähetteen äitipolille. Sf on mennyt miltei koko ajan yläkäyrän yläpuolella :whistle:
Saas nähdä miten käy.

Paino kans ärsyttää, nyt on jo varmaan 15 kg tullut!!! :kieh: Yritän nyt pitää ruokapäiväkirjaa, kun muuten napsin koko ajan jotain :/ Ehkä osa on turvotusta, mut vaakalukemat järkyttävät joka kerta :(

Iloisia odotuksia kaikille toivoo selkäsärkyinen Lyy ja poitsu 34+5

P.s. Onnea Heilille vauvanhakuun! Joskohan Hämy kertoo kohta omasta reissustaan =) ??
 
Moikka kaikille!

Tänään aamulla oli neuvola ja kyl näköjään neuvolan tädilläkin mieli ihmeellisesti muuttuu. Vielä viikko takaperin hän oli, et "ei vauvan tarvitse vielä syntyy, rauhassa saa massus köllötellä" ja tänään hän oli täysin sitä mieltä et saisi syntyä jo. Ettei vaan pääsis kasvamaan liian isoksi, mitään painoarvioo hän ei antanut, enkä ole sellaista edes lääkäriltäkään saanut, muutako 2viikkoo takaperin että normaalin kokoinen. Nyt yhtäkkii sit oliskin tulossa ISO !?!?
Mulla on ihan jäätävää turvotusta, viikossa tullut 1,6kg mut onneksi pissa ja paineet ennallaan. Mua alkoi oikein ärsyttämään ja sitten ku puoli vitsillä heitin, et kyl meille sopii et laitat ajan Tyksiin ja käynnistetään niin sitten hän siihen "kuule, käynnistykseen tarvitaan hiukan isommat ja paremmat syyt, varsinkin nyt kun tyks on aivan täpötäys synnyttäjista"
Niinpä, mitä sitten valittaa et vauva sais syntyy ku oon ihan varma et syntyy joskus viikolla 41 =((

Itsella painokertymää nyt yhteensä 20kg joka on tosi paljon ku lähtöpainossakin oli jo ylimääräistä. Toki tällä viimeviikkojen nestemäärällä myös osansa ja arpansa..
Sf-mitta oli siis 36 tänään. Jotenkin todella ärsyttää nyt tuo vauvan painojuttu...

Muuten vointi jatkuu edelleen hyvänä, oon saanu sellaisia ihmeellisia pikkutarkka siivouspuuhia, mitä mulla ei normaalisti ole.. esim. keittiön kaappien pintojen putsaus, eteisen seinistä koiran kuolajälkien putsaus jne..
Synnytyksestä ja sen oloista ei edelleenkään tietoo ja neuvolan täti oli sitä mieltä 30v kokemuksella et mitään kippas konsteja synnytykseen ei ole. =(

Huomenna lähtee koira aamusta polvikierrukka leikkaukseen ja mä pääsen kampaajalle!


Hyviä vointeja, Minä + Voice 38+1
 
Mussu81, makeaa himoitseva odottaja minäkin! Joka päivä pitäisi rouhia jotain hyvää, mieluiten tietty suklaata :kieh: Viime viikolla karkin syönti ryöstäytyi kyllä täysin, kun söin joka päivä jotain. Onneksi meidän "lähikauppa" on parin kilsan päässä, niin ei tule lähdettyä pelkän karkin takia sinne ostoksille. Nyt tekiskin pari päivää hyvää ilman makeaa, koska luulen, että makeastakin tulee riippuvaiseksi. Ja persuus ei kun leviää...
 
Vuotaraaputin siitä painonnousun pistämisestä turvotuksen piikkiin... Terkkareilla ensin ollu tapana kysyä, onko turvotusta. No minäpä siihen, että eipä juuri. Ja vasta sitten käskevät hypätä vaalle, joka näyttää tähtiä :LOL: . Eipä siis taida onnistua... :whistle: ;)

Lilja (37+5)
 
ääh.. en ole jaksanut kirjoittaa yksinkertaisesti.. mutta tausta lukijana olen ollut kyllä lähes päivittäin..

pahoillani..

Kiitos Faerie runoista ovat ihania :heart:

Painoarvioista on ollunna puhetta.. meille arvioitiin vko 36+3 3,5kg siis sen hetkiseksi arvioksi..
niin nyt alkaa kyllä olla vatsa tosi täynnä ja pinkeenä arvioisin itse että tuo neljä on täynnä jo.. :eek:
neuvola aika on ke aamuna ja aioin kyllä avautua että mikä pakko on väkisellä sisällä pitää jos on sitten riskinä ettei mahdu syntymään alakautta ja joutuu vielä leikattavaksi kun kiinni jää alas..
esikko kun oli sen 4 ja imuvedolla ulos tuli.. |O
mua niin ärsyttää tämä homma jo..

Suppis ja Ilta 38+3
 
juu siis kun meillä ollaan aika boheemeja sen suhteen että esim. tavarat ei ole aina paikallaan (harvassa lapsiperheessä varmaan onkaan) niin se on isoäidin mielestä ihan kauheaa. ei meillä tietenkään paskassa sentään asuta :LOL: mutta mulle on tuo siivoaminen nyt tosi hankalaa ja perässä kun kulkee ihana 2v joka heittelee kaiken takaisin niin olen antanut olla :whistle: ja mä luulen että mulla menisi oikeastikin osa ajasta siellä sairaalassa siihen että huolehtisin miten kotona päivitellään että "herranen aika kun sukat on täällä eikä tuolla jne jne..." ja meidän porukoilla siis käy SIIVOOJA kahdesti viikossa, kahdestaan asuvat :whistle:

koko illan on särkenyt selkää ihan reippaasti. hetkittäin säteilee takareisiin jomotus ja tuntuu että vauvan liikkeet tekee kipeää, tai ne tuntuu vähän pahalta. saisi tuo selkäkipu loppua jos ei mitään saa aikaiseksi |O

Tiitsulla oli lupaavia oireita :D

ja Joannako se kyseli muiden jokojokojoko-kommenteista? meille ei niitä ole paljoa tullut. tosin kun miehen puolen sukulaiset on kaikki nyt keskittyneet siihen tytön kummitädin syöpään (tänään sai ekan sytostaattihoitonsa) niin en ihmettele. toki anoppi muistaa joka kerta kysyä että miten voin, se tuntuu ihanalta. ja taas mun puolelta vanhemmat ja sisko on vakuuttuneet että vauva syntyy laskettuna, ei päivääkään aiemmin. ja mä olen jo ihan kypsä :ashamed: kavereista taasen ei kukaan oikein asiasta kysele jos ei tule erikseen puhetta, koska tietävät miten mua kyrsii jatkuvat utelut :xmas:
 
Moi, oli iltapäivän netti jumissa - kiitos soneran. taas.

..mulle on alkanut viime viikolla tuleen tutuilta kommenttia joko joko-tyyliin. tai siis esim tänään puistossa yks mamma jota en oo viikkoon nähnyt sanoi heti että "jaahas, vielä olet yhtenä palana". vielä se ei niin ärsytä, mut tiedän että 2 viikon päästä alan raivostumaan siitä..

onpa v.raaputin sulla harmilliset vanhemmat. :D aika loisto lähtökohta muuten arvostella muitten siivoomisia jos itsellä käy siivooja noin usein. no, meitä on moneksi..

meillä on pojan lapsenhoito sovittu niin et kun lähtö tulee soitan yhden ystäväni meille siksi aikaa että vanhempani Pohjanmaalta ehtivät paikalle. tää mun kaveri on hoitovapaalla joten pääsee tuleen oli yö tai päivä. jos yöllä tulee lähtö niin sit hänen lapsi tuodaan meille aamulla sit ku heillä isä menee töihin ja sit jos päivällä tulee lähtö niin me voidaan heittää poika heille hoitoon. ....mun vanhemmat on sit meillä niin kauan et pääsen pois sairaalasta, näin miehen ei tarvi kuluttaa isyyslomapäiviä ennen ku mä pääsen sairaalasta.

nyt eilistä wallanderia katsoon.
 
Heippa kaikille!

Hirveän iso kynnys tulla tänne jos tipahtaa välillä ... |O

Kovasti on mammoilla juttua piisannu. Tokkopa jaksan luekkaan kaikkea.
Etusivulle ei ainakaan ole vielä päivitetty yhtään syntymää joten
ehtinen vielä mukaan loppu rutistukseen ...

*muoks*

Ai niin.. mulla on keskiviikkona äp synnytystapa-arviointi ja lääkäri.
Apua papua ku jänskättää. Tehdään kokoarvio.
 

Yhteistyössä