***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

Päivää taas, meillä meni yö paremmin, liekö tuuria vai isomman sängyn ansiota? Aamulla ainaki Arttu viihtyi pitkään hereillä omassa sängyssään ja minä sain sillä aikaa nukkua (ysiin saakka!!!). Inhottavia nää kuumat päivät vauvan kanssa. Saa nähdä miten nukkuu ku laitoin takapihalle. Kaikki tuuletusluukut auki sekä kopan pohjasta että kuomusta ja on puun alla varjossa vaatteena pelkkä vaippa ja t-paita. Aamulla nukkui vaan 30min vaikka oli viileämpi keli ja sama vaatetus.

Mun aivot taas teki stopin, ei keksi mitä kertoa ja kirjoittaa joten se on kai lopetettava tältä erää.

Anu ja Arttu edelleen sen noin 3,5kk
 
juuri ei kaikille tule oireita rokotuksesta. Meille ei ainakaan tullut yhtään mitään. Ostin kyllä suppoja varalle, mutta ei neiti ollu yhtään kiukkuisempi tai mitään niin en antanut. En myöskään huomannu, että olis aristellu pistokohtaa.

ps. Täällä mäkin himassa istuskelen.. :) olis kyllä kaupungille itse asiassa asiaa, ei vaan jaksa lähteä tonne kuumuuteen julkisilla hikoilemaan.
 
Anu-78
Täällä on tänään ollut hyvä ilma =) kaupoissa tuli aamupäivä juostua ja nyt iltapäivästä ollaan sit oltu ulkona ja leikattu nurmikkoa=) kuhan toi Saku herää ja on syönyt ni lähetään käyttämään noita isompia poikia uimassa:)
Onko teistä muuten ketkään laittanut sitä pampersin tarjouslappua eteenpäin missä saa sen 20? rahaa omalle tilille? Mä sain nyt ostettua ne 4 pakettia vaippoja (tai siis tänään ostin viimeiset 2 pakettia) ja aattelin laittaa ne kuitit ja viivakoodit postiin jos sielt sais sit joskus sen 20? takas :p

Meillä Sakulle ei rokotuksesta tullut mitään oireita:) eikä kyllä edes huomannut koko rokotusta neuvolassa, ei tullut itkun värettäkään:) illalla ei pahemmin edes kiukunnut vaikka luulin et ois voinut kitistä mut onneks ei:) suppoja ostin minäkin kaappiin varalle jos ois vaik kuume tullut..

Mut nyt oottelemaan jotta poika herää ja sit rannalle =) :wave:

Anu & Saku 3kk 7pvä
 
hellurei taas. ollaan tultu ja menty pari päivää niin ettei ole ehtinyt kirjoitella tai lueskella. oltiin Viikinsaaressa naapureiden kanssa (siellä kohta 2v tyttö ja Miskan ikäinen tyttö). voi että oli kivaa, isommat lapset leikki keskenään. ratsastivat ponilla, uitiin, grillattiin, leikittiin. ja tietty se laivamatka saareen oli kyllä aika kokemus naapureille jotka ei ollu ennen käyneet. eilen taas käytiin Tammelantorilla. meiltä kävelee sinne noin 20 min, mutta kun Minea päätti itse kävellä niin meni noin tunti suuntaansa. iso tyttö jo... siellä syötiin, ostettiin mansikoita ja kirsikoita, käytiin leikkipuistossa siinä vieressä ja talsittiin takaisin.

aamulla oli Miskan neuvola, hyvin oli tullut kokoa. kahdessa viikossa tasan 300g ja 1cm pituutta, nyt ol pollakin kasvanut 0,5cm. pieni ja siro tuo poika on (5630g ja 62,2cm) :heart: kiinteistä ei tällä kertaa ollut edes puhetta. saapi kattoa mitä se 4kk-lekuri sitten sanoo.

Laylah meillä anoppi justiinsa puhui että tuo mun mies oli pienenä isopäinen. sitä tutkittiin vaikka kuinka, vaikka poika oli ihan terve. hyvä kyllä kun tutkitaan jos vähänkään on jotain aihetta.

ja tiiättekö! viikon päästä mä olen sitten rouva :D :heart: meille tulee anoppi+appi keskiviikkona, pitäis jossain vaiheessa saada vähän siivottua. no, huomenna meen tapaamaan mun serkkua ja perhettään jotka tuli Lapista, sunnuntaina Minea lähtee isovanhempien kanssa mansikoita keräämään jos on hyvä keli, maanantaina on puistotreffit, tiistaina tulee kaveri muksuineen käymään... pitäisköhän sitä siivota yöllä?

Ansa ja Miska 3,5kk
 
Onnea jo etukäteen Känkkis :)

Juuri, ei meille ainakaan tullut tytölle mitään oireita siitä rokotuksesta vaikka sai samalla kertaa 2. annoksen rotavirus-rokotetta :) Supoista kyllä oli puhetta jos kuume nousee, sain tosin hommattua niitä vasta nyt kaappiin (en pitänyt kiirettä kun vieressä 24h apteekki) :)

Meillä oli ihana päivä tänään tytön kanssa. Puin neidille hellemekon ja jätin rattaisiin vain puolet kuomusta (puolet pelkkää verkkoa), peittelin vähän harsoilla ja suihkauttelin vähän väliä nassuun sitä ihanaa Avenen lähdevettä - ei vaikuttanut olevan yhtään kuumissaan :) Ei me mentykään Seurikseen kun olis pitäny neljäksi mennä hakemaan reseptiä ja jäätiinkin tuohon Regatta-Sibeliuspuisto alueelle. Tyttö nukahti varjoon ja minä sain otettua ensimmäistä kertaa aurinkoa tänä kesänä kunnolla. Onneksi olin pukenut bikinit alle ;)

Mies olikin käynyt kaupassa ja lupasi kokata tänään ruokaa kunhan käy juoksulenkillään :) Minä otin ensimmäisen Panacodin naamaan ja jännityksellä odotan että mennäänkö sitä tänäänkin pitkin seiniä vai olisiko tämä nyt vihdoinkin sopiva lääke :) Juuri, nykyäänhän kipulääkkeitä myydään jopa 30tabl. paketeissä, ainakin itse ostin kerralla jättipakkauksen kun ei ne tosiaan taida myydä kuin sen yhden paketin kerrallaan. Melko tekopyhää, nyt yksi iso paketti vastaa kolmea "vanhaa" ... ei mitään järkeä noissa rajoituksissa... :headwall:

Menen syöttämään tyttöä kun lupsuttaa suurella intohimolla peukkuaan :D
 
Laylah: Meillä oli sellainen terkkari sijaisena, joka sanoi ettei antaa suppoa etukäteen vaan ensin helpottaa oloa pitämällä kylmää pistokohdassa. Tuntui olevan tuo lasten kivunhoito tällä terkalla jostain... Minä itse olen kyllä sitä mieltä että lapsenkaan tarvitse kärsiä kivusta.

Mitenkähän minulla on sellainen kuva että meillä mies olisi joku kerta tuonut apteekista pari pakettia kerralla panadolia tai vastaavaa.

Pestiin tänään loput matot ja käytettiin esikoista uimassa. Ei ollutkaan ennen saatu käytettyä vaikka ranta aivan lähellä :ashamed:

Mutta nyt imettelemään poikaa niin päästään saunaan.
 
täällä on muuten ainakin noissa lähiapteekeissa silleen että saa ostaa kerrallaan kaksi särkylääkepakettia. paljonpa jostain tollasesta on hyötyä jos vieressä on toinen apteekki tai tosiaan se pakettikoko on se 30 tablettia :LOL:

meillä Miska otti rokotuksesta hermoonsa, itki pari päivää ja supot helpotti aina hetkeksi. annoin välillä myös sitä oraaliliuosta, yllättävän hyvin poika sen osasi "syödä". esikoinen oli myös sellainen että nostatti kuumeen ja kärttyisyyden joka rokotteesta.
 
Tänään oltiin taas päivä rannalla. Vesi oli aika kylmää, mutta kyllä siellä uimassa pystyi hyvin käymään ja Nellakin ui taas. Nyt Nella uskalsi jopa yksin mennä kahlaamaan. Anni makoili tyytyväisenä vaunuissa ja jutteli kovasti. Harmi kun ei oo mitään varjoa, jonka alle Anninkin olis voinu ottaa viltille köllötelemään.
Meillä ei vielä kannattele päätä käsistä vedettäessä, kuka sitä nyt kyselikään, en enää muista.
Joanna me ollaan aina satuttu lähteen liikenteeseen niin, ettei ole tarvinnu kärsiä Puuhamaa jonoista.
Kalenteri pistin sulle yv:tä, että laitat mulle sähköpostis, jotta saan kakusta sulle sen kuvan.

Hippo + Nella 1v 7kk ja Anni 2kk2vk
 
Moikka, jälleen pikaisesti!

Rokotuksesta oli puhetta, meillähän on siitä nyt aikaa lähemmäs kaksi viikkoa. Ei tullut mitään, ainoa vaan että vähän oli ehkä tavallista ärtyisämpi mutta vasta parin päivän päästä, ja sekin saattoi johtua yleisestä häslingistä reissujen yms. kanssa. Rokotuspäivän iltana mentiin risteilylle, jonne otin varalle mukaan suppoja. En kyllä tullut edes ajatelleeksi, että olisin varuulta etukäteen sellaisia antanut :eek: Eiköhän se riittäisi, jos oireiden ilmaantuessa sitten laittaa... Esikoiselle ei myöskään ole tähän mennessä tullut rokotuksista koskaan oireita.

T. K, A ja A
 
Kuumeenhan se nosti :( . Söi onneksi ja annoin Panadolia ja nukkuu tuolla rauhallisesti :heart:
Sanmar olen sun kans ihan samaa mieltä tosta kivunhoitoasiasta ja lisäksi sitä mieltä, että varsinkin noiden pikkuisten kivunhoito on meillä tosi huonolla tolalla, valitettavasti. Mut tämä tästä, voisin jatkaa kun pääsen vauhtiin, mut lähden isännän viekkuun sohvalle. Jospa se kuume tolla talttuisi.
Öitä!

Laylah ja :heart: pikku-kuumeilija
 
Lyy
Pään nostamisesta oli puhetta... Meillä nousee pää hyvin ja oikein valmiiksi jännittäytyy, kun otan käsistä kiinni ja sanon "ylös". Vähän pienempänä ei kannatellut päätä, jos otti vaan kämmenistä kiinni. Piti ottaa siten että vauvan käsi on peukalon ympärillä ja itse pidin kiinni käsivarresta (vai onko kyynärvarsi) siis ranteesta kyynärpäähän alueelta B) Sitten tosiaan opetin vielä tuon sanan, niin vauveli tietää mitä tuleman pitää... Meillä kanssa välillä heittäytyy laiskaksi ja katselee vaan muualle niska rentona, kun pitäisi nousta.

Sit täällä on kans yks iso päinen muksu. Meillä myös suvussa sitä, joten en ole huolissani. Ei olla vielä menossa mihinkään tutkimuksiin, mut viikon kuluttua on 3 kk tarkastus, niin saas sit nähdä...

Onko täällä muita maidonluovuttajia? Oletteko huomanneet, onko pumppaamisella ollut vaikutusta vauvan syöntitiheyteen? Itselläni on ylituotantoa, vaikka kuinka yritän vaan kärvistellä. Tällä hetkellä joudun tyhjentämään ainakin toista rintaa aamuisin, jotta voin jatkaa unia vauvan syötön jälkeen. Tuntuu hirveältä, kun rinnat on niin täynnä. Olen yrittänyt useaan kertaan olla vaan pumppaamatta, jotta tuotanto tasaantuisi, mut ei auta. Rintojen ollessa tarpeeksi täydet ne vaan vuotaa liivinsuojaan ja siitä läpi paitaan... :ashamed:
Mainitsiko joku, että kolmen kuukauden paikkeilla tuotanto tasaantuisi?

Mut nyt pitää mennä nukkuu...

Öitä :wave:

Lyy ja Jonne 12 vko 2 vrk
 
Meillä ei rokotuksesta tullut mitään. Tänään poika simahti kuin saunalyhty unilleen ja esikoinenkaan ei montaa kertaa rampannut ovella, tuli vain pari kertaa nukkumaan viennin jälkeen ovelle. Sauna kyllä teki meillä ainakin tehtävänsä, itseäkin ramaisee. Saa nähdä nukkuuko yön miten hyvin. Viime yönä taisi mennä niin että nukkui 5 tuntia, söi, nukkui 2-3 tuntia, söi ja nukkui muutaman tunnin.

Meillä mies maalaa seiniä kun ei ole ketään jaloissa pyörimässä. Tajusin vasta kun haettiin mattoja rannasta että miehen vanhemmat tulevat käymään niin oltaisiin voitu jättää pojat niiden hoitoon ja käydä rauhassa pesemässä matot. Nyt piti yhtä taaperoa vahtia joka heitteli roskia veteen ja juoksi pitkin poikin.
 
Iltaa :wave:
Rokotuksista olette puhuneet, meillä ei neidille tullut mitään oireita rokotuksesta, onneksi :whistle: mut annoin rokotuksen jälkeen panadolin varulta. Mun mielestä lasten kipua pitää hoitaa ihan samalla tavalla kuin aikuistenkin ja jos lääkitsen itseni lääkitsen myös lapsen niin ettei sen tarvitse kärsiä =)
Joku puhui lapsen isosta päästä, no meillä on taas neidillä pieni pää, mut terkka vaan sanoi et katsotaan :kieh: mut meillä on kyl muutenkin toi neuvola ja lääkäri systeemi ihan peestä :headwall:
ei tahdo edes aikaa lääkärille saada vaikka olis lapsi kipeenä ja tietää et tarviis lääkkeet. Ja muutekin meidän neiti kasvaa nolla käyrän alapuolella,mut eipä siihen ole sanottu mitään neuvolas, ihme touhua kyl tääl toi lääkäri juttu :kieh: välillä pistää suututtaan oikein kunnolla.
Ai ja sit pään nostamisesta, neiti nostaa kyl päätä kun käsistä nostaa istumaan ja mahallaan kyl kannattelee pitkäänkin päätä ylhäällä ja sit keikahtaa selällen ja kova on yritys kääntyä mahalleen mut ei vielä pääse kokonaan vaan jää kyljelleen änkemään ja puhisemaan :LOL:
Päässä taas lyö tyhjää pitäisköhän mennä nukkumaan, hyvät yöt kaikille hipuille ja mammoille
toivottaa vilijonka ja kasandra :hug:
 
Tadaa :wave: :wave:

Nettipimentoni on päättynyt, ja olen enemmän kuin innoissani. Aloitan nyt kahlata läpi teidän tapahtumia, on ollut oikeasti iso ikävä teitä kaikkia ja mietin monesti jo mitä kaikkea teidän vauvat jo osaavat :heart: :heart:
 
vaelteleeko teidän isommat lapset unissaan? meinasin saada alkuyöstä sydärin, kun olin menossa nukkumaan ja yhtäkkiä esikoinen 2,5v seisoo vessan ovella. tuntui ettei neiti ollut hereillä, se tärisi ihan voimattomana kuten pahan mahataudin jälkeen, sanoi "Äiti, vänkä" ja katteli ihan lasittunein silmin. vänkä kun oli, söi vähän viiliä ja kannoin takaisin petiin. sitten tyttö tuijotteli tuuletinta noin 1,5h ja hoki välillä "iskän kainoon" (kainaloon). tillitti hereillä siihen asti että mies tuli iltatöistä ja tuli viereen nukkumaan.
ja Miska sitten taas aloitti kolmelta tissin kanssa vehtaamisen. kelpaa, ei kelpaa, kelpaa, ei kelpaa... ja musta tuntuu ettei maitoa tule tarpeeksi näin kuumalla :headwall:

ihan sippi siis olen :ashamed: pitäisi lähteä sinne serkun vaimon siskon luo ja hakea tuosta kaupasta jotain tuliaisia. aattelin viedä muksuille saippuakuplia (5v ja 2v) sekä vauvalle jonkun pehmolelun. ei vaan yhtään huvittaisi mennä näin hiton väsyneenä...
 
Hirmuisesti olitte ehtineet kuukaudessa kirjoittaa, en ihan kaikkea muista millään, joten suokaa anteeksi jos kyselen samoja mitä olitte jo jutelleet :ashamed:

Uudet tulokkaat, ensinnäkin tervetuloa :flower: meidän huhtikuisten äitien mukaan :hug: ja sitten, jos haluatte etusivun listaukseen, niin laitatteko yv:tä minulle. HJL (menihän nimimerkki oikein?) sinut jo lisäsin, mutta muut, laittakaa YV:tä niin saan helpommin teidän listaan, eikä minun tarvitse kahlata noita sivuja läpi, että ketä teitä oli ja etsiä tietojanne, kiitos.

MB muistaakseni kirjotti siitä, että ehkä voitaisiin nähdä joskus tämän porukan kanssa...ei hullumpi idea. Minähän näin jo untakin silloin raskausaikana että oltiin koko porukka jossain treffeillä, mutta kukaan ei paljastanut että millä nimimerkillä oli palstaillut ja tapaaminen meni ihme tuijotteluksi ja kyräilyksi :LOL:

sh07 muistaakseni kyselit muutosta, kiitos, ihan mukavasti meni, ainut mikä piinasi oli tämä nettipimento ja nyt pitää hiukka kiirettä, kun tehdään "pintaremonttia", tai siis olen aika väsynyt kun mies tekee aamusta iltaan remppaa ja minä olen pojan kanssa, niin yhtään omaa aikaa ei ole. Mutta olen vähän maalannut ja sekin tuntuu jo luksukselta, kun saa hetken vaikka sillä tavalla olla yksin.

angel08 muistan toki, että vaihdettiin kuulumisia jo alkutaipaleella. Meidän koiruus on ihan hyvin ottanut tulokkaan vastaan, tosin minä itse olen aika kyllästynyt koko elukkaan, en vain jotenkin jaksa tätä sotkua minkä suttukuono aiheuttaa, lähteekö teidän boksusta paljon karvaa? Tästä yksilöstä lähtee ainakin niin perhanasti että on hermo kireellä, en jaksais siivota niin paljon kun se sotkee :headwall: mutta ompahan ainakin vauva siedättynyt kun ei ole liian siistiä. Ja sitten hei, muutkin koiraihmiset tietääkö kukaan onko mitään lääkitystä/keinoa tuohon meidän koiran tiputteluun, eli pissiä herra tiputtelee sisälle, auttaako siihen pallien nyppäisy pois, tai onko joku lääke joka vähentäisi tiputtelua. Onhan tuolla suttukuonolla jo ikääkin 6,5 vuotta, joten ehkä kuuluu asiaan, mutta olis kiva kun ei tarvis olla jatkuvasti lattioita luuttuamassa, ja lisäks tuo pissitöhnä on tosi tiukassa lattiassa kiinni, et saan ihan konttaamalla aina putsata ne irti, normaali lattian luuttuuminen ei auta :headwall:

Mitähän muuta.....Meidän poju kääntyi mahalleen 3kk ja 7pvä:n ikäisenä ja nyt ei selällään ole kinnostakkaan enää yhtään.

Viime yönä meillä nukuttiin ensimmäistä kertaa 10h putkeen, vähänkö hieno fiilis. Noh...ei varmasti tapahdu tälläistä ihan heti, tai ainakaan en odota, mutta olihan tuo kivaa vaihtelua että sain kunnolla itsekkin nukuttua.

Seksistä olitte puhuneet myös. Mulla tapahtui ihan kumma käänne yhtäkkiä. Seksiä alkoi tehdä hirveästi mieli ja nyt on kokoajan mielessä että pitäis saada.... :ashamed: paikat on vähän kipeet, joka ikinen kerta alku tuntuu pahalta, kummasti pistää ja nipistää toiselle puolelle, mutta se menee nopeasti ohi (vaikka siis kuinka olis alkulämmittely suoritettu) mutta silti, vaikka tiedän että alku on hankalaa, niin seksiä tekee mieli, ihan kuin suhteemme alkutaipaleella :whistle: Mutta, mutta....sitten vähän nolompi juttu..en saanut aikaiseksi aloittaa noita minipillereitä, kun pelkäsin että niistä tulee vuotoa. Noh, nyt ollaan sitten tyhminä menty ilman ehkäisyä. Eikä siis katastrofi ole jos uusi raskaus saa alkunsa, mutta ehkä olis kuitenkin kropan kannalta järkevämpi pitää vähän taukoa, Kävin ostamassa raskaustestin, mutta milloin voin testata??? tietääkö kukaan??? :attn: :attn: Menkat ei ole alkaneet, joten kauanko olen siis ilman seksiä, että voisin testata? Ja onhan raskaushormoonit jo hävinneet???? Vai pitääkö mennä gynelle ultraan??? Meinasin että kuitenkin aloitan nyt ne pillerit, jos en vaan ole raskaana. Pitää nyt sitten pitää hetki taukoa tuosta sekstailusta, kun kumeista meidän mies ei oikein innostu.

Jaaha, poika huutelee jo että matolla on tylsää :D täytyy mennä viihdyttämään :wave:

Hysteerinen ja poju 3kk ja ööö reilut 3vko B) (meniköhän oikein)
 
Hysteerinen yleensä se raskaustesti näyttää luotettavan vastauksen 2 viikkoa hedelmöityksestä. että nyt kumit kehiin ja sitten testaamaan.

meillä ei edelleenkään ole seksiä :kieh: :eek: pieni vauva, leikki-ikäinen joka ei nuku päiväunia sekä vuorotyö on hiton hyvä yhdistelmä.
 
Känkkäränkälle onnea tulevan viikon rouvautumisen johdosta jo näin etukäteen!

Mulla muuten tuntuu kans ettei maitoa tule niinku kylmemmällä säällä.. Kai se helle vaikuttaa. Mut Arttu on kyllä ollut tyytyväinen ja meillä meni jopa taas yö paremmin, heräs 2 kertaa (puol 3 ja 5 aikaan) ja nukkui omassa isossa petissä siis koko yön.

ää mun pitää mennä - meillä ton rempan kans sama ku hysteerisellä, mä oon ihan yh kun nytkin mies bauhaussissa jotain listoja hakemassa ja joka päivälle tuntuu riittävän jotain pientä fiksausta vaikka varsinainen keittiöremppa on jo valmis.


Hysteerinen Tervetuloa takaisin!
Meillä oli kaksi bokseria mun lapsuuden kodissa ja toiselta kans lähti karvaa aina ihan sikana, toiselta taas ei juurikaan. Yksilöllisiä eroja siis.. Ja meidän herraboksu ei kyl pissaa tiputellut, joten en osaa siihen mitää sanoa. Mut toki yli 6-vuotias on jo "vanha" et olisko eturauhasissa vaivaa? Kannattaa soittaa eläinlääkärille, uskon et siihen vois löytyäkin apu, ainaki ihmisiä hoidetaan saman vaivan takia.

Ja siitä testaamisesta niin mä testasin negan (noin 1kk sitten) noin 3-4 viikkoa mahdollisesta hedelmöittymisestä. En tiedä sit et miten ajois uskaltaa testata mut noin pitkän välin luulis riittävän.

Anu ja Arttu jotain 3,5kk
 
Huomenta!

Hysteerinen tervetuloa takaisin :wave:

Täällä kuume ainakin toistaiseksi talttunut. Onni heräsi poikkeuksellisesti syömään jo yhden aikaan aivan hikisena. Heräsi sit ennen seiskaa ja otin lämmön, ihan normi oli ja kunnossa tuntuu olevan pojukin. Tosin nukkui lähes kahden tunnin aamutirsat, mutta se ei kyllä mammaa haittaa :) .
Tuntuuko muilla, että lapsi olisi kamalan kiinnostunut telkkarista? Meillä maataan tuolla lelukaaren alla nyrkki suussa ja käännytään just sen verran että näkee telkun. Mikä sohvaperuna :LOL:
Lyy Rauhoittavaa tietää, etten ole ainut "jättipään" äiti.

Ihana ilma! Palataan taas

Laylah ja :heart: Onni 3kk ja risat
 
Huomenta täältäkin!

Känkkis meillä noista kolmesta vanhemmasta kaksi on vaellelleet unissaan. Yleensä syynä on ollut vessahätä. Eli olen vaan sievästi ohjannut vessaan ja sieltä takaisin sänkyyn, niin eivät ole edes heränneet. Aamulla kysyttäessä eivät ole muistaneet koko juttua ollenkaan. Hauskoja juttujakin ovat joskus kertoilleet. Tyttö tuli kerran olkkariin kun katottiin vielä telkkaa ja sanoi " jos ei raparperi niin sitten sakset". Ei voinut kuin nauraa, mitä lie unta nähnyt. :LOL:

juuriko se valitteli tylsyyttä. Muistanko oikein että olit Oulusta? Pitäiskö meidän Oululaisten joskus vaikka päiväkahveilla tavata? Kiinnostaisko ketään? Vaikka Ainolan puistossa, vois isommat lapset leikkiä ja me ryystää kahvia ja pullaa?

Mutta nyt laittelemaan kamppeita, mennään varmaankin käymään Nallikarissa. B)

Puella ja Otso reilut 2,5kk
 
Känkkis meillä ei vaelleta unissaan (vielä ) mutta mun äiti on sanonut että minä olen pienenä aina vaeltanut unissaan, oon puhunutkin niinku olisin ollu hereillä... Mutta aina on auttanut just niinku Puellakin tekee et äiti on vienyt mut pissalle ja sit nukkumaan.
 
Voihan helle muuten..
Meidän on pakko olla sisällä tää kuumin aika, puistossa alkoi olla klo 11 niin kuuma ettei siellä voi lasten kanssa olla. Nyt sit kökitään sisällä ja pian alan laittaan poikia nukkumaan. Taidan nukuttaa Artunkin suosiolla sisälle jos vaikka nukkuis paremmin...
 

Yhteistyössä