Hirmuisesti olitte ehtineet kuukaudessa kirjoittaa, en ihan kaikkea muista millään, joten suokaa anteeksi jos kyselen samoja mitä olitte jo jutelleet :ashamed:
Uudet tulokkaat, ensinnäkin tervetuloa :flower: meidän huhtikuisten äitien mukaan :hug: ja sitten, jos haluatte etusivun listaukseen, niin laitatteko yv:tä minulle.
HJL (menihän nimimerkki oikein?) sinut jo lisäsin, mutta muut, laittakaa YV:tä niin saan helpommin teidän listaan, eikä minun tarvitse kahlata noita sivuja läpi, että ketä teitä oli ja etsiä tietojanne, kiitos.
MB muistaakseni kirjotti siitä, että ehkä voitaisiin nähdä joskus tämän porukan kanssa...ei hullumpi idea. Minähän näin jo untakin silloin raskausaikana että oltiin koko porukka jossain treffeillä, mutta kukaan ei paljastanut että millä nimimerkillä oli palstaillut ja tapaaminen meni ihme tuijotteluksi ja kyräilyksi
sh07 muistaakseni kyselit muutosta, kiitos, ihan mukavasti meni, ainut mikä piinasi oli tämä nettipimento ja nyt pitää hiukka kiirettä, kun tehdään "pintaremonttia", tai siis olen aika väsynyt kun mies tekee aamusta iltaan remppaa ja minä olen pojan kanssa, niin yhtään omaa aikaa ei ole. Mutta olen vähän maalannut ja sekin tuntuu jo luksukselta, kun saa hetken vaikka sillä tavalla olla yksin.
angel08 muistan toki, että vaihdettiin kuulumisia jo alkutaipaleella. Meidän koiruus on ihan hyvin ottanut tulokkaan vastaan, tosin minä itse olen aika kyllästynyt koko elukkaan, en vain jotenkin jaksa tätä sotkua minkä suttukuono aiheuttaa, lähteekö teidän boksusta paljon karvaa? Tästä yksilöstä lähtee ainakin niin perhanasti että on hermo kireellä, en jaksais siivota niin paljon kun se sotkee :headwall: mutta ompahan ainakin vauva siedättynyt kun ei ole liian siistiä. Ja sitten hei, muutkin
koiraihmiset tietääkö kukaan onko mitään lääkitystä/keinoa tuohon meidän koiran tiputteluun, eli pissiä herra tiputtelee sisälle, auttaako siihen pallien nyppäisy pois, tai onko joku lääke joka vähentäisi tiputtelua. Onhan tuolla suttukuonolla jo ikääkin 6,5 vuotta, joten ehkä kuuluu asiaan, mutta olis kiva kun ei tarvis olla jatkuvasti lattioita luuttuamassa, ja lisäks tuo pissitöhnä on tosi tiukassa lattiassa kiinni, et saan ihan konttaamalla aina putsata ne irti, normaali lattian luuttuuminen ei auta :headwall:
Mitähän muuta.....Meidän poju kääntyi mahalleen 3kk ja 7pvä:n ikäisenä ja nyt ei selällään ole kinnostakkaan enää yhtään.
Viime yönä meillä nukuttiin ensimmäistä kertaa 10h putkeen, vähänkö hieno fiilis. Noh...ei varmasti tapahdu tälläistä ihan heti, tai ainakaan en odota, mutta olihan tuo kivaa vaihtelua että sain kunnolla itsekkin nukuttua.
Seksistä olitte puhuneet myös. Mulla tapahtui ihan kumma käänne yhtäkkiä. Seksiä alkoi tehdä hirveästi mieli ja nyt on kokoajan mielessä että pitäis saada.... :ashamed: paikat on vähän kipeet, joka ikinen kerta alku tuntuu pahalta, kummasti pistää ja nipistää toiselle puolelle, mutta se menee nopeasti ohi (vaikka siis kuinka olis alkulämmittely suoritettu) mutta silti, vaikka tiedän että alku on hankalaa, niin seksiä tekee mieli, ihan kuin suhteemme alkutaipaleella
Mutta, mutta....sitten vähän nolompi juttu..en saanut aikaiseksi aloittaa noita minipillereitä, kun pelkäsin että niistä tulee vuotoa. Noh, nyt ollaan sitten tyhminä menty ilman ehkäisyä. Eikä siis katastrofi ole jos uusi raskaus saa alkunsa, mutta ehkä olis kuitenkin kropan kannalta järkevämpi pitää vähän taukoa, Kävin ostamassa raskaustestin, mutta
milloin voin testata??? tietääkö kukaan??? :attn: :attn: Menkat ei ole alkaneet, joten kauanko olen siis ilman seksiä, että voisin testata? Ja onhan raskaushormoonit jo hävinneet???? Vai pitääkö mennä gynelle ultraan??? Meinasin että kuitenkin aloitan nyt ne pillerit, jos en vaan ole raskaana. Pitää nyt sitten pitää hetki taukoa tuosta sekstailusta, kun kumeista meidän mies ei oikein innostu.
Jaaha, poika huutelee jo että matolla on tylsää
täytyy mennä viihdyttämään :wave:
Hysteerinen ja poju 3kk ja ööö reilut 3vko B) (meniköhän oikein)