elzibelzi täällä sama juttu, etten halua imettää julkisella paikalla. Kiva kuulla, että en ole ainoa "ongelmainen"
Odotan innolla, että saan alkaa antamaan kiinteitä, ni sit voi syöttää missä vaan. Mä en edes voi olla täysimetyksellä 6kk asti, koska menen töihin silloin eli viimeistään 5kk iässä aloitetaan kiinteät. Tosin tällä hetkellä tuntuu, etten jaksa odottaa edes sinne asti..
sh07 tuollainen tapaaminen kuulostaa kivalta. Harmi, etten ole tajunnut neuvolassa kysyä sellaisesta. Tosin meidän lähellä on MLL:n perhekahvila, että sieltähän löytäisi muita mammoja.. kun vaan sais mentyä sinne. Oon välillä niin saamaton :ashamed:
Ajettiin taas mummilaan Itä-Suomeen neidin kanssa, kun mummilla oli kuulemma jo ikävä
Alkaa tympimään ajaa aina 250km tänne, mutta minkäs teet kun mummi ei suostu muuttamaan pääkaupunkiseudulle, vaikka kuinka olen houkutellut
Ja meilläkään kun ei oikein voi yökyläillä, kun on niin pieni asunto.
MB ja reissu-neiti 3kk ja 1vko
ps. Löysin uimapuvun, joten vauvauinti here we come! Vähän kireähkö on laittaa päälle tuosta p***een kohdalta, mutta en hemmetti suostunu ottaa isompaa kokoa ku normaalisti
Kyllä se siitä, kun vähän laihdun.....