Myöhästyneet onnittelut
Tilsulle kihlauksesta ja
baby dreamille synttäreiden johdosta!
Hui kauhistus
Puella Onneks ei käynyt pahemmin!
Oon käväissyt välillä lukemassa teiän juttuja, mut en oo saanu taas mitään kirjoitetuksi..
Veeti kasvaa hienosti. Eilen oli
8kk neuvola ja mitat herralla on nyt 9500g ja 73,3cm pipo 47,2cm. Keskikäyrällä siis mennään.
Meillä ryömitään, kontataan ja noustaan tukea vasten ylös ja otetaan tuettuna muutama askel. Kova tuntuu vauhti olevan vaikkei ihan taidot riitäkään. Siksipä aina väliin kolisee ja otsassa on mustelmaa, takaraivossa kuhmua ja huuli turvoksissa
Mutta nämä kuuluu tietysti asiaan..
Meillä vierastetaan edelleen ja Veeti on muutenkin "mamman mussukka". Äidin perään itketään ja äiti on paras lohduttaja. Isin kanssa tosin käydään paremmin nukkumaan, siltä kun ei voi huutaa tissiä kaveriksi
Poika nukahtaa kyllä omaan sänkyynsä illallakin, mutta yöllä oon vielä ottanut viereen, kun ei oo ollu voimia pitää "unikoulua". Tässä joululomalla varmaan lopetetaan yötisuttelut, jospa sitten alkais nukkua omassa sängyssään yötkin. Sinänsä mua ei haittaa, että poika nukkuu kainalossa ja saa rintaa kun haluaa. Pelkään vaan, että putoaa sängystä, kun vauhti on herätessä niin hirmuinen ja unissaankin tuntuu nousevan ylös.
On kyllä pariin otteeseen jo pudonnutkin sängystä :ashamed:
Ainiin ja mullakin on haikea olo kun poika kasvaa niin vauhdilla. Tällä kertaa oon nauttinut vauvasta ihan eritavalla kun aiemmin. Tyttöjen jälkeen kun oli masennusta ja paniikkia.
Nyt on jopa tuntunut siltä, etten haluaiskaan jättää lapsilukua tähän.. :snotty:
Hauskaa iltaa
Viljaliina!
Ihania kuvia on taas ollut =)
Mäkin laitoin tuonne profiiliin uuden kuvan pojasta.
Faerie ja pikkumies tasan 8kk :heart: