***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

Hei kaikki Huhtihippusten odottajat!

Kävin lueskelemassa kirjoituksianne.
Tsemppiä ja onnea kaikille synnytystä odottaville! :hug:

Ja valtavasti onnea kaikille jo vauvaantuneille!! :flower:
Onhan tämä ihanaa!

Lisäsin profiiliini pojan kuvan :heart:
Jos joku kutsui Heilin poikaa äijäksi, niin mikäs tämä sitten on :)
Heilille siis onnea myös, ihanan näköinen pikkumies teilläkin!

Vauvaelämä on ihanaa, Pikkupoika on tosi tyytyäinen kaveri, nukkuu 3,5-4 tunnin pätkiä, syö ja kestovaippailee välissä ja väliin jaksaa valvoakin muutaman tunnin ja seurustella.
Itkut on onneksi olleet vähissä, kun lopetin maidon ja jugurtin & ruisleivän syömisen heti alkuunsa. D-vitamikinitkin menevät hyvin ja Rela-tipat ihan varulta vain.

Maitoa suihkuaa hulluna, eilen kävi neuvolan täti ja poika oli kirinyt painoa todella paljon!
Syntymäpaino oli siis 3 470 g, 10 päivän ikäisenä mentiin jo 3 570 g.
Eilen 17 päivän ikäisenä jo 3 950 g!! Ja tämä vielä ennen imetystä, eli yli nelikiloinen köllykkä täällä meillä majailee!

Poika lähettää tuosta äijämäisiä örähdyksiä kaikille Hippusille unen seasta!

Iloisin terveisin

:) Kellukka & Pikkupoika

P.S. Voin vain suositella Ruskovillan silkkikypärälakkia, ihan ehdoton!
Samoin Ruskovillan vauavn villapaita (ohutta villaneulosta) ja villainen unipussi ovat meillä kovassa käytössä! Lämmittävät ja hengittävät ja vauva todella viihtyy noissa villavetimissä.
Ja villavaippahousut ovat ihan ehdottomat! Nyt jo käytämme harsoissa lisäimua, koska pissiä riittää, riisipaperi ärsytti ihoa, siirryimme Ainun hoitoliinoihin, jotka siis tarkoitettu kestovaippoihin ihoa vasten. kestoilu jännitti aluksi, vaikka olikin meille selkeä vaihtoehto alusta asti. Mutta sujuu kuin vettä vaan ja pyykkikone laulaa päivittäin!
 
No nyt on neuvolassa käyty,eikä suinkaan ollut sit se viimeinen kerta :( joudun menemään vielä perjantaina,ku oli verenpaineet pikkasen koholla8mut eikös täällä joku sanonut sen enteilevän myös synnytystä) ja turvotustakin löytyy :/ tietty jos täält synnärille pääsis sitä ennen =) Painoa ei ollu tullu kuitenkaa ku 200g/vk mistä olin ihan järkyttyny,ootin muutamaa kiloo ku on ruvennu niin kauheesti turvottaa :|

Jumppapalloakin
tuli yöllä kokeiltua ku telkkaria kattelin ja mitä se sai aikaseks :kieh: oksettavan olon :x nyt yritän vaa pitää suun tiukasti kiinni ku en haluu oksentaa,mut ehkä se on kohta pakko,jos se sit vaikka helpottais ja suolikin tyhjeni ku kotia tultiin :whistle: mut missä ne supistukset??

Kellukalla suloinen poika siellä köllöttelee :heart:

Piitsi 40+4
 
Heissan!

Ihana kuva Kellukan pojasta!

Olisin vielä kysellyt Kellukalta et ootko pessyt sen ruskovillan pipon ennen käyttöönottoa??? Meilllä samanlainen odottelee pipoihmistä ja oon nyt miettinyt et täytyykö pestä ku myyjä kyllä sanoi et voi ottaa käyttöön heti...

Muuten täällä lueskellaan Potteria ja mietin Isoon Omppuun lähtöä... mitään synnytykseen viittaavaa ei oo tullut eteen, yö nukuttu todella makeasti ja vain yhdellä heräämisellä. Onko muille tullut hirvittävää janon tunnetta? Musta tuntuu et vois juoda koko ajan vettä myös yöllä.

Eipä muuta tällä kertaa

Hjördis 39+5
 
Voi että, kellukalla on tosi suloinen äijä myöskin :heart: :heart:

Piitsi toivotaan että poksahdat ennen perjantaita, niin ei tarvii sinne neuvolaan mennä, eikös se riitä että mun tarvii mennä perjantaina, nimenomaan noiden samojen juttujen takia :D

Mua alkoi jännittämään, isäntä lähtee huomenna kertaamaan, ja paluu on sitten vasta maanantaina....iik, just mun LA. Mut jos vauveli viihtyy masussa pidempään niin eihän tässä sitten mitään, mutta kun...jos ja jos ja jos..mietityttää vaan. Ja mies tietenkin pääsee tuolta pois heti kun tarvitsee, mutta SILTI.... B)

Hysteerinen rv 39+2
 
Tervetuloa uusille munkin puolesta!
Dodolle onnea! :flower:
Kellukan poika on tosi suloinen! :heart:

Mulla on aivan uskomattoman kipeät lonkat, käännän öisin kylkeä varmasti viiden minuutin välein. Oon siirtyny nukkumaan olohuoneen lattialle kun meidän sänky tuntuu olevan liian pehmeä, nukkumisesta ei tuu mitään. Nyt viime yönä nukuin taas 10 tuntia ilman mitään unilääkkeitä. Oon pärjänny jo viikon ilman niitä. =)

Vauvan pitäisin mielelläni sisällä vielä pari viikkoa. Päivät kuluu joten kuten, odotan kyllä koko ajan et tulis mies jo kotiin. Mihinkään ei oikeen yksin uskalla lähteä sen sunnuntaisen supistelun jälkeen. Eli kotona täällä istuskelen ja ihmettelen. Illalla käyn lenkillä kun mies on kotona, se saa hakea mut tuolta lenkin varrelta pois jos jotain sattuu.

sh07 rv 36+6
 
Hysteerinen mulle kyllä sopii,jos sullekin :D teillä siellä kyl sit jännät paikat ukonkin suhteen :hug: toivottavasti teillä nyt sit ymmärretään pysyä masussa sen aikaa et isi saa kunnialla käytyä kertaamassa =)
 
Heippa kaikille! =)

Lämpimät Onnitteut kaikille vauvan saaneille! :flower:
Tsemppiä kaikille muillekin synnytyksiin ja jaksuja! :hug:

Meillä poika on nyt kahden viikon ikäinen ja kasvaa hyvin!Tänään kävi terveydenhoitaja kotikäynnillä ja pojalla nyt painoa 3680g!Maitoa tulee tosi hyvin, eikä oo lisämaitoa tarvinnu antaa, syö parin tunnin välein välillä tiheämpäänkin, yöllä nukkuu sit vähän pitempiä unia ja saatta nukkua neljä tuntia ennen kuin herää syömään...Poju on vielä ainakin kiltti, ei paljon itkeskele!Ja nyt on ruenut seurustelemaan ja on hereillä pitempiäkin aikoja!
Mutta kyllä tämä on tosi mahtavaa! :heart:
HIeman on isommilla lapsilla mustasukkasuutta: 2.vuotias poika on yöllä ruenu tulemaan meidän viereen ja saattaa itkeskelläkin ja tytöllä mustasukkasuus näkyy uhmana ja kiukutteluna, mutta ihmeen helpolla ollaan päästy... Mutta tykkäävät tosi paljon pikkuveljestä ja olisivat aina "halimassa" pikkusta!

Poju syntyi rv 38+3!Ajattelin ilmotella, kun puuttuu tuolta etusivulta tuo tieto! =)

terveisin.anri ja poju
 
Ruskovillan silkkipipoa minäkin suosittelen ihmisille! Meillä Äijä käyttää sitä lähes koko ajan, tosin nyt ois pakko pesasta kun nauhat on ihan maidosta kankeana... :whistle: Ja mie ainakin esipesin sen käsin ennen käyttöä. Ja meillä tuo pipo on vaaleansininen..Niitä muuten oli vaaleanpunaisiakin pikkuprinsessoille. :heart:
 
Tervehdys vaan kaikille pitkästä aikaa!

Ja paljon onnea kaikille vauvan saaneille :flower: :heart:

Minä varmasti joudun vielä kärvistelemään useamman viikon, kun laskettuaikakin on vasta 30.4. Kyllähän noita menkkamaisia kipuja ja viiltelyjä on toki ollut jo useamman viikon, mutta ei mitään hirveän kivuliasta. Käsissä on turvotusta ja joskus myös jaloissa iltaisin.
Suurimpana vaivana on ollut ennen pääsiäistä alkanut flunssa, joka päätti ottaa takapakkia viime viikonloppuna ja ei auttanut muu kuin ottaa jälleen päivät levon kannalta :snotty:

Mutta tänään täytyy taas yrittää hoidella näitä kotihommia pikkuhiljaa pois jaloista ja jos sais aloitettua myös tuon ikkunanpesu urakan, kun on ollut niin hyvät ilmat... Saa nähdä jääkö taas vain kaukaiseksi haaveeksi :LOL:

Tikru77 ja pikkanen 36+0
 
Aurinkoinen tervehdys kaikille!! :wave:

Tänään oli neuvola eikä siellä mitään ihmeempiä ollut. Painoa oli tullut 100g/vko, olenkin nyt ollut tyytyväinen painon nousun suhteen (yht. 13 kg).

Suppareita on ollut, mutta ei mitään ihmeempiä. Terkkarikin totesi, että vauva on vielä aika ylhäällä vaikka käytännössä se ei merkkaa sitä että synnytykseen olisi vielä aikaa.

Pää meinaa itellä hajota, kun yrittää tehdä kaikki tekemättömät kotityöt, hoitaa esikon ja yrittää valmistautua tulevaan synnytykseen. Yöllä en saa unta vessa reissun jälkeen, viime yönäkin valvoin 3 h eli yöunet on mulla sellaiset 4-5 h pätkissä. Päivällä en saa nukuttua tai en vaan osaa nukkua.

Mutta eiköhän tää olo tästä kirkastu...

Huvikummun vääpeli ja masuasukki 39+6
 
Onnea kaikille jotka on jo saanu nyytin kotiin, en nyt muista ketä on tullu jo erikseen onniteltua :flower:

Te ootte saanu mussa outoja piirteitä esiin.. mä oon ruvennu leipoon :LOL: kun pikkusenko kuola valuu kun tääl joku kertoilee et mitä on tullu taas tehtyä.. niin pakko on sit itekin ollu ruveta kokeileen et vieläkö sitä osaa jotain tehdä.. onneks on noita ohjeita :D
 
Joo sokrutestissä taas käyty ja samalla vein pojan pissi näytteen. Ku eilen hällä oli se lääkäri koululla, ni kysäsin sit et mikähän on ku poika juoksee aika tiuhaan pissillä :/ No lääkäri sano et otetaan näyte ja katotaan ettei ole diabetesta tai tulehdusta. No huomenna sit soittelen tuloksia.
Soittivat äsken äippäpolilta mulle, ku mulla on huomenna aika sinne, ni tulikin muutos aikaan pääsenkin jo aamusta klo:8.40 :D ku muute ois ollu vasta 13.20. Pienet ne on ilot täälläkin :D
Hjördis Tais kysellä tosta janon tunteesta. Mua tuntuu et janottaa kokoajan ja yölläkin pitää olla vesimuki yöpöydällä. Juon kyllä pitkin päivää enimmäkseen vettä.
Kellukka Kyl toi sunkin poika on ihan äijän näköinen ;) tosi suloinen :heart:
sh07 Kiva ku oot saanu nukuttua ilman unilääkkeitä :hug:

Kyl siellä on ihana ilma B) Laitoin pyykin ulos kuivumaan. Ja nautin terassilla päiväkahvit kera kermamunkin B)

Nyt jos yrittäs mennä vähän lyllertämään ton koiran kanssa ulos ja sit tulis pienille nokosille :wave:

Baby dream ja "Topi" 37+2
 
Voi pyhä jysäys taas :headwall: Mitä työ puette lapsillenne päälle ku pihalle lähette näil ilmoil?? meillä kävi naapurin tyttö hakees meidän neidin ulos enkä voinu ku kauhul taas katella sen pukeutumist :( vai toppaankohan mä oman lapseni tonne ulos?? tosin meidän neidilläkään ollu ku kevätpuku+siinä päällä kuravaatteet,mut tää naapurin tyttö oli tavallisis sormikkais,jotka siis kastuu samantien+hellehattu päässä :headwall: ei tuolla mun mielest nyt ihan niin lämmintä oo,no ei tää kyl oo eka kerta ku saa noiden vaatetusta ihmetellä,tuskinpa viiminenkää :|
 
Päivää, kaunista sellaista!

Ihana ukkeli Kellukalla myös! =) Nyt vaan muutkin kuvia kehiin!

Hahaa Hysteerinen, täällä sitä vielä ollaan jumppapalloinemme! Ja sainpas kysyttyä ohjeita sen käyttöönkin. Olkoon siis pallo sellainen, että siinä voi istua jalat harallaan peppu polvien tason alapuolella, ja siinä pitäisi pyöritellä hassun näköisesti ainakin puoli tuntia yhteen menoon. Kaveri siis teki näin kerran ennen kummankin lapsensa syntymää, ja seuraavana yönä lähti sitten tulemaan! Mutta pahoittelen Piitsille, kun huonon olon sait. :| Sitä nyt ei toki tavoitella, ei ollut tarkoitettu aprillipilaksi :)

Piitsi muuten, kyllä vaan se verenpaine hyvinkin voi siitä synnytyksen lähestymisestä kertoa. Mä jouduin Anttoa odottaessa kahden päivän päästä käymään uudestaan neuvolassa siltä varalta, että raskausmyrkytys kyseessä, mutta ei ollut vaan synnytyksen lähestyminen - käynnistyi sitten tuota kontrollikäyntiä seuraavana yönä. =)

Mistä pääsemme aiheeseen oma napa ja tämänpäiväinen neuvola |O Verenpaine mulla siis edelleen hyvin matala eli yläpaine 109 enkä muista nyt alapainetta, ei mitään merkkiä siinä siis. Ja proteiinit plussalla -> vuorokausikeruu lähti jälleen liikkeelle. Eli kärvistelyä ja sosiaalisten kuvioiden rajoittamista edessä, enkä tiedä, mitä siitä nyt sitten edes seuraisi, jos keruusta narahtaisin. Polille tutkimuksiin, tuskin kuitenkaan sitä varten käynnistäisivät, kun ei mikään muu viittaa myrkytykseen (mikä siis sinänsä hyvä, myönnetään). :( No mutta katsotaan nyt ensin, mitä tulokset sanovat. Painoa oli tullut viikossa vain noin 200 g, joskaan turvotusta ei tänään ole ollut kamalasti. Tyhmintä oli, että terkkarin sijainen sanoi, että ei taida olla kunnolla kiinnittynyt |O Kun viimeksi toinen terkkari sanoi, että on aika lailla kiinni, ja ehdin jo toiveita elätellä. Aaargh!

Olisin niin halunnut pojan syntyvän tänään, kun ystäväni kaksi lasta ovat myös 2.4. syntyneitä. :| Eipä ihan taida enää ehtiä kuitenkaan.

Mullakin on muuten jano kasvanut, yöllä mulla on kierrekantinen vesimuki vieressä ja siitä hörpin, päivällä kun muistan ja jos kannu on edessä niin vähän väliä. Illalla erityisesti rupeaa janottamaan.

No rupeanpa palloilemaan jumppapallolla :wave:

T. Kalenteri ja Paapau 39 + 5 :)
 
Piitsi, vaatetuksesta vielä: meidän pojalla oli tänään neuvolareissussa sukkikset ja paita, collegetakki ja -housut, talvisaappaat, välikausihaalari, pipo ja fleecehanskat. Olisi hyvin riittänyt, mutta sitten neuvolan jälkeen mentiinkin vähän ex tempore puistoon, ja siellä kurassa olivat kaverilta lainatut kurarukkaset tarpeen... kumisaappaat olisivat olleet enemmän passelit noihin lammikoihin nähden, oli poika "vähän" märkä kotiin palattuamme.
 
Heips kaikki!
Oma olo - Menkkajomotus, TOSI kova sellainen on jatkunut aamusta saakka. Panadolia olen joutunut ottaan täyden satsin niin usein ku saa ottaa. Yöunet meni vähä niin ja näin, sain kyllä sit neljän jälkeen nukuttua mut pätkissä vaan. Onneks sain sentäs päiväunet nukuttua.

Mulla on vieläki sairaalakassi pakkaamatta. Pitäisköhän se tehdä niin vois se lähtökin tulla? Jos se onki siitä vaan kiinni!? :LOL:

Lasten vaatetuksesta- mulla oli 2-vuotiaalla eilen illalla puistossa ja kävelyllä ohut pitkähihainen+sukkahousut, fleecehaalari ja välikausipuku. Kumpparit jalassa ja käsissä villaa+kurahanskat. Tuli semmonen olo et olis fleecen sijaan joku paksumpi sisävaatekerta riittänyt välikausipuvun alle. Kamalan vaikee se on aina miettii mitä pukee.

Piitsi mulla kans viimeksi paineet nousi ennen ku syntyi! pidän peukkuja...

Jos sitä leipois? Mulla olis hiivaa kaapissa, tai siis aina mulla kuivahiivaa on mut nyt olis ihan ehtaa. Sämpylää vai pullaa? Ehkä mä sämpylää voisin....

Anu ja "mauno" 38+4

ei saatukaa sämpylää, tuli kutsu puistoon joten suuntaamme pojan kanssa kevätaurinkoon!
 
Moikka kaikille! Onpas taas tullut tekstiä, ei yhtään muista mihin kaikkeen piti kommentoida...

Täällä meni alkuyö supistellessa. Oli jotenkin napakamman ja kipeämmän oloisia kuin ennen. En niitä kuitenkaan lähtenyt kellottamaan. No sitten yhden aikaan yöllä päätin, että katotaampas nyt paljon väli on. Tietenkin siinä kävi niin, ettei seuraavaa enää tullut |O
No pääsin ainakin nukkumaan. Väsy painaa nyt kyllä silti. Täytyy kai mennä lepäämään.

Palaillaan myöhemmin!

Lilja 40+0
 
Onnittelut taas vauvan saaneille! :flower:

Täällä piti aamulla soitella neuvolaan kun tuo käsi oli niin turvoksissa eilen ilalla ja vielä aamulakin aika kipeä. Pyysi sitten neuvolatäti käväseen näyttämässä tuota kättä. Ei osannut sanoa mistä johtuu tuo kipu kädessä. Nähtävästi joku jänne venähtänyt.
Taas oli verenpaineet koholla neuvolassa. Ohjetta taas sain milloin pitää ottaa yhteyttä jos arvot kotona kohollaan.
Pitää toivoa että tuo käsi ei ole kauan kipeä kun se haittaa aika paljon näitä kotiaskareita.

Ihana ilma ollut ulkona. Ollaan oltu tänään paljon pihalla. Kivasti tuo aurinko lämmittää jo. Vaikeuksia täälläkin päättää mitä pihalle laittaa lapsille päälle. Toivottavasti se kesä sieltä pikku hiljaa alkaa tekmään tulojaan B)

Mukavaa iltaa kaikille
-Taika ja masulkki 37+2-
 
anu ai sä meinaat nyt sitten aloitella sitä synnytystä :whistle:

täällä ei mitään tuntoja. tai on mua koko päivän ällöttänyt, mikä ei ole ihme tässä raskaudessa :headwall: ei edes menkkakipuja eikä mitään. ja siitä samperin tulpastakin on kohta kaksi viikkoa :headwall: toivottavasti tekevät huomenna sisätutkimuksen niin käsken renklata oikein kunnolla alapäätä :whistle:

Piitsi meillä mies puki tänään tyttären ulos ja neidillä oli kypärämyssy, merinovillapipo, sisävaatteet (pitkähihainen paita + villavaipat nilkkaan asti), välikausihaalarit ja neulotut lapaset. mä sitten manasin kun neiti tietty ekana meni ja kaatui ekaan lätäkköön ja ei muuta kuin sisälle pesemään kädet ja hakemaan vedenkestävät hanskat.

meidän naapuri muuten kysyi tänään EKAA kertaa että oonko raskaana :LOL: teki mieli vastata vähemmän ystävällisesti, kun tuota mahaa on kieltämättä aika reippaasti.

no niin, ketkäs lähtee mun kanssa huomenna synnyttämään? mä olisin ihan valmis :wave:
 
Tännehän oli tullut pajon teksiä... aktiivista aikaa

Kiitos Juurelle uudesta pinosta minunkin puolesta

Onnittelut dodolle :flower: :flower: :flower: ja tervetuloa uudet, vielä mahtuu ja kerkeää =)

Niin se on sitten huhtikuu, tänään tulee täyteen 38 rv. eli valmista alkaa olla. Saa nähdä meneekö vappuun?

Mulle tuli eilen aivan ihme hysteriakohtaus, ja synnärille piti lähteä kahden aikaan yöllä tarkistaan sydänkäyrä. Onneksi kaikki oli hyvin, hieman hävetti mutta onneksi kätilö oli ystävällinen ja sanoi meidän toimineen ihan oikein. Olin koko illan ollut pahalla tuulella ja itkunen... kaikki alkoi siitä kun sudokut ei tahtoneet ratketa, sitten oli hirvittävä morkkis ja närästys, kun käytiin miehen kanssa pitsalla. Kaiken huippu oli, kun alettiin miehen kassa katsomaan Raja 1918- elokuvaa, joka minulle tässä tilassa oli aivan liikaa tunteisiin vetoava. Menin siitä sitten makkariin ja itkin itsesääliini ...(kuulostaa aika lapselliselta, mutta tässä alkaa olla niin herkkä, että kaikki mahdollista) :ashamed: Siinä tuli sitten mieleen, etten ole aamun jälkeen tuntenut vauvan liikkeitä ja aloin laskemaan. Tämä on yleensä sen verran vilkas tapaus, ettei kauaa tarvitse odottaa. Nyt meni kuitenkin tunti, enkä tuntenut ainoatakaan kunnon liikettä, pari lievää "ehkä"- liikettä vain. Valmiiksi hermostuneena menin suorastaan panikkiin, kuvittelin itseni jo synnyttämässä kuollutta lasta... enpä sellaista kenellekään soisi. Hysteria meni siihen, että aloin täristä ja tottakai tartutin tämän kaiken myös mieheeni. No, loppu hyvin kaikki hyvin =)

Mariaana 38 tasan :heart:
 
Niin unohtui tuosta edellisestä Kellukalle ja Heilille, että aivan ihania pikkuisia teillä. Heilillä oikein vekkulin näköinen veljesparvi... varmaan riittää vauhtia :D Tosi ihana katsella nuita vauvakuvia omaa pientä odotellessa.

Mariaana 38 tasan edelleen
 
dojolle onnittelut tytöstä.. Nyt olisi sitten jo kaksi prinsessaakin syntynyt listalle.. Yhtään vaan ei ole vielä vauvaa tullut näin huhtikuun puolella.. :p

Laylah eipäs ole täällä suppareita ollut.. Pari kertaa voisin melkein varmasti sanoa niitä tunteneeni koko raskauden aikana.. Mutta toivon että noilla mun alapää kivuilla olisi ollut sitten kumminkin jotain merkitystä, sillä sellainen vihlonta ja polte on kova tuolla alhaalla.. 4 päivää olisi enää maanantaihin.. Hih, jännittää... Meillä se lääkäri ensiksi käsin kokeili kokoa ja sanoi että n. 3,5 kiloa.. Sitten se mittaili ja tulokseksi tuli 3,490.. Muita mittoja ei se sitten sanonutkaan.. Kyllähän se mittaili jonkin aikaa vielä noitten tulosten jälkeenkin, muttei mitään sanonu..

Sää täällä jatkuu pilvisenä ja tuulisena.. Loskaa on joka paikka täynnä ja näköjään viemärihommelit ei oikein meinaa vetää tuolla pihalla ja kaupungilla monissakaan paikoissa kun niin hienoja lätäköitä kertyy.. Sais vaan aura auto käydä tuota meidän parkkipaikka aluetta ja näitä pihateita aurailemassa kauhan kanssa niin saatais tuota loskaa ja jäätä pois tuolta, mutta eipä tietystikään vaan kaiken annetaan sulaa rauhassa, jolloin lätäköitä on aivan varmasti.. Parkkialuekin meinaa olla jossain kohin niin upottavassa loskassa, ettei autolla pääse.. :kieh:

Kävin tuossa kävelemässä n. 8 kilsaa ja nyt sitten tässä pohdiskelen, että mitäs seuraavaksi.. Miestä odottelen kotia, jotta pääsisi kauppaan ruoka-ostoksille... Tiskata vois ja kohta pyykkikin olisi valmis laitettavaksi kuivumaan.. Kyllähän se siis tästä taas eteenpäin..

Oikein hyviä päivänjatkoja kaikille.. Ja supistuksia niitä kaipaaville..

Sofku 37+1
 
heps =)

nvla kuulumisia. Pisu puhdas, sf 33, paineet ok. paino - 96g =) kohdunkaulaa jälellä 2cm ja sormelle auki, ja pää kuulema tuntuu hyvin. Kauheasti täs on jo alkanu odottaan että sais vauvan syykkyyn. Mitään oireita ei ole oikein suuntaan eikä toiseen. Välillä on pistoksia kohdunsuulla, mutta supparit on selkeitä harkkasuppareita, ei lainkaan kipeitä. Miten täs jaksaa viä odottaa monta vkoa? |O Tahtoo jo vauvan!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä