Päivää, kaunista sellaista!
Ihana ukkeli
Kellukalla myös! =) Nyt vaan muutkin kuvia kehiin!
Hahaa
Hysteerinen, täällä sitä vielä ollaan
jumppapalloinemme! Ja sainpas kysyttyä ohjeita sen käyttöönkin. Olkoon siis pallo sellainen, että siinä voi istua jalat harallaan peppu polvien tason alapuolella, ja siinä pitäisi pyöritellä hassun näköisesti ainakin puoli tuntia yhteen menoon. Kaveri siis teki näin kerran ennen kummankin lapsensa syntymää, ja seuraavana yönä lähti sitten tulemaan! Mutta pahoittelen
Piitsille, kun huonon olon sait. :| Sitä nyt ei toki tavoitella, ei ollut tarkoitettu aprillipilaksi
Piitsi muuten, kyllä vaan se verenpaine hyvinkin voi siitä synnytyksen lähestymisestä kertoa. Mä jouduin Anttoa odottaessa kahden päivän päästä käymään uudestaan neuvolassa siltä varalta, että raskausmyrkytys kyseessä, mutta ei ollut vaan synnytyksen lähestyminen - käynnistyi sitten tuota kontrollikäyntiä seuraavana yönä. =)
Mistä pääsemme aiheeseen oma napa ja tämänpäiväinen neuvola |O Verenpaine mulla siis edelleen hyvin matala eli yläpaine 109 enkä muista nyt alapainetta, ei mitään merkkiä siinä siis. Ja proteiinit plussalla -> vuorokausikeruu lähti jälleen liikkeelle. Eli kärvistelyä ja sosiaalisten kuvioiden rajoittamista edessä, enkä tiedä, mitä siitä nyt sitten edes seuraisi, jos keruusta narahtaisin. Polille tutkimuksiin, tuskin kuitenkaan sitä varten käynnistäisivät, kun ei mikään muu viittaa myrkytykseen (mikä siis sinänsä hyvä, myönnetään).
No mutta katsotaan nyt ensin, mitä tulokset sanovat. Painoa oli tullut viikossa vain noin 200 g, joskaan turvotusta ei tänään ole ollut kamalasti. Tyhmintä oli, että terkkarin sijainen sanoi, että ei taida olla kunnolla kiinnittynyt |O Kun viimeksi toinen terkkari sanoi, että on aika lailla kiinni, ja ehdin jo toiveita elätellä. Aaargh!
Olisin niin halunnut pojan syntyvän tänään, kun ystäväni kaksi lasta ovat myös 2.4. syntyneitä. :| Eipä ihan taida enää ehtiä kuitenkaan.
Mullakin on muuten jano kasvanut, yöllä mulla on kierrekantinen vesimuki vieressä ja siitä hörpin, päivällä kun muistan ja jos kannu on edessä niin vähän väliä. Illalla erityisesti rupeaa janottamaan.
No rupeanpa palloilemaan jumppapallolla :wave:
T. Kalenteri ja Paapau 39 + 5