Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

NPG
Kiitokset onnitteluista!
Ja paljon onnea muille onnekkaille!

Huurre: Mulla ihan samat fiilikset kun sulla et ei oikein uskalla luottaa että kaikki menis hyvin ja et helmikuun paikkeilla ens vuonna tulis äidiks... Jotenkin ihan epätodellinen ajatus vaikka siitä on haaveillu niin kauan. Ootko sä saanu jo ultra-ajan? Mä soitin just mut täällä on sellanen takaisinsoittosysteemi et niitten pitäis soittaa puolen tunnin päästä...jännää.

Kaikille niille jotka eivät ole ollet yhtä onnekkaita, voimia tulevaan! Mulla siis tärppäs kolmannella ICSI:llä joten jos ei tällä kertaa onnistu niin sit vaan uudestaan yrittämään.

Kuulemisiin!


 
NPG Mä soitin hoitopaikkaan kun sain plussan. Hoitaja antoi silloin ajan varhaisultraan, joka on mulla 24.6. JOS tää jatkuu edes sinne asti. Tää on kyllä melkonen piina, ei voi muuta sanoa. Yritän rauhoitella itteäni, että eikö tää kuitenki todennäköisemmin mee hyvin kuin että menis kesken? :|

Onko sulla muuten NPG tullut koskaan aiemmin plussaa testiin? Mulla siis ei.. tää oli toka ICSI ja niinku oon sanonu, viimeinen hoitorumba. Pakkaset kokeillaan mut uutta hormonihoitoa en enää käy läpi. Siksi toivon niiiiin, että tämä onnistuis.

Toivossa on hyvä elää. :)

Huurre rv 5 tasan
 
NPG
Huurre Mä sain ajan 25.6. joten aika samoissa mennään. :) Mä muistelisin et tässä alkuvaiheessa noin 15-20% menee kesken...? Mut en oo varma. Joten hyvät mahkut on!

Mulla kans eka plussa koko elämäni aikana. Me oltiin/ ollaan kyllä valmiita yrittään vielä, mut toivon mukaan ei tarvi. :) Mehän ei olla koskaan saatu mitään pakkaseen joten meillä hoidot aloitetaan aina alusta...Mut onneks mulla on ollu suht vähän sivuoireita ym. et oon jaksanu.
Mites toi raskausviikkojuttu nyt sit oikein lasketaan? nim.Tietämätön
 
Raskausviikot lasketaan edellisistä kuukautisista, kp1:stä. Aika outoa, koska hedelmöityskään ei ole vielä silloin tapahtunut, minkä me hedelmöityshoidoissa varsin hyvin tiedämme..

Onnea vielä NPG, Huurre ja Firefox :flower: :flower: :flower:
 
NPG
Electra tai muut viisaammat: Mut mites mulla lasketaan kun mähän sumuttelin 4 viikkoo joten mun vikat menkat alko...just joo, en oo sit merkannu kalenteriin...hmm... Hyvä minä. Milloinhan se oli? :headwall:
 
[/url][color=Green3]


Mukana menossa maanantaina 8.6.2009:


soja: 3.IVF:n PAS, siirto 27.5 pp12

karatin: 3. IVF, punktio 25.5, siirto 27.5., pitkä kaava pp12

shenda81: 1.IVF, punktio 25.5, siirto 27.5., lyhyt kaava pp12

Nasu1981: 2.ICSI, punktio 26.5, siirto 28.5, TAYS pp11

plasebo: 2.ICSI, punktio 25.5, siirto 28.5, pitkä kaava, OYS pp11

eevi-antero: punktio 27.5, siirto 29.5, pp10

Nuppu76: 2.IVF, punktio 27.5, siirto 29.5, pp10

Maima: 1.IVF, punktio 26.5, siirto 29.5, TAYS pp10

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-



Haamun saaneet: :eek:





[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF
emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF
Huurre-80: 2.ICSI
Zin: 1.ja 2. IVF:n välissä (luomu :) )
NPG: 3.ICSI
Firefox: 2.IVF:n 2.PAS



Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF
onnenkukka: 1.ICSI
Sharlin: 1.IVF
vilhelmiina72: 6.IVF
Dream 73:3.ICSI
Plamsu75: 1.IVF
tiki-71: 2. IVF
dreamer78: 1.ICSI
Sannuli-81: 2.IVF
Kristiina76: 4.IVF
Jannika07: 2.IVF
Amelie80: 1.IVF
Electra: 3.ICSI

 
Onnea NPG, Huurre ja Firefox :flower: :flower: :flower:

pahoittelut neganneille :'( :hug:

oma oon vähän ollu taustalla. tänään pp12 nega, ja ei se oo koskaan ennenkään mikskään muuttunu, joten oli tää sitten kai tässä :headwall: :headwall: :headwall:

huomenna meen mtt:hen juttelee, jospa tää ahistus vähän helpottais...

mitäs muille samoissa menijöille kuuluuu???

soja
 
Nyt pika apua!
Paniikki iskee!! pp11 ja vähän verta lugejen seassa. Kysymys kuuluukin teille joille siirretty kaksi alkiota, joista kiinnittyi vain toinen. Tuliko vuotoa toisen alkion poistuttua? Mikä pp? Vai tiesitkö vasta eka ultrassa, että vain toinen on kyydissä? Ton kysymyksen laitoin jo tonne odottavien puolelle, mutta jos joku täällä sattuis tietämään :ashamed:

Ei nyt oikeen jaksa kommentoida ja tiedän hätäileväni, mutta aikaisemmissa siirroissa aina vuoto alkanut pp14. Mikäköhän siihenkin syynä.. :( Miehelle en vielä sano mitään ettei sekin huolestu. Hirvittää ajatellakin, että parin päivän päästä varmaan saan miehen tiputettua taas korkealta :eek:
 
Tietääkö muuten kukaan mistä johtuu tuo pidemmän kaavan myöhäisempi testauspäivä? Vai onko se aina vasta pp16 kuten mulla (siis kotitestaukselle)? Nouseeko raskaushormoni hitaammin, kun on tehty hoito pitkän kaavan mukaan?

Minä poistun netin äärestä muutamaksi päiväksi. Ihan hyvä kun on ohjelmaa, niin ei ennätä stressata. Palailen sitten torstaina kotiin ja perjantaiaamuna heti testailen. Olo ei tosin ole yhtään minkäänlainen, joten plussaa ei jaksa uskoa näkevänsä.
 
Olen itse aika pihalla näistä testipäivistä. Myös mulla pitkä kaava, mutta veritestipäiväksi oli sovittu tämä päivä, pp11. Ja negahan sieltä tuli. Lääkärin mielestä 14 päivää hedelmöityksestä on tarpeeksi testausta varten. Punktio mulla oli 25.5. ja siirto 28.5. Teitä kun olen lukenut ja kuunnellut, olen ihan pihalla.. mutta miksi se veritestin nega muuttuisi.. :(
 
Luin jostain noista testauspäivistä, testauspäivä voi olla aiemmin jos tehdään veritesti. Jos siis veritesti esim. pp12 niin virtsatesti olisi vasta pp14. Mulla on veritesti vaihdellut 12-14 päivän välillä johtuen viikonlopuista, pp11 ei ole mulle veritestiä tehty koskaan.
Onnittelut kaikille plussanneille! :flower: Alkaa olemaan jo iso joukko :)
ON. Olen tarkoituksella vain taustaillut täällä kun yritän olla miettimättä liikaa tätä asiaa... Tänään pp11 ja huomenna olisi veritesti. Jännittää ihan pirusti! Vatsa ollut vähän kipeä ja mietityttää että onko ne menkkakipuja. Mitään vuotoa ei kyllä ole ollut, paitsi luge mömmöä :/ Edellisissä hoidossa menkat on kyllä alkaneet vasta pp16 ja pp17. No onneksi huomenna jo pääsee testiin! Tsemppiä kaikilla kanssa piinaajille :hug:
 
Hiippailen varovasti taustalta mukaan joukkoon, toivottavasti tänne mahtuu yksi piinailija lisää...Mahtava ollut lukea, kuinka moni on plussannut, upeaa! Antaa toivoa muillekin. Pikaisesti omaa napaa...2. IVF 2.PAS siirto tehty 1.6 ja nyt siis pp8. Tämä on viimeinen siirto, joten kaikki toivo heitetty nyt peliin ( varpaatkin ollu ristissä jo toista viikkoa, hih...) Ollaan päätetty miehen kanssa lopettaa nämä hoidot ja keskittyä jatkossa muihin asioihin, jos nyt ei sitten lehmätkin ala lentämään ja tämä hoito toisi vihdoin sen toivotun tuloksen. Kertaakaan en ole eläissäni plussannut ja lasta ollaan yritetty jo 10v. Aina on kuukautiset tulleet ajallaan. En varmaan edes osaa kuvitella, miltä plussa tuntuisi...

Tsemppiä kaikille!
 
Onnitteluhaleja kaikille plussanneille ja lohdutushaleja piinailijoille ja neganneille!!!

Täällä taustalla olen luuhaillut, yrittänyt olla kuin en oliskaan... Yritys hyvä kymppi, koko ajan mielessä "oireet" ja "olemmattomat oireet". Kaikenlisäks parina päivänä on tullut ihan pikkuruinen ruskeahko vuototahra lugejen mukana... Tää on kyllä raastavaa odottelua, pp11 tänään. Tosin mulla on alusta saakka ollut sellanen kutina, että eipä tästäkään mitään hyvää taida seurata :'( ... Tämä aatos ihan vaan niiden kahden "ei niin hyvän alkion" vuoksi ja kuulinpa juuri senkin, että ne 6 ei sitten päätyneet pakkaseen. Eli siis syksyllä kaikki rumba alusta. Mutta sen olen päättänyt, että periksi ei vielä anneta (vaikka pahoina päivinä sitä on jo luovuttamassa)!!!!

Tsemppiä kaikille ja ihana tietää, että te ootte täällä "kuuntelemassa", kun kaikkeahan ei voi omille ystävillekään kertoa (ne kun ei voi ymmärtää täysin, kun eivät ole samassa tilanteessa). :flower:
 
Onnitteluja kaikille, jotka on plussannu ja :hug: neganneille :(

TSEMPPIÄ hurjasti Nasu ja MarNei !! Pidän teille peukkuja! Muille piinistelijöille myös ONNEA matkaan ja voimia piinaavaan jännitykseen!!

ON Ei täältä uskalla pois lähtä... kun on kerran tänne tullut :)
Kuuntelen kroppaani joka välissä ja jokaisen kouristuksen arvelen olevan oire keskenmenosta. Stressi on vaan kasvanut tän plussan myötä. Toisaalta uskon, että tää menee niin ku on tarkotettu eikä mun ajatuksilla oo mitään väliä... vaikka kuinka yritän varautua johonkin :)

Mihin kaikki muut plussanneet on kadonnu tältä palstalta? Onko joku paikka, minne voi tulla "jatkoille" ? =)
Olis mukava jatkaa jutustelua oireista yms.
Jos joku tietää, olis kiva kuulla.

Aurinkoa koko pinolle ja voimia kaikille siihen omaan tilanteeseen! :)

Teitä ajattelee
Huurre :)
 
Tervehdys kaikille ja pitkää pinnaa jokaiselle piinapäiviin. Tällä viikolla monella onkin sitten jännittävät hetket. Ja jokainen meistä on varmasti hengessä mukana.

Itselläni olisi eka alkuraskauden ultra ti 23.6. Vielä pitäisi jaksaa piinailla taas kaksi viikkoa. Mut onneksi kaikki loppuu aikanaan ja saisimme sen toivotun lopputuloksen helmikuussa. Oma ihana tuhiseva nyytti kainaloomme :heart:

Huurre-80 Samaa kans mietin, että mihin meidän ryhmän väki on kadonnut??Pitäisköhän perustaa oma ketju, jossa tämän ketjun plussanneet kirjoittelisi. Toki sinne muutkin saavat tulla. Ja olisi jopa suotavaa, että kävisivät kuulumisiaan kertomassa.

Firefox 4+6
 
Kiitos kannustuksesta! Sitä tarvitaan, kun odotukset taas hirveän korkealla. Viime siirrosta on yli neljä vuotta ja nyt muutaman asian ollessa toisin, toivoa on jostain tipahtanut lisää. Anteeksi, kun tulee omaa napaa, mutta kerron tässä vähän taustoja...Miehelläni on 3 lasta eikä ole todettu mitään vikaa, itselläni on todettu monirakkulaiset munasarjat, joista johtuen ovulaatiota ei joka kierrolla ole saatu ilman clomeja, mutta muuta vikaa ei ole löytynyt. Nyt syötyäni neljä vuotta Metforem:ia, ovulaatio on saatu kierroilla aikaiseksi ilman clomeja ja PAS siirtokin tehtiin nyt ns. luomukiertoon. Kävin neljä vuotta sitten homeopaatilla, joka määräsi lääkkeitä ja antoi ohjeita limakalvon parantamiseksi. Lisäksi olen tässä siirrossa napsinut mini-Disperiniä ja iltaisin lohdutellut itseä punaviinilasillisella, josko nyt sitten näillä keinoilla jotain tapahtuisi. Jaa-a, jotenkin on vahva tunne, että nyt jokin olisi toisin, mutta voi olla harhaluuloa...ja -toivetta. Mutta, kuten on nähty, monien nega-yritystenkin jälkeen voi ihan hyvin onnistua, joten ehkä se tämä oma 7.siirto nyt olisi vihdoin se onnistunut! Jalat on kyllä maassa ja lujaa. Pyysin kyllä lääkäriä lisäämään siirrossa pikaliimaa kohtuun, josko tarttuis paremmin, mutta ei tainnu kuunnella...
 
Huurre ja firefox eikös joku täältä plussanneista perustanut uuden pinon teille plussanneille. Näin muistelisin. Olisko ollut nim. tahtoo vauvan? Löytyy varmaan jos selaa sivuja taaksepäin.

ON: Perjantaina pitäisi testailla ja olen yrittänyt olla tutkimatta oireita itseltäni mutta aika huonostihan se onnistuu. Joka kierrosta kun olen ollut varma että nyt plussataa niin oireita on ollut vaikka minkälaisia ja pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Mutta nyt on tänään ollut todella huono-olo. Väsyttää ja oksettaa mutta ei ole vielä tarvinnut vessassa käydä. Oireet saattaa kyllä todennäköisemmin olla ihan aitoa mahatautiakin. Mies meinaten on ollut sunnuntaista lähtien mahataudissa. Mutta mulle ei ole ainakaan vielä noussut kuume mutta miehellä nousi se heti ensimmäisenä. Ja sitten nämä järkyttävät kuumat aallot. Mistä niitä oikein tulee. Niitä ei aikaisemmin ole ollut koskaan ja nyt niitä tulee koko ajan. Tänään kaupassa meinasin jättää tavarat sinne ja juosta pihalle kun tuli ihan yhtäkkiä järjettömän kuuma. Ja sitten on ollut alaselkä ihmeellisen kipeä. Ei niinkään lihaskipua vaan jotenkin puutunut. Mitä sekin sitten on.. Sitä mielikuvituksen tuotetta. :LOL:
Perjantaihin on vielä tuskastuttavan pitkä aika mutta yritän sinne asti sinnitellä enkä tuhlaa testiä jos ne menkat sieltä alkaakin.
Mites muilla samoilla päivillä menijöillä? Löytyykö vielä mitään tuntemuksia?
 
Moikka

Onnea kaikkille plussanneille ja halaukset niille jotka ei nyt onnistuneet.

Mä taidan kanssa liittyä tuohon syksyn pinoon.Testit negaa ja en usko että se mitenkään voi muuttua enää tästä.Harmittaa ja kyrsii mutta minkä tälle mahtaa.

Oli kiva kulkea teidän kanssanne tämä matka...toivotan kaikille oikein hyvää kesää!!!!!
 
Tähtisäde
MarNei75 : Uteliaisuus heräsi ihan kamalasti... Mitä ohjeita homeopaatti antoi limiksen parantamiseksi? Mulla ongelmana on mm. ohut limakalvo, jonka takia siirtoon ei PASissa edes päästy.
 
oon vähän huonosti seurannut nyt tätä.... tai siis teidän muiden kuulumisia, sorry!

Oma tänään pp13 taas aamulla puhdas nega, joten huomenna soitto polille, ja pitää sopia mitä lääkkeitä sit kesän yli syön.... tosi paha mieli ollu tänään, jotenkin se, etten saa koskaan olla raskaana tai imettää tai mitään muutakaan tuntuu kauheelle. Mutta eiköhän sen kanssa aikanaan opi elämään.... ja pakkohan se on.

Kävin tänään siellä hoitajan luona juttelee, tänään taas parempi päivä, en nyt haluu jäädä pois töistä. seurailen kyllä vointiani ja tarvittaessa sit ihan rohkeesti jään pois.

Nyt kuitenkin tulossa kiva viikonloppu Provinssissa, joten ajatukset sitä kohti
 

Yhteistyössä