Mun täytyy tunnustaa, että ihan hysteerisenä kyttään milloin alkaa tiputtamaan. Mulla oli todella luottavainen olo, että tämä ei voi mennä kesken, koska meille on niin paljon jo tapahtunut tämän vauvan yrityksen kanssa. Perjantaina rakas siskoni (lääkäri) sitten tiputti minut maan päälle. Sanoi suoraan, että "luulisi sinun viime kerrasta muístavan ettei kannata liian aikaisin ilota", "keskenmeno riski on aivan valtava" jne. Että silleen!
Pulttis Niinpäs meneekin meillä aika lähelle LA. Meillä ainakin pitäisi pitää paikkaansa, koska hedelmöittyminen tiedetään. Kun mainitsin tuosta, että tämä teidän toukka sai alkunsa samassa kuussa, kun sulla olisi ollut La, niin meillä taas kävi niin, että tämä toukka sai alkunsa 3.8. kun taas minulla km oli 7.8. eli muutama päivä ennen. Hassu yhteensattuma
malttamaton&huhtihippu 5+3
Pulttis Niinpäs meneekin meillä aika lähelle LA. Meillä ainakin pitäisi pitää paikkaansa, koska hedelmöittyminen tiedetään. Kun mainitsin tuosta, että tämä teidän toukka sai alkunsa samassa kuussa, kun sulla olisi ollut La, niin meillä taas kävi niin, että tämä toukka sai alkunsa 3.8. kun taas minulla km oli 7.8. eli muutama päivä ennen. Hassu yhteensattuma
malttamaton&huhtihippu 5+3