Dooris, uskon kyllä, että kaikki on hyvin... :hug: Jospa vaan on noita ihania raskauden moninaisia vaivoja tuo tai sitten jotain ihan raskauteen liittymätöntäkin.
Mä rupesin äsken kanssa luettuani noita liikkeisiin liittyviä viestejä miettimään toden teolla, onko normaalia, etten tässä vaiheessa tunne tosi selviä liikkeitä, kun jotain on kuitenkin tuntunut jo tosi kauan sitten. No, soitin neuvolaan kysyäkseni tätä terveydenhoitajalta, joka sanoi, että ei liikkeiden vielä tarvitse voimistua mutta että mielenrauhani kannalta olisi hyvä, jos kävisin tarkistuttamassa tilanteen. Itse hän ei voinut dopplata, kun oli lähdössä kotikäynnille, joten kehotti käymään äitiyspolilla. Soitin sinne, ja puhelimessa puhunut hoitaja oli sitä mieltä, että mulla ei ole mitään syytä huoleen - toki voin tulla jos haluan, mutta jonoa oli ja näillä viikoilla tämä on normaalia. Että ehkä sitten kuitenkin vasta ensi viikolla neuvolaan, jos asia vielä askarruttaa. No, yritetään tässä olla murehtimatta liikoja, tässä vain taitaa murehdinta tarttua ja tuntuu, että muilla liikkeiden tuntijoilla on vain tuntemukset niin paljon selkeämpiä ja voimistuvia... :ashamed: Palstailun huono puoli taitaa olla se, että vertailee muiden oireita omiin ja sitten panikoi.
Jatkellaan taas, hyvää kohta koittavaa viikonloppua,
t. Kalenteri ja Paapau tasan 16
Ps. Miksihän tää viesti tuli myöhemmin uudestaan? No, poistin ylimääräisen.