K
Kyssä impperialille
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Kyl painotan likalle, että normaalia on ottaa vastakkainen sukupuoli ja pysyn kannassani.
Mutta miten suhtaudut tyttöösi jos hän valitsee toisin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Kyl painotan likalle, että normaalia on ottaa vastakkainen sukupuoli ja pysyn kannassani.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:homous on psyykkinen häiriö
Minä lasken uskonnollisen hapatuksen ja fanaattisuuden myös mielen tasapainon järkkymisen tiliin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Yhtä olen aina ihmetellyt: miten ja miksi heteroihminen pitää homoutta itseään uhkaavana asiana?
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Meillä on sellanen lastenkirja kuin "Perhekirja" jossa esitellään erilaisia perheitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Yhtä olen aina ihmetellyt: miten ja miksi heteroihminen pitää homoutta itseään uhkaavana asiana?
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Itse oon selittänyt, ettei rakkaudessa ole ikinä mitään pahaa, oli se sitten kahden saman sukupuolen välistä tai ei. Maailmassa kun tapahtuu niin paljon pahoja asioita, etten voi ymmärtää, että joku jaksaa vastustaa vielä homojakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Yhtä olen aina ihmetellyt: miten ja miksi heteroihminen pitää homoutta itseään uhkaavana asiana?
minä olen tämän lisäksi ihmetellyt sitä, miksi uskovaiset, joiden pitäisi rakastaa lähimmäistään niin kuin itseään, ovat kaikkein suvaitsemattomimpia ja ahdasmielisimpiä, mitä tulee homouteen! Missä Raamatun kohdassa käsketään halveksimaan kanssaihmisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Itse oon selittänyt, ettei rakkaudessa ole ikinä mitään pahaa, oli se sitten kahden saman sukupuolen välistä tai ei. Maailmassa kun tapahtuu niin paljon pahoja asioita, etten voi ymmärtää, että joku jaksaa vastustaa vielä homojakin.
rakkaudessa ei ole ikinä pahaa? Entäs pedofiilin rakkaudessa lapsia kohtaan jne? Mikä on se raja terveen rakkauden ja vähemmän terveen välillä? Kuka sen määrittää?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Yhtä olen aina ihmetellyt: miten ja miksi heteroihminen pitää homoutta itseään uhkaavana asiana?
minä olen tämän lisäksi ihmetellyt sitä, miksi uskovaiset, joiden pitäisi rakastaa lähimmäistään niin kuin itseään, ovat kaikkein suvaitsemattomimpia ja ahdasmielisimpiä, mitä tulee homouteen! Missä Raamatun kohdassa käsketään halveksimaan kanssaihmisiä?
tuomitsemaan ihmistä, mutta teko kyllä. Raamatussa on selvästi sanottu, että homous on Jumalalle kauhistus, ja kyllä jokainen lukutaitonen sen sieltä löytää
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Yhtä olen aina ihmetellyt: miten ja miksi heteroihminen pitää homoutta itseään uhkaavana asiana?
tuomitsemaan ihmistä, mutta teko kyllä. Raamatussa on selvästi sanottu, että homous on Jumalalle kauhistus, ja kyllä jokainen lukutaitonen sen sieltä löytää