Onneksi meillä onkin täällä palstalla ihan hyvä henki
Että on monenlaisille näkemyksille tilaa. Enkä mie ainakaan osaa hirveenä sievistellä mitään tai sitten alkaa esim. puhumaan pupuiluista tai tädin tulosta
Ja se on kiva, että ollaan täällä suhteellisen samassa tilanteessa. Sillä jonkulainen ärsytys ja kateuden pisto sydämessä tuntuu kun vierailee jollain toisella palstalla, missä monella on tärpännyt ekasta, tai viimeistään kolmannesta kerrasta. Siis ei siinä, ei se oo miulta pois ja toivon vilpittömästi, että heillä menee kaikki hyvin jatkossakin. Ei miusta tuu koskaan niin katkeraa ja v-mäistä ämmää, että alan toivomaan mitään pahaa kenellekkään. Ja sanotaahan sitä kans jotenki näin et "älä kadehdi niiden iloja, joiden suruja et tunne". Sillä onhan olemassa paljon muitakin kriisejä kuin lapsettomuus - ja valitettavasti monet niistäkin jotka helpolla lapsensa saavat, saa osansa jostain muusta paskasta niskaansa. Mutta kyllä kuitenkin vähän saa ärsyttää! :headwall: Koska eihän kenenkään murheita voi suoranaisesti vertailla, vaan ne on jokaiselle "oma kokemus". Toivottavasti joku ymmärsi mitä ajoin takaa
Ja toisaalta, meiän tulevilla onnistumisilla on jonkinlaista lisäarvoa kun ne ei ole tapahtunut se ku vain ja ollaan varmasti kaikki jouduttu miettimään asioita eri tavalla, arvot muuttuu jne.
Miekin olen ipanasta asti haaveillut, että ensin tulisi poika ja sitten kaksostytöt. Meillä on sekä miun että varsinkin miehen suvussa paljon kaksosia, niin jossain määrin suurempi todennäköisyys
kaksosille saattaa olla ihan oikeena ollakin
Mutta tosissaan, nyt olen kiitollinen ylipäätään onnistumisesta ihan sama, kumpi tulee ja onko niitä yksi vai useampi, kunhan olisi terve(itä) :heart:
Kyllä mie toivon, että ukko edes vähentäisi
tupakointia jos tulen raskaaksi, mutta en hirveenä elättele toiveita asian suhteen enkä jaksa alkaa nalkuttaan, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Hienoa, että ainakin teillä
mavli ja
Mari32 on ukot lopettaneet sauhuttelun
Voihan se olla, että miunkin ukolla asenne muuttuis jos hänen simppatestissä olisikin joku yllätyspoikkeema, mitä en tietenkään silti toivo!
Kävin
kilpparikontrollissa eilen ja tulokset sain äskön: TSH 0,37 (0,4 - 4,5) ja T4V 14 (9-21). Oon hyvillään kun tuo TSH on noussut vähän, mutta T4V on pienoinen pettymys kun olisi saanut olla vähän korkeampikin, luokkaa 16-19. Mutta ei siis mitään hälyyttävää, joten näillä mennään.