*Stiina: Ikäviä nämä kilpparivaivat
Ite oon tosin vanha vajis, mutta enivei. Toivottavasti hoitotasapaino löytyy pian ja tärppi käy
Mari32: Toivottavasti ajoitus osuu nappiin ja inssi onnistuu
Golla: Jaksuja siullekin :hug: Pietän peukkuja et verikokeet on ok!
Mie olen kans hyvilläni tästä keskustelusta :heart: Tosi paljon mie olen täällä renkunutkin...
Tämä viikko on tullut hengailtua erityisen tiiviisti
raskaana olevien kanssa. Tänäänkin olin koulutuksessa toista lastaan odottavan työkaverin kanssa. Jospa se tulee enteilemään hyvää
Mutta jännä, ettei ole tuntunut pahalta ollenkaan, siis en oo ollut näille naisille ollenkaan kade. Paljon enemmän mua kalvaa se, että mieheni on kokenut jo vauva-ajan yms.
Siskoni oli muuten kans vahvasti sitä mieltä, että
stressitekijät on meilläkin lapsettomuuden osasyy. Itse tosin olin aluksi täysin eri mieltä niin kuin osa varmasti muistaa, mutta olen jo osittain muuttanut mieltäni. Mutta meiän pitäiskin miehen kans saada näitä asioita helpottaan ja ollaankin jo hyvällä alulla
Ja niin ko oli aiemmin puhetta
hoitajista, niin täytyy sanoa, etten koe työtäni yhtään liian raskaana, päinvastoin tykkään kovasti. En siis koe, että se olisi lapsettomuuden osasyykään vaan lähinnä pitkä työmatka (130km/suunta) ja vapaa-ajan stressi. Olenko harvainainen tapaus vai onko muitakin? Aika iso osa hoitsuista kokee nimittäin työnsä rankkana.
Siskon kommentista tuli mieleen et onko teillä
sisaruksia ja onko heillä lapsia? Miulla on 3 isosiskoa, joista kahdella on 2 lasta kummallakin. Kolmas ei ole edes yrittänyt, on enemmän semmoinen "vanhapiika"
Mutta tämä kilpparivajis yhdistää meitä kaikkia ja vieläpä äitiäni. Harvinaisen vahva sukurasite siis. Mutta ehkä siinä mielessä vielä toivoa vielä on minullakin
Vaikkei se aina siltä tunnukkaan etenkin kun olen sairastunut paljon nuorempana kuin muut, jo
lapsena/nuorena .
Vielä semmosta et
parapähkinöitä kävin ostamassa ja alan niitä mussuttamaan muutaman päivässä. Niistä saa paljon seleeniä, jospa siitä olis jotain apua vasta-ainejutuissa.. Ja kuten arvata saattaa, ukko oli nauraa ittensä hengiltä
Varsinkin kun kävin ostamassa myös
MultiTabs RaskausPlus -tabletteja oikeen tuplapakkauksen. Olin niin innoissaan, että tässä saa 2 pakettia yhden hinnalla, mutta niissä 2 paketissa oli
yhteensä 60 tablettia. Ja aiemmin ko oon ostanu
Multivita Raskaus ja Imetys -tabletteja, niin
yhessä paketissa on 120 kpl. Mainonnan uhri, juu..