Tervetuloa
Miipeli ja
-Ella- :wave:
Viola30 Paljonko sun kierto olikaan? Ja anteeks tyhmyyteni, mut E2??
Itsellä ongelmana jatkuasti koholla oleva lh.. siitä syystä voi olla, et vaikka ovuloin silloin tällöin, nekin solut viallisia : / Mä haluan kans ton hormoniseurannan, seurataanko sulla myös loppukuun hormonitasot?
tunturihilla mä tässä aloitan kans jännäilyä pikku hiljaa... vaikka eipä taas kannata varmaan ihmettä odotella :headwall: Sulle kyllä peukutan ihan tonnilla d
b
pitäiskö meidän alkaa päivittään pinoa porukan kasvaessa niin, et kuljetetaan mukana ja jokainen korjaa omaa tilannettaan? Ajattelin vaan ihan, ettei sun kontolle kaikki jää... kun porukka kasvaa, vaikea jokaisen tilannetta ehkä seurata niin tarkkaan
paitsi tietysti jos haluat jatkaa itse päivitystä??
Sanneli81 Miten pitkä sun kierto olis ilman teroja? oletko kokeillu muuta, esim. clomeja? Herää aina uteliaisuus, kun itellä lievänä sama vaiva... voihan se pahentua ja varmaan niin tekeekin, jos paino vielä tästä nousee.
Jospa se sunkin ovis sitten tolla akupunktiolla viimeistään löytyis, ettei tarvis hoitojen alkuun odotella. Joko tiedät hoidoista, tuleeko teille inssi eka? Peukkuja oviksen pongailuun d
b
Imoen Tsemppiä tähän kiertoon :hug: ja jos ei tärppää, toivottavasti pääsisitte tutkimuksiin... sun tarvii lyödä nyrkkiä pöytään
siis julkisellehan suuntaatte?
83yrittäjä pääasia että saa puhua pahasta olostaan ja mieltä painavista asioista, vaikka mies ei pysty täysin ymmärtäänkään, nii on kyllä tosi tärkeää, että kuuntelee, lohduttaa ja edes yrittää ymmärtää :hug: hyvä, että tuli edes vähän kevyempi mieli..
Hopeainen Joo toi hymynaama on kyllä kiva
mä pelkäsin itse kauheesti, ettei sitä mulle tulekkaan... mutta siinäpä vain möllötti. :attn: Tuota testiä ei vaan kannata unohtaa kovin pitkäks aikaa pöydälle tarkastamatta, kun naama katoaa 8min päästä testin tekemisestä.
Se on kai aika henk.koht ja tapauskohtainen, toi simppojen elinikä. Tää oli perhesuunnitelun nettisivuilla:
"Munasolun elinikä on 12-24 tuntia. Siittiöt elävät ja hedelmöittävät noin 72 tuntia eli 3 vuorokautta, niiden maksimielinikä on 5 vuorokautta. " Lisäks mainittiin, että tod harvoin ja hyvissä olosuhteissa voi olla 7pv. onnea oviksen pongaukseen sullekkin :wave: pidä meitä tilanteen tasalla
Mua harmittaa kun olen pihalla noista verikoe ja hormonihässäköistä :ashamed:
Nyt on jotenki muutenkin tullu keskityttyä niiiiiiiiiin omaan napaan ton oviksen takia... sitäkin ku liian tarkkaan seuraillu, saa jotai ihme "haamuoireita" ties minkalaisia. Tänään taas nippaili vasemman munasarjan kohdalta ja varmaan taas alan kohta tuntea muka raskausoireitaki :x