Babies negapahoittelut
:hug: :heart: :hug:
Minäkin uskon horoskooppeihin, mutta pääasiassa vain kunkin merkin luonnekooppeihin, koska on tuolla niin paljon huuhaata liikkeellä
Oon itse siihen jonkinverran perehtyny, nimenomaan luonne asioissa, utelias kun olen
Voimia sulle Murunen :wave: Se on naisena oleminen tällasta, mut ihan varmana teilläkin se pieni nyytti joku päivä on... jostain syystä nyt vaan odotuttaa itseään. :heart:
A-ML Tsemppiä sulle.. yritä ajatella , et onpahan sitten sekin pakollinen hoidettu alta pois..
Annastiina79 ei ole miesten kans aina helppoa ei : /
Viola30 elämä ei todellakaan ole reilua, mutta näillä eväillä on jokaisen mentävä. Sinulla on yksi raskaus takana ja sydämestäni toivon, että myös toinen totetuu.. uskon niin. Voimia :hug:
Hopeainen sanoi ihanasti "Muista, olet oman elämäsi päähenkilö"... ja olen samaa mieltä, et kenenkään odotuksia ole pettänyt, jokainen asettaa rimansa itse ja toivoa on vielä, usko pois :heart:
tunturihilla ymmärrän mitä tarkoitat, kun ennen itsekkin ajattelin noin... mut sitten kun tulee raskaaks ja se ei millään etene pidemmälle, herää ajatukset; miks tää ei pysy loppuun asti, mikä vikana, onko ikinä mahdollista, onko parempi ettei edes yritä, kuin aiheuttaa kuolemaa kerrasta toiseen jne.
Mitä selvännäkijöihin tulee, uskon että jotkut ihmiset on vaan niin herkkiä että vaistoavat asioita, mutta ihmisillä on omatahto, jonka mukaan tekee päätökset ja valinnat, jotka sitten taas vaikuttaa elämän kulkuun.... valitettavasti tässä lapsiasiassa ei näköjään omatahtokaan riitä
Hopeainen jos vaan mahdollista, kannatan yksityisellä käymistä ainakin sen ovulaation suhteen. Tosin toivon, et teillä onnistuis ihan luomukin, kunhan toi sun lääkitys tasapainottaa kunnolla kropan toiminnot. :hug:
Thaikatti itse olet ihana =) ja ihania raskausoireita sulla, mullakin oli jossain silloin menneisyydessä nännit niin kipeät, ettei mahallaan voinut nukkua..
Mä sain aamulla vahvimman viivan ovistestiin ikinä.. Jee
Huomenna koklaan Clearbluen testiä. Maksoi muuten maltaita ja päätin, että vika kerran moisia ostan (tai mies ne kylläkin haki)
Peitto on heilunut ahkerasti, joten siinä ei ole sitten ainakaan syy, kun raskaustesti kahden viikon päästä näyttää taas kerran negaa.
Mukavaa lauantaita teille! Vaikka olen poissa sivuilta, silti huomaan, et ajatukset palaa teidän luo heti kun vähän aikaa miettiä omiaan :heart: