Kp6 ja vähän sekavat fiilikset... ei oikein tiedä mitä ajatella. En saanut vielä aikataulua, mut eka ivf tulee hoitajan mukaan silti akselille kesä-syyskuu (heinäkuussa ei hoitoja)... eli varmasti syksyyn menee
Taitaa kestää tosi kauan ennen kuin meille pienokainen saadaan :'( Vaikka mä tiesin että kestää, silti masentaa, kun joku sen sanoo ääneen...
Sitten ultraan... Joo, ovista odotellessa, kyllähän siel follikkelit kasvoi. Toisella puolella näkyi kolme ja toisella neljä, nätisti rivissä ja sulassa sovussa --> Diagnoosina PCOS
(
*Muoks. Mies laski follit tarkemmin kun mä olin pukemassa päälleni ja hänen mukaansa niitä oli vaju kymmenkunta molemmilla puolin helminauhana, mä laskin hätäpäissään vaan ne suuremmat.)
Mä en ymmärrä kuinka tätäkään ei ole aikaisemmat lääkärit nähneet?!! :kieh: Totta kai olisin pitäny itteni vielä tarkemmin kurissa ruokavalion ja muun terveellisen elämän suhteen. Nyt siis pitää alkaa karppailu ihan tosissaan ja tiputtaa painoa pari kiloa. Saas nyt sitten nähdä tän kierron kulku... saanko kypsää munista aikaiseksi olleskaa : / Toki lääkäri lohdutti, että ovulaatio ainakin välillä tapahtuu normaalisti, kun kerta todistettavasti hedelmöittyminen on joskus tapahtunu ja mun tila on sillai lievä... silti, taas mennään täällä aallonpohjalla hetkellisesti ja yritetään ovista kohti keräillä itteä kasaan. Yrityksestä ei luovuta, kun kerta joskus on raskaaks tullu.... toivottavasti tuosta uudesta diagnoosista huolimatta edes joku munis kasvaa valmiiksi asti, limakalvo osaa kasvaa sopivan paksuiseks ja keltarauhashormoniki lähtee tuotantoon...
Jos jollain eväitä mukaan elämään ton PCOSn kans, otan ne riemulla kiljuen vastaan
Thaikatti Kiitos :heart: Sä oletkin ollu onnekas siinä mielessä, ettei mitää ihmeellisiä oireita piikityksestä.. mä olen jo ilmanki niin hormonienorja, et saapas nähdä miten omalla kohdalla käy sit joskus
Kylläpä osaaki jännittää sun puolesta... peukut on kyllä teille niin korkealla pystyssä koko ajan, että vähän jo hankaloittaa muuta elämää
Kiva kun saatte ajatuksia muuallekkin vähän, uutta kotia metsästäessä.. toivottavasti just tämä olis se teidän tuleva pesä
Viola30 Kiitti vinkistä, pitääkin hankkia itelle piakkoin toi digitesti.
Kp7 näkee jo onko siellä munasolua kasvamassa, ehkä ne silti haluaa oviksen aikaan vielä uuden käynninki. Tsemppiä sullekkin sinne kauas. Ainaki itse ehkä menisin yksityiselle, jos 80%a korvattais... nytkin jo vakavasti asiaa harkitaan, varsinkin kun koko ajan tulee lisäongelmia, mut rahan takia asiaa täytyy punnita joka kantilta, kun kuitenkin ollaan jo näinkin pitkällä ivf- jonossa.
t84 Mun käsityksen mukaan kans voi, korjatkoon joku, jos oon väärässä? Meillä se tehtiin julkisella puolella ja sen jälkeen oli kamalan pitkästi odottelua ennen seuraavaa siirtoa. Olen ainakin tuolla juttuja lueskellessani ymmärtänyt, et osa on just noin tehnytki... toimittaa sitten vaan tulokset tietty julkiselle. Meilläkin otettiin simppanäyte yksityisellä ja vietiin sit mennessämme tulokset polille.
A-ML nyt niitä oireita kehiin? MitäMitä?
kunpa ne nyt vaan pahenis...
Babies oireita??
Mukavaa viikonloppua kaikille ja voimia..... ja kärsivällisyyttä paaaaljon
:flower: :flower: