Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Tervetuloa mukaan Miipeli ja Ella:flower:

Ellalle
paljon halauksia ja voimia:hug:

A-ML hienoa, että sait ao-tutkimukseen ajan, ei ole siihen enään montaa päivää!Tsemppiä odotukseen:hug:

Imoen sinulle paljon tsemppiä tälle kierrolle!

Tunturihilla:hug:

Nyppy WUUUHUU!!!Hienoa sulla on ovisplussa, nyt vaan paljon lakanarallia:D

isla79 jaksamista ja tsemppiä piikityksiin ja tulevaan IVF hoitoon.Mä uskon, että sä selviät piikityksistä ja kaikesta oikein hienosti:hug:

Hopeaiselle hurjasti tärppi tsemppiä!!

Minulle kuuluu pahoinvointineen ja rintojen turvotuksineen oikein hyvää:)Mieli on rauhallinen ja tasainen ja kovasti odotan, että 2.3 jo tulisi ja pääsisin verikokeeseen!!Kyllä se vaan on totta, että odottavan aika on niiiiiin pitkä, huoh:D Em.oireiden lisäksi, ajoittain on alaselän särkyä ja kuukautiskipujen tapaisia vihlontoja alavatsan seudulla, mutta muuten ei tosiaan muuta oireilua.Viikonloppuna tai viimeistään maanantaina alkaisi kuukautiset jos siis emme ole raskautuneet eli kaipa sitäkin voi pitää jonkinlaisena mittarina ennen siis raskauskoetta. Aatelkaa mä en ole ostanut raskaustestiä, vaikka pari kertaa on kyllä mielessä ollut, mutta olen malttanut:D

Uusia koteja on käyty katselemassa nyt pariin otteeseen, mutta kumpikaan niistä ei ollut se meidän uusi koti.Katselus siis jatkuu:) Sunnuntaina kävimme katsomassa laitoksella 6tunnin ikäistä pientä miästä, meidän tulevaa kummilasta, seitsemäs sellainen:heart: Hää oli kyllä nii suloinen, silmätkään eivät olleet kunnolla avautuneet, ah!

Paljon halauksia, voimia ja auringonsäteitä teidän jokaisen päivään ja tähän viikkoon:hug::heart:

Mun on pakko tulla tänne purkautumaan, kun ottaa niin pattiin. Kirjoittelen siis myös tuolla vauvahaaveiden puolella ja siellä sit kahden lapsen äiti, kolmatta piinailee, oli kommentoinut toiselle, joka ihmetteli miten maailma voikaan olla ylikansoittunut, kun lapsia ei kaikille helposti tuu, niin tää äiti sitten kirjoitti että ei hänkään voi ymmärtää. Ja sit on nyt plussamassa yk1:sta kolmannelle lapselle. Mua siis kypsyttää tuollaset kommentit, turhaa lätinää, kun se ei oo ikinä koskenut itseä. Ärsyttää vaan tuollaset kommentit. Ihan kun kukaan muu tietäisi miltä tää tuntuu, jos ei oo ite kokenut. En viittiny ees kommentoida tuonne toiselle puolelle, koska siellä nää yk2:lla plussanneet oisivat tulleet aikomaan päätään. Päätin sitten suuressa viisaudessani tulla tänne puolelle. Saittekohan tästä nyt mitään irti..

pakko vaan omanapailla, tänäaamuna dpo 10-13, testi täys nega joten sieltä ne menkat lähipäivinä alkaa. ottaa niin aivoon. mietin jopa hyllyttää vauvakuumeen, mennä kesäkuun alkuun mennessä sinne julkiselle kun kutsu käy, ja hoitaa siellä ao-tutkimukset jne. hitaampaahan se on muttei jaksas enää vouhottaa, yhdeksäs pettymys reilun vuoden sisään jo :( elämässä pitää olla muutakin. tää on aamusta iltaan ja illasta aamuun vauvakuumetta. nyt ajattelin ihan oikeasti alkaa keskittyy opintoihin, joita siis vielä 1,5v ja ajokorttiin jonka opiskelun alotan huhtikuussa. oviksen tunnistaa kivuista ajattelemattakin, kai sitä tulee hyödynnettyä edelleen mutten käsitä onks siitäkään hyötyä, nytkin osuttiin 4 ja 2vrk ennen ovista, ovispäivänä ja 2 päivää sen jälkeen. perkele!

tsemppiä kaikille kuitenkin! :) ja anteeksi purkaus :/

thaikatille toivon plussaa <3 ja kaikille muillekin tietty!!

-Ella- no voi höh, se ei sitten auta kuin kahlata niitä hoitoja läpi ja samaan aikaan yrittää luomuna. Voimia teille matkaan :hug:

Hopeainen Kiitos tsempistä =) Kunpa oliskin jotain muuta ku normiflunssaa. Nyt on vähän lämmötkin koholla... mutta ihan vähän vaan :snotty: Mukavaa reissua sinulle, ens viikolla saadaanki jännätä jo sun puolesta ;)

Thaikatti kuulostaa kyllä tosi lupaavalta! Hienoa :heart: Olet niin rauhallinen ja niiiin raskaana :D Susta varmaan tulee eka plussaaja tähän pinoon :hug: :flower: ja kun vielä sen uuden kodin löydätte, niin mitä sitä muuta voi elämältä toivoa =)
Sellainen piti sulta kysyä, et sulla varmaan oli punktiossa puudute? muun lääkityksen lisäksi siis. Oon käsittänyt, ettei sitä hirveän kauaa ole käytettykkään... voin tietty olla ihan väärässäki. Ai niin, kyllä täällä on koko oviksen aikaa ja sen läheisyyttäki hyödynnetty urakalla ;)

isla79 Sulla sit alkoi piikitys tänään... auts :O Kerrohan tuntemuksia ja oireita kun ehdit. Päämäärän ajattelu varmasti auttaa jaksamaan, tsemppiä :heart: :flower:

Viola30 noita juttuja kuulee koko ajan ja kaikkialla, törmää ihmisiin jotka ei kertakaikkiaan vaan käsitä :kieh: (onneks kuitenkin täällä ihan harvakseltaan). Olen saanut jotenkin itteni pidettyä kasassa, mut on se välillä vaikeaa ja pahoittaa mielensä pitkäks aikaa :( Tuolla toisella palstalla on eräs, joka saa mun niskavillani pystyyn puheillaan ja olen alkanut välttää lukemasta nimimerkin juttuja. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja saa elää kuten haluaa, mut en haluis jatkuasti pahoittaa mieltäni. Toivottavasti purkaus helpotti ja sait vähän paremman mielen. Minä toivon, todellakin toivon, että maailman ylikansoittuminen alkaa just täältä... tältä palstalta :D

tunturihilla aikaisinhan sä olet kyllä testannu, ettei hormoni ole ehkä viel ehtiny nousta tarpeeks? Olet silti oikeassa, muutakin elämää pitäisi olla :ashamed: Tää vaan valtaa ajatukset niin täysin, tulee laiminlyötyä kavereitakin :( Olisko mahdollista kuumeilla, mut kuitenkin samalla elää ns. normaalia elämää :confused: Hyvä, että sulla on keväällä muutakin mietittävää hoitojen odotusajaksi, mut älä nyt silti hylkää meitä, vaikka välillä kaipaisitkin vähän taukoa. Tiedän paremmin kuin hyvin ton tunteen, että vaikka kuin pongaa oviksen, mitään ei tapahdu : / Mutta voimia ja jaksamista :heart: :hug: toivottavasti kevätaurinko vähän tuo piristystä ja sen plussankin vielä tullessaan..........

Nyt kutsuu lämmin sänky ja kauniit unet. Omasta navasta ei kerrottavaa sen enempää, kuin et edelleen flunssainen olo, aivastuttaa ja nyt lämmöt ihan himpun koholla. Ei näytä hyvältä. mutta jos (tai kun) menkat alkaa, aloitan ens kiertoon clomit 2-3kkn kokeiluajaks, kun yritetään herättää koomasta vasenta munasarjaa. Se jotenkin tuo lohtua ja positiivisuutta taas, kun on joku uus juttu jota kokeilla.

Mukavaa ja aurinkoista alkavaa viikonloppua kaikille ihanaisille :hug:

Tunturihilla kiitos sinulle tsemppauksesta:heart: Halauksia ja toivonkipinän ylläpitoa toivon sinulle:hug:

Nyppy punktion alussa laitettiin tosiaan puudutus aluksi, joka ei juurikaan miltään tuntunut jos siis verrataan ihan siihen itse punktio operaatioon. Pikaista paranemista sinulle flunssasta!

isla79 mitenkäs siellä on piikitykset alkaneet?

Rentouttavaa ja nautinnollista viikonloppua meille kaikille:hug:

Nyppy Olen jo valmistellu listaa lääkärin käyntiä varten :D Kysymyksiä, kysymyksiä..

Thaikatti Jaiks, enää muutama päivä! Täällä ollaan ainaki ihan into pinkeenä ja jännittyneenä sun puolesta :D

Viola30 :hug: Meille voi aina tulla avautumaan noista ajattelemattomista ihmisistä :) Kaikkea ne ihmiset suustaan päästään.. Tai tässä tapauksessa näppikseltä :D

Tunturihilla :hug: Se nega testi tuntuu aina pahalta, tiedän.. Itse kypsässä 25-vuoden iässä ajokortin ajaneena voin kertoa että sillä saa ainaki ajatukset pois tästä... Meillä isäntä opetti minut ja kyllä oli hurjaa :D Tsemppiä!!

Isla79 Suuri kunnioitus teitä kohtaa ketkä piikittää.. Itse odotan pienellä neulakammolla kauhulla jos siihen joudun..

Me saatiin vihdoin ja viimein isännän simpat turvallisesti tutkimuksiin! Matkustivat villasukassa kainalossa labraan :D itse on saanu hieman ajatuksen pois kuumeilusta kun kauan odotettu ystävä tulee huomenna meille! JEE :) Sitä odottaessa siivoillu ja leiponu piirakkaa yms. Mut silti innolla odottaen lääkärinaikaa(kysymyslista valmiina) ja ens viikolla oviksen tikuttelua, silloin mulla on jo digit tullu :) Oon täällä peukut, varpaat ja kaikki mahdolliset raajat pystyssä tsemppaamassa teitä ketkkä jännäilee, tiedä vaikka plussatuuli puhaltais meidän pinoon päin ;) :heart:

^ Thaikatti kai tarkoitti et Babies :confused:

Täälläpä on hiljainen viikonloppu :wave: taitaa kaikilla olla enempi ja vähempi muuta mielen päällä välillä... ja hyvä niin :)

Täällä puolestaan flunssailu jatkuu :snotty: naama kukkii ja joka paikkaa kolottaa. Nyt on dpo 6-7 ja tylsyyksissäni tein ovistestin; haamuviivaa näytti... valitettavasti se ei mun kohdalla tarkoita raskautta, kuten joillai. Ajattelin hakea herkkuja kaupasta ja linnottautua illaksi viltin alle sohvalle. Hyvä ruoka, parempi mieli ;) eriasia sitten, mitä herkkuja voi olla vähähiilihydraattisia...äsh : / musta tuntuu et tänään hetkeksi saatan lipsua ruokavaliosta, mut ihan vähän vain.. älkää kertoko kenellekkään :$

Rentouttavaa lauantaita :heart:

Nyppy Ei kerrota kelleen ;) aina välillä saa lipsua ja se tekee hyvääki linnottautua sohvalle ja herkutella :heart: mietin ihan samaa tuosta hiljasuudesta tänään, itse kyllä kytiksellä koko aika mut ei vaan tuu mieleen mitään kirjotettavaa..

miustakin tuntuu ettei oo mitään kirjoitettavaa :D
ja nyppy, luistaa saa! mie oon tänään jo 2 sipaa juonut ja ainakin yhen tai 2 vielä. tosin extra kuivaa, hiilarit minimissää :) (no,lighteissä olis viel vähempi mut makeutusainecoctailit ei houkuttele).
oon vaan pääni puhki miettiny millä keinolla saa ajatukset irti tästä yrittämisestä!
tietääkö joku jos en meniskään ao-tutkimukseen yksityiselle, vaan vasta julkisella niin kauanhan siihen pitää jonottaa. meillä on eka aika sillon kesäkuun alussa. voiko ne laittaa ao-jonoon vaik 3-4kk:n päähän ja siitä taas 3-4kk ennenku alkaa mitään tapahtuu? tuntuu että vois katkasta koko vauva-ajattelun tuohon asti kunnes kutsu tulee taysiin,olis jotenki ihana vähän taukoilla.

vitsi, myö lähetään viroon kylpylälomalle 2viikon päästä vk.lopuks, tekee kyllä niin hyvää :heart:

ihanaa viikonloppuaikaa! :)

Viimeksi muokattu:
Täällä kans muutama siideri tänään menee, ihan ilman omantunnontuskia :D Ens viikolla saan kirjan liittyen hiilareihin ja niiden vähentämiseen, sen luen ja lähetää yrittää :) Mie en noista jonoista julkiselle oikein tiedä :/ Mutta elä hylkää meitä täysin :) Itseki pitäs kai tää yritys hetkeksi jättää unholaan kun koko maailma pyörii tän yrityksen ympärillä.. Muttamutta..

Se on tietty kun jonottaa vaan ja odottaa millon mihinkin, ihmekös jos vähän passiivinen onkin. Mut eiköhän se sitten piristy viimeistään, kun asiat alkaa liikkumaan eteenpäin, jännittää ja herää kymysyksiä suuntaan jos toiseen :p

tunturihilla sulla on elämässä nyt kaikkea muutaki kivaa ja keskittymistä vaativaa, etteihän se pahitteeks olekkaan ottaan vähän hitaammin ja luomuilla siinä sivussa ohimennen ;) Sullakaan ku ei iän puolesta ainakaa ole kiire mihinkää.... toisin ku eräillä ;)

Mulla meni jonossa julkisella 1,5kktta lähetteestä ao-tutkimukseen, mut se on varmaan nii sairaalakohtainen. Sitten meni siitä taas 2,5kk ja nyt odotusta käynnissä n.6kk ivfään. Mut meidän sairaala vaatikin simppa-analyysin ja ao-tutkimuksen, ennen kuin edes sai suunnitteluaikaa hedelmöityshoitoihin. Sehän on sun valinta menetkö nyt yksityiselle vai myöhemmin julkiselle, mut jos ei rahasta ole kyse, eikö kannattais hoitaa pois alta?? se on vaan mun mielipide, itsehän sä teet ku tuntuu parhaimmalta. :)

Babies mut sekin on jo paljon, olla kytiksellä ja hengessä mukana, vaikka ei just sillon sanottavaa oliskaan :heart: =) Mäkin olen varannut kirjastosta kirjan liittyen ruokavalioihin ja saan sen ens viikolla :D

Paha paha paha minä :ashamed: ostin jopa pikkasen suklaata (myrkkyä) ja kaikkea, mitä ei edes kehtaa sanoa :$ muttamutta mä olen sairaana ja kipeänä ja ja ja... sillon saa kyllä herkutella :popcorn:
Ostin jopa aurajuustoa, vaikka jostai olen muka lukenut ettei sitä sais paljoa raskaana ollessa syödä... mut en mä koko pakettia ajatellukkaa vetää... ja koko raskaus on kuitenkin vielä vaan pilke mun silmäkulmassa :stick: Nyt kun ajattelen... toi kuiva siideri kuulostaa muuten tosi hyvältä saunajuomalta, damn.

Nauttikaa tunturihilla ja Babies yksi kylmä sidukka meidänkin kunniaks? Nostakaa oikee malja tälle mimmiköörille :heart: Eikös me olla se kaikki ansaittu, koska kenelläkää ei voi olla tällasta sinnikkyyttä, kärsivällisyyttä, luonteenlujuutta ja mahtavaa tukijoukkoa =) Taidanpa itsekkin tehdä samoin, vitamiinimehu saa tosin tarkoitukseen kelvata :D

ja ihan sama täällä.. koko elämä pohjautuu tällä hetkellä siihen mitä mahdollisesti voi tehdä, tehdä toisin, mitä otettava huomioon nyt, että on sit kunnossa hoitojen alkaessa ja jos/kun tulee raskaaksi, mitä jättää väliin että rahaa jää säästöön tulevaisuutta varten jnejnejne ihan ku tätä hetkee ei olis olemassakaan, elää vaan sitä tulevaisuutta varten ,josta ei edes tiedä tuleeko ikinä :ashamed: Tosi raastavaa välillä, miks ei voi vaan tapahtua, niin kuin normaaleilla ihmisilläkin :(

Mut kyllä me tyttäret tää jaksetaan, yhdessä :heart: on se sitten välillä tiiviimpää tsemppausta tai välillä harvempaa, so what, kun edes on se tieto ettei ole asian kans yksin...

Tää sitten eksy tuonne plussanneiden puolelle ja katseleen vauvamasujen kuvia :ashamed:
Mutta onhan ne niin ihania, ei siitä mihinkään pääse... voi että kun kateeksi käy :xmas:

Tänään Kp 22 muistaakseni. Jos ei nyt kolmen päivän sisään ala ilmestyyn lisäoireita, alkaa tää kierto olla mun osalta selvä. Tosin nyt kun ens kiertoon saan ne clomit kokeiluun, toivonki kyllä, et täti tulis sitten tosi varhaseen jos on kerta tullakseen.
Tänään taas särkenyt päätä, lämmöt 36,99 (liian vähän raskauteen), alavatsaa hetkittäin juimii kummasti ja kaikkea muutakin, jotka voi tulkita kyllä ihan flunssa tai PMS-oireiksi. 3 päivää, tiedän jo et sillon pitäis tapahtua jos tapahtuakseen. Ainoa mulle epätyypillinen asia vaan oli tänään, et katsoin idolsia ja itkin kun yks kokelaista lauloi niin hyvin :LOL:

Leppoisaa ja aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille :wave:

Nyppy Mie käyn aina tasasin väliajoin ihailemassa niitä vauvamasuja :) Samoin kun vilkasemassa odottajien pinoja.. Yritän selitellä itselleni sitä niin että tiiä sitte vähän mitä odottaa :D Jännäilen täällä sun puolesta, jälleen peukut ja varpaat pystyssä.. Alkaa muuten olee rankkaa olla koko aika peukut ojossa :LOL: Pikasia paranemisia :heart: flunssasta siis, vauvakuumeesta ei voi parantua :)

Nyppy kiitos korjauksestasi, tarkoitin tosiaan Babiesta:)

Täällä edelleen piinaillaan, vielä olisi muutama päivä....
On niin kauhean vaikea keskittyä mihinkään, huoh...Nyt alkaa olemaan selainen epävarma olo, kun ei tiedä että ollaanko vai eikö olla raskaana. Ja jos ei olla niin milloin alkaa uudet hoidot ja entäs jos ollaankin niin selvitäänkö ensimmäinen kolme kuukautta turvallisesti eteenpäin????Mä inhoon, kun kaikenlaiset ajatukset hiipii mun päähän ilman lupaa, aaarrrgghhh:headwall:

Viimeaikoina hiihtäminen on ollut aika kova sana, tulee putsattua ajatuksia, kun keskittyy vaan hiihtämiseen.Kyllä nyt on ollut viime päivät aivan ihanan keväisiä:flower:

Eilen kävimme jälleen miehen kanssa tervehtimässä tulevaa kummipoikaamme, aevan ihana poeka:heart: Ihana tunne pitää sitä pienen pientä sylissä. mieskin uskaltautui pitämään pikkuista sylissä, voi ah mikä näky:heart:

Aurinkoa teidän jokaisen päivään:hug:

Babies Kiitos :heart: ihan selkeästi voi tuntea, miten sun peukutus saa hormonit hyrräämään =) Mä peukutan kans sulle, eikös teillä päin ole ovisviikko??
Mäkin oon alkanu vaan miettiin, et tulis nyt jo kesä... meinaan aika hankala saada noi kengät jalkaan, ku pottuvarpaat sojottaa taivasta kohden ;)
Hyvä, just hokasin kans, et samasta syystähän kävin vauvamasuja tsekkailemassa :p ....tai ainakin jatkossa aion niin sanoa :LOL:

Thaikatti Onnea pienestä kummipojasta :flower: =) (en muista onnittelinko aiemmin jo)

Nyt olis niinku pientä hermoilua siellä havaittavissa... kyllä minusta silti vaan tuntuu, että raskaana olet :heart: ja kovasti toivon kaiken menevän täydellisesti sen yhdeksän kuukautta.
Ihan varmasti kyllä tulen itse käymään samoja ajatuksia läpi, jos tuohon tilanteeseen joskus pääsen.
Onneksi nyt on noin mahtavat ilmat tosiaan, niin pääset hiihteleen ja tuulettaan ajatuksia. :attn: Ei ole stressi nyt hyväksi ei. Yritä nyt ne mahdolliset tulevat hoidot ainakin pitää poissa mielestä.. niitä ei toivottavasti tulekkaan ikuna.
Olikos se keskiviikko sun testipäivä? Voi kauhia ku jännittää muakin :eek:
Rentoja , aurinkoisia päiviä sinulle, jaksuja ja selkeää plussaa ++++:whistle:

:popcorn: onpa jännä viikko. Eikös A-ML sulla ollut se ao-tutkimus kans piakkoin?

Se on niin totta Babies... vauvakuumeesta ei voi parantua. Toki taitaa yks konsti olla joka helpottais ainaki vähäksi aikaa :$

Onnea tuoreesta kummipojasta Thaikatti :heart: Voin kuvitella kuin kovasti siellä jännätään, kun täälläki jännittää hurjasti sun puolesta :)

Nyppy Miten sie voit muistaa kellä on mikäkin viikko :D ja kyllä tällä viikolla alkaa tikuttelu, veikkaisin että menee tonne alkuviikkoon.. Tässä kierrossa yritetään oviksen aikaan heilutella peittoa joka toinen päivä :D Joo, meinaa olla hankala töissäki töpsötellä koko päivä pottuvarpaat pystyssä.. jotenka voitteko pliis plussata :D

Toivon täällä omassa pienessä mielessäni että tää ihana keväänalku tois meille kunnon plussapuhurin :heart: Haettiin tänään isännän mummilta semmonen kirja kun "Diabeteksen hoito ruokavaliolla". Nimi on vähän hämäävä, koska tossa on paljon muutaki :) Ja sain samalla ohjeen vähähiilariseen leipään, joka on todella hyvää :p Ja ihana mummi pisti mukaan myös fiber huskia, mantelijauhoa, seesaminsiemeniä ja vehnäleseitä..Joita en muuten ole ikinä käyttäny ruuanlaitossa :O Mutta näitä kaikkia tulee siihen herkkuleipään :)

Hei muuten :wave: mitä ootte mieltä noiden ovistikkujen puolittamisesta? Köyhän pitäs rahaa säästää, mutta onko siinä mitään järkeä?

Babies hih... mä näen sieluni silmin sen töpsöttelyn varpaat pystyssä :D
Mulla on kauhean valikoiva muisti ;) äsh, suurinpiirtein muistan sinne päin joitain ajankohtia :ashamed:

Ihana Mummi :heart: :) kuulostaa hyvältä...se leipäresepti alkoi kiinnostaan :rolleyes:
HYVN OLON KEITTOKIRJA - Rasalas : Hyvn olon verkkokirjakauppa
Myös tota kirjaa on kehuttu, en ole vielä itse lukenut. Kysytty ainakin on kirjastoissa.

Olen itsekkin miettiny tikkujen puolittamista, mut noi mulla olevat Davidin tikut on ainaki niin kapeita jo, et mitenhän mahtaisin sitten tuloksen nähdä :confused: Jos kokeilet, kerro miten kävi tai laita kuvia :D

Asiaa, sitä plussapuhuria tänne kyllä kaivataanki :heart: Meillä tuskin se plussa tässä kierrossa tulee.. oli tosi menkkaolo tänään päivällä, vaik niiden pitäis kyllä alkaa vasta ens viikon alussa.

Mietin että pitäskö kokeilla yhen tikun puolittamista testin jälkeen..Ei mee sitte hukkaan hyvä testi :D Kerron tulokset ja otan vaikka kuviakin :)
Näin muuten viime yönä ensimmäistä kertaa unta että olin raskaana! :heart: Se oli ihan alussa mutta ultrassa näkyi kumminkin ihan iso vauva jo.. Muistan unesta sen verran että mulla oli kova tarve suojella sitä ihan alkuvaiheessa olevaa pientä ihmisenalkua siellä..Sen täytyi olla enneuni! :whistle:

Voin Nyppyantaa sulle sen ohjeen jos huolit? Netissä oli aika paljon eri variaatioita siitä. Sitä hiilareiden määrää noissa en kyllä tiiä yhtään kun en osaa laskea niitä :ashamed: yritin greippimehua juoda mut ei hemmetti se oli pahaa :x Ajaako tuoreet greipit saman asian?

Mietin tuossa yks päivä(yllätystenyllätys) sitä saamaani haamuviivaa ovistestiin ennen tädin tuloa..Pohdin että oisko mahdollista jos siellä ois joku yrittäny jotain kun menkkojen jälkeen tuli taas puhdas nega..? huoh, ainahan sitä voi haaveilla ja ylianalysoida näitä asioita.. :|

eilen muuten soittelin lapsettomuuspolille taysiin, josta tuli kirje että 8.6 mennessä ottavat vastaan. superystävällinen hoitsu oli sitä mieltä, että aukiolotutkimus tehdään aika pian, eikä sinne tartte jonottaa kuukausia. lisäks se lupaili että hoitoja aletaan heti suunnitella. tuli optimistinen mieli. :) vaikkei se 200e niin kamalasti olis pulittaa nyt yksityiselle ao-tutkimuksesta, niin opiskelijabudjetista se kuiteskin on :/ plus autokoulu tälle keväälle. ukko tietenkin töissä käy, mutta... jyynou :) ja sit mietin, se pahin pelko että tuubit on tukossa, jos saisin tietää sen nyt, se vaan stressaisi lisää. olis tunne että ennen kesäkuuta ei vois tapahtua mitään, niinkun ei voisikaan, koska yksityisiin hoitoihin ei vaan ole varaa. saikohan tästä mitään selvää :D ennemmin siis testautan tuubien kunnon sillon kun jo hoitokin on mahdollista, tiiän nimittäin sen surun ja murheen jos tyhjän panttina joutus odottamaan kuukausitolkulla vaikka toivon hivettä. :/

Yhteistyössä