Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Ooooi Thaikattikin ehti kirjoittaa tuohon väliin just. Sulla on varmaan ihuna vaavimasu jo :heart: On se vaan niin hienoa kuulla, että teillä odottajilla menee hyvin ja pikkuiset kasvaa... ajatella, että "kohta" yhdellä meistä on jo pikkuinen sylissä :) Hyvä että äidin olokin parempi kuin alussa. Mä vähän arvelinki, ettet sukupuolta paljasta ennen kuin pieni onnellisesti maailmassa... mut voihan sitä arvailla :D
Rentouttavaa, lämmintä ja aurinkoista kesää ja juhannusta teille :heart: :hug:


muoks. ai niin vielä, tsemppiä rakenneultraan, varmasti kaikki pienellä hyvin :heart: Käy kertoon kuulumisia syksyn mittaankin :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan jakamaan iloa ja surua vauvakuumesta, tutkimuksista (ja tuloksista!?) ja toivosta saada oma pikkuinen käärö avuin tai ilman :heart:



***Kuumeilijat***

Nyppy 34v...........Esikoinen haaveissa..... yritystä kohta 3v
- Käytössä metut, 1.ivf viikko 34.
Miipeli................................. ................Yritystä 12/08 asti
- Ei vielä hoitoihin/tutkimuksiin.
Melargia 26v.....................................yritys aloitettu 8/09
- OI+inssi
Tunturihilla 23v...Esikoinen haaveissa.....Yritysvuosi 2
Babies 26v..........Esikoinen haaveissa.....Yritystä takana n.1,5v
- Tutkimukset, Clomit, metut
t84 27v..................................... .........Reilu 2v "kunnon" yritystä.
-Tutkimuksiin menossa
A-ML 24v............Esikoinen toiveissa.....Yritysaika 3v
- Tutkimukset
Helinä*** 27v..................................... Yritysaika 1,5v
- Tutkimukset
83yrittäjä 27v..................................... .Yritys aloitettu 4/2009
- Clomit, 3. inssi.
Hopeainen............................... ............Yritystä noin 2,5v
- Tutkimukset, terolut, kilpirauhasen vajaatoiminta
Viola30...........Toinen haaveissa (esikoinen10/09)
- Vuosi yritystä, kilpirauhasen vajaatoiminta, tutkimukset 02/11, KM 05/11, clomit
tyty86 24v.......... Toinen haaveissa (tyttö 08/09)
- Tutkimukset menossa
Imoen 33v..........Toinen haaveissa (poika -97) Yritys aloitettu 9/2008 KM 10/09 ja 1/10.
h.o.p.e...........................Tutkimukset menossa
Rowan79, 31 v................esikoinen haaveissa.........yritystä 9/09
- aiemmin 3 x IUI (negat). Kesätauolla femarit, syksyllä 1. IVF.
Pinkku-84, 27v................esikoinen haaveissa........yritystä 08/09
- tutkimukset
-nasu- ..........................
LoveStreet ..........................esikoisen yritys alkanut 4/2009
- hoitoina tällä hetkellä femarit ja thyroxin
Tillu79, 32v...............................esikoisen yritystä n.3v
- käytössä menopur, pregnyl, lugesteron, mini disperin, kilpirauhasen vajaatoimintaan thyroksin.
Idylli, 25v...........esikoinen haaveissa..............yritystä 1/2010 alkaen
- selittämätön lapsettomuus, kesän "varoiksi" käytössä kilpirauhas-ja prolaktiinilääkitys, syksyllä inseminaatio tai ivf.
Kultapuro, 29v.....................................................


:heart:***Plussanneet***:heart:

Thaikatti....... 1.ivf/icsi....esikoinen...... LA 09.11.2011
Isla79........... 1.ivf....esikoinen........... LA 29.11.2011
Kapybara.......Luomu ..esikoinen......... LA 21.01.2012
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos ihanasta tsempityksestä Nyppy! Ja tosiaankaan en tarkoittanut antaa sellaista kuvaa, ettenkö kuitenkin olisi pohjimmiltani superonnellinen ihan kaikista mielialan vaihteluistakin, koska ne ovat kuitenkin merkki raskaudesta ja sellaisena tervetulleita. Yritin vain selittää, että on tämä tuntunut niin erilaiselta, kuin odotti. Mutta onhan täällä monella raskauksia takana, joten heillä on ehkä jo ollut sama kokemus, että kaikki onkin toisenlaista kuin oli ajatellut.

Mahtavaa oli kuulla myös, että Thaikatilla on mennyt hyvin! :flower:

Edelleen ihan hurjasti tsemppiä kaikille, oikein pikaisia tuloksia yrityksiin ja paljon arjen onnea kesään! :heart:
 
Täällä ompi sitten KP1!!!!!!!!!!!!!!!!!! :headwall:
Lapsettomuuspoli lomalla elokuulle saakka, joten siihen asti joutuu inssiä odottamaan. Nyt voi vaan sitä luomuihmettä toivoa.. Jep jep- 1v 8kk edellisestä- alkaa usko mennä koko touhuun...:'(
 
Voi harmi Tillu.. Nyt sit menee kesä ootellessa (vaikka pitäs nauttia ja unohtaa "stressaaminen").

Olipa kiva kuulla teistä Thaikatti ja kapybara!! Ootte molemmat jo pitkällä, uskomatonta miten se aika (muiden kohdalla) menee, omalla kohdalla ei tunnu liikkuvan minnekään.

Mä olen taas tosi väsynyt. En tiiä onko se nuo progetabletit jotka mua väsyttää, mut aivan karmeeta. Ja toivo raskautumisessa on taas nollassa, lämmöt oli aamulla vaan 36.2C. Ei sitä vauvaa meille vaan tule. Eilen illalla väsyneenä sanoin miehellekin, etten jaksa tätä enää. En jaksa rampata gynellä sata kertaa kierron aikana (joka kertaa menee työaikaa ja on sumplimista), en jaksa toivoa ja romahtaa. Oon jotenkin tosi väsynyt tähän yritykseen, haluisin vaan nukkua ja masentua. Ja taas tuli kaks uutta vauvauutista. Niitä tulee joka helvetin päivä!!!
 
Täällä ei oo hirveesti kerennyt lasta ajattelee, kiireiden takia. Mutta olen teitä käynyt aina töissä lukemassa ;) (ihan kun ei olis työjuttuja ollenkaan) :)

Mulla on tullut muutama kakkutilaus sukulaisilta ja tutuilta (ammatiltani olen kondiittori (mut töissä raksa-alalla) =)
ja sitten on nämä ihanat häät pitänyt niitä miettiä.

Eilen illalla alkoi ihme kramppi alavatsassa, siis ihan hirveet kivut, ei auttanut että oli kyykyssä vähän aikaan...meinasin että otan panadolin, mutta jätin sen sitten ottamatta. Nukkumaan mennessä myttäsin peiton vatsan alle ja johan helpotti.....oli ihan sellanen viiltävä kipu :(
 
Idylli sinäkin, voi p.. :( Jaksuja :hug:

Pinkku sama täällä.. tänään kai dpo7(?). Saas nähdä meneekö jussiaatto ihan kuivin suin (saunajuomaa vaan ajattelin), en usko raskauteen, mut en halua ottaa riskiäkään.
Jospa olis ollu kiinnittymiskipua sulla :D
 
Mukavaa jussia kaikille!

Sun lähipiiri on kyllä sikiäväistä Pinkku, en voi muuta sanoa.

No, Nypyllä ainakin on vielä toivoa.

Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi su/ma akselilla ja pettymys on valtava. Eilen puhdastakin puhtaampi nega testattu, lämmöt alhaalla eikä oo oireitakaan. Mä olin aivan varma et tuun tästä kierrosta raskaaksi, koska saatiin kerrankin kunnon follikkeli aikaiseksi. Olen niin väsynyt näihin jatkuviin pettymyksiin, että en tiedä miten jaksan tästä taas eteenpäin. Maanantaina pitäs taas lääkäriaikoja ruveta varaamaan. Nyt mulla on joku vaihe, et palstaplussatkin tekee pahaa, joten taustailen ensi kierron (kesälomat alkaa eikä nettiä ole). Toivottavasti tänne olisi sillä aikaa tullut plussia!
 
Viola tarkoitatko toivoa tässä kierrossa? Tuskin. Testasin varuiks tänään (dpo8 kai) herkällä testillä negan... se oli kyllä arvattavissa ja testasin vain ihan siks, uskallanko illalla naattia mitään alkoholipitoista. Tosin, en olis edes testannu, jos ei olis ollu jotai ihmevihlontaa maanantaista asti sillon tällön (kaippa vaan keltarauhanen kummittelee).
Muistan ton tunteen, kun on ihan varma, et nyt on pakko onnistua viimein ja taas saa pettyä... mulla se vaihe on jo ohi, en jaksa edes uskoa. Ehkä se loma ja ajatusten tuulettelu tekee sulle ja koko perheelle hyvää, eihän sitä tiedä jos auttaa myös tässä teidän "projektissa".
Voimia paljon ja :hug:



Hyvää Juhannusta kaikille!

Juhlikaa maltilla
mutta pitäkää hauskaa silti
 
Hello!

Juhannus meni yllättävän rauhallisesti, tuli kyllä muutama otettua, mutta yhden juomiseen meni 3h :D Eilen en sitten ottanu ku kolme, ei vain maistunu. Tuntu et teen jotain väärin :(perjantaina alko ihan hirveesti särkee alavattaa, siis tuntu et on painetta vattassa....hyvä etten alkanu itkee....kaveritkin luuli et mulla alkaa menkat...tokasin vaan ettei ne vielä voi alkaa...

Onko teillä kokemuksia tällaisesta?

plussatuulia kaikille =)
 
Tulin vielä lisäämään muutaman asian tuohon Nypyn kommentteihin kirjootukseni jälkeen:) Elikkäs myö ei tiedetä kumpaa sukupuolta ootetaan syntyväksi, kun ei haluttu sitä viime viikolla rakenneultrassa kysyä.Ajateltiin miehen kanssa et jos jotain näkyy saa näkyä, mutta jos ei niin sitten ei myöskään kysytä:) meillähän on sitten vielä rv28 siellä hoitavalla klinikalla Graviditaksella ultraus, kun tekevät sitä omaa tutkimustyötään liittyen tähän lapsettomuushoitoihin ja niistä raskautuviin ja syntyviin vauvoihin. Eli silloin saattaa olla vielä mahdollisuus nähdä ultrassa sukupuoli, no jos se on poika niin kyllähän se siinä vaiheessa näkyy sitten hyvinkin;) Mutta jotenkin ajateltiin, että kaiken kokeman jälkeen siunaus on saada se oma Nyyti ja terveenä:heart:

Ja sitten vielä tuosta vauvamasusta, niin kyllähän se on tässä viimeisen kolmen viikon aikana pullahtanut ihan kiitettävästi esille.Mies antoi asteikolla 1-10 arvosanaksi kahdeksan, kysyessäni miksi vain kahdeksan hän totesi hymyillen, että se on vielä liian pieni:heart: Kerrankin voi naisena olla tuollaisesta kommentista oikeasti otettu!
Tässä siis näitä lisäyksi vielä meidän kuulumisista:)

Se on kuulkaas tälle viikolle luvattu melkoista hellettä, joten aurinkoisia päiviä teille kaikille ja vilvoittakoon monen monet plussatuulet teitä ihanaisia:heart:

Aurinkoisin terveisin Thaikatti & Nyyti
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Moikka kaikille! Täällä hiljaiseloa vietetty, kun on ollut niin paljon kaikkea tekemistä. Tänään kävin laittamassa oman yrityksen paperit vireille- kyllä on jännää!! :popcorn:Ja samalla olo on kyllä sellainen, et olen totaalisesti kartanolla, enkä älyä mistään mitään... :confused:
Eilen käytiin kattomassa miehen tyttären viimeviikolla syntynyttä poikaa- olihan se kyllä pikkuinen ja söpö. :heart:
Tilasin viimeviikon lopulla tuolta brittien Amazon nettikaupasta Clearbluen digitaalisia ovulaatiotestejä sen 20kpl paketin- maksovat vähemmän, kun täällä se 7kpl paketti. Lisäksi toimitusaika oli kiitettävän lyhyt, kun paketti odotti jo tälle aamua postilootassa. Suosittelen kyllä kyseistä firmaa muillekkin.=)
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Täällä sitten ootellaan täti punasen alkavan, ei raskaana =( tuli merkintänä testiin. Tissitkin on niin penteleen herkät joten siinä yksi selvyys et täti tulee piakkoin käymään.

noh, onneksi on neljä päivää töitä ja sit pääsee LOMILLE =)))
 
Viola: Mä niin ymmärrän sun tuntojasi! Mulla kierrosta toiseen sama juttu - aina on toiveet niin korkealla ja sitte tullaan korkealta ja lujaa alas. Itku on todella herkässä muissakin asioissa, enkä todella ole ollut helppoa seuraa miehellenikään tänä keväänä.

Täällä on menossa kp 43, mikä siis mulle ihan normaalia. Mut jotenki nyt kun ollaan kesätauolla hoidoista, niin asia ei pyöri mielessä ihan joka minuutti. Kai sitä on psyykkisestikin tauolla ja on helpompi keskittyä muihin asioihin.

Pitää vaan yrittää nauttia elämästä tässä ja nyt. Onhan kahdestaan olossa hyvätkin puolensa. Oltiin jussina kaverin mökillä ja oli niiiin kivaa - pitkästä aikaa tuli juhlittua, tanssittua ja naurettua kunnolla. Naapureilta kyselin sitten niitten jussista ja he olivat kuulemma valvoneet ympäri vuorokauden hoitamassa sairaita lapsiaan. Eipä käynyt kateeksi.

Eiköhän meidänkin aika vielä koita :)
 
Thaikatti me ollaan kyllä ihan samoilla linjoilla miehen kans kuin tekin. Se on sama onko vauva tyttö vai poika, kunhan on terve.... ja kunhan se pieni edes meille suotais. Jos se kaunis päivä joskus koittaa, ei myöskään asiaa erikseen kysytä, jos selviää matkan varrella niin sekin ok =)
Oikeastaan tuosta oireiden perusteella sukupuolen arvailusta on tullu mun tuttavapiirissä vaan sellanen tapa ja tadda-daa, mä olen ollu tähän saakka aika huono siinä :D
Ihana tuo sun miehen kommentti masusta =) kyllä se vaan taitaa jo sulosen pyöreä olla. Toivottavasti helle ei tee tulevan äitylin oloa tukalaksi :hug: Mukavaa kesää ja odotusaikaa Teille =)

Tillu Vau. Onnea, tsemppiä ja voimia sinulle yrityksen aloitukseen. Kuulostaa tosi jännältä, sillai hyvällä tavalla :)

Pinkku :( negapahoittelut :hug:

Kultapuro kiva että olet saanu vähän lomailtua kesätauon myötä. Vaikutat reippaalta ja positiivisella asenteella olevan kesän vietossa, se on huippu juttu =) Piristää vähän omaakin mieltä ja vetää suupieliä ylöspäin :D


Aurinkoista viikkoa muruset :heart:

Nimim. "tätiä odotellessa"
 
Minä näin :D olihan siinä aikas paljonkin tuttuja näyttölijöitä. Miehen kans pakotin kattoo ja ainakin hänen mielestä tuli tylsä kohta se lähti tupakalle. Pidinkin sille pienen saarnan tästä tupakalle menosta jatkuvasti. Meinaan kyllä ehdottaa kohta sille simppojen uus tutkimuksiin :D kohta ne ferrarit tippuu lada tasolle tota menoa.

Kävin tänään sitten ostamassa ne Clomi tapletit...20 tabua 66€ eikä kelankorvauksia (HYI) sitten vielä lisää niitä monivitamiinieja nekin ku maksaa 20€ eli meni sellanen yli 80€ apteekkiin...
Onneksi tuli lomarahat ennakkoon :D
Vielä yksi päivä töitä ja tää likka lähtee 4 viikon lomalle :D

ps. ostettiin vihkisormukset eilen ;D se oli kiva shoppailu reissu, miehen lompakossa se kyllä tuntu enenmmän :)



edit: 1.7
Täti punainen teki sitten tulonsa ja ajallaan....plääh....noh, seuraavalla kierrolla alkaakin sitten clomien syönti :)

Täällä vielä töitä 4h n.40min sit alkaa LOMA :)
 
Viimeksi muokattu:
Joo-o... Kp 1. tänään ja uudet Femarit haettuna. Enään en saanu KELA-korvaustakaan, kun ei ole rintasyöpää. No onneks hinnaks tuli silti vaan 25 euroo. Tässä kierrossa ei ole ultraa enkä pistä pregnyliäkään. Mitä olette mieltä pitäiskö mun tehdä ovistestejä? Näyttääkö ne oikein jos on Femarit käytössä?

PinkkuMimmonen sormus lähti mukaan? Mulla ei oo viäkään vihkisormusta vaikka ollaan oltu naimisissa jo pari vuotta. En oo oikeen osannu päättää minkälaisen haluisin :D
 

Yhteistyössä