Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Ompas ihana sormus :) Mä haluisin kans jonkun jossa on pöyreetä muotoo. Meillä ongelmana oli se ettei oikein valmiina löytynyt sellaista kun halusin, kun mä halusin värillisen kiven ja vihkisormukseen ei oikein muuta kannata laittaa kun timantteja ja safiireja. Meidän pitäis teettää ja kultaseppäkin ollaan jo katottu mutta ei vaan oo saanu aikaseks...

Mitä mieltä ootte noista ovistesteistä, kannattaako tilata vaiko eikö?
 
LoveStreet ja Pinkku tätipahoittelut :hug:

Täälläkin kp30 vaihtui kp1teen : /
Näin yöllä unen et vuoto alkaa ja niinhän se teki, heti herättyäni. Enkä ymmärrä miksi, mut purskahdin itkuun.... siinä mies mua hetken piteli, kun tursasin katkeria kyyneliä sen käsivarrelle. Tiesinhän jo etukäteen tän olevan negakierto, että ragointi yllätti oikein itsenikin. No, ei tässä enää mitään... ensishokki meni ohi jo.

Pinkku on muuten kaunis sormus =)
LoveStreet meinasitko siis sieltä briteistä tilata testejä? Olikohan Tillu ja Rowan, kun viimeisimpinä paikkaa ovat suositelleet. Osta ihmeessä jos yhtään tuntuu, et haluat tilannetta seurata.

Hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
:attn: Kyllä kannattaa tilata amazonista. Näky olevan raskaustestitkin hinnaltaan murto-osan siitä mitä täällä maksaa.
Täällä menossa vissiin kp 12 ja ilmeisesti ovista pukkaisi- on sen verran tuo alakerta lainehinut viime päivinä. Joka toinen päivä ollaan miehen kans lemmiskelty ja tässä kierrossa en mitään oviksesta oo puhunu, et mies ei ahistusi. tosin tää kierto mennään luomuna, et mitään takeita siitä oviksesta ei kylläkään ole. :headwall::headwall: No toivossa on hyvä elää...
Huomenna olis ensimmäinen hääpäivä ja tänään olen salaa leiponut rakkaalle yllätykseksi mansikkatäytekakun ja voileipäkakun. :heart:
 
Lovestreet mun tietääkseni ovistestejä voi tehdä ihan normaalisti, vaikka on femarit käytössä! Kysyikö ne siellä apteekissa että onko sulla rintasyöpä vai näkyikö reseptistä että ne ovat muuhun tarkoitukseen? Mä kyllä viimeks sain niistä kela-korvauksen, eivät kyselleet mitään. Tosin hankin 30 kpl pakkauksen, norm. hinta ois ollu jotain 150 €, korvauksen jälkeen n. 90 €. Silti kallista puuhaahan tuo on. Tämän kierron hinnaksi n. 500 € kun piti käydä 4 x ultrassa ja kaikki lääkkeet ja pistokset päälle. Ja kankkulan kaivoonhan nekin menivät. Argh! Jos sama tahti jatkuu niin täytyy varmaan syksyllä hakea pankkilaina.. Menisköhän sellainen nimellä lapsentekolaina? :)

Meillä oli eilen veljen 3-vuotias poika hoidossa. Se on maailman kiltein ja ihanin lapsi, mut me oltiin molemmat miehen kanssa niin puhki kun se haettiin pois et nukuttiin 2h päikkärit sohvalla. Onkohan lasten kanssa oleminen yhtä raskasta kun joskus toivottavasti on omia?!
 
Nyppy: :hug:täti punaisesta

Kultapuro: heh...teillä oli yksi poika meillä on yleensä kaksi ;) Mies pääsi yks päivä hoitaa poikia vain 4h ja se oli ihan naatti sen reissun jälkeen, tais kans nukkuu kaksi tuntia päikkärii....helkkari et mulla oli hauskaa, nyt sekin tietää millasta mulla on kun oon yleensä siskolla yötä v.lopun ja hoidan poikia. Pojat nyt 6 ja 8 vuotiaat) mut olen hoitanu niitä ihan pienestä pitäen.

Tänään on mun virallinen ensimmäinen LOMAPÄIVÄ ja siskon kanssa lähetään Shoppaa.....on tätä odotettu...yleensä meillä menee n.5-7h shoppaamisessa ku käydään kahvilla ja syömässä...jei...ihanan sateista päivää kaikille ;) :cool:
 
:hug: kaikille, joille on tullut täti kylään!

Miehellä alkoi tänään viimeinen lomaviikko. Ollaan lähdössä ystäväpariskunnan kanssa laivaristeilylle. Taitaa osua ovis just siihen kohtaan. Meillä on ennestään se yksi keskenmennyt luomutärppi ja se tärppi tapahtui noin vuosi sitten, kun oltiin myöskin laivalla. Mahtaiskohan nyt käydä samanmoinen tuuri... :D

Meillä on nyt miehen siskon 5-vuotiaat kaksostytöt hoidossa muutaman päivän. Samanmoisia aatoksia on kuin teillä Kultapuro ja Pinkku-84. Ihanaa saada lapsia kylään, mutta kyllä sitä aika väsynyt sen jälkeen on, kun he ovat lähteneet. Mutta silti varmasti meistä jokainen tekisi mitä vain, että SAISI olla joka päivä väsynyt lasten kanssa touhuamisesta.

Tillu79 Onnea hääpäivästä :)
 
Heips, taas hiljaiselon jälkeen palaan pikkuisen. Tein äsken raskaustestin herkkyydeltä 25 ja antoi hailakan, mutta siristelemättä nähtävän vaaleanhaaleanpunaisen haamun. Sekaisin on kyllä pää, sydän pamppaillen soitin äsken miehelle töihin että tuo matkalla töistä kotiin 10-herkkä testi niin teen aamulla. Olo on kyllä TOOOOSI menkkamainen, sellanen että alkaa ihan koht heti ja tissit on ollut yli viikon tosi kipeet, niinkun aina ennen menkkoja, ehkä kuitenkin vielä enempi ku yleensä. En saa kameralla tarkkaa kuvaa, mutta linkkaan plussatestipinon, tosi samanlainen viiva tuli kun emmuska10:n hailakka haamulainen.

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/880191-kuvia-plussatesteista/sivu80.html

täytyy sanoa etten vielä yhtään tiedä mitä tuo meinaa, tosiaan kun tuntuu että vuoto alkaa just, voihan tuo olla vaikka kiinnittymisyritys tai viallinen testi. kp on 39, edellinen kierto oli45, ja sitä edellinen 35, ja vielä sitä edellinen 37.

Anteeksi pitkä ja sekava sepostus ilman päätä ja häntää :p
 
  • Tykkää
Reactions: Pinkku-84 ja Nyppy
Oi onnittelut tunturihilla!! hyvältähän tuo näyttää!! nyt pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että viiva vaan vahvistuu ja pikkuinen on tarrannut lujaa kiinni! samanlaisen hailakan viivan sain ite ekaan testiin ja nostin silloin miesparan seinälle kun vaan karjuin, että näetkö sä tässä viivaa?? mies totesi, että kyllähän siinä viiva näkyy, ite luulin, että oon vaan sekoamassa.. :D
:hug: ja:flower:
 
Isla, kiitos tsempistä, mut elä nyt hitossa vielä onnittele :D päässä vaan takoo ettei voi olla totta. viime kierrossa tehtiin aukkari ja lääkäri kyllä sano että joillekin auttaa se putkien rassauskin... oikeeta puolta muniksia juimii kyllä paljon, pelottaa jos kyydissä oliskin joku niin olis ku... äääh, ensin pelottaa ettei tuu raskaaks, sit pelottaa et onko vai ei, sit jos on niin tulee taas uusia pelkoja. rankkaa. :p
 
Eikä?!! JEE! :D H.o.p.e hirmusti onnea myös teille :hug: Aivan sanoinkuvaamattoman mahtava juttu.... olen niin onnellinen teidän puolesta. Pikkuiset tosiaan saavat nyt tarrata oikein kunnolla kiinni :heart:

Kuka seuraava?? Ei kahta ilman kolmatta?
 
  • Tykkää
Reactions: tunturihilla
Mitämitämitä!!!!! Siis aivan mahtavia uutisia täällä!!!!

Hurjasti onnea Tunturihilla ja H.o.p.e :flower::heart: :D
Toivon oikein kovasti että kaikki menee hyvin loppuun saakka ja teidän tämä taival täällä olisi nyt kerralla ohi :)

Minä vaan hymyilen itekseen täällä teidän uutisista :D
 
Kiitos melargia. jotenkin unohdan kokoajan että sitä on raskaana :D

ja sillon kun muistaa niin vuorotellen tuntuu epätodelliselta ja pelottavalta. soitin ekan neuvolankin hätähousuna, heinäkuun loppuun. taysiin onneks pääsee varhaisultraan elokuussa, sanoivat että vaiks tulis tauolla raskaaksi luomuna niin silti ultrataan onko oikeessa paikassa jne. en jaksais odottaa kyllä pidempään...

5+1 antoi neuvolatäti viikot, mut se on arvio vaan, voi olla vähemmänkin (ja veikkaan et on viikon suunnilleen vähemmän tai yli)

plussapuhuria, ihmeitä tapahtuu :heart: voi kun nyt työ tulisitta perässä kaikki!!! :) rutistuksia kaikille :hug:
 
tunturihilla ja h.o.p.e., ihanaa!!! Hurjasti Onnea! :heart:

Ehkä mä olen sitten se kolmas. Eilen oli kp 28. Oireita oli ollut jo muutaman päivän ja kun eilen itketti kaikki, tein lopulta testi tosi laimeasta näytteestä ja haalea mutta selvä plussa sieltä tuli. Mulle se ei tarkoita kuitenkaan vielä paljon mitään, kun on noita keskenmenoja takana. Mutta jotain edistystä edes, edellisestä plussasta on aikaa 1,5 vuotta. :O Nyt pitää vaan yrittää pitää pää kylmänä ja odotella rauhassa, mitä tapahtuu.
 
Onnea tunturihilla ja Hope!! Oon varma että se röörien aukaisu auttoi!!

Ja sitten..

Minä oon sitten neljäs. Voitteko uskoa!!! Eihän tää voi olla et kaikki nyt plussataan!! Sain plussan jo yli viikko sitten, en vaan oo uskaltanut tulla tänne sitä taikauskoisena kertomaan. Oon testaillut hulluna, saanut digillä kaikki mahdolliset vastaukset, 1-2 vkoa, 2-3 vkoa ja eilen 3+. Huomenna ultraan kattomaan onko alkio oikeassa paikassa. Keskenmenon pelko aivan järkyttävä, oli heti plussan jälkeen hirveät menkkakivut ja valkovuotoa ja luulin et kesken menee. Toistaiseksi on pysynyt matkassa.
 
Kiitos kaikille miljoonasti!! Onhan tää uskomatonta. Eka clomikierto siis + luget.

Oikeastaan en tunne mitään. En iloa, en mitään positiivista. Mulla on ihan sellanen tunne ettei tääkään onnistu. Vielä ei oo hirveesti oireitakaan, mutta on ainakin viivat testeissä vahvistuneet. Kumpikaan miehen kanssa ei uskalleta luottaa tähän yhtään, ei puhuta asiasta juuri ollenkaan, yritetään vaan unohtaa ja elää. Viime viikko oli ihan painajainen, oli tosiaan kovia menkkakipuja ja sitä valkovuotoa ihan älyttömästi. Olen edelleen tosi ahdistunut tästä lapsettomuudesta, enkä usko et tää tunne ikinä häviää.

Lomailen vielä tuonne elokuun alkuun ilman nettiä (nyt käymässä kaupungissa), joten mua ei varmaan täällä näy.

Ihanaa kesää kaikille!
 

Yhteistyössä