Heipä hei :wave: Mies lähti töihin ja mä saan nyt ihan rauhassa istua sohvan nurkkaan ja keskittyä vauva-asiaan... siivous joutaa odottaan
tunturihilla on kyllä asioiden ytimessä ja selkeesti tietää mistä puhuu. Viime talven raskautta ennen olin ruokavaliolla, jossa en ihan täysin jättänyt hiilareita pois, mut vähensin käytännössä minimiin. Söin sinkkiä, monivitamiinivalmistetta ja D-vitamiinilisää. Alkoholi ja kahvi oli minimissä ja lisäsin hiukan liikuntaa. Ja se mitä itse pidin olennaisena, oli et just ennen raskautumista selvis yks asunto-ongelma, jota olin stressannut kauan... kun se selvis, seuraavassa kierrossa tärppäs heti
Syksyllä otin saman reseptin tietenki käyttöön, kun alettiin taas yrittää tosissaan... mut tietenkin vie aikaa ennen kuin noi vitamiinikuurit alkaa vaikuttaa? Moni puhuu myös siitä, et kannattaa juoda puol lasia punkkua ovulaation jälkeen kaks viikkoa... ajattelin nyt eka kertaa kokeilla, toimivuudesta en sit tiedä.
Muistan äitini aikoinaan syöneen greippiä, kun perheenlisäystä toivoi ja itsekkin sitä kokeilin joskus, mut greippi hedelmänä on toooosi epäterveellistä hampaille. Olen kyllä nähnyt jossain sitäkin purkissa? Itse saan nyt foolihapon raskausmonivitamiinivalmisteesta jota syön.
Onko kukaan kokeillut homeopatiaa?? Olen kuullut, et on auttanut monilla? Itse kävin homeopaatilla syksyllä -09 ihottuman takia, lopetin "kuurin" joulukuussa ja sit alkuvuodesta raskauduin
Entäs akupunktio?Onko joku kokeillu?
Olen ymmärtänyt, et toi hiilarien vähentäminen toimii nimenomaan, jos taipuvainen hiivaan.. komppaako
tunturihilla ????? Jostain luin et hiivatulehdus keskenmenoriski ja vaikuttaa myös raskautumiseen... eli periaatteessa noi maitotuotteet on tätä samaa sarjaa, koska jos sairastaa jatkuvaa hiivatulehdusta, lääkärit suosittelee just maitotuotteiden jättämistä ja hiilareiden vähentämistä (kalsium sit apteekista)..
Reilu pari viikkoa vielä seuraavaan ultraan ja keskusteluun, sen jälkeen pian luomuovulaatio... kyllä jänskättää ja pitäis koittaa muka pitää stressitaso alhaisena
...miten sen sais onnistuun?!
Joo ja toi on niin tuttua
Babies :kieh: Meillä töissä kysellään vähän väliä, et koskas sä meinaat lapsia ja eikös jo ole vauvakuume ja pla pla... kannattais varsinkin nykypäivänä miettiä mitä suustaan päästää
Kylläpä tuli pitkä ja sekava viesti
Mut ehkä saa selvää sanan sieltä täältä
PLUSSAtuulia kaikille!! :heart: