täällä ollaan.. vieläkin hiukan lääkehöyryissä mutta tiukasti mukana.
oon käyny säännöllisesti lukemassa teidän juttuja ja ihana huomata, että lähes kaikilla on jotain menossa.. sit vaan toivotaan, että thaikatin perään tulee piiiiiitkä lista nimiä.
tää koko kaksplussa on ilmeisesti jotenkin takkuillu viime aikoina, oon muutaman kerran kirjoittanutkin mutta ne on hävinneet johonkin. Välillä taas koko sivusto on ollut pois käytöstä.
ensin hiukan omanapailua, eli viime tiistaina oli tosiaan punktio ja sattui niin helvetisti :kieh: luulin oikeasti, että lääkkeet olis purru paremmin, mutta kipu oli aika kovaa. Noh, saalis oli kuitenkin hyvä: 13 munasolua, joista 9 kypsää ja kaikki hedelmöitty ja jakaantu. Eilen siirrettiin yks ja kahdeksan pakkaseen. Itku tuli kyllä eilen kun ultrassa näkyi ihan selkeesti miten pieni laitettiin kohtuun.. :heart: Nyt täytyy vaan lujasti toivoa ja uskoa, että tarrais lujaa kiinni..saa nähdä miten nää seuraavat kaks viikkoa menee, nytkin jännittää jo niin hirveesti ettei meinaa tulla mistään mitään.
ja tunteet vaihtelee valtaisasta epätoivosta onneen.
Nyppy: nyt kun mainitsit noi clomien aiheuttamat kuumat aallot, niin heti palautu mieleen, että mulla oli silloin ainakin ihan hirveesti niitä. Varsinkin öisin. Toivotaan, että sulla oireet pysyy muuten tosi pienenä ja että tulis sit tietty paras mahdollinen tulos kans.
Babies: teillähän on kans tapahtunu jo paljon, aika ihana toi lääkärin isäksi kutsuminen
tunturihilla: oikein loistavaa reissua ja kiitos kun tuolla aikaisemmin (tää pino päivittyy niin vauhdilla ettei meinaa perässä pysyä) piristit mieltä oikein kunnolla. itku tuli kun sun kannustusta luin, kiitokset siitä.
mua ainakin ärsyttää aivan suunnattomasti kun kaiken aikaa esim. töissä ihmiset vihjailee ja kyselee, että kai teidänkin nyt olis aika jo ruveta lisääntymään. (eräs työkaverini käytti juuri näitä sanoja) saa nähdä, jonain päivänä rupean vielä kirkumaan ja kerron, että on tässä jo aika monta vuotta perkele yritetty. saatte sitten lukea iltalehdestä kun mä oon riehaantunut..
miittinki vaikuttaa hyvältä idealta, itellä varsinkaan kun ei oo ketään kenellle näistä asioista puhua. En oo kertonu yhdellekään ihmiselle ja kieltänyt miestäkin puhumasta. En vain jotenkin kestäisi ihmisten reagointia vaikka tiedän, että voisi olla hyväksikin.
on tosi kiva kun täällä on aktiivisia ihmisiä ja pääsee lukemaan syvällisiä pohdintoja ja sit myös niitä kevyempiä mietteitä. Ihanaa viikonloppua kaikille!