Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Babies varsinkin noi ihan pienet vaatteet on niin sulosia että =) Mullekki paljastui yks päivä vähän vaivihkaa, et mies on kotona jo suunnitellu ja kattonu mitä pitää tehdä, ettei koti ole vaarallinen liikkuvalle pikkuselle :heart: =) taitaa ne nuo miehetki aika nopeasti tähän hurahtaa (ainakin osa), vaikka eivät sitä näyttäiskään päälle päin :D
Oli hyvä toi "meinasin kaatua" :LOL: en ole siihen ennen viel törmännykkään.

Onnea hymynaamasta! :D Ne on tarkimpia testejä mitä on, luota vaan ;)
Nyt noi työkalut toimii, mut joskus on ollu ettei toiminu... en tiedä mistä johtu :rolleyes:

Mä pengon onko mulla jotai reseptiä ja laitan illalla jos löydän :popcorn:
 
Iltaa kaikille ketjulaisille ja hyvää Naistenpäivää:flower:

Onpas tänne tullut jälleen paljon tärkeää asiaa ja hyvää pohdintaa!Mä edelleen käyn teitä seuraamassa ja toivon kovasti kovasti plussa aaltoa tänne:heart:

h.o.p.e tervetuloa mukaan!

Minulla on nyt menossa viikkoja siis 5+1 ja armoton iltapahoinvointi :x alkoi neljä päivää sitten. Kahvin juonti on jäänyt pois kuin itsestään, ei vaan tee mieli.Mitään suosikki ruoka ainetta tai makeaa ei ole tullut ainakaan vielä.Minähän syön myös vähähiilihydraattisia tuotteita ja niillä tuntuu kyllä kylläisenä pysyvän oikein hyvin=)

Vatsassa on toistuvia nippailuja, kuin ennen ovulaation alkua.Alaselkää ajoittain jomottaa ja kuumottaa. Rinnat on ihan turvoksissa niinkö Dolly Partonilla, ja mies tykkää;) Ummetusta on ollut nyt muutaman päivän.Öisin pitää käydä ainakin kerran pissalla ja päiväsaikaankin normaalia useammin.Mutta tilanne ystävättäreni kertoman mukaan muutaman viikon päästä tasoittuu, sitä odotellessa:D Ja sitten vielä sellainen oire, että mä olen ollut ihan tuhottoman väsynyt, yöunet on nyt sellaista 10 tuntia, kun aiemmin 7-8 tuntia riitti.Koskaan en ole päikkäreitä nukkunut ja nyt niitäkin tulee nukuttua.Tämäkin kuulemma tasoittuu jossakin vaiheessa eli sitäkin odotellessa:D

Paljon halauksia teille kaikille, aurinkoa sydämiinne ja ajatuksiinne :heart::flower: Tavoittakoon hiljainen toiveeni teidät jokaisen ja suokoon teille jokaiselle ansaitsemanne onnen :hug:

Halauksin,
Thaikatti
 
Thaikatti Kiitos ihanista toivotuksista :heart: Samaa toivon lämpimästi koko sydämestäni Sinulle :heart: :hug:
Oi kun kuulostaa noi oireet niin kipeän tutulta, paitsi että mulla oli pahoinvointi minimissä ja ummetuksen sijaan mulla oli... kröhöm... noh, vessan oli parempi olla lähellä :D
Nauti sinä ihanasta onnestasi ja oireiden aiheuttajasta, Kiitos kun piristit iltaa :wave:

Babies karppaus.info :: reseptit

Mull on itellä ihan törkeän huono olo :x Joka paikkaa särkee ja pää jotenki ihan "turta".. on pakko ottaa särkylääke et saa nukuttua, vaikka niitä yritän viimeiseen asti välttääkkin :ashamed:
Huomen aamulla pitäis nakata nasuun se eka clomi, vähän harmittaa, tuskin tulee mistään mitää jos pitää vielä särkylääkkeitäki napsia : / ehkä tää olo nyt vaan johtuu tosta tätin visiitistä.

Hyvää Naistenpäivää ihanaiset :heart:
 
Pitkästä aikaa täällä taas. Ihana lukea raskausuutisia täältä. Thaikatti paljon onnea matkaan :)

Itselläni oli juuri tänään ensikäynti Taysiin. Munasarjat edelleen rakkuraiset ja kypsyvää munasolua ei näkynyt vaikka nyt on jo kierron päivä 12... :( Seuraavasta kierrosta tehdään munatorvien aukiolotutkimus, sekä perusverikokeet ja mahdollisesti kokeillaan ovulaation induktiota. Mua pelottaa jotenkin hirveesti se aukiolotutkimus kun tänään jo oli yhtä tuskaa eikä ohjelmassa ollu muuta kun papa ja ultra. Onko täällä ketään jolle on jo tehty ko. tutkimus. Kuulisin mielelläni kokemuksia.
 
LoveStreet saattaa sulla silti ovis tulla myöhemmin, toivotaan. Mikä on ovulaation induktio? :ashamed: mull tehtiin toi ao-tutkimus viime vuonna, ei mikää kiva toimenpide. Särkylääkettä kannattaa ottaa tuntia ennen ja yrittää olla rentona (mikä tietty helpommin sanottu ku tehty). Mulla alkuun sattu, mut helpotti sitten kyllä ja tuntui vaan epämukavalta (jomotusta jälkeenpäinki). Mä olen nyt pihalla ku lumiukko kuumeen takia, niin ei oikein osaa enempää kertoa :whistle:

ON: viime yönä nous kuume (38,5) ja mä oon ihan ku jossai pöllyssä.. mieski naureskeli äsken mun kuumehoureille :D sano ettei kukaa voi olla tuollanen sairastaessaan :LOL: Eli mä tässä alan parantelee itseä. Nimittäin mulla ei ikinä ole noin paljoa kuumetta ja oikeasti oon ihan pihalla nyt :wave: Puhunki mitä sattuun, hassu olo :D
 
Ajattelin kysellä sellasta asiaa, mitä oon jo miettiny jonkin aikaa, kannattaako eikö kannata mut jotenkin tuntuu että kannattas kuitenkin :D olisko täällä ketään/useita jotka haluis pistää miittingin pystyyn? miettikää rauhassa tai tyrmätkää heti :D
 
Ovulaation induktio on hieno sana esim klomifeeni hoidolle joka mullakin ilmeisesti alotetaan. Sillä tarkotetaan sellasia lääkehoitoja jotka avustaa ovulaatioo. Mulla ensin kokeillaan tabletti muotosta hoitoa mutta saa ny nähä. Voikohan sen klomifeenin aloittaa samaan kiertoon jossa se aukiolotutkimus tehään? Kävisin verikokeissa kp2 ja sitten se tutkimus kp 5 viimestään.
 
LoveStreet oi kun sä olet hienosti perillä asioista, toi tarkottaa siis just sitä minkä mä aloitin tänään :ashamed: elikkäs clomi tuli napattua sitte nyt ekaa kertaa. Ei sen pitäis mitenkään vaikuttaa ao-tutkimukseen, (just aamulla sain apteekista luennon klomifeenista, on ihmisen omaa ainetta eikä sen pitäis mihinkää esim. lääkkeisiin reagoida jne). Ovishan tulee sit tutkimuksen jälkeen, eikä sillä mitään vaikutusta folleihin/munasarjoihin ole.

tunturihilla hyvä ajatushan se on =) sitähän voi kypsytellä :)
 
Ihanaa kuulla sinusta ja sun oireista Thaikatti! :heart:

Lovestreet Tsemppiä ao-tutkimukseen! :)

Nyppy Voi sun kanssas, koitahan nyt parannella :) :hug:

Tunturihilla Vois olla ihan kiva pitää joku miittinki.. Vaikka tossa keväämmällä/kesämmällä. Sithän ollaaki jo kaikki enemmän ja vähemmän mahat pystyssä ;)

Tästä alkaa nyt sitten taas jännäily ja oireihin jatkuva kyttääminen, arg! Tänään tuli jo ovistestiin tooosi haalea viiva, laitan kuvat kunhan kameran akut latautuu.. En siis saanu Davidin testiin alunperinkään kun aika haalean viivan. Nyt oon ollu myös peittojen heiluttelun jälkeen puol tuntia jalat kohti kattoa ja pari tyynyä pepun alla :D kaikkemme ollaan siis tehty jälleen kerran..

Huomenna lääkäri, tuun sitte illalla kirjottelemaan raportin mitä sanoi. Voiskohan sen nauhottaa :D Nii, ja tuli mieleen että voiko näin nopeesti tulla hiilareiden vähentämisestä vaikutuksia? Onkohan siitä viikko ku alotettiin ja enää ei turvota läheskään niin paljon ku ennen??
 
Thaikatti kiitos ja tuhannesti onnea odotukseen! Toivotaan että me muutkin ollaan yhtä onnekkaita lähitulevaisuudessa ü

Huomenna tai ylihuomenna pitäisi saada verikokeiden tuloksia, vähän pelottaa mitä niistä selviää. Ja sitten jännätään että kirjoittaako lääkäri lähetteen jatkotutkimuksiin ja milloin niihin pääsee. Ja tätinkin pitäis tulla (tai toivottavasti ei tule.. ) kylään lauantaina.. Oon jotenkin ihan sekaisin viikoista kun kuvittelin että se olis vasta viikon päästä, mutta kalenterin mukaan aika olis jo tällä viikolla. Tuskin turha taas toivoa edes kun ei tikun mukaan tullut ovua. Toisaalta kannattais ehkä tilata jotain muita testejä kun Davidia jos ne ei oo kovin luotettavia, olis just sopivasti tilauksen aika taas kun edellinen satsi on loppu.

Noi vaatteet on kyllä niin ylisöpöjä. Tänään just taas sattui ohimennen silmiin kaupassa käydessäni, samalla kyllä jotenkin tosi haikea olo :'(
 
Ei niin mitään muutosta olossa, kuume laski päivällä mut nyt taas nousussa. Clomista tuli laksatiivisia vaikutuksia.. ei hyvä :p mut muutenhan sen tehon ja oireet tuntee varmaan vasta myöhemmin kierrossa. Me vietetään romanttinen ilta sohvan nurkassa leffan parissa.. tosi romanttinen, ku mä oon ihan :snotty:

Kiitos Babies yritetään parantua... nyt sitten vasta iski kunnolla päälle, kun monta viikkoa sitten yritteli... totta kai, kun vähän vapaata pidän töistä :headwall:
Noi smoothiet muuten näytti siltä, et pakko itekkin kokeilla.. varsinki siel kakkossivulla olevat, slurps :p
Tsemppiä lääkäriin, outoa, kun mä näköjään jännitän jo teidän lääkäriaikojakin :D Sitten tarkka selonteko, kiitooos ;) Kiva kun teilläki asiat etenee, eiks simppa-analyysin tuloksetki tuu teille tällä viikolla... taisit jotai mainita. Jännä viikko teillä =)

H.o.p.e :hug: ne vaatteet on niin ihania, aina ku näkee niitä tulee kauhea vauvakaipuu....
Noita Davidin testejä kyllä kehutaanki, mut ne on vaan sellasia, että niitä pitää jokaisen omalla kohdalla opetella tulkitseen. Mulla ei oikein tahdo mitkään toimia, kun on monirakkulaiset munasarjat (pco), mut viime kuussa sain kyllä plussan ja odotan sitä tässäkin kuussa, kun syön noita clomeja..ainakin toivon. Sit varmistan Clearbluen digitestillä.
Toivottavasti täti ei sun luo todellakaan tule ja testitulokset olis rohkaisevia d:)b Kerro sitten miten kävi.
 
Laittelen meille ekaa kertaa juoksevaa listaa, sitä voi sitten jokainen päivittää kun päivittämistä tulee, niinkuin aiemmin olikin puhetta! ...vihdoin kun jotain pystyy tehdä, eilinen meni kuoleman kielissä menkkakrampeissa. KIVA LÄHTEE HUOMENNA KYLPYLÄÄN! :kieh: sen verranhan ne tietty venähti että just tämä vk.loppu. no, elämä on. mukavaa melkein-viikonloppua naiset! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan jakamaan iloa ja surua vauvakuumesta, tutkimuksista (ja tuloksista!?) ja toivosta saada oma pikkuinen käärö avuin tai ilman :heart:



***Kuumeilijat***

Nyppy 34v...........Esikoinen haaveissa....Yritysaikaa kulunut 2 vuotta
- Odottaa ekaan ivf:ään

Miipeli..................................................Yritystä 12/08 asti
- Ei vielä hoitoihin/tutkimuksiin.

Tunturihilla 23v...Esikoinen haaveissa.....Yritysvuosi 2/yk 10 -
- Lapsettomuuspolille kesäkuun alussa eka aika

Kapybara.............................................yk12

Babies 26v..........Esikoinen haaveissa.....Yritystä takana n.1,5v -
- Tutkimukset alussa

t84 27v.................................................Reilu 2v "kunnon" yritystä.
-Tutkimuksiin menossa

A-ML 24v............Esikoinen toiveissa.......Yritysaika 3v
- Tutkimukset

83yrittäjä 27v........................................Yritys aloitettu 4/2009
- Clomit, inssejä tulossa.

Hopeainen............................................Yritystä noin 2,5v - Tutkimukset, terolut, kilpirauhasen vajaatoiminta?

Viola30...........Toinen haaveissa (esikoinen10/09) kakkosta on yritetty 06/10 asti

tyty86 24v.......... Toinen haaveissa (tyttö 08/09)
- Tutkimukset menossa

Imoen 33v..........Toinen haaveissa (poika -97) Yritys aloitettu 9/2008 KM 10/09 ja 1/10.

h.o.p.e

:heart:***Plussanneet***:heart:

Thaikatti icsi
 
h.o.p.e Meillä täällä samat jännäilyt. Tänään mennään kuuntelemaan verikokeiden ja miehen simppanäytteen tulokset :) Tsemppiä! Minua ainaki jännittää ihan hemmetisti :D Mie joudun töiden takia jatkuvasti käsittelemään vauvan vaatteita ja oon jotenkin hieman turtunu siihen haikeeseen fiilikseen..

Nyppy Mie puhallan sinne terveyttä.. puuuuuh! :) Sie oot niinku mieki, tunnollinen työntekijä, lomilla sairastetaan :D Ja simppanäytteen tulokset kuullan samalla :) Jännittää niin ettei meinaa housuissa pysyä. Mut se ois kaiketi ihan suotavaa pysyä niissä töissä ollessa :D

Hopeainen Pahoittelut tädistä :hug:

Tunturihilla Meet sinne jonneki lämpimään poreammeeseen makoilemaan, eikös se auta menkkakramppeihin? Hyvvee reissua :heart: Ja kiitos listasta, oot ihan PRO :)

Ihanaa kun meillä on jo yks plussannu meidän listalla :heart: Sitte kysymyksiä teille viisaammille.. Jos sain toissapäivänä ovisplussan (clearblue digi) niin onko mulla tänään dpo1? Käsitin sen niin että mulla oli eilen ovis.. Alko muuten tänään JO tuntumaan menkkatuntemuksia..
En nyt muista olenko kyselly mielipidettä tähän asiaan ennenkin mutta kysyn sitten uudestaan. Mulla kävi tossa kesällä niin että ensin tuli menkat normisti, meni kaks viikkoa ja taas tuli vuotoa(ihan kunnon menkkavuotoa) , taas kaks viikkoa ja menkat. Oisko ollu mahdollista että olis ollu joku kemiallinen tai muu? Oon pohtinu tätä asiaa nyt aika paljon ja mietityttää.. Onko mitään muuta mahista että tulis tolleen kahen viikon välein menkat? Pillerit kumminkin lopetettu yli puoltoista vuotta sitte.. Onhan tää vähän turhaa vatvoa tämmösiä mut jäi vaivaamaan ja olisin tosi kiitollinen teidän mielipiteistä :)

Kiitos kaikille teille ihanille naisille tsempeistä! :hug: :heart:
 
Babies kiitos reissu-toivotteluista, niin teen :) onneks on kuukuppi, sen kanssa on ihan ku ei menkkoja oliskaan, voi unohtaa asian puoleks vuorokaudeksi, muistaa vaan tyhjentää niin ei lainehdi :D
miul on kerran tai kaks ollu tollein 2 kertaa kuussa menkat, ja sillon ei kyllä ollu edes pupuilua alla, joten ei ollu raskauden mahdollisuutta. voihan se siis olla ihan joku hormonihäikkä, tai mene ja tiiä. voi olla kemiallinenkin. Ootko muuten "testiks" tehny tuota cb-ovistestiä koskaan ei-ovis-aikana? Ettei tulis hymynaamaa? mietin vaan että kun itellä tuo pco on ja vääriä tuloksia voi tulla, niin kehtaako alkaa tekee noita jos ne aina näyttää vaiks hymyä. Pitäis yks törsätä silleen ei-ovisaikana.

Liityin muuten simpukkayhdistyksen jäseneksi. Nyt tuli se vaihe päälle että mitä sitä kiistämään, tahattomasti tässä ollaan lapsettomia. Se totuus ei muutu vaikkei koskaan sitä ääneen sanoisikaan. Toivottavasti ei olla kuitenkaan aina.

Niin ja jokuhan oli käynyt kattomassa sen hiljaa toivotut - silent longingin ? meinasin mennä nimittäin huomenna kun tampereella on näytös ja pitää siellä koko päivä hengailla ja odottaa miestä töistä ennen reissuun lähtöä. paljon nenäliinoja vissiin vaan mukaan. :heart:

babies ja h.o.p.e tsemppiä tulosten kuulemiseen, kertoilkaahan sitten mitä tuli :)

miustakin näyttää ihanalta kun on plussanneet-pino auki :heart:
 
tunturihilla Bon voyage :heart: Nautinnollista kylpyläreissua kaikesta huolimatta.. se on niin jotenkin Murphyn laki jos varaa kylpyläreissun.
Olen kuullu et toi "Hiljaa toivotut-" tulis telkkarista (kanava 1 tai 2) kevään/kesän aikana? Mä haluisin sen kyllä kans nähdä. Ota paljon nessuja mukaan ja kerro sitten millanen oli..

Babies välivuodosta; syitä voi olla monia, pco, hormonihäiriö, ovis, raskaus, polyyppi tms voi aiheuttaa välivuotoja. Kerran ollut itsellä ja kyselin siitä asiasta hoitajalta. Sanoi ettei asiaa edes tutkita ellei ole toistuvaa, tosi kivulias tai todella runsas vuoto. Mulla se pistettiin silloin hormonihäiriön tai oviksen piikkiin tutkimatta. Nykyinen diagnoosi moirakkulaisuudesta saattoi olla siis jo silloin syynä, asiasta kulunut n.8v.
Jos eilen virallinen ovis, tänään siis dpo1.
Toivottavasti töissä pysyit housuissas :LOL: Jänskättää kyllä kuulla teitin tulokset, Tsemppiä :heart:

Tuosta digiovistestistä vielä, ettei sen pitäis olla yhtä hymyä ku kahtena päivänä. Se on siinä mielessä myös pcolaisille tarkin ja herkin, koska siinä on jotenkin tarkemmin määritelty se lh-hormonin raja-arvo, jonka yli mennessä vain hymyilee. Pcolaisilla kun sitten vikana jatkuva koholla oleva lh, mutta se on yleensä tasasen matalalla koholla, eikä tee sitä kahden päivän huippua joka munasolun irrottamiseen tarvitaan. Eihän varmasti kukaan ymmärtäny?! hitsiläinen, ku vaikea selittää :LOL: Se kai tosiaan pitäis vaan raaskia testiä joskus ei ovis aikana..

Tuli sen verran parempi olo Babiesin "pipin puhalluksesta" et taidan käydä kaupoissa kierteleen... kävis lymyään siellä lastenkin puolella salaa :$
 
Ai niin vielä...

tunturihilla Kiitos listasta, ihana kuvaki ja kaikkee :heart::heart:

Hopeinen kiitos ja negapahoittelut sulle :hug:
Meillä on mies se joka työn takia enempi reissaa ja se todellakaan ei ole kivaa, monta ovista menetetty ja hoitojen aikataulut hirvittää. Tikuta vain alkanuttakin kiertoa, sitähän ei tiedä koska tärppää, kun sullakin alkaa varmasti ne kilpirauhasarvot parantua =)
 
kiitos nyppy , mie kyl tajusin, oikee lamput sytty päässä :LOL: helkutarallaa ku en viittis vaa satsata noihi ovistesteihi...tai siis digitaalisii, on nii kamalan kalliita. ja siinäkii mielessä, ku verikokeilla on varmistettu että ovuloin ja tunnen sen kyllä, ja peitotkin heiluu säännöllisesti. vissii en nyt viel ainakaan aloita :)
 
tunturihilla hyvä että edes joku ymmärsi. Kuinka vaikeaa selittää, että korkealla mutta matalemmalla kuin pitäis olla korkeimmillaan :LOL:
Totta, ne on ihan sikakalliita testejä ja kyllähän sä ovuloit, kun kerran verestä testattu.

Täällä päivitetään sivuja ihan urakalla... Babiesin infoa odotellessa :D
 
Me käytiin sillon siellä Hiljaa toivotut-ensi-illassa. Kyllä itketti joo. Mietin pitkään sillon et haluunko ollenkaan mennä kun tuntu että jos meen niin joudun myöntään itelleni että mekin ollaan oikeesti lapsettomuudesta kärsiviä, eikä se lääkäri tehny mitään virhettä mun munasarjoja ultratessaan... Tykkäsin kuitenkin elokuvasta paljon ja mun mielestä siitä saa hirveen realistisen kuvan siitäö millaista on elää vuosikaudet hoitojen keskellä.
 
Noniin, töistä ja lääkäristä palattu! :) Miehen simpat kunnossa, samoin kun mulla kaikki arvot ok. Se teki vielä samaan syssyyn aukiolotutkimuksen :O Enpähän kerenny paljon sitäkään etukäteen ressata :D Se ei muuten mulla tuntunu juuri miltään.. Eihän se ikinä mukavaa ole kun tavaraa lääkärissä toosaan työnnetään, mutta tuntu vähän semmosilta menkkajuilinnoilta.. Sain Clomifen reseptin ja clomifen kierron kp10 käyn seurantaultrassa jossa katsotaan onko annostus sopiva. Eli 50mg on ne mun clomifenit. Sitte seuraava ultra on neljän kuukauden kuluttua jos ei ole raskautunu :) Sitte vielä semmonen hyvä tuuri matkassa että ne vahingossa laskutti vaan sen aotutkimuksen(80€ kelakorvauksen jälkeen) ja hoitajan läsnäolosta 15€!! Eli se itse lääkäri ei maksanu mitään! :D Säästy satanen siinäki.. Jee..

Nyppy selitti oikein hienosti, mie ainaki ymmärsin :) Lääkäriki sanoi että hyvä jos ovista tikuttaa :)

Kiitos ihanat taas kun vastailitte niin selkis mullekin vähän asia.. Oli varmaan joku hormonihäiriö kun tapahtu vaan kerran.. Niii, mitä mieltä ootte tai tiedättekö ihan :D Mulla siis eilen oli ovis(lääkärikin totesi oviksen jo menneen), niin oisko siellä ultrassa näkyny jo kohdussa jos ois hedelmöittyny ja kiinnittyny munasolu?? Kun se kumminki huomas että munasarjassa on keltarauhanen tms..

Minua kiinnostaa hurjasti se Hiljaa toivotut, itkin jo traileria kattoessa :D Kertokaa heti jos tiedätte että telkkarista tulee..
 
Babies Hienoa, teillä on ollu kerta kaikkisen hyvä päivä :D
Ekanaki mies varmaan huokaisi helpotuksesta, se on yllättävän tärkeä juttu ;) ja hienoa et sullakin noi veriarvot ok. Oot niitä onnekkaita joille toi ao-tutkimus ei tunnu missään.. ite en ihan täysin voi sanoa samaa. Sitä ihmettelen, et lääkäri NYT teki sen tutkimuksen, koska se julkisella puolella tehdään VAIN kierron alkuvaiheessa juurikin siitä syystä, ettei sorkita jos hedelmöityminen olis tapahtunu. Ja ei, ei sitä hedelmöitynyttä solua olis vielä kyennyt näkemään ultrassa, eikä sun kierron tässä vaiheessa olis ehtiny kiinnittyä..se tapahtuu päivien päästä oviksesta (tapauskohtanen, mut silti päiviä). Saattoihan se lääkäri tehdä tietoisesti teitä ajatellen, että teki ao-tutkimuksen ja laskutti vaan siitä... voisin kuvitella ettei kehdannu pelkästä tuloksien kuulemisesta laskuttaa.. mut halpa oli silti jos vaan 80e jäi maksettavaks ja yksityisellä :O
Mulla saman vahvuiset clomit muuten.. toivotaan että meillä niistä tärppäis :D
Keltarauhanen munasarjassa toimii aina hetken, jos hedelmöitys ei tapahdu, se surkastuu ja menkat alkaa. Ja sitten vielä, eihän sitä voi kuin arvailla, ehkä se oli joku ihme hetkellinen häiriö vaan hormoneissa sulla viime kesänä, kun tapahtui vain kerran tai tod. voimakas ovis :)

Kuitenkin, upea päivä teillä, nyt vain katseet tulevaisuuteen :heart: :hug: mä olen ihan varma että te sen plussan saatte =)
 
Ahaa, toi oli ihan uutta tietoa taas mulle, että se kiinnittyminen tapahtuu niin paljon myöhemmin :O Hui, toivottavasti ei nyt sit sössiny mitään.. Tietty tää olis just ollu se kierto kun jotain tapahtuu.. Mie luulen että se maksujuttu oli joku kämmi, viimeks kun kävin pelkässä uä kontrollissa niin piti maksaa 105€.. Lääkäri + tutkimus.. Toivotaan että noi clomit auttaa, ilmeisesti niistä aika moni on raskautunu? Kiitos sulle, kyllä mie uskon että teillekin ja kaikille muillekin se plussa tulee :heart:
 
Pakko vielä sen verran omanapailla että yks ihana juttu sielä lääkärissä vielä oli.. Makoilin siinä sitte jalat levällään ja lääkäri alko ultraamaan...Niin se sanoi mun miehelle että voisko ISÄ laittaa valot pois? :heart: Kuulosti niiiin hyvältä :) Tänään ois suunta kohti Vantaata äitille viikonlopuksi.. Tuun kyllä sielläki palstailemaan mutta salaa :D Ne ei nimittäin tiedä tästä mitään.. Paitsi mun eksä joka tulee myöskin mukaan :D Ollaan siis oltu yhessä joku kymmenen vuotta sitten ja nyt ihan parhaita ystäviä :)

Nii, ja mies oli eilen niin hyvällä tuulella että meni lupailemaan vaikka ja mitä :D Saan kuulemma kutsua teiät tänne jos haluan(kun kerroin mahdollisesti miittingistä), meillä siis paljon tilaa, neljä makuuhuonetta, oh yms.. :) On kuulemma jostain kumman syystä huomannu kuinka tärkeä mulle on aina päästä purkamaan tänne tuntojani :whistle: Eilenkään en melkein malttanu olla töissä ku hinku oli niin kova päästä teille raportoimaan :D Mutta oikein ihanat ja rakkaudentäyteiset viikonloput teille kaikille! :heart:
 
Voi Ihana Babies :heart: :hug: ja niin sulosta tuo isäksi kutsuminen =)
Tarkistin ton et kiinnittyminen tapahtuu 5-8pv ovikseksta. Ei sun kannata silti nyt murehtia sen tutkimuksen tekemistä, sehän oli sulla niin kivuttomasti ohikin, että jospa ei olis vaikuttanu mihinkää. Noista clomeista osa raskautuu ekasta kierrosta, mut yleisin näyttää olevan vasta kolmas kierto.. mistähän sekin johtunee :confused: kai siinä täytyy annostus olla niin kohdillaan tai jotain. Mut totta joo, että moni raskautuu tuon avulla. Oikein mukavaa viikonloppua :heart:

Mitä kuuluu Isla79?? Miten punktio? siirto??

ON: clomiannostushan oli mulla aika minimi, mut oireita on, tai oikeastaan niitä on kokonaista kaksi; kuumat aallot ja oikean munasarjan juilinta. Tässä vaiheessa siis näyttäis taas siltä, et oikea puoli munii ja vasen nukkuu.. kuten koko tän vuoden ja syksyn (en edes tiedä onko koskaan toiminu!). Clomien tarkoitus oli herättää vasen koomasta.. ei näytä onnistuvan.


:attn: Rentouttavaa maaliskuista viikonloppua kaikille :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä