Hei!!
Raitapaitainen Mulle tehtiin PAS 22.10. PAS:a tukemaan määrättiin lugesteronin sijasta pregnyl. En tiedä mitä "taikaa" tossa pregnylissä on, lääkäri TAYS:ssa kertoi, että on ihan uusi hoitomuoto, raskautumisprosenttien pitäisi olla ihan samaa luokkaa kuin lugeillakin.
Kaneli-07 :hug: Mulla kävi IVF:n tuoresiirrossa samalla lailla, ei edes kiinnittynyt. Koita jaksella!
ON: Juu maanantaina PP14 alko sit kovat alavatsakivut ja runsas (älyttömästi hyytymiä...) vuoto. Oon 2 päivää ollut SL kipujen takia. Gyn. oli sitä mieltä että OLIN raskaana ja nyt oli tavallaan alkuvaiheen keskenmeno meneillään... Et se siitä piinailusta tällä kertaa. Kyllä niin iso pettymys ja v.....s on aivan valtava. Taas kalenterin kyttäämistä, ovulaation bongausta, kaikki alusta... Luonnollisella kierrolla kun siirto tehtiin, voidaan lääkärin mukaan kokeilla jo heti ensi kierrolla uudelleen, jos mulla vaan on kroppa toipunu tästä siihen mennessä... Et joulukuulla sit, JOS ei hoitajien työtaistelu toteudu. Toisaalta pitäis kyllä ajatella positiivisesti et ainakin mahdollisuus TULLA RASKAAKSI on olemassa. Nyt vaan ei kauheesti näitä positiivisia ajatuksia päässä pyöri... :x
Tsemppiä ja plussatuulia teille muille!!!