Hoidot syys/lokakuussa

heissan,

negan heitti testin ikkunaan kun tänään aamusta sen tein. Eli nyt vaan nenä pystyyn ja odottelemaan menkkoja jotta voi soittaa sitten aikaa uuteen ultraan jne. Ens kiertoon kuulemma tehdään heti uusi siirtoyritys.
Mä tosiaan menin niin halpaan noiden lugejen kans, että olin vaan niin vaaleanpunaiset lasit päässä kun ei menkat tulleet lugeista huolimatta...mutta nyt näin ja sitten ens kerralla en luota siihen miten meni hoidot pari vuotta sitten.

Mutta nyt mä sitten vielä tsemppaan teitä muita että teille putkahtais plussaa !
 
Minuu hävettää nytten... :ashamed: Nimittäin kaikesta miun epäilyksistä huolimatta aamulla testitikkuun putkahti se kauan odotettu kaksi viivaa. Itkuhan siinä tuli ja mieskin jo hätääntyneenä tuli kattomaan, että niinkö huonosti meni. :heart: Nyt sitten vaan odotellaan ensimmäistä ultraa, johon sain ajan niinkin pian kuin 2 viikon päähän. Vitsit, kun jännittää... =)
 
Vihdoinkin sain ohjeet PASsiin! Olin jo menettänyt toivoni, että minut on heitetty syrjään kun ei Ivf:fällä tärpännyt. Ohjeet tuli kotiin reseptien kanssa. Ivf:stä on nyt kuukausi, eli odotellaan vuodon alkua ja siitä kaks päivää niin alkaa zumeron ja sitten luget jossai vaiheessa. 10-12 pvn tienoilla ultra. Tietääkö joku, että mikähän suunnilleen on siirron ajankohta?
 
Nala78 hirmuisesti onnea, upeaa!

Tänään pp7 ja on tämä piinailu kyllä hermoja raastavaa. Minkäänlaisia oireita ei ainakaan vielä ole positiivisen tulokseen suuntaavia. Pelkään jo hirmuisesti ensi maanantaita kun pitäsi mennä verikokeeseen ja saada lopullinen tulos. Lugejen kanssa on kyllä aika suttuista, tuntuu ettei ne pysy "sisällä" ja kaikki valuu... annostus mulla 2 aamulla ja 2 illalla.

Tsemppiä kaikille ja kuulumisiin! :hug:
 
ONNEA Nala78 :flower: :flower: :flower:

Lokakuu alkaa olla lopuillaan, tästä pinosta on tullut käsittääkseni 3 plussaa, tsemppiä kaikille piinailijoille, jospa tästä vielä saadaan muutama plussa lisää!!! Neganeille voimia jatkoon, muistakaa että 5. IVF hoitoon asti todennäköisyydet ovat samaa hyvää luokkaa. Voimia nämä hoidot tosin vaatii ja vahvan psyyken.

Minulla tuli 5. viikon lopuilla vuorokauden vuoto ja se sai huolestumaan, tänään olen sitten menossa ultraan tarkistuttamaan onko kaikki hyvin. Aamupahoinvointi on ainakin alkanut :/

Tsemppiä!

Saara ja tarrasukka Inkku rv 5 + 5
 
Hei Rakkaat Siskot! Frida ja Ainu lähettelevät täältä iloisia Plussa(!)-uutisia!! Hoitaja soitti äsken ja ilmoitti, että hyvältä näyttää B)
En meinannut uskoa kuulemaani, niin iloinen yllätys se oli. 4 1/2 vuotta yritystä takana ilman yhtään ainutta plussaa, tämä siis ihka ensimmäinen! Pakko oli pirauttaa miehelle töihin, vaikka olikin asiakkaan kanssa. Itkuhan siinä pääsi - minulta, mies oli iloinen kuin mikä.
Mutta jalat tukevasti maassa ollaan, eli ei mietitä vielä tämän pidemmälle...

Halaukset kaikille, joilla tämä kierros ei tuottanut tulosta. Voimia ja positiivisia tuulia seuraavalle kierrokselle.

t. Frida ja Ainu :wave:
 
Onnea onnea onnea Frida74!!! :flower: :flower: :flower: =) Voin uskoa että te olette onnellisia noin pitkän yrittämisen jälkeen! Hienoa että ette ole luovuttaneet!

Plussiahan tähän pinoon eilen toivottelin ja näin pian tulee lisää... siis pinon neljäs plussa! Voimia neganneille, toivoa on...

Meillä kaikki hyvin ja Inkusta ensimmäinen potretti, pituus kokonaiset 4 mm ja sydän tykytti... pikkuinen täplä screenillä. Oonkin jo kuulemma rv 6 + 1, enpä tiennyt miten hoidoista näitä viikkoja ja päiviä lasketaan, on vähän eri säännöt kuin normaalikuukautisista laskettaessa.

Tsemppiä vielä teille piinailijoille!
 
Kyllä oli mukavia "positiivisia" uutisia!! Onnea tuhannesti Nala78 + Frida74 :flower: :flower: :flower: !!!!!!! :hug:
Toivottavasti tää on tarttuvaa laatua... =)

Kris Mulla PAS tehtiin kolmantena päivänä positiivisesta ovis testistä. Eli olin kp11 ultrassa ja siitä alotin oviksen bongauksen. Pidän peukkuja db db et kaikki tuhannet asiat osuu nappiin!!!

Oma (.): PP 10 menossa... PP 6-7 kovia menkkamaisia kipuja alavatsalla. PP 7-8 rintojen arkuutta. Nyt oireet antaneet periksi! Ei tunnu mitään niin missään... Hmmmm!!! Pregnyliä oon pistäny 4 injektiota, vielä 2 jäljellä. Ja raskaustestin siis saa tehdä vasta PP 22. Mä kyllä räjähdän ennen sitä!!! Ja nyt olis kp 26 menossa, et joka wc-reissun teen pieni pelko persiissä et alkaako vuoto... Tää odottelu ja itsensä kyttääminen alkaa olla aika neuroottista... :eek:

Tsemppiä kaikille!!
 
Kiitos onnitteluista SaaraX, Mariska75 ja Kaneli-07!
Nyt on alkanut rinnat kipuileen ja tosiaan hajut voimistumaan, niin kuin mainitsit SaaraX. Sain jättää Luget pois (ihanaa!), joten odottelen sitä tuhruvuotoa. Ensimmäinen ultra on 20.11. eli mahdollisen hoitajien 'lakon' 1.aamuna. Mutta kaikkea voi tapahtua silti ennen sitä... eli elellään päivä kerrallaan.

Mariska75: Minullakaan ei ollut alun 'menkkakipujen' jälkeen yhtään mitään tuntemuksia, tai en ainakaan osannut niitä tulkita, joten jäitä hattuun. Kärsivällisyyttä tämä tosiaan vaatii...

Aurinkoista perjantai-päivää kaikille!
 
Kiitos onnitteluista SaaraX, Mariska75 ja Kaneli-07!
Nyt on alkanut rinnat kipuileen ja tosiaan hajut voimistumaan, niin kuin mainitsit SaaraX. Sain jättää Luget pois (ihanaa!), joten odottelen sitä tuhruvuotoa. Ensimmäinen ultra on 20.11. eli mahdollisen hoitajien 'lakon' 1.aamuna. Mutta kaikkea voi tapahtua silti ennen sitä... eli elellään päivä kerrallaan.

Mariska75: Minullakaan ei ollut alun 'menkkakipujen' jälkeen yhtään mitään tuntemuksia, tai en ainakaan osannut niitä tulkita, joten jäitä hattuun. Kärsivällisyyttä tämä tosiaan vaatii...

Aurinkoista perjantai-päivää kaikille!
 
Hei! Kiitos vielä onnitteluista! Tosin vielä jotenkin on epäuskoien olo, vaikka joitakin oireita jo pystyy tunnistamaan... Meinasin tänään käydä toisen testi hakees, mutta en sitten mennyt.... Taidan kuitenkin ens viikolla vielä testata, ihan vaan varmuudeksi... (Taustaksi: Esikoista testasin muistaakseni komesti... :whistle: ) Tänään on ollut semmoista kummaa nippailua alavatsassa. Semmoista neulanpiston tapaista. Toivottavasti on asiaankuuluvaa. Hirveästi väsyttää (herännyt kyllä neljältä...) ja palelee. Ja on "vähän" närästystä. Tuntuu että olen ihan turvoksissa... Mutta tyytyväisenä kannan ja otan vastaan kaikki raskauteen viittaavat oireet. Kyllä niitä on odotettukin! Uhosinhan tuossa kesällä, että jos mie tulen joskus raskaaksi, niin en kyllä valita ja nurise oireista, niinkun on yleensä tapana. ;) Yritän pitää lupaukseni. Tsemppiä vielä kaikille jatkoihin! (Pitäisi kait siirtyä tuonne odottajiin... mutta kun..) :/
 
Heippa tytöt! Ja paljon onnea plussanneille! Olen käynyt katteleen teidän hoitopäikkyjä täällä epäsäännöllisen säännöllisesti, ite plussasin 5 ja puolen vuoden yrityksen jälkeen kesäkuussa.
Mulla oli kaikenmaailman nipistyksiä alamasulla, kauhea väsymys, pientä vuotoakin, tisut tosi kipeät ja pahaolo tuli melkein heti eli teillä ihan normit oireet =) vaikka tuntuukin että kuin voi olla noin alussa esim pahaolo mutta niin se vain voi tulla ja jatkui mulla n. rv12 saakka. Ihanaa että noin moni plussasi teidänkin pinosta (meillähän kesäkuussa oli ihme porukka, siis niin moni plussasi ettei todeksi meinannut uskoa). Alkuraskaus oli tosi pelottavaa aikaa, yritän valaa teihin luottamusta että kyllä kaikki hyvin menee :hug:
T. Hormonihirviö
 
Pistäydyin tuolta marras-joulukuun -pinosta katsomaan, että miten täällä menee ja täällähän on ihan hurja meininki päällä ;) Hurjasti onnea plussan johdosta ja onnea myös tästä eteenpäin Frida74 ja Nala78 :flower: :flower: :flower:
 
Hei.. Pakko tulla vierailemaan pinossanne.. :)

Mariska: Valistaisitko tietämätöntä kun kirjoitit tuossa yläpuolella näin...

Alkuperäinen kirjoittaja Mariska75:
Pregnyliä oon pistäny 4 injektiota, vielä 2 jäljellä. Ja raskaustestin siis saa tehdä vasta PP 22.
Oli mulle ihan uutta tuo sun ohjeistus. Mikä hoito sulla on menossa kun Pregnyliä pistetään noin monesti? Mitä sillä ajetaan takaa?

Raitapaitainen (höh, menipäs hassusti tuo lainaus...)
 
Heippa! Kävin tänään aamulla verikokeessa ja neljän aikohin viimeistään lupasivat soitella tuloksia. Tänään pp 13 ja kp 27 eli jos IVF ei olisi tehty niin tänään laskujen mukaan kk alkamispäivä..
Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole suuntaan eikä toiseen.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja paljon tsemppiä!

Kaneli-07
 
Tulos tuli verikokeesta ja oli puhdas nolla, alkio ei siis todennäköisesti lähtenyt edes alussa kasvamaan/kiinnittymään. Seuraava kerta on sitten PAS, kuulemma oltavat yhdet kuukautiset välissä ja tietty osuu sitten jouluviikolle kun klinikka on kiinni. Seuraava yritys ensivuoden tammikuussa. Nyt ##!!! v....aa ja rankasti!

Nyt tuntuu siltä, häivyn pariksi kuukautta takavasemmalle.

Kaikesta huolimatta kaikille tsemppiä ja joulun odotusta.

Kaneli-07
 
Hei!!

Raitapaitainen Mulle tehtiin PAS 22.10. PAS:a tukemaan määrättiin lugesteronin sijasta pregnyl. En tiedä mitä "taikaa" tossa pregnylissä on, lääkäri TAYS:ssa kertoi, että on ihan uusi hoitomuoto, raskautumisprosenttien pitäisi olla ihan samaa luokkaa kuin lugeillakin.

Kaneli-07 :hug: Mulla kävi IVF:n tuoresiirrossa samalla lailla, ei edes kiinnittynyt. Koita jaksella!

ON: Juu maanantaina PP14 alko sit kovat alavatsakivut ja runsas (älyttömästi hyytymiä...) vuoto. Oon 2 päivää ollut SL kipujen takia. Gyn. oli sitä mieltä että OLIN raskaana ja nyt oli tavallaan alkuvaiheen keskenmeno meneillään... Et se siitä piinailusta tällä kertaa. Kyllä niin iso pettymys ja v.....s on aivan valtava. Taas kalenterin kyttäämistä, ovulaation bongausta, kaikki alusta... Luonnollisella kierrolla kun siirto tehtiin, voidaan lääkärin mukaan kokeilla jo heti ensi kierrolla uudelleen, jos mulla vaan on kroppa toipunu tästä siihen mennessä... Et joulukuulla sit, JOS ei hoitajien työtaistelu toteudu. Toisaalta pitäis kyllä ajatella positiivisesti et ainakin mahdollisuus TULLA RASKAAKSI on olemassa. Nyt vaan ei kauheesti näitä positiivisia ajatuksia päässä pyöri... :x
Tsemppiä ja plussatuulia teille muille!!!
 
Mariska75 kiitos tsemppauksesta. Paljon tsemppiä ja voimia myös sinulle. Kyllä mekin vielä plussataan, usko pois!
=)

Itse olen saanut käännettyä ajatukset pois näistä hoidoista sillä kun aloitettiin meidän uudessa kodissa pieni remppa. Makuuhuoneen maalus ja tapetointi pitää kiireisenä ja iltaisin kaatuu sänkyyn, uni tulee samantien :)

Täti tosiaan tuli myöhään maanantai-iltana kylään (samana päivänä kun verikoetulos tuli). Saattaa olla, että 1. PAS ehditään vielä tekemään joulukuussa mutta toisaalta en nyt jaksa stressata onko se joulu-vai tammikuu, taisin fyysisesti ja henkisesti mennä aika "loppuun" tuossa IVF hoitorumbassa. Joten pieni tauko tässä projektissa voi loppujen lopuksi olla ihan hyvä juttu. Täytyy yrittää huomioida miestäkin enemmän kun tuossa menneen kuukauden aikana ei kauheasti ole ollut voimia ja "kiinnostusta" siinä mielessä. Kyllä nuo Luget vielä viimeisteli loputkin fiilikset.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja jaksamista!

Kaneli-07
 
Pahoitteluni Kaneli-07, negasta. Toivotan kuitenkin jo tässä vaiheessa parempaa onnea PAS:n. Nyt ei auta muu kuin 'unohtaa' asia hetkeksi, ja miettiä muita asioita, josko se aika kuluisi nopeammin...

terkuin,
F
 

Yhteistyössä