Täälläkin on sitten hyvin sujunut ja harvinaisen kivuton (kiitos kovemman lääkityksen?) punktio takana. 8+3 munasolua saatiin, huomenna kuulee kuinka monta on hedelmöittynyt ja millä tavoin. Tarkoitus olisi koittaa puolelle ivf ja puolelle icsi käsittelyä.
Meitähän onkin sitten ainakin neljä piinailemassa samoihin aikoihin, kivaa. Joko tiedätte testipäivän? Mulla 18.10. jos/kun siirtoon asti päästään.
Sporty: Miten kävi munasolujen kanssa? Toivottavasti kaikki neljä hedelmöittyi!!!
Siisami: Toivotaan että edes toinen selviää sulatuksesta, että pääsette siirtoon asti! Oliko ne molemmat muuten samassa oljessa? Ymmärrän kyllä että jos molemmat sulatetaan ja vielä selviävät, niin ei haluaisi kumpaakaan hukkaan heittää. On vain ajateltava et sun parasta ne siellä sairaalassa kuitenkin ajattelee. Mullahan ei enää yhtä alkiota enempää siirretä kun viimeksi kahdesta siirretystä alkoi ikävästi päättynyt kolmosraskaus.
SaaraX: Säkin pääset sitten piinailemaan samoihin aikoihin. Olikos se niin että sullakin kaksi alkiota pakkasessa? Jos ovat samassa oljessa ja molemmat selviävät sulatuksesta, siirretäänkö yksi vai kaksi?
Mä oon kyllä nyt niin täpinöissä! Jos nyt on jo tuskaa odotella kaksi päivää siirtoon pääsyä, niin mitäköhän siitä seuraavasta kahdesta viikosta enää tuleekaan!?!
Huimasti tsemppiä kaikille!