Hoidot Kysillä

luin tuolta terveyskirjastosta, että munasarjat voi olla yli 8 cm. Mulla oli vasen yli 10. olihan tuo melko kipeä, mut nyt alkaa jo helpottaa. Oon nimenomaan PCO ja painoindeksi 28 eli ei ihan hirveesti ylipainoa.
 
Miksi juuri nyt on viikonloppu? Olo on aika huono, viime yö oli pahin kipujen osalta, sellaista järkyttävän kovaa pistävää/viiltävää kipua alavatsassa ja munanjohtimissa. Ei hirveästi huvittaisi lähteä päivystykseen (jotenkin tuntuu ettei sieltä ehkä saa tarvittavaa apua). Ainakaan en usko että olen vielä maanantaina työkykyinen.
 
Ibu hieno juttu, toivottavasti niillä avuilla sitten tärppää!

Kiin ompa hankala toi sun tilanne..toivottavasti asiat lutviutuu just niin, ku pitää!:)

Moni on jännässä vaiheessa menossa! Tsemppiä ja onnea teille :)

on: täti jo kolkuttelee..tein testin tänään pp11 ja nega, kuten jo arvata saattoi..tissit on kamalan arat..tais mennä päin veetä tai peetä koko juttu..
 
Sanja soita sinne kysille päivystykseen ja kerro tilanteestasi. Kun itse olin hoidoissa, niin ohjeistettiin ottamaan kysille yhteyttä ja pääsee kyllä päivystykseen sinne naistenpuolelle osaavaan hoitoon jos esim. hyperi iskee.
 
pikaisesti vain omaa napaa..

Tein eilen pp11 testin ja nega paukahti. Eipä tässä taida olla enää kummoisia mahdollisuuksia. Luget vissiin alkaa aiheutta oireita kun on karmee päänsärky ollu ja huono olo muutenkin. supistellu koko viikon usein ja päivittäin.. voisikohan nuo supistelutkin johtua lugeista??
 
Soitin kysille (päivystävälle gynelle), oli sitä mieltä että tarkkailen/seuraan tilannetta kotona ja heti kun siltä tuntuu voin mennä sinne niin katsovat tilanteen. Olo on nyt ok, kipu on suuremmaksi osaksi poissa kunhan maltan lepäillä ja juoda paljon. Lämpöä on edelleen ja hieman huono-olo. Menen huomenna päivystykseen (jos olotila pahenee tai yö on yhtä paha kuin viime yö ). Muuten odotan ma aamuun ja soitan ivf-hoitajalle. Ainakaan en ma uskalla vielä mennä töihin.
 
Voi Inkku :'( :hug:

on: luulin jo, et aamulla pitää soittaa kesken aamutöiden kyssiin ja sopia uusi inssi..tätiä ei vielä kuitenkaan näy, vaikka koko ajan tuntuu, et tulee..parasta ois, jos alkas huomenna, ni ei sattus viikonlopulle seuraava ovis..tänään siis pp13
 
KYSIN HOIDOKIT 20.1.2010

Raitatiikeri ...............

Rallukka .................. PAS 02/10 .......... (endometrioosi)

dream09 ................. PAS 2010 ..........

vauvakuumeilija ....... pp 5

Vesiheinä ................. PAS 01-02/2010 ..........

Inkku83 ................... 1. IVF hoidon 1 pas Tammikuussa ..........

Peppilottasikuriina ......... 1.ICSI vko 8 ..........

Arcatha .................... 1.ICSI vko 15 ? ..........(The selittämättömät)

Möhköfanttis ............ tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa ..........

Kummi ......................

Kiin ........................... Clomit/ICSI vko14/10.......... (munanjohtimien aukiolo epävarma+ovuloimattomuus)

Zirppana ...................

Trinita ......................

Muskotti84 ...............

HaLLeBeRRy .............4.clomikierto ja 2.inseminaatio 2/10 (kummassakin pientä häikkää )

Siniviuhka ................. 1.ICSI vko.13-14..........

Ibu ............................ clomifen ..........

Aidan ........................ 1 ICSI 1.pas tammikuussa ..........

BeritS............................. 2. OI tammikuussa, IVF huhtikussa, PCO

hertta1981.....................IVF/ICSI vko9..................

tyhjäkehto.....................IVF....................................

Sanja80.........................IVF vko5...........................

:heart: Plussanneet :heart:

pohtijatar
Katmis
retuli82
Hopottitar
vauvakuumeilija

 
Inkulle iso hali! :hug:

Mites Peppiksen piikittelyt lähti käyntiin?

Tänään oli punktio ja 8 munarakkulaa oli sitten lopulta kehittynyt, 7 oli solu. Muutama oli sen verran pieniä, että ovat todennäköisesti raakoja, mutta toivottavasti nyt edes muutama hedelmöittyy, että päästään siirtoon perjantaina.
 
Onnea vauvakuumeilija plussasta <3 ja onnea plussalaist :heart:

Plussatuulia hoitoihin ja voimia jaksaa hoitojen keskellä :heart: :flower: Joka ikisellä solulla toivon plussaa teille jokaiselle. Olette sydämessä ja ajatuksissa.

Meilläkin maailman viimeisimmästä IVF-hoidosta, joka melkein meni mönkään (saatiin vain yksi munasolu).. ehdin jo itkut itkeä =) Ehdin jo ajatella, että tässä se vauvahaave sitten oli ja meni.. luomuna emme vauvaa voi saada. Vaan kuinkas kävi, se yksi munasolu hedelmöittyi... jakaantui ja tarrautui :heart: Huomenna on tasan rv 16 =) Vauvamasu näkyy jo. :heart: :heart:

Keväisin terveisin Hopottitar
 
raitatiikeri Hui, sinullahan on jännät paikat. Pidetään peukkuja.
Hyvin on lähtenyt käyntiin...ehkä..aina yhtä paniikki kun etsin tarvikkeet pöydän ääreen.
HaLLeBeRRy :hug:

on: Piikitelty nyt kaksi päivää,eka pari päivää menee 175 ja tästä eteen päin 150. Syynä 175 oli syynä mun pituuteni??? ma taas kysille ja sit katotaan mitä annosta seuraavaksi. Meitä nauratti kotimatkalla kun kehuovat koko ajan ultran ajan miten kauniilta alhaalla näyttikään!!! Ihan kun olisin tehnyt suursiivouksen ;) :LOL: :LOL: :D

hopottitar Koskaan ei voi tietää, näin se elämä yllättää! :heart: Oikein hyvää teidän perheelle!
 
täällä alkoi vuoto jälleen kerran. ilmoittelin KYSille ja sieltä sitten ilmoittelevat tarkemmin mm. lääkkeiden aloituksen ajankohdan. todennäköisesti 3.maaliskuuta alkais tuo synarelan sumuttelu ja sitämukaa sitten ultrat ja muut.. huihui, nyt se seikkailu alkaa :) :snotty: en tiiä miten päin tässä olis, kun nyt jo vähän jännittää :D

Hallelle suurensuuri lohtuhalaus :hug:
 
Hallelle iso rutistus! :hug:

Kiva juttu Siniviuhka, että asiat etenevät ja pääsette tositoimiin jo ensi kuussa. :)

Mulle pistettiin aamulla kaksi kyytiläistä matkaan, toinen nelisoluinen hyvälaatuinen alkio ja toinen kaksisoluinen huonolaatuinen alkio kaveriksi. Kaksi huonolaatuista meni pakastimeen, mutta tuskin kestävät sulatusta. Nyt sitten ollaan kaksi viikkoa jalat ristissä ja peukut pystyssä. :LOL:
 
Outoa... Pari viikkoa sitten alko menkat ja nyt on taas vuotoa, joka alko eilen illalla :| Ihan runsaahkoa veristä vuotoa niinkun olis menkat taas. Ei kipuja. Miullahan on olemassaan välillä tosi epäsäännöllinen kierto, mutta tähän mennessä se on lyhimmillään ollu 23pv, nyt 15pv, jos tän vuodon tulkitsee menkoiksi. Hiton kiva, että just ennen hoitojen alkua alkaa keho sekoilemaan tälleen :kieh: Maanantaina en pääse soittamaan KYSiin, koska ajan töihin just soittoaikaan. Voisinkohan soittaa omaan terveyskeskuspäivystykseen? Mitä ootte mieltä?
 
Hei! Mitä muille piinistelijöille kuuluu? meitähän oli monta joilla on ens viikolla verikoe.

Mä on melkein jo luopunu toivosta ku on sellasta pientä vuotoa...vaik sanohan et sit voi olla. no, keskiviikkona varmistuu tai sit aikasemmin jos alkaa kunnon menkat.
 
Minulla ei ole vuotoa ollut, viikolla oli jonkin verran "menkkamaisia" kipuja ja pelkäsin että ne alkaa. Tein raskaustestin eilen kotona ja se näytti plussaa, nyt kova jännitys päällä keskiviikkoon asti.

Toivotaan että berits saisit sittenkin hyviä uutisia! :heart:
 
raitatiikeri Miten sinulla meni puktio? Ja milloin se irrotuspiikki laittaa? Ja missä e pistetään? ja minkä kokosella piikillä? Sattuko siirto? Toivottavasti siirto tuo satoa! :) Pidän sulle peukkuja! Nyt jännätään!
on:
ei minua yhtään jännitä :D huomenna taas kysille ultraan ja katotaan annostusta uudestaan.
Huomenna tai perjantaina tiedetään milloin keräys. Huih, tämä on oikeesti todella jännää näin hoidoissa eka kertalaiselle.
Sanja80 Pidän peukkuja, toivottavasti pikkuinen on kyydissä ja kaikki menee hienosti!
Miten maltat olla paikoillaan keskiviikkoon asti. Minä hyppisin seinille. :)
Kertokaahan miten muilla edistyy.
 
Kiin, ainahan sitä voi kysyä vaikka gyneltä tai tk:sta, jos tuntuu että vuotoa on paljon. Eihän sieltä välttämättä saa mitään tyhjentävää vastausta, mutta ehkä edes vähän mielenrauhaa.

Sanjalle peukut pystyssä, toivottavasti verikoe vahvistaa plussan! :heart:

Mites Berits voi?

Vauvakuumeilija, koita kestää tuo piinaava jännitys! Muakin jännittäis ihan kamalasti, toki ensin pitäis päästä tuohon tilanteeseen asti... Uskotaan, että kaikki on niin kun pitääkin.

Peppis, irrotuspiikki pistetään kotona tasan 36 tuntia ennen punktiota, ja siinä on ihan pieni neula. Siirto ei ole mulla sattunut kummallakaan kerralla yhtään, ja punktiotkin on mennyt aika vähillä kivuilla.

Mulla on mennyt päivä ihan pilalle, kun eilen jotenkin ihan ajatuksissani otin buranan päänsärkyyn, ja aamulla sen tajuttuani olen ollut ihan varma, että nyt se alkio ei ainakaan kiinnity. Tämä henkinen puoli tässä varmaan on se vaikein... :(
 

Yhteistyössä