Hoidot Kysillä

Moro!

Kovasti lykkyä ja tsemppiä piinailijoille :heart:

Sanja; toivotaan, että plussa pysyy ja vahvistuu!

(.) Kp 5 menossa. Perjantaina ultra, jossa katsellaan milloin ovulaatio odotettavissa ja PASsia yritetään sen mukaisessa aikataulussa, ilmeisesti siirto ensi viikon loppupuolella. Kaksi alkiota pakkasessa, joten siirtoon pääsykin vielä täysin auki. Mites muuten, onko kellään ollut lääkärinä MH vuodenvaihteen jälkeen? Tekeeköhän enää hommia polilla ollenkaan vai onko siirtynyt kokonaan hallinnollisiin hommiin?

-rallis
 
Moi! Kiitos lohtuhaleista :)

hopottitar onnea odotukseen! :flower: :)

raitatiikeri voi, toivottavasti jompikumpi tai kummatkin pikkuiset tarraavat tiukasti kiinni b:)d tsemppiä piinistelyyn! :)

Kiin mitähän lie se sun kroppas nyt oikee sekoilee :/

Sanja :hug: onnea plussasta! Toivottavasti pieni pitää kiinni oikeasta paikasta!

vauvakuumeilija toivottavasti saat ajan kulumaan nopeasti, että näkisit pian mitä pikkuiselle kuuluu :hug:

Vesiheinä toivottavasti raskausoireita alkaisi pian ilmaantua :)

rallukka ei oo mul ainakaa ollu vuodenvaihteen jälkeen MH:ta, mut kerran oon vaan käyny

on: viikko pitäs vielä oottaa et päästäs taas inssiin..clomeista tullu tosi pelottavia psyykkisiä oireita..
 
Rallukka mulla oli MH tän ivf-hoidon alotuskäynnillä pari viikkoa sitten. Sanoi olleensa alkuvuodesta jossain lapsettomuuspuolen koulutuksissa, joten ei kai kokonaan ainakaan näitä hommia lopeta. Seurantaultrissa oli joku outo MS, punktiossa ja siirrossa onneksi KR.

Halle, monesko clomikierto sulla olikaan menossa?

Peukut pystyssä Vesiheinälle!
 
Minä en tiedä kuka mulla oli tänään, ainakin eri kun viimoisilla käynneillä ollu.
Tuloksena sain toisella puolen 4 ja toisella puolen 3 isoa follia?ko? nyt sitten lisättiin taas 175 pistokset. :( Pe taas aika kysille ja katsotaan tilanne. Nyt alkaa pikku hiljaa jo jännittää kun hoidoissa päästään loppua kohti. :$

Oikein hyvää alku viikkoa kaikille!
 
Onnea Sanja! Toivottavasti pysyy plussana.

Mä oon jo täysin luopunu toivosta. Kotitesti näytti eilen negaa. Ihan suoraan sanottuna vituttaa ku normaalisti mulla ei oo menkkoja about koskaan ni nyt niitten sit pitää alkaa ku ei tartteis. Pitääköhän sinne verikokeeseen mennä kaikesta huolimatta...vissiin.
 
Onnea plussanneille!
Mä tein kanssa just kotitestin ja negaa näytti. Huomenna raahauduttava aamulla labraan, ottaa päähän. Meen nyt peiton alle mököttämään. Tsemppiä Berits, myö sitä yhtämatkaa kulkemista vaan jatketaan, jatkuukos teillä hoidot milloin/miten? Meille varattu aika toukokuulle viimeiseen ivf:n.
 
Meillä pitäs olla IVF-varaus huhtikuulle. Pitää varmistaa se huomenna ku soittaa verikokeen tulosta. Tekis kyllä mieli kääriytyä peiton alle, varsinkin kun flunssa vaivaa jo kolmatta viikkoa (ei kuumetta, nuhaa ja päänsärkyä vaan). Mut kai se on yritettävä jaksaa touhuta. Vielä ois hommia tälle vapaapäivälle ihan tarpeeks. Onneksi sen verran paistaa päivä tähänkin risukasaan, että sain tänään kesätöitä:) Ei ainakaan tartte nyt huolehtia, et miten kesätyöt jos onkin raskaana...
 
neganneille suuri :hug: :hug:

torstaina siis alkoi menkat ja perjantaina ilmoitin kysille. täytyy myöntää, että kerrankin oli TODELLA nopeaa toimintaa kysiltä, sillä jo tänään tuli hoitosuunnitelmat :) suunnitelman mukaan aloitan 3. maaliskuuta synarelan sumutukset, myöhemmin menopuria piikittämällä. ultrat pitää varata itse täältä omasta kaupungista, paitsi viimenen ultra pitää käydä kysillä ennen punktiota.
ja nyt se sitten on varmaa ( ellei tapahdu jotakin ikävää ), että meidän punktio ja siirto on viikolla 13.. :)

 
senja80 arvo on todella hyvä. itselläni arvo tuohon aikaan oli jotain 360. sitä en osaa kyllä sano, että oliko oma arvoni hyvä....varmistusta raskaudesta ultralla ei siis vielä ole tehty....tervetuloa ultran oottoon. voin sanoa, että tämä se vasta raastaa syvältä. kaamea kun aika vaan seisoo ja se ultra ei vaan tule...
 
Onnea tuhannesti Senja :flower: :flower: :heart: Kyllä tuolla arvolla on jo tiukasti raskaana =)

Pahoittelut neganneille :'( :hug: Pettymys on aina yhtä suuri :'(

Halleberry Ilmeisesti miun kropalla on jotkut myöhäset pikkujoulut menossa, kun on sekasin kun seinäkello :kieh: Verinen vuoto alko sillon lauantaina. Soitin sit kuitenkin päivystykseen, jossa tuttu läkäri veikkas, että olis välivuotoa. Itse olin samaa mieltä. Sunnuntaina alkuillasta alko kuitenkin kova kipu alavatsalla vasemmalla puolella ja voin todella pahoin :x Makasin vaan kyljelläni sohvalla ja nieleskelin. Maanantaina vuoto oli loppunu, mutta kipu ja pahoinvointi jatkui, kunnes tänään vuoto alko haaleana uudestaan. Kipu on paljon lievempää, mutta pahoinvointi jatkuu ja muistuttaa raskauspahoinvointia :| Paha olo iskee aina, kun maha on tyhjä. Raskaustesti oli nega, kun testasin eilen aamulla. Miulla on parin tunnin päästä aika lääkäriin, jos sieltä sais jotain selvyyttä tähän.
 
Heipsan!

Nyt on sit saatu verikokeella varmistus nega-epäilyyn eli hcg alle 1. Yllättävän hyvin oon pystyny suhtautumaan ku osas jo valmistautua, tai siis odotukset ei ollu kovin suuret sen maanantain testin jälkeen. Ainut mikä suututti oli ku äiti sano et jollain tutulla oli verikoe ollu nega, vaikka olikin raskaana. Eli ettei kannattais vielä menettää toivoa. Eipä. Ja positiivista tässä on kuitenkin se, että meillä on seuraava punktio/alkionsiirto jo viikolle 16. Elikkäs melko pian pääsee jo alottelee teroluteja ja sitä myöten piikityksiä. Saaha nähä millä kaavalla nyt mennään ku viimeks alkiot oli huonoja.

Eipähän oo sit heinäkuun häissä kovin iso massu ainakaan:) Mut toivottavasti pieni edes...siitä huhtikuun hoidosta:)

Onnittelut vielä Sanja!

Mites vesiheinä?
 
Senja80: paljon onnea! Mukavaa kun jollakin tärppää...

Todella paljon voimia neganneille...

on: eilen kävin Kysissöä tarkastuttaan, että munasarjat ovat lepotilassa. Illalla sitten alkoi piikitys. Lääkäri povaili, että tulee varmaan paljon rakkuloita, kun munasarjat on aktiivisen näköiset. Siitä syystä meillä on kaikki seuranta ultrat kyssissä, kun haluavat itse seurata ettei tule ylistimulaatiota...meille se tietää vähän pidempää ajomatkaa...nyt jännittää alkaako mussa mikään kasvaa..
 
berits ja Vesiheinä olen pahoillani... :hug: :hug: voimia ja jaksamista..

Ihanaa Sinikka, et kohta pääsette tositoimiin!:)

Kiin mitäs lääkäri sano?

Hertta tsemppiä piikittelyhin ja munisten kasvatteluun!

on: saas nähdä jääkö toinen inssi tekemättä, ku tänään aika vahva viiva jo ovis-tikussa..vuorot on vaihdettu sen mukaan, et maanantaina kp14 tehtäis inssi...blaaahh..
 
peppis tänään ei oltas saatu töitten puolesta järjestymään inssiä..mut onneks plussa ei tullutkaan vielä! viiva oli melkee yhtä paksu, ku viime kierrossa ovisplussa, jonka varmistin cb:n digitaalisella
Toisaalta on olo, et ovis oli jo, mut toisaalta sellanen olo, et se on vasta tulossa..kerranki oon ihan pihalla näitten tuntemusten vuoksi.. Mä niin TOIVON, et ovis-plussa tulis sunnuntaina ja päästäis maanantaina inssiin...

raitatiikeri toivottavasti pikkuhiljaa alkais niitä oikeita oireita ilmaantua! b:)d
 
Pikaisesti; KYSillä käyty ja täytyy tikutella ovista su-ti. En oo ennen tikutellutkaan, joten ei tietoa, toimiiko mulla. Siirto 25.2. jos kaikki menee hyvin.

KYSYMYS: Minkä hintaisia ovat esim CB:n testit? Mistä saa? Mitkä olis parhaimpia ja helppokäyttöisimpiä? En haluaisi vertailla viivojen vahvuutta ym... Vaan kunnon selkeä merkki oviksesta.

Tsemppiä kaikille ja Sanjalle onnittelut plussasta, hyvä arvo on sulla, kuten myös vauvakuumeilijalla, itsellä PP14 arvo oli 97 ja silloinkin sanottiin, että hyvä arvo.

-rallis
 
Halleberry ja raitatiikeri Vuodan edelleen. Nyt vuoto taas muuttui kirkkaaksi vereksi. Lääkäri oli sitä mieltä, että tää on välivuotoa/ovulaatiovuotoa... Tuon diagnoosin olisin osannut tehdä ihan itsekin. Oli venäläinen lääkäri, eikä tehny edes sisätutkimusta, koska "sinä niin iso ihminän, minulla luhyt sormet, än yleta" :LOL: En mie nyt niin läski sentään ole :eek: Tulehdusarvo normaali, lämpöä oli vähän (37.2) ja pissa puhdas. Noh, ens viikolla pitäs soittaa menkat KYSiin hoitoa varten. Minkäköhän päivän sinne kertos?
 
Täällä ollaan pistelty keskiviikosta saakka...eilen alkoi tuntua mahassa pinkeältä ja tänään olo on vahvistunut..sekä vähänkin äkkinäisemmät liikkeet vihlasee oikealta puolelta...no huomenna nään ultrassa mitä siellä on tapahtunut...vähän jännittää
 

Yhteistyössä