matamar meillä alkaa nollaultralla 21.1. eli tässä on vielä vähän toista viikkoa aikaa saada plussa ja välttyä hoidolta
Punktio meillä menee helmikuun alkuun. Ja kuljetaan muualta siis eli ei olla kuopiolaisia.
Meillä hoito menee kans lyhyellä kaavalla ja Gonal-F, Pergoveris, Cetrotide - paketilla.
Ja tuosta elämästä piti sanoa, että hyvin hoksattu! Minä elin tosi pitkään sitä "sittenkunonlapsia-elämää" ja vuodet valui hukkaan.
Parasta on tarttua hetkeen ja nauttia siitä mitä nyt on <3
Faceryhmässä meitä on muutama ja nyt taitaa olla kolme aktiivisempaa, joilla tapahtumia lähiaikoina ja yksi raskautunut
Sinne kyllä mahtuu ja tarkoitus on myös täällä kirjotella. Jos jossain vaiheessa innostaa lähteä mukaan, niin tervetuloa!
Minun kautta ainakin pääsee
Täällä eletään dpo 8 ja raskaustesti näyttää (yllättäen
) miinusta. Mut pitääpähän testailla, kun ei osaa olla testaamatta.
Huomaan selvästi, että loppukierto ovulaation jälkeen on aivan erilainen kuin normaali ovuloimaton kierto ja sitä kuvittelee nämä oireet raskausoireiksi, vaikka ne on ihan normaaleja luteaalivaiheen oireita. Minulle se on vaan niin harvinaista herkkua se luteaalivaihe, joten sillä sitä sitten innostuu.
Toivon, ettei vuoto ala viikon sisään, mutta toivon myös, että jos en ole raskaana, niin se alkaa ja päästään odottamaan sitä ensiviikon aloitusta.
Herranen aika! Se on tosiaan ensiviikolla se aloitus!