Moikka,
Minä tulin kurkkimaan taas omaa hoitoa odotellessa ja täällähän on nyt kaikilla tilanne päällä!!?
Carol87 minä täältä nostan kuvitteellista hattua sinulle, että olet pysynyt poissa testitikkujen äärestä! Toivottavasti sieltä tulee loppuviikosta positiivinen tulos <3
kuukuskuukus ja April81 tilanne on kyllä kutkuttava sinänsä, että vaihtoehtoja on ainakin kolme jota voi tapahtua.. Omalla kohdallani en toivoisi kaksosia, mutta jos joskus sellaisen uutisen saisin, niin varmasti sitä olisi kovin onnellinen siitäkin . Toivottavasti asiat menee hyvin päin teillä molemmilla ja sieltä tulee joko plussa tai vahva plussa <3 Tsemppiä piinaan!!
83 kurjalta kuulostaa tuo päänsärky
Toivottavasti hellittää pian. Minulle tuli kamala päänsärky viimeksi Primolut Noria syödessä ja jäin miettimään, josko se vaikuttaisi. Toisaalta se Primolut on synteettistä ja Luget on kai luomua? Tai miten se nyt menee.
Mutten ihmettele, jos nää lääkkeet vaikuttaa ja aiheuttaa ties mitä oireita. Toivottavasti sinullekin siunaantuu plussa sitten piinan päätteeksi !
Omia juttuja vähän perään, että ensikuussa sitä sitten olisi meidän hoito tulossa. Saa nähdä miten se ajoittuu.
Menkkoja odottelen alkavaksi tässä tämän viikon aikana. Luomu-clomi-plussaakin yritettiin tietysti, mutta laihat on toiveet. Epäilen, että minulla on jotain keltarauhasen vajaatoimintaa tms sillä kierrot vaan venyy ja venyy. Vaikka siis tämä kierto on vielä ihan aikataulussa.
Minulla on primolutia odottamassa kaapissa sitä varten, että saan kierron käyntiin, jos menkat ei itsestään nyt ala.
Pikkuhiljaa alkaa jännittää. Muistan ja tiedän sen mitä se hoito vaatii ja nyt mennään sitten samalla kaavalla, kuin viimeksi onnistuneessa hoidossa. Eli lyhyellä kaavalla ja kolmea piikitettävää lääkettä, joita en nyt muista.
Punktiot (3kpl) joissa olen käynyt on kaikki olleet tosi ikäviä ja olen ollut tosi kipeä, mutta sillä kokemuksella tiedän, että niistä selviän. Tällä kertaa toivon, että jo ekasta hoidosta saataisiin edes yksi hedelmöittynyt solu, että pääsisi siirtoon ja jännittämään.
Onko muita, joilla hoito alkamassa tammikuussa vai oonko sitten yksin jännäilemässä?