Moikka!
Caro87 kiitos todella paljon sinulle niin ihanan lohduttavasta viestistäsi silloin torstai-iltana
Olin lähtenyt silloin taistelutantereelta, eli kotoa, illalla yhdelle kurssille ja siellä luin viestisi ja sain sinun sanoista kyllä niin paljon voimaa että on hankala sitä helpotuksen tunnetta edes kuvata, kun tajusin että joku kuuli mitä minä sanoin ja ymmärsi täysin mistä puhuin. Sain viestisi myötä takaisin myös sen ajatuksen että ehkä tässä nyt vielä kannattaa sitä puhumista yrittää. Silloin illalla kun sitten tulin kotiin, niin jotenkin pystyin itse olemaan paljon lempeämpi ja puhumaan kivemmin miehelle ilman vihaisuutta ja pahaa mieltä joka vielä aikaisemmin päivällä oli vaivannut mieltä. Kyllä siinä sitten itku tuli melkein molemmilta kun saatiin tunnevyyhtiä vähän aukeamaan. Sanoin myös miehelle että olen taas täällä palstalla lukenut että ei me tosiaan olla ainoita kellä näiden asioiden kanssa on vaikeaa ja samojen juttujen kanssa painii moni muukin pariskunta ja on näistä vaikeista paikoista muutkin selvinneet. Ja kerroin sille että joku ihana ihminen vastasi täällä minun viestiin ja antoi jotenkin tosi paljon lohtua ja uskoa eteenpäin menemiseen. Kiitos ihan todella todella paljonCaro87, et usko miten tärkeä tuo sinun kirjoittamasi viesti oli juuri sinä iltana ja miten iso vaikutus sillä oli minuun ja siihen että pystyin laskemaan sen vihaisuuden esiripun alas ja aloittamaan keskustelun ilman syyttelyitä tai sotaisuutta. Se sai sitten jotenkin myös miehen laskemaan oman sotakirveensä ja pystyttiin puhumaan ja itkemään tunteita pihalle. Olin ollut jotenkin vissiin niin yksin kaikkine pahoine ajatuksineni ja pahan henkisen oloni kanssa, että sen oman tilanteen raukeamiseen riitti vain se että joku kuuli ja ymmärsi mitä minä tunsin ja vastasi siihen niin myötätuntoisesti kuin sinä Caro87. Kiitos :flower:
Tänään ollaan sitten päästy jo ihan normaaliin keskusteluun ja normaaleihin rakastaviin väleihin, mikä tuntuu kyllä niin uskomattoman helpottavalta liki kolmen viikon järisyttävän riitelyn jälkeen. Buukattiin tuossa just ihan extemporena myös risteily ensi viikonlopulle ja tekee varmasti hyvää päästä vähän pois tästä kotoa ja kaikesta vauvan väsäämiseen liittyvästä =)
mahtiM, meille ei ole vielä ainakaan mistään varsinaisesta ivf-jonosta puhuttu, täytyy kysellä siellä infossa, veikkaan myös niinkuin Caro87 tuossa että se varmaan riippuu myös aina siitä yksilöllisestä tilanteestakin. Mut toivottavasti ei ihan hirmu pitkät jonot tosiaan olisi
Oma mielikin on jo oikeastaan kirkastunut takaisin normaaliksi tuon pms ja menkkasynkkyyden jälkeen ja se olikin kyllä aikamoinen trippi nuiden menopurien ja pregnylin jälkeen. Minulla ainakin pms-oireet tuhatkertaistuivat niiden johdosta! Mutta täytyy sanoa että oikein ilolla lähden tähän alkaneeseen kiertoon koska päätin pitää sen luomukiertona, eli en napsi clomeja vaikka niitä suositeltiinkin, vaan mennään ihan luontaistuotteiden ja eri ravintolisien avulla tämä kuukausi!! Joten IHANAA ei mitään mömmöjä ainakaan neljään viikkoon
Hyvää viikonloppua kaikille!