Hoidot jatkuu 2012

Onnea vauvahaaveita kyllä tuo selkeä plussa on. Pahoittelut negojen saajille. Itsellä oli tänään siirto. Yks top alkio saatiin kyytiin. Kaikki muut 10 oli roskiskamaa,joten tosi huono saldo. Meillä hedelmöittymisessä jotain kummaa vikaa,vaikka 5 kertaa olen ollut raskaanakin,joista kolme kertaa luomuna. Noh olo jotenkin masentunut,enkä usko plussaan=(.onneksi meillä on kuitenkin yksi 5 vuotias luomuihme. Mut saa laittaa piinailijoihin. Testipäiväksi antoivat 17.6
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä kiva lueskella piinailjoiden juttuja vaikkei itse nyt piinaile =)

Moto jostain toisesta ketjusta jossain vaiheessa luin, että yksityisellä voi tehdä 3 hoitoa joista kela korvaa ja julkisella 3 samoin, eli yhteensä 6 hoitoa kela korvaa. Seuraavista pitää sitten erikseen jotain selitellä... Mutta siis meille jukisella tehty 3 hoitoa ja seuraavaksi ollaan menossa yksityiselle jos tie sinne vie!

Talvitaika hyvä että sait menopurin pistettyä! Mä oon 2 kertaa piikitellyt sillä ja toisella kerralla meni jo paremmin. Kirjotin aina lappuun tyyliin 1200 - 300 - 225 jne. kun annoksia muutettiin ja koitin pysyä perässä ;)
Toivottavasti menopur toimii! Saat musta sitten piinaseuran viikolla 25 jos meidän pas onnistuu...

Kiva kuullu nuppuska että pääset passiin :)
 
Nyt mä oon ihan ällikällä lyöty! Eilen pp 12 olin verikokeessa, ja tänään soitettiin, että arvo oli 241. WHAT...? Olin ihan oikeesti aivan varma, ettei tärpännyt, koska yhtään samaa oiretta ei ole ollut kuin aiemmilla plussauskerroilla. Ja kun tuli jo vuotoakin ja kaikkee... Tietysti on nyt mielessä, että eihän tää voi kestää kauan. En osaa (tai uskalla) edes iloita. Oon vaan hämmästynyt. Ihan totaalisen hämmästynyt. Varhaisultra 5.7. Mut voi siis siirtää taas vähäksi aikaa plussanneisiin. Vai onkohan niillä käynyt siellä kuitenkin joku virhe? :confused:
 
Kaarne ISOSTI onnea!!! Mulla oli ed. tuoresiirrossa ihan sama taktiikka, ei kotitestejä vaan suoraan verikokeeseen. JOspa siinä on se onnistumisen taika ;D.

(.) Väsyttää ja masentaa. Ihan sellanen olo että mitään ei ole tapahtunut ja negaa pukkaa kuten ed. Passissa. Joka toinen päivä on ollut ns. menkkakipuja siitä pp neljä lähtien.. Tänään menossa niistä näköjään välipäivä. Tisutkaan ei o enää niin kipeet. Ei auta kun odotella.
 
Onnea paljon vauvahaaveita ja Kaarne.

Täällä ei perässä meinaa pysyä kirjoitusten kans. Sellainen sutina käy että. Hyvä että on aktiivista porukkaa.

Johkunen tuo kuulostaa hyvältä ohjeelta, pysyy selvillä mitä pitäisi olla lääkettä jäljellä. Hyvä että joku tulee mukaan loppukuusta piinailemaan.

ps: siis jos sinne asti päästään, mutt toivotaan.

Siis hetkinen, nyt meni vasta perille. Hautomo eikö sinun testipv ole vasta ensi viikolla, vaikka olikin 5 pv:n ikäinen alkio. Annetaanko pienelle aikaa tarrata kii. Älä suutu, tarkoitan että meidän hätähousujen tulee malttaa. Tiedän tunteen et miettiin että pitäisi jo näkyä jne.

Tuo pregnylin kummittelu kyllä sotkee vauvahuuruisia aivoja, kun ei malta olla testaamatta.
 
Viimeksi muokattu:
Joo. ensi viikolla on vasta virallinen testipäivä.
Testasin sen vuoksi, että alkoi vuotoa tulemaan. Mutta jatkan lutinuksia normaalisti, kunnes virallisena päivänä sitten nähdään tilanne.
En tosin usko, että on napannut kiinni. Ei vain tunnu siltä.
Oletan lutinusten aiheuttavan tän väsymyksen ja jäätävät määrät finnejä. Mulla on siis todella hyvä iho normaalisti, ja viimeksi raskautuessa keväällä sain kauhean aknen selkään, rintakehälle ja naamaan.
Hätähousuksi tunnustaudun ihan suosiolla ;)
 
Juuri tuota epätoivoista taistelua uskallanko toivoa. Mutta kun järki ja vaisto sanoo että ei voi johtua raskaudesta vaikka sitä niin palavasti toivoisi. Tämä lapsettomuus on vienyt myös mahdollisuudet toivoa ja uskoa oireisiin ja raskauden onnistumismahdollisuuteen. Viimeksi itse PASin jälkeen mies oli "varma" että nyt, joten hetken kuukautisten viipyessä ajattelin että no voisiko se olla mahdollista. Sitten kun negaa pukkasi, olin itselle vain vihainen että mitä sinä edes toivot, kun ei se onnistu kuitenkaan. Toivon että voisin olla kylmäjärkinen ja vain testata testipäivänä. Mutta kun olisi niin ihanaa tietää mahdollisimman pian ja toisaalta nähdä sen viivan vahvistuvan. Pidän kuitenkin peukkuja sinullekin yhä.
 
Viimeksi muokattu:
Minä ainakin elän sellaisessa tunteiden ristiaallokossa, ettei hurjemmasta myllerryksestä väliä.
Tunteet menee laidasta laitaan. Välillä epätoivo ja toivottomuus unohtuu tullakseen vaan kahta kovempana taas mieleen.

Siinä vaiheessa kun saa itsensä kiinni toivomasta ja haaveilemasta tekee mieli heittää itsensä leijonille, kun tuntuu niiiiiin TYPERÄLTÄ.

Ystäväni sanoi eilen kuunnellessani ahdistunutta purkausta siitä KUINKA SE PLUSSA AINA MENEE NAAPURIIN eikä meille IKINÄ VOI KOSKAAN SATTUA ONNISTUMISTA ja kuinka se ystävän VAHINKORASKAUS oli se plussa mikä meille piti tulla, mut meni vaan väärään osotteeseen....
hän totesi hetken kuunneltuaan, että minä oikein manaan itselleni paskaa niskaa universumilta tällä ajattelulla.

Eli hieno homma, en voi syyttää KUIN ITSEÄNI, jos tämä ei onnistu.
Mut eipä sitä muutenkaan ole ketään muuta syytettävänä.

Perkele.

Millä tästä selviää selväjärkisenä? Ainakin toipuminen ottaa oman aikansa.

Think positive.

iloksi pp7
 
Hurjasti onnea plussanneille!! :flower: Kaarne, kuulostaa todella hyvältä tuo arvo, jospa tällä kertaa onnistaisi?
Haleja neganneille :hug:
Meinas loppua nämä piinailut lyhyeen, kun tunsin kaupungilla tulvahduksen tunteen housuissa.. Onneks kyse oli vaan valkkarista.. Ja totta kai testasin sitten äsken apteekin omalla blankon, joten pregnylitkin ovat häipyneet nyt. Testejä ei ole enempää kaapissa, hyvä niin. Tosin ostan niitä varmaan lisää...
Iloksi, noinhan me kaikki ajatellaan, että ne plussat menee muiden osoitteeseen. Sitten jos oma vuoro tulee, on taatusti ihan ihmeellinen tunne siitä, että eihän haikaralla pitänyt olla meidän osoitetta??? Tuliko tämä väärään osoitteeseen ja ansaitsenko sittenkään...
Uskiksena olen tosin sitä mieltä, että ihmeet tapahtuvat meille kaikille, tosin eri elämänalueilla.
Ja ihmeitä saa ja pitää odottaa omalle kohdalle, myös lapsettomuudessa. Ymmärrän toki, että muitakin näkökulmia on....
:)
Mansikkatyttö pp6
 
Viimeksi muokattu:
Vauvahaaveita ihan selkee plussa, onnea! Nyt vaan oottelet varsinaisen testipäivän ja sit alat piinaille ja odottaan varhaisultraan :D

Testeijä on väki tehnyt oikein toden teolla, heh ;) Onnea kaikille, jotka viivaan ovat jotakin saanet. Toivotaan, että se on sitä oikeata asiaa!

InMyDreams haleja :hug:
 
Minut voi poistaa piinailijoista. Puhdasta negaa näytti siis verikoe, mikä oli tosin ihan odotettavissa maanantaina alkaneen tiputteluvuodon takia. Vaikka sitä kuitenkin aina haluaa uskoa, että se olisi jotain muuta. Ei tässä voi nyt kun todeta vaan että häntä pystyy ja uutta hoitoa kohti. Tosin nyt aijon antaa mielen ja ruumiin levätä. Seuraava ICSI nro. 2 siis elokuussa. Lääkärikin alustavasti puhui, että yritetään mahdollisesti jollain toisella lääkeyhdistelmällä. Asiat on loppuenlopuksi hyvin, kun tietää että rinnalla kulkeva ihminen on mulle se kaikkein ihanin, ja jonka kanssa yhdessä kuljetaan tätä tietä eteenpäin!

Onnea kaikille plussanneille, teitähän on aika paljon :) Ja toivotaan että plussat on ja pysyy ihan sinne loppuun saakka. Luo vähän uskoa näiden hoitojen onnistumiseen, vaikka jouduinkin tällä kertaa itse pettymään. Niin ja hirveästi tsemppiä niille, joilla hoidot eivät tällä kertaa tuottaneet toivottua tulosta. Haleja!
 
Toi fiilis on varmasti meillä kaikilla että ei voi uskoa sen ihmeen ikinä tapahtuvan omalle kohdalleen, siks me lapsettomuudesta kärsineet emme varmaan pysty nauttimaan niin paljon raskausajastakaan kuin ne jotka ovat tulleet helpolla raskaaksi. Enkä tosiaan ikinä olis voinu kuvitella että MUN testiin vois tulla toinen viiva, ikinä kun en ole saanut minkäänlaista varjostustakaan viivanpaikasta tms ja muutenkin aikalailla usko mennyt lapsensaantiin. Ja en kyllä jaksa uskoa että tämä kantaa kovin pitkälle, pelottaa ihan hurjasti testailla tästä eteenpäin kun mitä jos se viiva häviääkin... Ei auta muutakun odotella ja katsoa mitä tapahtuu.

Tsemppiä ja jaksamisia ihan jokaiselle, nää on niin vaikeita ja kipeitä juttuja :( :heart:
 
Kiitos kaikille ihanille onnitteluista! Itse en vielä luota tähän plussaan. Heti kun jätin tänään iltapäivän lutinuksen laittamatta (kun hoitaja sanoi, että voi lopettaa niiden käytön), niin alkoi taas tulla punertavaa... Eihän se mitään hyvää lupaa :(

Anteeksi vielä jos jotakuta loukkaa, etten pysty iloitsemaan plussasta :ashamed:
Taidan painua vähäksi aikaa taustalle tarkkailemaan tilannetta.
 
Kaarne toivotaan parasta!!! Aika monella tuntuu olevan jotain vuotoa plussan aikoihin. Toivon kovin että sullakin kyse on vaarattomasta!!!

Kevät *halaus* voi kurjuus ettei onnistunut! Toivottavasti pystyt nauttimaan kesästä ja elokuusta sitten pikkutyyppi tarraa kiinni <3

(.) Täällä on nyt sellanen tilanne että pissin sekä Davidin herkkään ja Prisman Pregcheck testiin.. David täysin nega. Mutta Prisman testissä 3min kohdalla selvä haamu. Mieskin sen näki, ja hällä on oikeasti laseista huolimatta huono lähinäkö ;D. Mun aiempia haamuyritelmiä ei ole nähnyt. Eli saa nähdä mikä on tilanne huomenna. Nyt ainakin jännittää... Ja olen jopa NIIN epätoivoinen että pyysin Anoppia tuomaan mulle uuden testilaatikon kun ovat kauppareissulla ;). Me asutaan maalla ja lähinpään prismaan on 25km. Huomenna en sinne pääse millään käymään. Tietty epäilyttää että tuo Prisman testi oli virheellinen kun kerran David ihan selkeä nega, ilman mitään haamua tai edes viivanpaikkaa. Toki prismantestikin on nyt kovin jo haalennut kun testin teosta on reilu tunti aikaa. Mut nosti ehkä vähän toiveita ainakin tuo haamunen...

napsis pp7
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Kivaa Napsuneiti :)
Minulla ihan hirveä pahoinvointi koko ajan... johtuu varmaan allergiasta, kun ei voi nyt antihistamiineja käyttää. :( Tai sitten joku mahatauti iskenyt, kun mahaakin särkee..
Kaarne: pystytkö jatkamaan niitä lutinuksia tai onko kaapissa lugeja? Eikö niitä käytetty ennen vanhaan ekaan ultraan asti? En tiedä kyllä, mitä itse tekisin samassa tilanteessa..
 
napsu minä tein aamulla sofi-testin ja ärsyttää oikein, etten tehnyt toista puikkotestiä. Siinä Sofitestissä ei kyllä ollut mitään viivaa. Nyt kuivuneena on se viivanpaikka.
Hitto soikoon, kun tietäisi, että onko siellä lääkejämiä vai jotain oikeaa.
Sinulla taisi se lääkemäärä olla pienempi kuin minulla, joten minulla saattaa edelleen olla jämiä sitä jäljellä.

Tein seuraavanlaisen laskelman tuosta raskaushormonin poistumisesta:

Tuntia pistoksesta / Pitoisuus
20h / 13000iu
53h / 6800iu
86h / 3400iu
119h / 1700iu
152h (reilu 6vrk) / 850iu
185h / 425iu
218h / 212iu
251h (10,5vrk) /106iu
284h / 53iu
317h (reilu 13 vrk) / 26iu
350h /13iu
383h (16 vrk) / 6iu

Jos pitoisuus on korkeimmillaan 20h päästä pistoksesta ja määrä puolittuu 33 tunnin välein, niin minulla olisi tämän laskun mukaan vielä 106iu lääkkeenjämiä elimistössä. Saattaahan se näkyä, mut luulisi, että pp4 tehdyssä testissä olisi viiva näkynyt paremmin. Silloin olisi pitänyt tämän laskun mukaan olla vielä yli 400iu lääkejäämiä.

Kaikkea sitä tässä alkaa epätoivoissaan puuhastelemaan. Oikeasti voin tehdä testin vasta ensiviikonloppuna lauantaina tai sunnuntaina (16.-17.6) ilman, että lääkejämiä voisi enää olla..

Tai sitten olen laskenut väärin.

Kuluu se aika näinkin..
 
Viimeksi muokattu:
Hienon laskutoimituksen oot ainakin tehnyt =).
Ja joo, mulla oli vaan se 5000 yksikköä jonka pistin. Ja negoja tehnyt välissä aikas monta. Saa nyt nähdä mitä seuraavat testit näyttää... JOS huomenna vielä väriä viivaan tulee ni haetaan digitesti ja sillä sit la aamuna ;). Meillä on lauantaina isot juhlat. Mies on lukenut koulun ohella itselleen Amk;ssa ammatin, joten nyt on sitten juhlat koko suvulle ja kavereille. Mut JOS digiin tuliskin plussa ni ei kyllä varmaan ainakaan suvulle vielä kerrottaisi, illalla ehkä kavereille.. ehkä... hyvin pitkälle oon mäkin jo kaiken miettinyt, kuten huomaatte ;D

Mut joo, voihan toi olla et oli vaan virheellinen testi tai jotain. Kuitenkin vasta pp7... kraah. Parasta olis vaan odotella kiltisti sitä veritestiä..
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
No järkevin todellakin olisi odotella sitä veritestiä. Minulla se vaan on vasta sillon torstaina! Siis viikon päästä! VIIKON! Siihen on vielä ikuisuus.

Yllättäen tänään testasin taas näin iltasella ja sain taas viivan. Ja ihan sitten sellasen kunnon viivan, jonka mieskin näki.

Toivottavasti teitä ei haittaa, kun laittelen näitä kuvia.
Hitto,kun tietäis, että mitä noista viivoista ajattelis.
Ainakin voi sitten vertailla, että vahvistuuko vai ei.

Tässä kuva. Otettu kyllä vasta 10 min testin tekemisn jälkeen, eikä sitä sais lukee enää 5 min jälkeen. Sain kuitenkin toisen kuvan, jossa tekemisestä oli kulunut vasta 4 min ja siinäkin näkyi viiva.



tässä oikeaan aikaan otettu kuva: ja kaverina pp4 ja pp6 testit

Aijaa.com - 10327376



PS. Sanokaa reilusti, jos ärsyttää tää testikuvien laittelu. En pahoita mieltäni ja poistan kuvat välittömästi :)
 
Kyllä mä siinä haamun nään ja ihan oikeella paikalla. Kyseisen testin suurkuluttajana voin kertoa, että noihin ei mitään viivanpaikkoja tule negasta. Voin myös kertoa sen, että testasin pp1 eli 5 päivää pregnylin pistämisestä ja näytti haaleeta viivaa siinä kohtaa. Mikäs pp sulla nyt on?
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
napsu on se eilistä vahvempi, mutta ovat eri testejä. Tuo eilinen puikkotesti on Sofi-testi herkkyys 20. Tuo alempi on preghceck ja herkkyys käsittääkseni 25. Tän iltasta testiä ei tarvii ees tihruta. Sen näkee kauempaa.

Piinistelijä Se Ovitrelle tässä pelottaa, mut siis menossa on PP7.
Harmittaa, etten testannut sillon aiemmin.. Olis voinut vertailla. BLAAAAAH.

Nyt ei voi edelleenkään kuin oottaa taas huomiseen ja toivoa, että viiva vahvistuu..
 
Iloksi, kiva vaan kun laitat kuvia. Sulla on vahvemmat mummot kuin mulla. Meillähän on molemmilla nyt pp7. Äsken pissin Prisman Pregentiin.. vai mikä se oli, niin tosi tosi haamumummu vaan tuli. Mies ei taida edes nähdä siinä mitn. Mä alan uskoo että tää hiton Ovitrelle näkyy sittenkin mulla vähintään sen 10pv.. Ja ei voi olla sattumaa että ainoot kerrat kun meillä näkyy haamuja, on silloin ku on pistelty istukkatroppia vereen.. :( Ja myös silloin oli se hcg 6, eli tuskin se oli ees oikee kemiallinen silloin.
Ja hei, ihan höpinää toi ett omalla ajattelulla vois jotain muuttaa, unohda välittömästi moiset. Eiköhän mullakin edes yksi niistä 15 alkiosta ois kiinnittynyt joskus jos mun ajatuksella ois jotain voimaa. Ihan turhaa valmiiksi stressaantuneen ihmisen syyllistämistä ja lisästressaamista :( Se on silkkaa fysiologiaa ja sattumaa tää homma, ja piste.

Mansikkatyttö, mullakin tapahtui toi lorahdus viime yönä!! Sitä tuntui olevan niin paljon että luulin tosissaan että menkat alkoi mutta ei. Piti lähtee vessaan keskellä yötä ja vaihtaa alkkarit. Muuten on olo kyllä oudon terve ja oireeton ja normaali, ei voi käsittää. Mahasairaus ei vaivaa, turvotusta ja kipua ja ahistusta ei ole niinku normaalisti, maha on littee ja painokin laskee :O vaikka kortisonikin käytössä, ollut jo kuukausia taas.

Jooo, kai se pitäis nukkua taas välissä..

Suuret pahoittelut negoista!
Ja onnittelut plussista!

pp7
 

Yhteistyössä