Hoidot jatkuu 2012

^ :D Voi ku niin.. en osaa sellaista mahdollisuutta itteni kohdalle edes kuvitella kyllä. Ja arvaapa kuinka pitkät piinapäivät mulla oli kun pistelin kerran Pregnyliä 3pv välein siirrosta ties kuinka monena päivänä.. Hohhoiii. No jooo, ehkä se on hyvä varautua että kyllä se kai voi sen 10pv näkyä tai jopa ylikin, sulla ainakin.

Mitenhän me saatais pijettyä pää kasassa...
 
Todellakin meillä tulossa sitten lupaavasti plussia kaikilla :D
Tai sitä hulluutta ehkä enemmän. Olisi kyllä huisia, jos kaikki plussattaisiin ihan oikeasti.. :) Tosi masentavaa tuo tieto, että jopa pp7 näkyisi nuo jämät vielä. Jospa sittenkin on kyse Iinamiinan oikeasta plussauksesta. Oliko siis minun 2 icsi:ssä testatut häilyvät plussat pp8 ettenpäin siis nekin jotain pregnyl-jämiä? :D Joo..
 
Voi vene. Niin se vaan näyttää vahvistuvan tuo viivanpaikka tuossa testissä. Taidan heittää nuo herkät testit jorpakkoon ja jatkaa noilla ei niin herkillä.
Tämä antoi paljon selvemmän viivan kuin nuo erittäin herkät sillä tästä sai jotain jälkeä jäämään tuohon kamerallekin.

En tiedä näkeekö kukaan muu tuossa mitään?

Mut hei, laittakaas muutkin kuvia, jos saatte ikuistettua?

iinamiina
ihan kauheeta olis piikitellä kokoajan lisää.. Minä oisin tullut hulluksi!
Toisaalta harmittaa nyt ihan vietävästi, kun näkyykin nuo viivat! Tein silloin PP4 apteekin omalla testillä testin ja se viiva oli samoja suunnilleen, kuin nyt tämän puikkotestin. Tai no, oli se selvempi. Mut siis ajattelin jo, että sais alkaa jännittämään. Perkele.

Niistä liuskatesteistä ei kyllä ole vaan yhtään mihinkään. Jostain luin, että jollekin ne antoi vaan tosi haaleeta plussaa vaikka sit noi ei-niin-herkät antoivat ihan kunnollista viivaa.
Harmittaa, kun menin nuo ostamaan. Olis pitänyt satsata... :p

Mansikkatyttö Nää taitaa olla pahimpia päiviä, kun aletaan olla ihan siinä hilkulla... Lääke saattaa näkyä vielä, raskaus ei varmaan vielä näkyis, voi olla, ei voi, saattaa, ei saata...
Tästäkin pääsis, kun nukkuis vaikka kaksi tai kolme vuorokautta...

Tsemppiä hei meille!
 
Viimeksi muokattu:
^kYLLÄ SIINÄ JOTAIN NÄKYY (oho, jäi capslokki päälle) mutta mitä me voimme siitä päätellä. EI MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNNNN. ÄH.

Minä kokoajan unohdan, että kuka on milläkin piinapäivällä menossa ja esittäisin toiveen, että voidaanko laittaa vaikka tieto tähän viestin lopuksi.


iloksi pp 6 :)
 
napsu minä luulen, että ne negat johtuu vaan siitä testien surkeudesta. Tuolla toisella puolella juuri joku oli eilen saanut apteekin omalla plussan ja sitten näillä david-testeillä puhtaan negan.
Noh, mulla on niitä toisia erittäin herkkiä, mut taitavat olla yhtä surkeita.

Eli en sittenkään ole varma onko ne olleet negoja vai ei.

Ja ihan varmaan aamulla testataan taas :D Apua!

Enkä kehtaa ees tunnustaa, mut jos ette kerro kenellekään, niin tilasin juuri raskauskeijusta lisää testejä. Tällä kertaa Pregcheck-merkkisiä. :stick:
Mä oon niiiiiin syvällä tässä... :headwall: :D

iloksi pp6
 
  • Tykkää
Reactions: napsuneiti
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF ................... Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........... helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas .......... maalis-huhtikuu?

Leonita79 ............. 2.ICSI .................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI .................. huhti-toukokuu
Jicca .................... 1.IVF .................... toukokuu
Sufka .................. 1.IUI ..................... toukokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/2.pas .......... toukokuu
Karpalo ............... 1.IVF/ICSI 1.pas .... toukokuu
Almina ................ 4.ICSI ................... touko-kesäkuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Pepponen ............ 4.IVF/ICSI ............. kesäkuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... kesäkuu, vk25
Sintu74 ................ 5.IVF .................... kesäkuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ..................... kesäkuu
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas .......... kesäkuu
Marianne1971....... 2. IVF/1.pas .......... kesäkuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ................... elo-syyskuu
Tiinuli81 ............... 2.IVF ................... elokuu
Miles ................... 4.ICSI................... elokuu
Mörkötys ............. 3.IVF/ICSI/ ............ elokuu
Mariq ................... 4. ICSI ................. elokuu
TanZZZku ............. 1. IVF/1.pas ........ syyskuu (?)
Emma81 .............. 3.IVF ................... syyskuu
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI .................. syksy
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ......... ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Seline ............... ( 2.IVF) .................. ??
Pioni70 ................ 3.ICSI .................. ??
Onlyer.................. 3.ICSI ..................syksy

***Piinailijat***

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Moto76 ................ 2.IVF/1.pas ........... 2 ...................... 5.6.
Kaarne ................. 3.IVF ................... 1 ...................... 6.6.
kevät87 ............... 1.ICSI ....................1 ...................... 6.6.
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas ............ 2 ...................... 6.6.
InMyDreams ........ 3. IVF 1.pas .......... 2 ....................... 7.6.
Nellikaneli...............1.IVF......... ...........1....................... 7.6
Vauvahaaveita86.....1.IVF............... ......1...................... 11.6.
Iinamiina .............. 4.ICSI/3.pas ......... 1 ...................... 11.6.
Mansikkatyttö ........ 3.ICSI .................. 2 ..................... 11.6.
Napsuneiti ........... 2.IVF ..................... 1...................... 12.6.
Hautomo76 ......... 1.ICSI/1.pas ............1...................... 13.6.
Inkku1 ................. 1.IVF .................... 1...................... 13.6.
Iloksi ................... 3.ICSI ................... 1.......................14.6.

***PLUSSANNEET***

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ........... 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF .......... toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria .......... 3.IVF ........... toukokuu .......... 7.1.2013
Lion33 ..................2.IVF............. toukokuu .......... 9.1.2013
Pyykki .................. 2.ICSI .......... toukokuu ........... ?
Vanil .................... 2.IVF ........... Toukokuu ..........
Piinistelijä ............ 2. IVF ............kesäkuu..................

Leppäkerttu-77 .... 3.IVF/ICSI 2.pas .... HOITOJEN LOPETUS..... 1 lapsi
 
Hei apua!! Mä päätin sitten kuitenkin testata jo tänä aamuna, koska "oireita" tulee vaan lisää, uusimpana yölliset pissahädät ja nopeasti noustessa repäisykivut. Testailin Apteekin Omalla-testillä ja testiin tuli melkeenpä heti haamu!? Pregnylin (10000iu) pistin 15 päivää sitten, voiko se vielä näkyä? Elämäni ensimmäinen haamu ja tärisen. Tänään on siis pp10 vasta.
 
Onnea Vauvahaaveita86 ! Tuo apteekin testi on sentään ei niistä herkimmistä päistä, joten noin selkeä plussa voi tarkoittaa sitä itseäänkin..
Meille on näköjään nyt iskenyt pregnyl-ovitrelle-paniikki... hauskaa, miten tämä epäluuloisuus leviää.. ;)
Tänään en aio testata.. ainakin yritän luvata :D

Mansikkatyttö, pp6
 
vauvahaaveita ei pregnyl enää näy! Onnea plussasta!! :D Toivottavasti kaikki menee hyvin !

Meillä tosiaan on Pregnyl/Ovitrelle-paniikki, kuten Mansikkatyttö sanoi :D

Minä testasin taas liuskalla. Se on selvästi negatiivinen. Olis mulla tuolla vielä apteekin oma, mutten sitä kyllä raaski nyt käyttää.
Huomenna ehkä? Tai viikonloppuna.

Tsemppiä meille kaikille!

iloksi pp7
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista, mutta tosiaan, eihän sitä uskalla huokaista ennenkuin vauva on tässä maailmassa, ennen sitä en kyllä usko tätä todeksi:D Tästä taitaa alkaa joka aamuinen testailu, ainakin ensi viikolle asti... Plussatuulia myös teille muille piinailijoille! Niin ja yksi 8-soluinen alkio laitettiin kyytiin...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja iloksi
Mun piinapäivät loppui sitten tähän, testasin aamulla ihan puhtaan negan :( Kyllä se on uskottava, että ihmeet tapahtuvat vaan muille, kuten täällä on tosi kivasti monelle piinailijalle se plussa jo napsahtanut, onnea!

Lutinuskaan ei siis tuonut plussaa, mutta vuoto ei ole alkanut vielä, kuten aina aiemmin.

Kyllä mua taas kyrsii ja tympii, pakkasessa enää yhteen passiin. Mä en millään jaksaisi taas sitä piikitysrumbaa, jo neljännen kerran....

Anteeksi näin negatiivinen viesti heti aamusta, kun monella on niin lupaavat viivat.
 
Onnea plussanneille :) ja tarrasukkia tietty kans ;)

Pahoittelut niille, jotka negan ovat testanneet testipäivänä :(

ON: Itse menin testailemaan aamulla ja negahan siellä oli.. pp8 siis. Ei vaan pää kestänyt odottaa pariakaan päivää :D
Lutinuksista huolimatta on kevyttä vuotoa koko ajan (verensekaista) mutta niin oli viimeksikin.
Mulle siirrettiin siis 5 päivän blasto PASissa, joten kaipa sen pitäisi olla kiinnittynyt.. vai???
Vähän masentaa, mutta jatkan lutinuksia nyt kuitenkin ensi ke asti ja testaan sitten uudelleen (jos ei taas yön pimeinä tunteina tule sitä kuningasajatusta testata aamupissasta ). Tykkään itse eniten pregcheckin liuskoista. Jotenkin noi Clearbluet yms on ärsyttäviä ;) (ehkä johtuu siitä, että niihin on aina tullut vaan negoja ;) )

Jos tää on nega, niin meillä on yksi PAS ja se on sitten siinä se projekti. Sit voi alkaa kyyniseksi tädiksi, joka tietää lapsenkasvatuksesta kaiken ;)
 
  • Tykkää
Reactions: InMyDreams
InMyDreams I can feel you. :hug: Minä olen eilisen heilunut toivon ja epätoivon partaalla. Itkenyt epäonnistumista ja epätoivoisena testannut KOLMELLA testilla ja todennut herkät testit paskoiksi ja puikkotestien näyttävän vain Ovitrellea.

"Ihmeet tapahtuvat muille"-kirjan lukeminen on toisaalta hyvä, mut toisaalta se syöksi kyllä minun mielialan aikamoiseen kuiluun. Toisaalta siellä oli sitten kirjan lopussa lääkärin ja psykoterapeutin kirjoitukset, joista oli taas vähän apua.
Mutta tosiaan se kirja muistutti minua siitä, että ihmeet tapahtuvat muille.

Minä yritän pitää kiinni niistä vähistäkin toivonrippeistä, joita tässä on, vaikka ne ovatkin aikamoista itseni kusetusta...

Mutta tosiaan, hoitoja emme aio jatkaa yksityisellä ja kolme hoitoa on julkisella jo tehty. Tämä kolmas hoito oli siitä poikkeuksellinen, että ensimmäistä kertaa tämän 6 vuoden lapsettomuustaistelun aikana munasolu hedelmöittyi. Yksi ainut hedelmöittynyt munasolu toivottavasti riittää, sillä pakkasessa ei ole mitään eikä hoidot ole enää jatkumassa.

Toivoa ei tämän enempää ole.

Kyllä tää lapsettomuus on yhtä helvettiä etenkin tässä vaiheessa. Minun on ollut aiemmin paljon helpompaa olla, kun hoidot on loppuneet punktiota seuraavaan päivään kun yhtään hedelmöittyneitä soluja ei ole tullut. Tämä yksi hedelmöittynyt sekoitti ihan totaalisesti pakan. Minä luulin, että saisin lopettaa hoidot rauhallisin mielin siihen punktion jälkeisen päivän pettymykseen.

Mutta ei, kohtalo oli päättänyt ivata meitä vielä sitten tämän yhden solun verran. Tämän jälkeen hoitojen lopettaminen tuntuu paljon vaikeammalta, oli se tulos mikä hyvänsä.
En kuitenkaan enempää jaksa lapsettomuutta. Haluan päästä siitä jo lopultakin eroon.

Hautomo76 minä tilasin justiin myös noita pregcheck-testejä. Ja epätoivoissani saatan hakea vielä cittarista tälle päivälle testattavaksi. Se on taottava kun rauta on kuumaa ja viivoja ilmaantuu..

Toivottavasti sieltä alkaa se viiva kuitenkin vielä tulemaan. Eihän sitä kirvestä kannata vielä heittää kaivoon (HAH ja niin vissiin... oman kirveen olen hakenut jo monta kertaa sieltä kaivosta...)

Tsemppiä vielä viimeisiin rutistuksiin.

Perustetaan sitten yhdessä kaikki kerho :
-katkerat lapsettomat akat ja laitetaan lapsenkasvatusneuvontapalvelu pystyyn. Neuvontaa ei kenenkään tarvitse erikseen pyytää vaan palveluun kuuluu se, että niitä neuvoja tyrkytetään väkisin.

Toivottavasti tästä kuitenkin vielä selvittäis voittajina... me kaikki!
 
  • Tykkää
Reactions: InMyDreams
Iloksi: liityn kyllä heti tuohon sun kuvailemaan kerhoon :D

Mua kans mietityttää se jatko, (en usko seuraavan passinkaan tuottavan plussaa...) yksityisellehän se kai on mentävä mikäli vielä haluaa yrittää. Miehen kanssa katseltiin viime viikolla niitä hintoja, ja kyllähän ne suolasia ovat! Ei me nyt mennä konkurssiin niistä, mutta olisi tosiaan muitakin kohteita, mihin ne rahat voisi käyttää, tingitään sitten niistä. Yritän kyllä vielä saada tähän viimeiseen passiin jotain lisätukilääkitystä julkiselta. Syksyynhän se väkisellä menee, sillä juhannukselta menee kiinni, avautuu elokuussa.

Vietän kyllä niin kostean ja railakkaan kesän kun vain jaksan ja kykenen...!
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi ja Hautomo76
Iloksi varmastu turhauttavaa, kun ei rankoilla piikityksilä ole saatu soluja aikaiseksi. Saako kysyä, oletteko harkinneet lahjasoluja, jos jostain syystä tämä ei onnistuisi?
ON kävin klinikalla juttelemassa, olikin outoa. Itse olin asennoitunut menemään keskustelemaan jatkosta ja lääkäri puhui tunnin henkisestä jaksamisesta??? Ja miten pitäisi elää tätä päivää ja mutta muistaa ettei hoidot välttämättä jatku ja lahjasolutkaan auta? Niin ja pitäisi nauttia toisten lapsista.
Itse olen liiankin realistinen, mutta silti haluan käydä nämä hoidot läpi myös tarvittaessa lahjamunasoluhoidot, ettei jää sitten harmittamaan. Oman lapsen kaipuu on sen verran iso, ettei muiden lapset sitä korvaa päinvastoin muistuttavat vain omasta surusta... Suunnitelma on nyt, että painoa alas reilusti kesän aikana ja lähete julkiselle ja niiden jonoista riippuen tehdään ehkä elokuussa yksi hoito vielä yksityisellä. Tosin lääkäri mietti,onko jotain estettä kun on tehty heillä hoitoja niin voidaanko niitä tehdä julkisella? No itse soitin tyksiin alkuviikolla ja kysyin jonotilannetta ym. ja kerroin että olen yksityisellä eikä ainakaan ivf-hoitoja sanonut että se olisi este. Onko teillä jotain tietoa???
Hautomo meille lääkäri sanoi, että blasto kiinnittyy 1-2 päivässä, mutta raskaushormonin erittyminen on tosi yksilöllistä, joten koita vielä jaksaa pitää toivoa yllä :)
InMyDreams Pahoittelut :hug: koita jaksaa, muutama päivä siihen on ainakin itsellä mennyt nyt tämän hoidon jälkeen että on päässyt vähän jaloilleen. Itse itkin varmaan 2-3 päivää, mutta nyt helpottaa taas. Aina me jostain löydetään se taistelutahto :)
 
Voi teitä naisia, haleja. Toivon niin kovasti isoa plussa-aaltoa kun testeissä kummittelee jo jotain useammalla ja kesäkuussa on ois joukko toiveilijoita. Kaapataan kaikki haikarat tähän pinoon.

Itse huomaan olevani askeleen lähempänä ajatusta että sitä lasta ei ehkä tulekkaan. Olen siitä useamman kerran jutellut ukolle. Hän ei vielä asiaa suostu uskomaan, mutta minä kai suojelen itseäni ja mietin että niin saattaa käydä. Ja suunnittelen lomamatkoja jne. Itseironiaa ja pidätettyä surua. Olen myös useamman kerran etsinyt tuota kirjaa kirjastosta, en sitä ole vielä saanut kun on aina lainassa. Jos nyt ei hoidon aikaan itkettäisi itseään sillä.

Eilen sitten sain isomman pakkauksen Menopuria (ensin kirjoitti pienillä 75 pakkauksilla kun väitti että isompia ei ole), ja sitten sekoittelin annoksen. Se meni ihan ok, mutta minua hämäsi paketin valmiin annoksen koko. Ohjeessa sanotaan että valmiissa liuoksessa 1,0 m sisältää 600 iu Menopuria. Kuiva-aineeseen piti sekoittaa molemmat liuokset ja sitten pähkäilemään että siitäkö muka tuleekin vain 600 iu. Kunnes mies hoksasi että liuosneuloissa luki että 1,1 ml eli yhteensä 2,2, joten valmiissa liuoksessa 1200 iu.

Mutta meinasin siis ensin pistää kaksinkertaisen annoksen. Huh, en ihmettele että ei ole vakituisessa käytössä meidän klinikalla kun on noin hankalaa. Pää oli illan kipeä pistoksen jälkeen, mutta niin oli viimeksikin pari ensimmäistä päivää. Jospa sitten tottuisi lääkkeeseen. Seuraava ultra maanantaina, nähdään tehoaako tämä.

Mulle voi päivittää:
Talvitaika ............. 3.IVF ........... kesäkuu, vk25
 
Viimeksi muokattu:
Inmydreams oon tosi pahoillani negasta, voimia ihan hurjasti :hug:

Jopas täällä on testailtu PALJON ja aika aikasessakin vaiheessa :D Ihania ootte!! On se hassua, miten toiset tykkää testailla hulluna.. itse en halua ikinä testata, sillä en kestä nähdä yhtään negaa ja plussasta pelkäisin sen olevan kemiallinen.. Mutta sydämeni pohjasta onnea haamuille ja viivanpaikoille, toivottavasti enteilevät sitä kaikkein parasta :)

Mä kävin nkl:lla tänään, VIHDOINKIN päästään passiin. Oli nyt tää korkeempi lääkitys tehnyt tehtävänsä ja munasarjan lepotilassa :) Huomenna tulee soitto, että koska siirto! I´m so happy, en ookaan kahteen kuukauteen päässy piinailemaan :)

Ja Moto ainakin helsingissä naistenklinikalle ei ole este, vaikka on ollut yksityisellä. Meille tehty 1.hoito yksityisellä ja nyt toka julkisella. Ja sanoivat suunnittelussa silloin, että julkinen tarjoaa meillekin sen kolme hoitokertaa..
 

Yhteistyössä