Hoidot jatkuu 2012

leppis, valilj ja alexsandra pahoittelut, voi tätä elämää

moto ihan hyvältä kuulostaa. minullakin on endoepäily ja vasen munasarja aina välillä kohdun takana piilossa (kaikki eivät sitä ole löytäneet), mutta viimeksi sieltä puolen saatiin 4 solua. yleensä oikea on aktiivisempi. minulle tehtiin viimeksi myös punktio humautuksessa. kahden kerran kokemuksella ihan sama kummin tehdään, ensimmäinen kerta lääkittynä ei ollut sekään paha kokemus.

mörkötys, kuulostaa hienolta. täälläkin lääkkeelliseen kasvatellaan limakalvoa ja toivottavasti edes toinen pakkaskavereista selviää. siirretään molemmat jos selviävät eli nyt tyhjennetään pakkanen (heh, olikin tosi täysi kahdesta kaverista).

katjusta sinullakin hieno saalis, peukkuja jatkoon.

kukkanen täällä Zumenonit ovat aiheuttaneet sitten oireita ja kunnolla. huimaus, kuvotus, päänsärky, mahakivut ja lantiokivut nyt ainakin. ohjeissa peloteltiinkin endokipujen pahenemista, sitä taitaa olla, mutta mitä sitä ei jaksaisi vaavin takia =)

johkunen ei minulla ainakaan pahemmin ole paino noussut. muutenkin loppukierrosta saattaa nousta turvotuksen vuoksi hieman.

syssy, pahoittelut, onnea jatkoon.
 
Aleksandrialle, Leppikselle, InMyDreamsille, Vaniljille ja syssylle sylikaupalla lohtuhaleja.... minä liityin myös ei-onnistuneisiin tänään. Menkat alkoivat läpi lääkityksen ja testasin varmudeksi myös kotitestillä. Se siitä sitten taas ja niin oli EmbryoGluet, alkiokuoren avaukset ja “näyttää todella hyvältä” taas ihan huuhaata... En tiedä, miten jatketaan, jos jatketaan.... Se ois sitten 7. IVF.... ehkä pidetään mietintätauko...
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Kukkanen81 .......... 1.IVF/1.pas......... Maaliskuu
HaaveissaToinen ... 1.IVF/1.pas ......... maaliskuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
Seline ................ 2.IVF ...................... maaliskuu
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. maaliskuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... maaliskuu
Moto76 ................ 2.IVF ..................... maaliskuu
Leppäkerttu-77 ..... 3.IVF/ICSI 2.pas ... maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ........... maalis-huhtikuu?
Nuppuska ............ 2.ICSI/1.pas ........... maalis-huhtikuu
Sintu74 ................ 5.IVF .................. Maalis-huhtikuu
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... maalis-huhtikuu
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Pepponen ............. 3.IVF/ICSI/2.pas ... Huhtikuu
Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. Huhtikuu
Johkunen ............. 3. IVF ................. huhtikuu
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS........... huhtikuu
Kaarne ................. 3.IVF ................... huhtikuu
Mariq ................... 3. ICSI 1.PAS......... huhti- toukokuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI ................. huhti-toukokuu
Onlyer.................. 2.ICSI ................... toukokuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ................... kevät
Vanil ................... 2.IVF ................... kevät
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Mequ .................. 2. IVF .................
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ........ ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Alexsandria ........... 3.IVF ................... ??


***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

InMyDreams ......... 3. IVF ................... 1 .................. 9.3.
HalleB................. 4.ICSI...................... 2 .................. 15.3.
Pioni70 ................ 3.ICSI ................... 1 .................. 15.3.
Mörkötys ............. 2.IVF/ICSI/2.pas .... 1 .................. 19.3.


***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Hautomo76 .......... 1.ICSI ......... Helmikuu ............
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
 
Viimeksi muokattu:
johkunen joo, mulla on kaikki ICSIt tehty lyhyellä kaavalla.
Painosta, mulla on kans noussut n. 3kg, ja kaks hoitoo takana, en tiedä johtuuko hoidoista vai mistä, mutta mua haittaa toi kun muutenkin olin pudottanu painoa 7kg ja nyt niistä melkein puolet tullu takas. Olen lisänny viel liikuntaakin tosi paljon sekä jättäny herkkujen syönnin vähemmälle ja ei meinaa millään lähtee pois... no,mut se paino on nyt tässä vaiheessa se pienempi murhe/huoli..

syssy
:'( ikäviä uutisia... voimia kovasti jatkoon!

mariq auts, no ompa siinä sitten kestänyt...

Joku_päivä voi ei!! en edes tiedä mitä sanoa, teillä ollut jo noin monta hoitoakin... suuren suuret pahoittelut ja iso :hug: ... jospa saisitte vielä voimaa jatkaa.
 
Joku_päivä voi ei! Mä niin toivoin että te olisitte onnistuneet! Tää on ihan kamalaa, usko alkaa loppumaan omalta kohdalta.
Mulla ei vuoto ole lisääntynyt, lugejen valumiset ovat veristä, luulen että kun lopetan luget niin normivuoto alkaa. Teen tänään vielä testin (varmaankin turhaan) ja lopetan sitten luget.
 
:flower: Kiitos lohtuhaleista kaikille. Vaikka kävikin niin kurjasti, niin olen silti henkisesti paljon paremmassa kunnossa kuin pitkään aikaan.

Kun raskautumista yrittää ja yrittää vaan niin kauan, niin omat ajatukset saattavat alkaa vääristymään vähitellen - huomasin omalla kohdallani, että ennen kaikkea olin halunnut vain nähdä ne kaksi punaista viivaa testitikussa ja kokea hetken, minkälaista on olla raskaana. Nyt kun ne tuli edes kerran elämässä koettua, niin olo on jotenkin paljon parempi, vaikka huonosti kävikin.


Toivon onnitumisia kaikille!
 
Halit kaikille epäonnistujille :hug: Toivottavasti riittää vielä jaksamista ja tsemppiä uusiin hoitoihin :heart:

Mä kävin tänään ultrassa. Maanantain verikoe oli negaa, kuten arvata saattoi ja nyt sitten päästään Pas-siirtoon. Tänään kp 13 ja limakalvo 7.8mm, huimasti paljon paksumpi kuin viime kierrossa tällä kp:llä. Vasemmalla yksi 15mm rakkula, joka myös aavistuksen isompi kuin viime kierrossa. Nyt sitten on taas kova pelko siitä, että ovulaatiotestin plussa osuu keskiviikkoon ja koko homma menee taas ohi. Sovittiin sitten, että mikäli tiistaihin mennessä ei ole testi positiivinen, niin otan yhteyttä Tyksiin, ultrataan ja pistetään Pregnyl, jotta päästään siirtoon. Sitten vielä tietysti jännitetään selviääkö meidän ainokaiset sulatuksesta... mutta jälleen mennään siis eteenpäin, siitä tyytyväinen =)
 
Heippa kaikille!

Siitä onkin vähän aikaa kun viimeksi kirjoitin, olin vaan niin hajalla ja epätoivoinen kun ensimmäisen ICSI:n tuoresiirto epäonnistui. Siihen hetkeen oli kohdistunut niin paljon toiveita ja jopa vahvasti luulin olevani vihdoinkin raskaana, että tiputus maanpinnalle oli todella kova. Nyt aikaa on kulunut sen verran että uskaltaa taas vähän katsoa eteenpäin, mutta jotenkin en jaksa uskoa noihin PASeihin, tuoresiirrossahan oli paras onnistumistodennäköisyys... No, meillä on neljä blastoa pakkasessa että katsotaan nyt kuinka käy!

Nyt siis välikierto menossa, menkat pitäis alkaa viikon päästä ja sitten yritetään ekaa PASsia luomukiertoon. Etukäteen jo laskeskelin että jos kaikki menee aikataulussa niin siirron pitäisi osua arkeen. Se on tossa luomuhommassa inhottavinta että jos osuukin viikonloppuun niin kaikki taas lykkääntyy kuukaudella eteenpäin!

En oo ihan kärryillä vielä kaikkien kuulumisista, joten näin yleisesti toivotan onnea niille jotka ovat plussanneet poissaollessani, tsemppiä nyt piinaileville ja pahoittelut neganneille!
 
Moikka kaikille, täällä kanssa välikiertoa vietellään. Aika samoissa Rödluvanin kanssa, ensi viikolle menkkoja odotellaan ja siitä taas luonnolliseen PASsiin. Mulle oli iloinen ylläri, että naistenklinikalla tehään lauantaisinkin siirtoja, eli sunnuntai on ainoa mihin ei saa osua siirto!

Tämä on mun eka kierto puoleen vuoteen, jossa ei ole mitään hoitoja. 1.ICSI kierroksen PASsien epäonnistuttua, alkoi synarelat heti seuraavassa kierrossa. Toisaalta aika ihanaa, ettei ole nyt tarvinut pistellä, sumutella tai tunkea erinäisiä kapseleita kokoaika johonkin.. Mutta olen siis 110% valmis taas PAS-kuvioihin :)

Tsemppiä kaikille!
 
Viimeisessä ultrassa käyty ja minimi määrä soluja pitäisi olla ainakin 7, lääkäri olisi sitä mieltä että hyvin voi olla enemmänkin. Punktio on maanantai aamuna. Tänään vikat pistokset ja huomenna ällö pregnylin. Viime kerralla olin niin kipeä jo ennen toimenpidettä, että sain nyt jotain kolmio kipulääkettä kotiin otettavaksi. Pitkää viljelyä mietitään edelleen. Onko teille mielipiteitä/kokemuksia??
Nuppuska ja Rödluvan ja Haaveissa toinen tsemppiä passiin :)
 
Voi ei Jokupäivä ja InMyDreams... Olen NIIN pahoillani ja olisin todella toivonut, että tärppää.

Moto76 Onnea punktioon! Toivotaan että saatte monta kypsää solua talteen!

Rödluvan ja nuppuska, jaksamista siirron odotteluun!

Mulla pp8 menossa ja mielialat vaihtelee, vuoroin tuntuu, että voisin olla raskaana ja vuoroin, että menkat varmaan alkaa kohta... Yhtä vuoristorataa tämä piinailu. Oman kierron mukaan vuoto alkaisi huomenna tai ylihuomenna, että jänniä aikoja eletään, vielä en ole päässyt ICSEissä ilman vuodon alua testipäivään asti, katsotaan miten nyt käy... Mites HalleB, miten kestät piinailua? Tuntemukset?

Voimahaleja kaikille :hug:, niitä tässä touhussa tarvitaan!
 
Siirto onnellisesti takana. 6 kypsää solua oli joista 5 hedelmöittyi. 3 vielä jatkoviljellään, kahdesta huipusta 1 siirrettiin ja toinen meni pakkaseen. Helpottunut olo että noinkin hyvin meni. Ja testipäivä on 20.3. veritestillä.

Motolle tsemppiä punktioon. Jos yhtään lohduttaa niin oma punktio oli huippuhelppo. en tarvinu särkylääkettä jälkeenpäin ollenkaan ja olin viiminen sen päivän hoidokki ja eka joka lähti myös kotiin=)
Halit kaikille epäonnistuneille:hug:
 
Mulla pitäisi olla tiistaina nollaultra. Kuukautisia ei vain näy. :O Käytin Primolut kuurinkin kun tarkoitus oli että punktio jne saadaan osumaan juuri vkolle 13 koska silloin on mulla loma. Viimeisen primolutin söin jo viime sunnuntaina, joen menkkojen pitäisi olla jo alkanut. Eilen vatsaa sattui niin paljon että jouduin vain makoilemaan ja ottamaan lääkettä. Nyt ei mitään kipuja eikä kyllä vuotoakaan. Tiedättekö, onko nyt hoito suunnitellulle viikolle mennyttä vai ehtiikö vielä jos menkat alkavat ennen tiistaita?
 
mirandaMulla on aina alkanut primolutin tai e-pillereiden jälkeen tasan viikon päästä menkat eli jos sunnuntaina viimeinen niin sitten seuraavana sunnuntaina on alkanut vuoto eli odottele vielä ihan rauhassa. Ja eilinen vatsakipusi voi jo enteillä tulevaa vuotoa. Mulla alkaa aina vatsakipu aika tarkkaan kaksi päivää ennen vuotoa. Nollaultra on tehty kp 3-4 eli, jos sulla huomenna alkaa niin hyvin pääset ultraan tiistaina-
katjuska Kiitos :) Endoni tekee kyllä tästä niin mukavaa, mutta onneksi sain grammasta panadolia ja ma aamuksi vähän vahvempaa koktailija :) Elikkä kuinka monentena päivänä teillä oli siirto? Varteenotettava vaihtoehto meillekkin tuo, että siirron jälkeen vielä jatkoviljeltäisiin muutamia!
Pioni elät juuri mielestäni pahimpia päiviä tässä koko rumbassa! Tsemppiä sulle sinne, aika kuluu niin niin hitaasti....
InMyDreams koita jaksella. Onneksi on vielä pelivaraa pakkasukoilla.
 
Heissan!

Nyt on sit täälläkin alkanut valmistautuminen siihen viimeiseen hoitoon apua huiii meinaanko mä tosiaan lopettaa ?? 2003 ollaan aloitettu yrittämään lasta ja välissä oli vajaat kaks vuotta väliä , kun saatiin meidän poika. Oon napsinut lääkkeitä ainakin 8 vuotena ja just mietin et paljokohan mussa on kaikkia hormoonin jämiä. Kuinkahan mä enää osaan elää, et kännykkä ei piippaile et ota lääkkeet , mene lääkäriin, vaihda työvuoroa et pääset lääkäriin ym ym
Mutta siis vielä tämä yks, ultra on 23.3 ja 3ivf/Icsi 2.PAS on VK13

Tuntuu muuten ihmeelliseltä luovuttaa jos siis tästä viimeisestä ei tärppää , koska mä en yleensä luovuta mut kai sekin on jotain vahvuutta et osaa sanoa et nyt riitti ?

Joku_Päivä:hug: Voi P***A eihän näihin enää mitään sanoja ole. On teilläkin tuo tie niin kivinen :(

Katjuska-81
Tsemppiä piina päiviin toivotaan, että aika hurahataa nopsaa!

PioniMitenkäs siellä piina päivät taitaa olla lopuillaan ?! Toivotaan et aloitat kunnon plussa myrkyn palstalla :D

InMyDreams :hug: Ja ei muuta kun pas.ia kohden!!

Haaveissa toinenToivottavasti kaikki sujuu hyvin ja pas onnistuu!!! Tsemppiä! Onks teil kaks pakkasessa ?

T: Leppis
 
:flower: Kiitos lohtuhaleista kaikille. Vaikka kävikin niin kurjasti, niin olen silti henkisesti paljon paremmassa kunnossa kuin pitkään aikaan.

Kun raskautumista yrittää ja yrittää vaan niin kauan, niin omat ajatukset saattavat alkaa vääristymään vähitellen - huomasin omalla kohdallani, että ennen kaikkea olin halunnut vain nähdä ne kaksi punaista viivaa testitikussa ja kokea hetken, minkälaista on olla raskaana. Nyt kun ne tuli edes kerran elämässä koettua, niin olo on jotenkin paljon parempi, vaikka huonosti kävikin.


Toivon onnitumisia kaikille!
mulla on ihan samanlainen fiilis.
vaikka mullakin meni kesken niin olen silti iloinen siitä että sain nähdä plussan ja olla jopa 2 viikkoa raskaana. se jotenkin antaa toivoa tulevaan, että kyllä tässä vielä onnistutaan, nyt ei ollut vaan meidän vuoro..

Haaveissa toinen , Rödluvan ja Nuppuska isot tsempitykset passiin!!

InMyDreams pahoittelut! :hug: onneksi teillä kuitenkin on vielä pakkasukkoja...

katjuska-81 hienoa että sait kyytiläisen matkaan! tsemppiä piinailuun!

leppäkerttu-77 vai että viimeinen hoito... kovasti sulle tsemppiä ja voimia siihen! mun klinikan terapeutti sano mulle että tosi monella parilla tärppää silloin kun päättävät että tämä on se viimeinen hoito, jospa te olisitte yksi niistä!
 
Viimeksi muokattu:
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Kukkanen81 .......... 1.IVF/1.pas......... Maaliskuu
HaaveissaToinen ... 1.IVF/1.pas ......... maaliskuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
Seline ................ 2.IVF ...................... maaliskuu
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. maaliskuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... maaliskuu
Moto76 ................ 2.IVF ..................... maaliskuu
Leppäkerttu-77 ..... 3.IVF/ICSI 2.pas ... maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ........... maalis-huhtikuu?
Nuppuska ............ 2.ICSI/1.pas ........... maalis-huhtikuu
Sintu74 ................ 5.IVF .................. Maalis-huhtikuu
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... maalis-huhtikuu
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Pepponen ............. 3.IVF/ICSI/2.pas ... Huhtikuu
Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. Huhtikuu
Johkunen ............. 3. IVF ................. huhtikuu
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS........... huhtikuu
Kaarne ................. 3.IVF ................... huhtikuu
Mariq ................... 3. ICSI 1.PAS......... huhti- toukokuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI ................. huhti-toukokuu
InMyDreams ......... 3. IVF 1.pas ........ huhti-toukokuu
Onlyer.................. 2.ICSI ................... toukokuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ................... kevät
Vanil ................... 2.IVF ................... kevät
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Mequ .................. 2. IVF .................
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ........ ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Alexsandria ........... 3.IVF ................... ??


***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

HalleB................. 4.ICSI...................... 2 .................. 15.3.
Pioni70 ................ 3.ICSI ................... 1 .................. 15.3.
Mörkötys ............. 2.IVF/ICSI/2.pas .... 1 .................. 19.3.


***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Hautomo76 .......... 1.ICSI ......... Helmikuu ............
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
 
Viimeksi muokattu:
Mukavaa maanantaita palstasisaret!

Viikonloppuna mietimme mieheni kanssa jatkoa, ja päädyttiin että kokeillaan nyt vielä se seuraava IVF samaan syssyyn. Soitin Väestöliittoon, ja suunnittelukäynti varatiin parin viikon päähän. Tod.näk. mennään ed. kaavalla Elonva+Puregon, mutta ajattelin kyllä vähän kyseenalaistaa olisiko syytä tehdä jotain toisin. Meidän saldo punktiossa on ollut lähinnä välttävää (eka punktiossa 3 ja toisessa 6 solua), ja mitään sivuoireita ei hormooneista ole ollut, joten mun mielestä annostusta voisi reilusti nostaa, niin saataisiin toivottavasti pakkaseenkin jotain talteen. Ja tässä on nyt menty aika hemmetin monta tuoresiirtoa ja pas:ia ilman mitään mainittavaa tulosta, joten mun mielestä kyllä olisi syytä miettiä jotain uutta lähestymistapaa.. No, katotaan mitä mieltä lääkäritäti asiasta on.

Palailen kertomaan kuulumisia, sitten kun jotain kerrottavaa on. Seurailen kyllä teidän tilanteita täällä taustalla :) Ai niin, sen verran kyllä on kehuskeltava (ohi tämän lapsettomuusteeman), että mun kuntokuuri on lähtenyt aivan loistavasti käyntiin! Päätin siis viimeisen epäonnistumisen jälkeen, että jos kerta vauvaa ei meille vieläkään suoda, niin mulla ei ole mitään "tekosyytä" olla lihava! Aloitin tosi tiukan treenin ja ruokavalion, tavoitteena päästä biitsikuntoon juhannukseen mennessä. Jipii, muutama viikko ja mahdun mun vanhoihin farkkuihin:p

Kaikille piinaiijoille tsemppiä jännitykseen, toivottavasti saadaan parit plussauutiset pikaisesti!!:)

alexsandria
 
Moiks ja aurinkoista maanantaita!
Kävin just lääkärissä ja pääsemme perjantaina PASsiin. Aloitin tänään siis zumenonien lisäksi Luget ja pe olisi tarkoitus soittaa sairaalaan että säilyivätkö alkiot sulatuksesta.
Olen niin onnellinen että vihdoin pääsimme tähän vaiheeseen (kun kaksi luonnollista yritystä osuneet viikonloppuun ja nyt menemme sen takia lääkkeellisellä). Toivotaan että lopputulos on myös hyvä.
Olen pahoillani InMyDreams. Onneksi on vielä pakkasessa.
Tsemppiä teille muillekkin PASsiin ja piinailuihin.
 
Ensin isot pahoittelut negan saaneille :(

syssy ja miles kuulostaa kyllä hyvältä tuo teidän asenne ja niinhän se menee että toive syntyy että josko seuraavalla kerralla menisi pidemmälle!! Mä sain vain myös sen hailakkaan haamun kemiallisen yhteydessä, tosin yritän tän seuraavan hoidon ajan olla jalat kovasti maassa näiden meidän alkioiden laadun takia...helpommin sanottu kuin tehty!!! Huoli meinaa painaa vaikkei sumuja vielä olla aloitettu mutta viikon päästä onneksi ylimääräinen ultra kun tuntuu että endo jyllää nyt kovasti tuolla jossain.

alexsandra hienoa kuulla että olet tuollaisen tsempin löytänyt, tiedä vaikka auttaisi asiaan positiivisesti ;)

Leppäkerttu toivotaan että milesin veikkaus kävisi teille nyt toteen =)

Tsempit myös muille piinailijoille ja hoidon aloittaneille :)
 
No niinpä tässä nyt näyttää käyvän kuin edellisilläkin kerroilla: eilen alkoi tuhruvuoto, joka on jatkunut tänään. Ei tosin mitään isoa, pyyhkäistessä tulee hiukan. Päätin kuitenkin testailla, että mitä näyttää (pp 11 menossa). Negahan sieltä tuli kuten arvasinkin. Saattaa olla, että testaan vielä torstaina uudelleen, ellei vuoto ala siihen mennessä kunnolla, mutta kyllä se nyt vahvasti näyttää siltä, että meidän yritykset oli sitten tässä ja jää se lapsi saamatta. On ihan tyhjä olo :-(

Voimia muille hoidoissa, piinailussa ja odotuksessa...
 
Joku_päivä mä oonniin surullinen sun puolesta:hug:
Julkisen lääkäri sanoi mulle, että stimulaatioiden välissä pitäisi olla ainakin kolme kuukautta, että munasarjat kerkeisivät levätä. Onkohan tuolla mitään perää? Vaikuttaakohan se hoidon onnistumiseen, jos ei malta pitää sitä kolmea kuukautta välissä? Jos tää hoito menee nyt metsään, ni haluttaisiin kyllä heti jatkaa yksityisellä seuraavaan mahdolliseen kiertoon.

Pioni :hug: sama tulos tänään :'(

Tsemppiä kaikille tilanteisiinne :hug:
 

Yhteistyössä