Hoidot jatkuu 2012

miles: Meillä on 1. ICSI. Takana siis yks IVF, josta ei siirtoa.
ON: alkaa munasarjat tuntumaan ja huono olo tulee heti, jos ei juo tarpeeksi. Ei siis hyperiä, mutta reagoin noihin hormooneihin viimeksikin näin. Huomenna on se "helvetti" päivä mulla, kun tänään illalla pistelen Pregnylin ja se aiheuttaa mulle aivan tolkuttoman pahoinvoinnin.
Laskeskelin tuossa, että lähipiirissä (kaverit, sukulaiset ja työporukka) olisi yhteensä 10 tyyppiä raskaana. Koitan siis imeä niitä raskautumishöyryjä sieltä :D

Tsemppiä kaikille kanssahaaveilijoille!!
 
Heippa Mörkötys ja Miles, kiitos kysymästä, aika piinaillen täällä voidaan. En oo testannut vielä, meen huomenna veritestiin heti aamusta. Vielä ei oo vuoto alkanut, mikä on tietty ihan hyvä merkki, mutta kovasti tuntuu, että alkaa minä hetkenä hyvänsä.. Tää on niin saatanan rankkaa, kohta saattaa taas kaikki toivo romahtaa pilvistä.. En jaksais sitä lohduttomuuden fiilistä millään!!

Paljon on monilla tapahtunut ja piinailijoitakin on monta lisää! Kovasti luen teiän juttuja ja jännäilen mukana, nyt en vaan pysty kommentoimaan, menee kaikki energia tähän vikan illan piinailuun.. :)
 
miles ja muut. ;) Olisiko tyhmä idea, jos päivitetty lista pinossa olijoista, olisi ketjun 1. sivulla? Silloin voisi aina sieltä tarkistaa, mitä kullekin kuuluu ja mikä on tilanne sillä hetkellä (ketkä kaikki ovat piinailijoissa jne.). Tällä hetkellä viimeisin lista on jollakin sivulla ja sitä saa aina hetken hakea... 1. sivulla on tällä hetkellä lyhyt lista, mutta voisiko sen korvata uudella, viimeisimmällä? Onko ihan tyhmä idea teistä muista? Jos näin on, niin kyllähän minäkin jaksan aina etsiä viestien joukosta viimeisintä listaa. :) Kiitos miles kun jaksat listaa päivittää ja ylläpitää.
 
***Hoidot jatkuu 2012 pino***

Talvitaika............ 2.IVF................... tammikuu
Dreamer74.......... 1.IVF/1.pas ..... .... tammikuu
Sartsa00............. 3.ICSI/1.pas ........ tammikuu
Susirouva ........... 1.IVF/5.pas .......... tammikuu
Kaarne ................ 2. IVF ................... tammikuu
Hautomo76 ......... 1.ICSI .................. tammikuu
Pepponen ........... 3.ICSI/IVF/1.pas.... tammi-helmikuu
Rödluvan ............. 1 IVF................... helmikuu , vko 6
Leonita................ 1. ICSI/6.pas ........ helmikuu
Joku_päivä........... 6. IVF 1. PAS......... helmikuu
Seline ................ 2.IVF .................... helmikuu
Dreamer1 ............ 3.ICSI ................. helmikuu
Leppäkerttu-77 .....3.ivf/icsi 1.PAS ..... helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
InMyDreams ......... 3. IVF ................. helmikuu
HalleB................. 4.ICSI......... .......... helmi-maaliskuu, vko 9
Johkunen ............. 3. IVF/ICSI ......... helmi-maaliskuu
Mörkötys ............. 2.IVF/ICSI/ 2.pas .. maaliskuu
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. maaliskuu
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... maalis-huhtikuu
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Jadekivi ............... 2. IVF.................. maalis-huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. huhtikuu
Sannuliinu ........... 1. IVF .................. kesä
Mequ .................. 2. IVF .................



***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Tuuli1976............. 1.IVF/1.pas ....... 1 ..................... 28.12. 2011

LadyBlue ............. 1.IUI ................. ...................... 25.1.2012
Sintu74................ 4.IVF ................ 2 ...................... 26.1.2012
Jensar ................ 2.IVF.................. 1 ...................... 30.1.2012
Batinka................ 1.ICSI/2.pas ....... 1 ..................... 31.1.2012
Tammuska .......... 1. IVF ................ 1 ...................... 2.2.2012

***PLUSSANNEET*** :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hautomo76 laitoin sun tiedot listaan..

Leonita79 jospa sieltä nyt kuitenkin tulis hyviä uutisia.. tsemppiä kovasti!!

pepponen ja muut: listasta, muuten hyvä idea että olis eka sivulla, mut sillon se jää kokonaan mun päivitettäväks, koska en usko että kukaan muu pystyy muokkaan mun kirjottamaa viestiä... laitoin sen uusimman listan kylläkin nyt sinne ja voin yrittää sitä päivitellä..
mulla on lähinnä ollut se ideana että laitan listan jokaiselle uudelle sivulle ja mahd alkuun, jos vain ehdin ennen useita kommentteja, näin sitä ei tarvitse "kaukaa" hakea. joillain sivuilla lista on pariinkin kertaan.
ja mun ehdotus olisikin että kun huomaa oman kommenttinsa menevän seuraavalle sivulle niin silloin se henkilö voisi käydä kopsaan listan ja laittaa sen sivun alkuun. miltäs se kuulostaa?? ja osaako kaikki kopsata listaa?
 
Tervehdys! Tänään olis sit SE päivä... Eli siirretään se ainokainen minuun. Mietin vaan sitä et jos sille nyt on käynyt jotain ettei sitä voi siirtää, ni ilmoittaakohan ne sieltä aamun aikana? Yritin soittaa sinne, mut just tänään niil on soitto-ajat iltapäivällä.
Valuuko muilla toi Lugesteron ulos töhnänä? Esim vessassa käydessä... Ja millä
Kaikilla konsteilla voi yrittää parantaa sen tarttumista kiinni???
 
Leonita Milloin saat vastauksen? Täällä olen tulisilla hiilillä sun puolesta ja peukutan oikein urakalla:xmas:

Tammuska Kyllä se töhnä tosiaan valuu, aikamoista sotkemista sen kanssa mulla ainakin aina ollut... Toivottavasti pääsit/pääset siirtoon!
 
Heissan! Siirto ohi ja nyt on asukki kyydissä! Ja toivottavasti kestääkin. Kuulemma
A1 luokkaa ja neljäsoluinen. 2.2 on sit testipäivä! Sinne asti saa sit jänskätä...
Ohjeissa kun luki et pitää mennä rakko täynnä, ni mulla se oli kirjaimellisesti...
Hörpin kotona vielä varmuuden vuoksi muutaman lasillisen vettä. Matkalla piti sit
Pysähtyä muutaman kerran liruttelemaan vähän pois...
 
Hei kaikille :wave: Voisin tulla tähän pinoon tuon IVF-pinon lisäksi hengailemaan. Olen jo taustaillutkin jonkun aikaa, jos nyt uskaltaisi kirjoittaakin ;)

Taustaa: Minä 29 v, mies 35 v. Yritys alkoi 12/08. Ensin vähän yli vuosi luomusti, sitten tutkimuksiin. Mulla todettiin endo, joka on nyt myös kertaalleen leikattu, PCOS, hypotyreoosi ja hyperprolaktinemia. PCOSaan syön metformiinia, hypotyreoosiin tyroksiinia ja hyperprolaktinemiaan bromokriptiiniä. Noilla tropeilla kierto säännöllistyi, aloin ovuloimaankin ja labrat normaalistui mutta raskaaksi en tullut. Lääkkeillä mentiin vuosi. Viime vuoden aikana sitten tehtin 3 inssiä, tuloksetta.

Nyt on suunnitteilla eka IVF tähän kiertoon, tänään menossa 12 pvä Synarela-sumuja, ja huomenna aloitan Puregonin piikityksen. Eli hautomo käynnistymässä :D Punktio pitäisi olla loppuviikosta vko 5, ja siirto sitten alkuviikosta vko 6. Suunnitteilla pitkä viljely 3-5 vrk. Jännittää ja pelottaa, ja harmittaa kun ei voi estää itseään toivomasta ihan hirveästi että nyt onnistuisi :ashamed: Tänä hiukan yli kolmen vuoden yritysaikana on lukematon määrä sukulaisia, kavereita ja työkavereita raskautunut ja synnyttänyt, rupeaa pikkuhiljaa sapettamaan :headwall:

Eli mut saisi päivittää listalle,

Rödluvan ................... 1 IVF................... vko 6 helmikuu
 
Viimeksi muokattu:
tammuska hyvä että sait kyytiläisen matkaan ja nyt sit piinailua... päivitin listan sun osalta.
tsemppiä piinapäiviin!
Niin ja lugeista vielä, niin kyllä ne valuu ja mulla on ainakin pikkuhousunsuoja käytössä kun on niin sottasta puuhaa. Lääkärille kun asiasta mainitsin niin sano että kyllä siitä kapselista ehtii riittävästi imeytyä ennenkö valuu pois.

Rödluvan tervetuloa! merkkasin sut listaan!
mulla on kans aika ajoin just tällänen olo --> :headwall: kun kaikki muut saa vaan vauvoja. Mun miehen kaikilla sisaruksilla on, mun 3 nuoremmalla sisaruksella on ( tuntuu että on joku väliinputoaja kun minä, vanhimpana en sit niitä lapsia tunnu saavan ja olen mielestäni meidän sisaruskatraasta juuri se lapsirakkain tyyppi) ja sit tietty moni serkku ja kaveri on saanut tässä lyhyellä aikaa. meilläkin on niin iso suku ja kaveripiiri että koko ajan on joku raskaana ja jollain vauva. Kohta ollaan ainut lapseton pari kaveripiirissä, että vähänkö on ulkopuolinen olo. no, mut jospa se nyt tästä näillä hoidoilla onnistuis.

Leonitan kuulumisia täälläkin odotellaan... joko saadaan eka plussannut!!

batinka varmasti matelee, tiedän tunteen.. yritä jaksella, tsemppiä!
 
Tänne myös väliaikatietoa.
Punktio ohi ja 6 munasolua tällä kertaa löytyi. Toimenpide meni ok, muutamaa kipeää vihlaisua lukuunottamatta. Tipan laitto tuntuu olevan osalle hoitajista aivan ylivoimaista, koska viidennellä pistolla onnistui vasta lääkäri sai laitettua. Sinisen kirjavat ja kipeät on nyt kämmenselät sitten :stick:
Tunnen oloni varsinaiseksi neulatyynyksi.
Nyt sitten hermoillaan huomiseen ja siihen, kun tulee tieto saatiinko yhtäkään hedelmöitettyä... Huokaus.
 
Miles, no niin tietysti, eihän se toimi että lista on vaan ensimmäisellä sivulla.

Tammuska onnea kyytiläisestä! Nelisoluinenhan oli sitten se paras siirrettävä :). Meille on onneksi viime aikoina sanottu, että pitää olla käymättä vessassa kahta tuntia ennen siirtoa. Kun kerran tein sen virheen että oikeasti tankkasin vettä, kun ajattelin että rakko pitää saada täyteen. Oli sitten niin täynnä, että olin kaksin kerroin odotushuoneessa, ja kävin sitä rakkoa sitten tyhjentämässäkin. Silti sanoivat siirrossa, että sulla onkin rakko tosi hyvin täynnä vaikka olin jo vessassakin käynyt :D.

Batinka, niinpä! Yksi piinapäivä kestää ikuisuuden! Niitä on ihan liian monta...

Hautomo peukut on pystyssä! Tipan laitto on kyllä inhottavaa joka tapauksessa, voin vaan kuvitella tuon jälkeen.

Meillä pitäisi nyt sitten olla huomenna se siirto. Olen ihan paniikissa että selviääkö meidän blasto sulatuksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Leonitan kuulumisia jännäilen myös.

Hautomolle tsemppiä huomiseen! Toivotaan, että mahdollisimman moni hedelmöittyy.

Susirouvalle myös onnea huomiseen, toivottavasti tulee kyytiläinen matkaan. =) Sitten taas piinaillaan melkein samoilla päivillä. Minkä ikäisiä teidän siirrettävät olivatkaan?

No, nyt taas tuskapäivien pariin. Ärsyttää kun voisi tehdä kaikkea mahdollista, mutta jotenkin on sellainen keskittymishäiriöinen olo. :(
 
Leonitan kuulumisia jännäilen myös.

Hautomolle tsemppiä huomiseen! Toivotaan, että mahdollisimman moni hedelmöittyy.

Susirouvalle myös onnea huomiseen, toivottavasti tulee kyytiläinen matkaan. =) Sitten taas piinaillaan melkein samoilla päivillä. Minkä ikäisiä teidän siirrettävät olivatkaan?

No, nyt taas tuskapäivien pariin. Ärsyttää kun voisi tehdä kaikkea mahdollista, mutta jotenkin on sellainen keskittymishäiriöinen olo. :(
Mulla on aina ihan sama piinapäivien aikana. Olo on kuin tulisilla hiilillä eikä mitään saa aikaiseksi.

Jos nyt siirtoon päästään, niin on jo blastokysti, eli kiinnittymisajankohta on jo 24 h:n sisällä siirrosta. Eli vaikka meidän siirtopäivillä on eroa, niin piinapäivät menee suurin piirtein samoissa, koska meidän alkiot ovat suurin piirtein saman ikäisiä.

Mutta katsotaan nyt....
 
Viimeksi muokattu:
Heippa
ON: Ihan puhdasta negaa näytti veritesti eilen. :(
Nyt on siis yhteensä 7 alkiota siirretty, lähes kaikki olleet ihan priimakamaa, mutta ei vaan näytä tärppäävän. Lukuunottamatta tuoresiirrosta tarttunutta, joka oli mennyt sitten kesken vähän ennen varhaisultraa.
Fiilikset on aikas matalalla. Jostain varmaan jossain vaiheessa löytyy taas toivoa kattoa eteenpäin, nyt en jaksa. Teiän muiden kuulumisia luin just, ja monen kohdalla tapahtuu paljon ja jänniä juttua, pidän teille peukkuja paljon, mutta en nyt vaan jaksa enempiä kommentoida. Myöhemmin. Kiitos paljon tuesta!! Tää palsta on mulle aikamonien henkireikä.

Uutta PASsia on tulossa taas nyt alkaneessa kierrossa, tällä kertaa ensimmäisen kerran lääkkeelliseen kiertoon, aiemmin ollaan tehty normikiertoon. Joten tänään aamulla, kp 2, otin ekan pillerin, jotain estrogeenia tais olla, ja sitä tulee nyt ilmeisesti syödä ainakin testipäivään saakka. Joten

Leonita.... 1. ICSI, 6 PAS .... 2/2012
 
Leonitalle kovasti pahoitteluita :hug:
Hyvä jos pääsette heti PASia tekemään, niin josko se helpottaa oloa edes pikkasen, mutta totta kai mieli maassa aina hetken aikaa kunnes jostain se uusi tsemppi löytyy!

Susirouvalle kovasti tsemppiä huomiseen siirtoon ja toivottavasti myös sunnuntai tuo tulleessaan mukavan tietämättömän olotilan ;)

Miles kuulostaa loogiselta tuo että listan suunnilleen joka sivun alussa josta voi tsekata!

Muille piinaijoille vielä tsempityksiä kovasti!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Susirouva
ON:
Tämä hätähousu ei malta odottaa torstain virallista testipäivää, vaan kävi ostamassa 6 kpl Pregcheck-testejä Cittarista. Ajattelin tehdä testejä torstaihin saakka aloittaen huomenaamulla.

Jos saan testiin aamulla sen oletetun "väärän" plussan Pregnylin vuoksi, niin siitähän on hyvä jatkaa. Jos viiva rupeaa haalistumaan ennen ens torstaita, niin silloin kaikki raskausoireet ovat johtuneet lääkkeistä.

Jos taas viiva alkaa vaan vahvistumaan, niin silloin on asiat aikas hyvin. ;)
 
Hautomo76 joo, toi on just yksi niistä jännistä vaiheista näissä hoidoissa, kun kuulee että kuinka monta on hedelmöitynyt.

Susirouva tsemppiä siirtoon, toivottavasti saat kyytiläisen matkaan ja pääset piinaileen!

Leonita79 no, voihan kökkö. ajattelin jo että saisin päivittää ensimmäisen plussalaisen meidän ketjuun. :(
Voimia nyt kovasti jatkoon! :hug:

Rödluvan niimpä, kyllä mä olen päättänyt sen että tänä vuonna on tosiaan meidän vauvauutisten aika ja sillä sipuli =)

sintu74 tuuhan sit kertoon testailujen tuloksia...
 
Aijaa.com - "Feikkiplussa". Pregnylistä johtuva... - 9399144.jpg

Tässäpä tämänaamuinen "feikkiplussa".
Pistin toissapäivänä (torstaina) viimeisen Pregnyl-tukipistoksen. Minulle siirretty 2 alkiota 9.1. Virallinen testin tekopäivä minulla olisi vasta ensiviikon torstaina, koska tuo Pregnyl voi antaa väärän plussan aikaisemmin, paitsi viikon päästä.
Ihan uteliaisuuttani halusin nähdä tuon ns. feikkiplussan. Aion tehdä saman testin nyt joka aamu torstaihin saakka.
Jos viiva alkaa haalistumaan, niin silloin en ole raskaana...
Jos taas viiva vahvistuu, niin silloin asiat on aikas hyvin.

Tänään minulla siis menossa pp12, dpo14 tai rv 4+0.
 
Kiitos kaikille tsemppauksista :)
Lopulta vain 5 solua oli päässyt mikroinjektioon asti, yksi oli ollutkin epäkypsä. 4 näistä hedelmöittyi ja nyt sitten hermoilen maanantaihin saakka, jolloin ne katsotaan seuraavan kerran. Toivotaan nyt, että selviäisivät keskiviikkoon saakka ja päästäis siirtoon :|
 

Yhteistyössä