Hoidot jatkuu 2012

Varovaiset onnittelut LadyBluelle!

Seline, eihän teillä ole odotusta juuri mitään, meillä päin jonotusta IVF hoitojen välissä on vähintään 8kk.... Eli ollaan oltu hoidoissa vuodesta 2008 ja nyt alkaa kolmas IVF. Jonossa suurin osa ajasta...

ON: Sumutteluja (Synarela) kohta viikko takana, ja odotellut jonkinnäköisiä oireita, mutta ainoastaan nenän limakalvot tosi kipeänä! En muista että Suprecurilla olisi tätä tullut. (kaksi edellistä IVF olen käyttänyt Suprecuria) Tuntuu että hengittäminenkin "vihloo" nenää. Onko muilla ollut tällaista sumutteluista?
Ihmettelen miksiköhän tuo sumute on vaihdettu? Synarelaa ei tarvitse kuin kahdesti päivässä, kun Suprecuria oli neljästi päivässä.
 
InMyDreams voiih ei... eihän mulla sit ole mitään varaa valittaa. Teiltä on kyllä vaadittu kärsivällisyyttä! En tiedä kestäiskö mun pää noin pitkiä jonotusaikoja. Mulla ainoat sivuoireet Synarelasta oli hirveät hikipuuskat lähinnä öisin.
 
***Hoidot jatkuu 2012 pino***

Talvitaika............ 2.IVF................... tammikuu
Dreamer74.......... 1.IVF/1.pas ..... .... tammikuu
Sartsa00............. 3.ICSI/1.pas ........ tammikuu
Kaarne ................ 2. IVF ................... tammikuu
Hautomo76 ......... 1.ICSI .................. tammikuu
Meg .................... 2.IVF/1.pas .......... tammikuu
Pepponen ........... 3.ICSI/IVF/1.pas.... tammi-helmikuu
Rödluvan ............. 1 IVF................... helmikuu , vko 6
HaaveissaToinen ... 1.IVF/1.pas ......... Helmikuu, vko 6
Leonita................ 1. ICSI/6.pas ........ helmikuu
Joku_päivä........... 6. IVF 1. PAS......... helmikuu
Dreamer1 ............ 3.ICSI ................. helmikuu
Leppäkerttu-77 .....3.ivf/icsi 1.PAS ..... helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
InMyDreams ......... 3. IVF ................. helmikuu
HalleB................. 4.ICSI......... .......... helmi-maaliskuu, vko 9
Johkunen ............. 3. IVF/ICSI ......... helmi-maaliskuu
Seline ................ 2.IVF ...................... maaliskuu
Mörkötys ............. 2.IVF/ICSI/ 2.pas .. maaliskuu
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. maaliskuu
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... maalis-huhtikuu
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Jadekivi ............... 2. IVF.................. maalis-huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. huhtikuu
Sannuliinu ........... 1. IVF .................. kesä
Mequ .................. 2. IVF .................



***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Tuuli1976............. 1.IVF/1.pas ......... 1 ..................... 28.12. 2011

LadyBlue ............. 1.IUI ................. ...................... 25.1.2012
Sintu74................ 4.IVF ................... 2 ..................... 26.1.2012
Jensar ................. 2.IVF.................... 1 ..................... 30.1.2012
Batinka................ 1.ICSI/2.pas ......... 1 ..................... 31.1.2012
Susirouva............. 1.IVF/6.pas ........... 1 ..................... 31.1.2012
Tammuska ........... 1. IVF .................. 1 ..................... 2.2.2012
Lumetar .............. 1.IVF+ICSI/1.pas ... 1 ................. 2.2.2012

***PLUSSANNEET*** :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sintu mielenkiintoista seurata tuota sun testausta vaikka mulle ei kyseistä lääkitystä ollakaan käytetty! Toivotaan että viiva pysyy, on sitten haalea tai tummempi :)

Hautomolle myös onnittelut hyvistä alkioista!

Samoin LadyBlue lämpöiset ensionnittelut =)

Inmydreams mä olen kahdesti käyttänyt synarelaa ja joo, hieman meinasi limakalvot olla arkana jossain vaiheessa.

Ens viikolla on sitten monella jännä viikko edessä :whistle: -tuulia!!
 
Sintu: Älä vielä memetä toivoa, sitä pregnylistä saatua hormonia on niin paljon että se voi hyvinkin ensin laskea ja sitten kun hormoonitasot "kohtaavat" jatkaakin noususuuntaan...näin päättelisin:hug:

ON: Mä oon ihan lamaantunu, koska menin hätäpäissäni testaamaan ennen aikojaan :ashamed:, kun oli ollut jonkinsortin oireita jo muutaman päivän, ja testiin tulikin haalea viiva, pp8 on tänään, eikö tuosta voi päätellä että kiinnittyminen olisi tapahtunut :heart: pregnyl hävisi jo sunnuntaina.




Muoks. kuivassa testissä viiva hieman selkeämpi vielä:

 
Viimeksi muokattu:
Kaarne Mites siellä menee?? ootko jo aloittanut hoidon??

mites Talvitaika sun tilanne, onko hoito jatkunut onnistuneesti?

Sartsa00 Kuinkas sulla etenee passin kanssa, joko kohta pääset siirtoon?
 
Viimeksi muokattu:
Jensar mulla näkyi viimeksi hailakka viiva testissä kun oli kemiallinen ja tosiaan vain vähän hcg noussut! Eli kyllähän tuo viittaa että sulla on hcg koholla ja pitäisi tuosta vahvistua samalla kun hcg nousee raskauden alussa, joillakin nopeammin ja toisilla hieman hitaammin mitä silloin googlailin =)
 
Johkunen: Mulla oli pari vuotta sitten kohdun ulkoinen joka lähti käyntiin hitaalla hormonin nousulla ja eka haamu tuli myöhempään kuin nyt. Toivotaan nyt että olisi kiinnittyminen edes yrittänyt tapahtua, olisin siitä jo niin iloinen. teen kyllä varmaan perjantaina ja virallisena testipäivänä maanantaina vielä varmistuksen jotta saan mielenrauhan siitä nouseeko hormoniarvo =)
 
  • Tykkää
Reactions: johkunen
Tänään oli eka ultra Puregonin aloituksen jälkeen. Puregon-annos oli vain 125IU, koska mulla on PCOS, ettei tulis hyperstimulaatiota. Vaste kuitenkin oli varsin maltillinen, ei ollu kuin pari rakkulaa lähteny kehittymään :( joten annos nostettiin nyt 175IUn. Lisäks mulla on ilmeisesti joku virustauti, korkea kuume nyt toista päivää mutta ei mitään muita oireita. Gynen mukaan ei pitäis olla mtään tekemistä hoidon kanssa. Kuhan nyt vaan paranisin mahdollisimman pian, koska punktiossa ja siirrossa ei saa olla kuumeisena. Huoh.

Ai niin, ja lisäks kun mulle ultran tekeminen on aina aika kivuliasta kun mun munasarjat on kaukana emättimestä ja sillä anturilla saa aina runnoa että yltää, niin tajusin just että se varmasti tekee myös punktiosta vaikeamman ja kivuliaamman. Fucking hell, pelkään sitä ihan tarpeeksi jo nyt!
 
Rödluvan: Mulle kävi samoin, yleensä ne ei edes oo ollu niin kaukana(ylhäällä) kun nyt tässä hoidossa. Ja punktiossa tuon takia joutui työntämään neulan useampaan kertaan eri paikasta läpi, kun normaalisti olisi saatu yhdestä pistoskohdasta kaikki. Mutta voit siinä mielessä olla rauhassa että ne kipulääkkeet siinä punktiossa vievät sen ultralaitteen runnomisen kivut myös pois :D
 
Rödluvan Toivottavasti puregonannoksen nostaminen lisää munasolujen määrää, mulla kans ultraaminen on kivuliasta puuhaa, vaikka munasrajat on kait ihan normaalissa paikassa. Mulla oli puregonista tosi huono vaste ensimmäiseen inseminaatioon ja se jouduttiin sit perumaan. Tosin siitä kyllä sitten raskauduin ihan kotikonstein, raskaus ei vain edennyt suunnitelmallisesti. Tsemppiä kasvatushommiin :)

Jensar kyllähän tuo hyvältä näyttää, selkeä plussa, ja jos kerran pregnylin vaikutus on jo mennyt, niin toivotaan vain viivan vahvistumisia. Mä en ole saanut noilla prechekeillä vahvoja viivoja koskaan, viime raskaudessa digi näytti 2-3 viikkoa ja prechekillä juuri ja juuri erotti viivan, sama nyt. Hieman oli tulos vahvistunut dpo 11 testatusta. Tein nyt noi testit pois, kun kaapissa oli. Mulla on vielä 1 digi, ja ajattelin tehdä sen joskus ens viikolla. Huomennahan on vasta 14 vrk hedelmöitymisestä, tänään näytti digillä vielä 1-2 viikkoa. Joten ohan normaali. Hulluksi kai tässä tulee :)

Ihana piinailijoiden pino listalla, toivottavasti kaikilla onnistuu!!

Itse olen sairaslomalla flunssan takia, no nyt saa lepäillä. Raskausoireita on hieman, pahoinvointia aamuisin sekä kahvin ja syömisen jälkeen, olen nukkunut ihan hirveesti ja rinnat ovat todella arat. Pelottaa tietenkin, että jos tämä ei nyt kestäkkään, mutta mitään en voi asialle tehdä.

LadyBlue ja pikkutirri vol. 2
 
Meg
Heips! Kirjoitin tuonne toiseen ketjuun, sieltä ohjattiin tänne, joten alotanpa alusta:) Eli pitkästä aikaa takaisin hoitoihin, eli torstaina olisi tiedossa 2 IVF:n 1 pass. Ennen sitä mulle tehtiin 2 IVF viime vuoden maalis tai huhtikuussa, en muista kun aikaa on tosi kauan, mut eipä tuo mitään haittaa:) Yritän nyt tällä kertaa ottaa rennommin nämä kaksi viikkoa, mut saapa sit nähdä miten hyvin onnistuu.. :attn: Välillä oon lueskellut näitä juttuja, mutta en oo tätä ketjua vielä lueskellut, pitääpä lukea, niin tietää mitä muille kuuluu..
 
Sintu74 :heart: Ei kai se Pregnyl enää siellä kummittele, jos ylihuomenna on jo virallinenkin testipäivä! Voi ihanuuuuuuuus!!

ON: Naama on kuin perunapelto, paleltaa, ketuttaa, turvottaa, masentaa. Ts. Kuukautiset on ihan kulman takana. Ylläri! Viikonlopun koski mahaan enemmän ja vähemmän, oletan että PAS voi oireilla jälkeenpäin..? Kertokaa viisaammat.
 
Meg tervetuloa! lisäsin sut listaan!
kohtahan sä pääsetkin jo piinailijoiden joukkoon.

Sintu74 viivat näyttää kyllä ihan riittävän vahvoilta että kyllä sä olet raskaana! Oletko ostanu digitaalista raskaustestiä? mä tykkäsin siitä niin ei tarvi viivoja tulkita vaan tulee suora vastaus "raskaana" ja viikotkin vielä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Meg tervetuloa! lisäsin sut listaan!
kohtahan sä pääsetkin jo piinailijoiden joukkoon.

Sintu74 viivat näyttää kyllä ihan riittävän vahvoilta että kyllä sä olet raskaana! Oletko ostanu digitaalista raskaustestiä? mä tykkäsin siitä niin ei tarvi viivoja tulkita vaan tulee suora vastaus "raskaana" ja viikotkin vielä. :)
Itse asiassa huomen aamuna testaan apteekin omalla ja torstain virallisena testipäivänä viikkonäytöllisellä digillä. :)
 
Jensar: Juu, gynekin sanoi että pyydät vaan sit lisää kipulääkettä. Mutta kun se annettava kipulääke on jo lähtökohtaisesti niin vahvaa, niin pelottaa että mikä kauhea toimenpide kun pitää noi vahvoilla tropeilla lääkitä... Ihanan järjetön ajatus, eikö? :kieh:

Ladyblue: Kiitos =) Pikaista paranemista ja tarrasukkia (ja tarrahanskoja, ja -haalareita, ja -pipoa)!!!

Sintu: Raskaana mikä raskaana :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Moikka kaikille, täällä olis vielä yksi mukaantulija lisää :) Jotain vanhoja tuttuja täällä entuudestaan onkin..

Hieman taustoja uusille tuttavuuksille:
Ikää 29v, yritystä kohta 2v, lapsettomuuden syy siittiöitä liian vähän. Jonotellessa kunnalliselle päätettiin mennä yksityiselle, siellä tehtiin lyhyellä kaavalla
1.ICSI 10/2011, 2xPAS 11-12/2011 ja negaa kaikki.
Jonotusaikamme naistenklinikalle päättyi joulukuun lopussa ja synarelat aloitin 14pv sitten. Huomenna ensimmäinen ultra ja toivottavasti päästään aloittamaan pistokset!

Nää palstat, kirjotukset ja te hyvät naiset, olette mulle mielettömän tärkeet tukijoukot. Mulla on ihana mies, äiti ja veli, jotka kuuntelee ja jotka on tukena. Mutta vain te voitte oikeasti ymmärtää, millaisia ajatuksia ja tunteita tähän liittyy. Äiti voi vaan kuvitella tämän tuskan, mutta ei voi oikeasti ymmärtää. Miehet kun ei ajattele samalla tavalla, ainakaan mun mies. Se on niin järjettömän (ja toisaalta ihanan) rationaalinen tässä asiassa ja mun elämää ja ajatuksia ohjaa tunteet, jotka viipottaa eestaas kun tuuliviirit! Vuorotellen mieletön toivo, epätoivoinen usko ja suunnaton pelko.

Mutta anyway, halusin vaan kertoa, että tämä on ihana ja tärkeä paikka - vaikkakin suurin toive on päästä täältä pois :)
 

Yhteistyössä