Hoidot jatkuu 2012

sebu08 kyllä mä olen joka aamu tikun uittanut kipossa ja on se viiva vahvistunut. Tänään pp12, eli piinailu loppusuoralla. Mutta edellisistä keskenmenoista oppineena soittelen ja varaan ar-ultraa vasta joskus rv 6+, jos sinne saakka päästään. Etovaa oloa on kyllä ollut jo parina päivänä, että kaipa siellä jotain ainakin tapahtuu. Varovaisin fiiliksin..
 
  • Tykkää
Reactions: HaaveissaToinen
Todella suuret sympatiahalit neganneille, taidan liittyä itsekin joukkoon, vuoto alkoi tänään.... Pikkuperholle ja muillekin plussanneille onnittelut! Itse en ole kertaakaan päässyt testipäivään asti etteikö vuoto olisi alkanut.

Tämä oli siis meidän viimeinen hoito julkisella, pitänee alkaa miettimään riittääkö rahat yhteen yritykseen yksityisellä. Julkisen lääkäri oli sitä mieltä, että kannattaa kerta tai pari yrittää yksityisellä.

Mua kyllä niin suututtaa, ettei julkisella ole kertaakaan annettu mitään lisälääkistystä (kuten moni palstalainenkin on saanut), vaan kerta toisensa jälkeen samalla kaavalla, vain Lugesteron/Lutinus tukihoitona. Jospa siellä yksityisellä tutkisivat mistä johtuu, ettei kiinnittymistä tapahdu.
 
**Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF ..................... Helmikuu
Miukumau ............ 3.ICSI/1.pas ........... helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI ................... helmikuu
Katjuska-81 ......... 2.IVF .................... maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI ................... maaliskuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................... huhti-toukokuu
Jicca ..................... 1.IVF .................... toukokuu
Sufka ................... 1.IVF/ICSI ..............kesä-heinäkuu
Karpalo ................ 1.IVF/ICSI 1.pas ..... toukokuu

Tiinuli81 ............... 2.IVF ..................... elokuu
Nellikaneli...............1.IVF/1.PAS............ elokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas .............elokuu
Moto76 ................ 3.IVF ...................... elokuu
Kevät87 ................ 2.ICSI ................... elokuu
Almina...................4.ICSI/1.pas ........... elokuu
Talvitaika ............. 4.IVF .................... Elo-syyskuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ..................... elo-syyskuu
Jadekivi ................ 2. IVF..................... elo-syyskuu
TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ........... Elo-syyskuu
Hiskias ................. 1.IVF/ICSI ............. syyskuu
Mariq ................... 4. ICSI .................. syyskuu
Mörkötys .............. 3.IVF/ICSI ............ syyskuu
Emma81 .............. 3.IVF ..................... syyskuu
Sebu08 ................. 4.IVF .................... syyskuu
Lila13 .................... 2.IVF/ICSI ............ syyskuu
simpli .................... 2.ICSI .................. syyskuu
Miles .................... 4.ICSI.................... Syys-lokakuu
Iica ...................... 1.IVF/2.pas .......... Lokakuu
Sannuliinu .............2.IVF ................... lokakuu
Dreamer1 ............. 5.ICSI ................... Syksy
Lumetar ............... 2.IVF/ICSI ............. syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI ................... syksy
Onlyer.................. 3.ICSI ................... syksy
Marianne1971 ....... 3.IVF ................... Syksy
Meg ..................... 3.IVF ....................Joulu-tammikuu
Joku_päivä ........... 7.IVF .................... ??
Seline .................. 2.IVF .................... ??
Inkku1 ................. 1.IVF(?) .................... ?



***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä


Sekundamamma .... 1.ICSI/1.pas .......... 1 ..................... 29.8.
Hautomo76 .......... 1.ICSI/2.pas ........... 2 ..................... 31.8.
Linnea1982 ........... 1.IVF/1.pas ........... 1 ..................... 31.8.
Pumpinello ............ 1.ICSI/1.pas ........... 1 ..................... 31.8.
Syssy .................. 5.ICSI ................... 2 ....................... 1.9.
InMyDreams ......... 3.IVF/3.pas ........... 2 ....................... 3.9.
Pikkuperho ........... 2.IVF/1.pas ............ 2 ...................... 3.9.
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas ........... 1 ...................... 3.9.
Luru-73 ................ 1.IVF ..................... 1 ..................... 4.9.
Tammuska ........... 2. IVF .................... 1 ....................... 6.9.



***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .............. Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................ 2. IVF ............. Tammikuu ........... 6.10.2012
Susirouva ........... 1.IVF/6.pas ..... Tammikuu ........... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas ..... Helmikuu ............. 11.10.2012
Sartsa00 ............ 3.ICSI/1.pas..... helmikuu ...........
Kebri82 .............. 1.IVF .............. helmikuu ............. 23.10.2012
Kehrä ................. 4.ICSI ............ helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ............. 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS..... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF ............. toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria ......... 3.IVF .............. toukokuu ........... 7.1.2013
Lion33 .................2.IVF............... toukokuu ........... 9.1.2013
Pyykki ................. 2.ICSI ............ toukokuu ........... 29.1.2013
Vanil ................... 2.IVF ..............toukokuu ..........
Kaarne ................ 3.IVF ............. kesäkuu ............. 14.2.2013
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas .... kesäkuu............
Piinistelijä ............ 2. IVF ..............kesäkuu...............
Vauvahaaveita86... 1. IVF .............kesäkuu.............. 15.2.2013
Iinamiina ........ 4.IVF/ICSI-3.PAS ...kesäkuu.............. 17.2.2013
Napsuneiti ........... 2.IVF ............. kesäkuu ............. 19.2.2013
Iloksi ................... 3.ICSI ............kesäkuu.............. 20.2.2013
pepponen..............4.IVF/ICSI....... Heinäkuu ............ 7.3.2013
Sintu74 ................. 5.IVF ........... Heinäkuu ........... 8.3.2013
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ..... heinäkuu .......... 13.3.2013
Sanna-77 ............. 1.IVF ............. heinäkuu ........... 1.4.2013
 
Apua, oon paniikissa!
Eilen, sunnuntaina, luonnollisesti tein myös testin ja ihan ku olisin ollut näkeväni testissä viivan paikan. En kuitenkaan näyttänyt sitä miehelleni kun ajattelin et näkö tekee tepposet. Mutta tänä aamuna testissä oli hyvin hyvin hailakka viiva, jonka myös mieheni näki. Sanoi että kyllähän siinä joku viivan tapainen näkyy :D Itkuhan siitä tuli että mitä ihmettä tää nyt tarkoittaa....?? Testi oli herkkyydeltään 10mIU/ml. Luulisi että jos oikea raskaus olisi kyseessä niin sen viivan olisi pitänyt olla jo vahvempi :( Siirrosta nyt 11 päivää.
No huomenna meen veritestiin, mutta siitäkin tulee tieto vasta torstaina :( Pelottaa, menkkakipujakin on koko ajan satunnaisesti. Voi kun se viiva nyt vahvistuis...
 
Voi Luru ku meni jännäx!!!! Pidän kovasti peukkuja täällä!!!
Mites sebu, miltä näytti kohtu nesteen osalta???
Pahoittelut inmydreams :hug:
pikkuperhollevarovaisia onnitteluja :)
Sekä kaikille muillekin tsemppiä vaiheisiinne, jos en tässä huomannu sanoa... :ashamed:

Itse käyn tällä hetkellä taistoa tätä mun painoa vastaan... LCD pussukoilla. Pe on ultra-aika ja tavoitepainoon 2,4kg!!! Nyt alkaa räkätauti sillee helpottaa et ajattelin tänää mennä pitkästä aikaa zumbaamaan. Viel on kuiteki sellasta pientä yskää, mut se on ollu ny jo hetken eikä oo muuttunu suuntaan tai toiseen ni aattelin et koitan vaan mennä. Saa siitäki vähä lisäpontta pariin vikaan kiloon...huoh...
 
  • Tykkää
Reactions: Luru-73
Iloksi juu en testaa, en jaksa enää pissiä tikkuihin, eli verikokeella mennään. Mutta luulis että edes jotain merkkejä olisi, joten enemmän odotan menkkoja huomiselle kuin plussaa verikokeesta :D

InMyDreams ollaan samassa tilanteessa (melkein), eli meillä enää 1 alkio pakkasessa ja sitten hoidot julkisella tehty. Mä olen myös kysynyt muutaman kerran eikö jotain muutakin voisi saada kuin vain lugeja, mutta ei niin ei, kuulemma siksi että muista ei ole vielä tarpeeksi fakta-tietoa, uskoiskohan : /
Oikeastaan odotan jo yksityiselle menoa koska siellä tehdään 2 alkion siirtoja, koska meillä vain 1 tuollainen siirto on nostanut hcg:n viime jouluna. Eli rahat täytyy meidänkin kasata seuraavaan muniksien kasvatteluun!

Lurulle tsemppiä sinne piinan keskelle, toivottavasti kääntyisi hyväksi kaikki!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Luru-73
Luru-73 jännät paikat sinulla siellä! :) Pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin!

Odottava73 Pahoittelut :hug: muuta en osaa oikein sanoa.

Itse kotiuduin juuri punktiosta, joka oli tähän mennessä helpoin kaikista. Saaliiksi saatiin 18 munasolua. Huomenna ip saadaan sitten tieto, että kuinka moni hedelmöittyi. Näillä näkymin päästäisiin myös siirtoon torstaina, koska neste oli kuin olikin kadonnut!! On kyllä niin huojentunut olo, edes hetken! :)
 
Ehdinpä nyt melkein viikon siitä plussasta iloitsemaan.

Näköjään nyt se vuotokin alkoi :(, olo on aika tukala. Töissä täällä yritän sinnitellä, en tiedä
kävisinkö työterveydessä, jos saisi huomisen sairauslomaksi. Aiemminkin mulla on ollut
tämän vaiheen km, ja oli silloinkin aika isot kivut ja runsas vuoto.
 
Voi itku Odottava73, miten ikävä juttu. Pahoittelen :'(

Tässä ei tosiaan tiedä vaikka itse olis samanlaises tilantees... pelottaa ihan sikana. Ja kun tää kaikki on niin hemmetin raskasta henkisesti niin oon ihan uupunut. Viel ku jaksais tääl duunis pari tuntii sinnitellä.
 
Moikka kaikille! :wave: Ajattelin jos tänne mahtuis jännäämään niin omaa kuin muidenkin hoitoja. Kirjoittelin jo tuonne toiseen ketjuun mutta kirjottelen tännekin meidän historiaa. 4v. ollaan hoidoissa oltu. 3 inseminaatiota ja 2 IVF/ICSI hoitoa takana. Nyt on 3. IVF/ICSI hoito päällä. Ensimmäisestä IVF:stä saatiin plussa, mutta se ilo ei kauan kestänyt. Veritestin mukaan hcg oli liian alhainen ollakseen normaali raskaus. Alkio oli luultavasti vain hipaissut kohtua tai sitten mennyt kesken. Pakkaseen ei saatu mitään. Toisella kertaa ei tärpännyt eikä siitäkään saatu pakkaseen mitään. Sitten pidettiin 1,5 vuoden huili tauko.

Elokuun puolessa välissä alkoi kolmas IVF/ICSI hoito. Aloitin ensin Elonva piikillä ja sen jälkeen pistin vielä muutaman päivän Orgalutrania. Punktio päivä oli 24.8. Oli (taas) kivulias kokemus. :( Saatiin 15 solua kerättyä joista 8 hedelmöittyi. Aloitin heti seuraavana päivänä Lutinus tabut. Alkioita viljeltiin 4 päivää ja viidentenä päivänä oli siirto eli 29.8. Viljelyhän mahdollistaa sen, että nähdään jo heti ne potentiaaliset siirrettävät. Vain yksi jaksoi sinnitellä ja kehittyä blasto vaiheeseen. Taaskaan ei saatu pakkaseen mitään, mutta tämä ei niin hyvä-blasto alkio siirrettiin. Toivotaan parasta! Suraavana aamuna pistin Gonapeptyl piikin ja Lutinuksethan jatkuu ellei vuoto ala. Testipäivä olis 12.9. Biologi oli tutkinut solujani. Niissä on kuulemma jonkin sortin kromosomi/geenihäiriö. Siinä siis (luultavasti) syy lapsettomuuteen. Vaikeaa on ollut, mutta toivoa ei olla menetetty. :) Täytyy miettiä jotain toista vaihtoehtoa jos tästä ei nyt tärppää..

Starlight84 ja pp5
 
Odottava73 voi itku :( pahoittelut :hug:

johkunen pahoittelut negasta :'(

Luru Hui! Meneepä jännäksi :O toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan!

sebu08 huikee saalis teillä ja huippu juttu, että pääsette tuoresiirtoonkin =)

Starlight84 tsemppiä piinailuun =)

TanZZZku kiitos ja tsemppiä niiden parin kilon kanssa taisteluun. Toivottavasti saatte aloittaa hoidon =)
 
Pahoittelut Odottava73, itselläkin takana km juuri samoilla päivillä (rv5+5) ja olisin kyllä kaivannut saikkua jo ihan emotionaalisista syistä. Kivut loiveni buranalla ihan ok.

---

Punktioon käypi tiemme keskiviikkona. Huih!
Anestesialääkäri oli saatu järkättyä, joten mä en tiistai-illan jälkeen voi syödä enkä juoda mitään, ellen sitten keskellä yötä käy syöpöttelemässä. 4h pitää olla täydellä paastolla ennen nukutusta, tilkkaakaan vettä ei saa edes ottaa.

Ultrassa näytti todella hyvältä. Uskoisin, että 10-12 kypsää solua saadaan, ellei nyt jotain yllättävää ilmene. Folleja oli kyllä reippaasti enemmän, mutta 17mm folleja oli suunnilleen tuo määrä ja sitten niitä pienempiä jotka eivät kyllä ehdi kypsyä. Vasemmalla puolella folleja oli jo uhkaavan paljon, ja lääkäri pelästyikin sitä hieman ja alkoi puhua hyperstimulaatiosta. Munasarjan halkaisija ei kuitenkaan ollut vielä liian suuri, joten toivottavasti selvittäisi ilman tuollaisia ikäviä komplikaatioita :)

Illalla pregnyl napaan, ja sitten yritetään pysyä housuissamme keskiviikkoon :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Starlight84
Voiskos miles päivittää mut tuonne piinailijat listaan. pp 5 olis tosiaan menossa. Yritin itse, mutta en osannut. :)

pikkuperho Kiitos tsempeistä. Niitä kyllä tarvitaan!

johkunen :( voimia seuraavaan passiin.

Nitaliini Tervetuloa! Samoilla piinapäivillä näköjään mennään. :D Mulla on ollut rinnat todella kipeät ja turvoksissa, finnejä naamassa ja alavatsassa jomotuksia. Voi tosiaan johtua noista Lutinuksista.
 
Viimeksi muokattu:
Starlight84: Kiitos ja joo itsekkin huomasin, et samoilla päivillä mennään :D Mulla on toi tissikipu häipynyt oli noin parina päivänä siirron jälkeen vielä kipeät..Mä laitan kaikki Lutinusten piikkiin, on jotenkin "helpompaa" ajatella et kaikki oireet johtuu vain tosta lääkkeestä...

Mulla polttelee testit kaapissa ....eilen testasin negan, koska halusin tietää näkyykö ovitrelle vielä....eipä näkynyt enää..
Onkohan kukaan testannut jo pp6 ?? Mun tekis niin mieli aamulla kokeilla mitä testi sanoo....

Nitaliini ja pp 5
 
Ihan pakko päivittää... kun tein testin myöskin töiden jälkeen niin haamu oli jo vahvistunut =) Sen verran että nyt sen jo huomas selkeästi - myös miehenkin oli myönnettävä sama. Mutta se ei suostu innostumaan yhtään. Kun hänen mielestä se pitäis olla sit ihan vahva viiva tai verikokeen tulos selvä. Toki itseänikin jännittää enkä usko tuohon vielä täysin...kun kaikki on mahdollista.
Tsemiä muillekin piinistelijöille :hug:
 
Luru-73 paljon onnea :heart:

Odottava73 olen pahoillani, voimia jatkoon :hug:

Piinailijoille paljon onnea ja uuteen kierrokseen lähteville jaksamista :hug:

Omaa napaa: Clearbluen digitaalinen antoi aamulla viikot 3+ ja hcg tänään 5020, joten hyvältä näyttää sen suhteen :) Viikko sitten oli siis sen 320. 13.9 ultra, jolloin selviää paljon. Siirtynen plussanneisiin vasta tuolloin, mikäli kaikki hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: miles
Onkohan kukaan testannut jo pp6 ?? Mun tekis niin mieli aamulla kokeilla mitä testi sanoo....

Nitaliini ja pp 5
:wave:

Testasin tässä hoidossa jo pp6, koska yöllä tuli unen myötä niin vahva tunne, että plussaan. Aamulla piti sitten kokeilla ja maailman haaaaaaalein haamunen tuli tikkuun. Meillä oli siis PAS kyseessä ja nelipäiväiset alkiot. Toisaalta mä tiesin, että mulla näkyy aikaisin plussa, jos se on tullakseen. Oon testaillut paristi selkeetä viivaa jo pp8 lähtien, mutta en kyllä koskaan ennen näin aikaisin.

Luru hienoa!! Peukut pystyssä jännään teidän puolesta =)

Tammuska :( olen pahoillani negasta :hug:
 
Viimeksi muokattu:
tammuska pahoittelut negasta, toi on tosi kurjaa :( Tsemppiä!

haaveissatoinen onnea tosi paljon :) ja lurulla on jännät paikat,toivotaan parasta :)

Jadekivi toivottavasti kaikki menee parhain päin ja saatte hyvän saaliin :) Eiks teillä ollut nyt tarkoituksena tehä pitkä viljely? Eli maanantainako sitten teillä olisi iso kasa blastoja? :) Peukkuja!!

Mä tosiaan aion ens kerralla kysästä, miks tää lääkkeellinen pas tehään! Olin viimeeks niin järkyttynyt, etten osannut kysyä.. harmittaa vaan nää turhat välikierrot - ja ihan turhaan popsin näitä hormoneja! Tykkäsin luonnon passista niin paljon enemmän, vaikka piti jännätä ovulaatiopäivää ja siirron osumista viikonlopulle.. nyt popsin lääkkeitä, jotka ei ees toimi!

Popsin siis vielä muutaman päivän keltarauhashormoneja, ja vuoto varmaan alkaa muutaman päivän päästä siitä, eli noin viikon päästä tästä. Sitten vuodon alkaessa alotan taas popsimaan progynovaa 3xvrk! Toivoen, että josko tällä kertaa toimisi - turhauttavaa!!

Tsemppiä kaikille, palaillaan :)
 
En tiedä mitä ajatella... tän aamun testi ei ole lainkaan vahvistunut eilisestä. Eikä mitään oireita ole. Tissitkään ei ole yhtään kipeinä :( Mut ei myöskään vuoto alkanut.
Kiitos tsempistä mut alkää sittenkään viel onnitelko, tässä taitaa käydä huonosti :'(
Yritän malttaa mieleni ja tulla kertoo vasta sitten kun on jotain konkreettista kerrottavaa.
 
Luru Hcg tuplaantuu noin 1,5 vuorokauden välein, joten älä huoli mikäli peräkkäisten päivien testit näyttävät kovin samanlaisilta. Mä olen havainnut tuon monesti, että kahden päivän erolla sen vahvistumisen huomaa parhaiten. Tiedän kyllä tuon tunteen, kun pelottaa ja hirvittää ja tahtois sen vahvan viivan heti :hug:

Sen verran vahva viiva tuli tänään, että kyllä sitä nyt ollaan raskaana, toistaiseksi (sanoo pieni pessimisti/realisti tuossa olkapäällä). En silti halua vielä plussanneisiin, katsotaan se hcg-arvo ensin ja ootellaan hetki. Mulla on kaikissa keskenmenoissa alkanut tapahtua rv 5+, joten en uskalla ultraakaan varata vielä hetkeen.
Olokin on liian oireeton, pelottaa :|
 
vittu kp11 ja 7s piikki päivä isoilla annoksilla ä...silti prkl vain näky 4 piskusta follia...voi vittu ...ei tää onnistu ikinä ja met tuntien hedelmöittyy huonosti ei pääse prkl ees siirtoon...miten voi olla..ekaa kertaa pitkä kaava ja tosi surkea saldo....hyvästi rahat....

yks iso 18.6mm näky mutta ei ollu varma onko sitten kysta....jos onkin folli niin ei muut kärkeä mukaan ja tää irtoaa itsekseen ja koko homma pilalla....
 
Viimeksi muokattu:
Pikkuperho: Okei, no meillä siirrettin kaksi päiväinen alkio..ja tosiaan tuoresiirto oli. Onnea sulle plussasta <3

Luru-73: Jännä tilanne sulla, mut olen kanssa sitä mieltä, että viivojen vahvuudet saattaa vaihdella :)

Mä olen tällenen hätähousu noiden testien kanssa...:( ja pitihän se tänä aamuna dipata..en tiedä miten toi tulos pitäs tulkita, näytti lähinnä viivanpaikalta. testinä sofi one step 10. en ole varma...onko väriä vai ei..erittäin..himmeänä näkyy nyt, kun on kuivahtanu. voi voi....on tämä sellasta arpomista..Lähes oireeton olen tänään ollut, ei muutakun "kylmänhikeä" puskee...

Neganneille Iso VoimaHali !

Nitaliini ja pp6
 

Yhteistyössä