Hoidot jatkuu 2012

Olis muutama mieltä askarruttava kysymys, eli onko teillä plussanneilla ollut sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa kellään? Entäs sit menkat ivf-hoidossa, tuleeko ne normikierron mukaan vai meneekö koko kierto sekaisin, pidemmäksi? Jos normikierto olis niin tänään tai huomenna alkais menkat. No sitä seikkaa tukee ainakin se että näppylöitä on tullut nassuun, kuten aina juuri ennen menkkoja :(
Mulla ei oo koskaan tullu mitään kiinnittymisvuotoa ja olen ollut kolmesti raskaana. Neljästi, jos tämä orastava plussa lasketaan mukaan. Tärpit olen "tuntenut" selkeistä menkkapoltteluista pp2-4 välillä.
Ekassa IVF:ssä mulla alkoi menkat tasan 14vrk Pregnylin pistämisestä, muistaakseni pp10 tai 11 oli tuolloin ja vuoto tuli Lugejen läpi. PASseissa zumenonit pitää menkat poissa niinkauan kun niitä käyttää.

syssy pahoittelut :hug:
 
Heippa! Joka päivä on pitänyt käydä lukemassa päivityksiä täältä, nyt kommentoin itsekin... Juu, huomenna olisi testipäivä, mutta eilen piti jo käydä toteamassa sen minkä jo tiesinkin eli negaahan se näytti. : / Yllättävän vähän harmittaa, verrattuna tuoresiirron negaan... Kyllähän sen tiesi, että pienemmät mahikset tässä on per siirto. Sillai tietenkin ajatteli, että kroppa on vähemmän sekaisin nyt kuin silloin, (munia kerättiin kuitenkin se 22 kpl). Mut kyllä sen sitten alun jälkeen tiesi, et mettään män tämä, kun oireet eivät vastanneet sitä oloa, mitä mä kuvittelen ;), et raskaana oleminen tuntuisi...

Joopa joo. Ei muuta kun syyskuuta odottelemaan sitten, ja uutta yritystä. Tätähän se on... :headwall: Pakkasessa on toki 13 kpl tän jälkeen. Ehkä niistä joku tykkäisi jäädä matkaan... Who knows...

Mut paljon onnea kaikille plussanneille! Ihmeitä kuitenkin tapahtuu! Oi, ja toivotaan, et Hautomo76 saa huomenna hyviä uutisia, kaiken jännäilyn päätteeksi!

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti, hoitojen eri vaiheisiin! :) Vaikka välillä mieli on musta kuin syksyinen yö, ei masennuta kuitenkaan!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Pikkuperho vastaukestasi :)

Kyl tää piinailu on kamalaa. Yhdessä hetkessä oon ihan sitä mieltä et nää oireet johtuu raskaudesta ja toisessa hetkessä oon täysin eri mieltä. Ja ikävä kyllä se toinen vaihtoehto tuntuu enempi oikealta. On nääs aika hyvät menkkaoireet :( Päätin et testaan huomenna aamulla, saan ehkä vähän helpotusta epätietoisuuteen. Ja osaan paremmin varautua huonoon uutiseen.
 
**Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF ..................... Helmikuu
Miukumau ............ 3.ICSI/1.pas ........... helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI ................... helmikuu
Katjuska-81 ......... 2.IVF .................... maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI ................... maaliskuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................... huhti-toukokuu
Jicca ..................... 1.IVF .................... toukokuu
Sufka ................... 1.IVF/ICSI ..............kesä-heinäkuu
Karpalo ................ 1.IVF/ICSI 1.pas ..... toukokuu

Tiinuli81 ............... 2.IVF ..................... elokuu
Nellikaneli...............1.IVF/1.PAS............ elokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas .............elokuu
Moto76 ................ 3.IVF ...................... elokuu
Kevät87 ................ 2.ICSI ................... elokuu
Almina...................4.ICSI/1.pas ........... elokuu
Talvitaika ............. 4.IVF .................... Elo-syyskuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ..................... elo-syyskuu
Jadekivi ................ 2. IVF..................... elo-syyskuu
TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ........... Elo-syyskuu
Hiskias ................. 1.IVF/ICSI ............. syyskuu
Mariq ................... 4. ICSI .................. syyskuu
Mörkötys .............. 3.IVF/ICSI ............ syyskuu
Emma81 .............. 3.IVF ..................... syyskuu
Sebu08 ................. 4.IVF .................... syyskuu
Lila13 .................... 2.IVF/ICSI ............ syyskuu
simpli .................... 2.ICSI .................. syyskuu
Miles .................... 4.ICSI.................... Syys-lokakuu
Iica ...................... 1.IVF/2.pas .......... Lokakuu
Sannuliinu .............2.IVF ................... lokakuu
Dreamer1 ............. 5.ICSI ................... Syksy
Lumetar ............... 2.IVF/ICSI ............. syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI ................... syksy
Onlyer.................. 3.ICSI ................... syksy
Marianne1971 ....... 3.IVF ................... Syksy
Meg ..................... 3.IVF ....................Joulu-tammikuu
Joku_päivä ........... 7.IVF .................... ??
Seline .................. 2.IVF .................... ??
Inkku1 ................. 1.IVF(?) .................... ?



***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä


Sekundamamma .... 1.ICSI/1.pas .......... 1 ..................... 29.8.
Hautomo76 .......... 1.ICSI/2.pas ........... 2 ..................... 31.8.
Linnea1982 ........... 1.IVF/1.pas ........... 1 ..................... 31.8.
Pumpinello ............ 1.ICSI/1.pas ........... 1 ..................... 31.8.
Syssy .................. 5.ICSI ................... 2 ....................... 1.9.
InMyDreams ......... 3.IVF/3.pas ........... 2 ....................... 3.9.
Pikkuperho ........... 2.IVF/1.pas ............ 2 ...................... 3.9.
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas ........... 1 ...................... 3.9.
Luru-73 ................ 1.IVF ..................... 1 ..................... 4.9.
Tammuska ........... 2. IVF .................... 1 ....................... 6.9.



***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .............. Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................ 2. IVF ............. Tammikuu ........... 6.10.2012
Susirouva ........... 1.IVF/6.pas ..... Tammikuu ........... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas ..... Helmikuu ............. 11.10.2012
Sartsa00 ............ 3.ICSI/1.pas..... helmikuu ...........
Kebri82 .............. 1.IVF .............. helmikuu ............. 23.10.2012
Kehrä ................. 4.ICSI ............ helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ............. 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS..... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF ............. toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria ......... 3.IVF .............. toukokuu ........... 7.1.2013
Lion33 .................2.IVF............... toukokuu ........... 9.1.2013
Pyykki ................. 2.ICSI ............ toukokuu ........... 29.1.2013
Vanil ................... 2.IVF ..............toukokuu ..........
Kaarne ................ 3.IVF ............. kesäkuu ............. 14.2.2013
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas .... kesäkuu............
Piinistelijä ............ 2. IVF ..............kesäkuu...............
Vauvahaaveita86... 1. IVF .............kesäkuu.............. 15.2.2013
Iinamiina ........ 4.IVF/ICSI-3.PAS ...kesäkuu.............. 17.2.2013
Napsuneiti ........... 2.IVF ............. kesäkuu ............. 19.2.2013
Iloksi ................... 3.ICSI ............kesäkuu.............. 20.2.2013
pepponen..............4.IVF/ICSI....... Heinäkuu ............ 7.3.2013
Sintu74 ................. 5.IVF ........... Heinäkuu ........... 8.3.2013
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ..... heinäkuu .......... 13.3.2013
Sanna-77 ............. 1.IVF ............. heinäkuu ........... 1.4.2013
 
No enpäs tehnytkään testiä. Liian paljon töitä ja asioita hoidettavana tänään niin ei uskaltanut... Huomen sit :) Kun on vapaapäivä niin voi rauhassa masentua.

Hirmu jännityksellä varmaan kaikki odotamme Hautomon testitulosta. Tsemppiä sinulle :hug:
 
nega. Ei muuta sanottavaa. Yöllä alkoi todella runsas ja tumma vuoto. Kaikki pienimmätkin raskausoireet hävisivät eilisen aikana. Keskiviikkona vielä oli rinnat hirveän kipeät ja naama finnejä täynnä. Mut voi siirtää hoidot jatkuu kohtaan mutta laittaa siihen, että hoidot lopetettu toistaiseksi. En yhtään tiedä kuinka pitkä jono on julkisella.
 
:( :( Olen pahoillani Hautomo.. Olisimme kaikki toivoneet että tuloksesi olisi ollut toisenlainen. Vaikka tiedän itsekin tunteen, sanoja on aina vaikea löytää. Me aloitimme julkisella viime keväällä: jonon arvio oli 6 kk, todellisuudessa pääsimme sisään 4 kk jälkeen ilmoittautumisesta. Tsemppiä!!
 
Pahoillani olen minäkin puolestasi Hautomo76 :( Voin vain kuvitella tunteesi :hug:

Meillä jonotus julkiselle lähti viime vuoden joulukuussa ja ensikäynti oli toukokuun alussa, eli ei ihan 6 kk. Mutta kesätauon ja minua ennen jonottaneet siirsivät hoidot nyt vasta tähän syksyyn. Mielestäni odotus oli valitettavan pitkä :( Ehkä vain satuttiin jonotuslistalle huonoon aikaan.
 
Verikoetulos negatiivinen. HCG arvo alle 1, eli ei kiinnittäytymisyritystä. Täytyy maanantaina soittaa klinikalle, jos vkonlopun aikana menkat alkaisivat, syyskuussa olisi näillä näkyminen sitten 1.ICSI 2.PAS ja clomifenit kierron 3.-7.pvä eli todennäkösesti alkaisi ensi viikolla jos kaikki menee hyvin.
 
Soittelin TAYSin lapsettomuusklinikalle ja heillä jono ensikäyntiin on noin 3kk lähetteen saapumisesta. Ei nyt aivan mahdottomasti. Suurin osa alun tutkimuksista on tehty yksityisellä ja ensi viikolla on sitten terv.kesk. lääkäriaika tuossa asiassa. Let's see...
niin ja sain sentään sen työpaikan.
 
  • Tykkää
Reactions: Luru-73 ja johkunen
Mun munasarjat käy tällä kertaa vähän hitaalla. Isompi lääkeannos käytössä kuin viimeksi, mutta silti pistokset kestää pidempään.. Tänään piti käydä ostamassa vielä uusi gona-kynä, kun muuten loppuu kesken.

Noh, näyttää onneksi kuitenkin hyvältä, ja 10kpl melko tasakokoista follia löytyi ultrasta plus muutama pienempi. On siis todennäköistä että suunnilleen kymmenen kypsää solua saataisi punktiossa. Hyvällä tuurilla pari noista pienemmistäkin.

Limakalvo on taas "surkea", 5,2mm. Ei siis vastaa yhtään follitilannetta, mutta toivotaan että se vielä ehtisi vähän paksuuntua ennen punktiota. On tässä kuitenkin kolme pistosta ainakin vielä edessä, plus pregnyl.
 
Heippa kaikille!

Olen viimeiset viikot käynyt kovasti lukemassa kuulumisianne ja jännittänyt mukana, en vaan ole jotenkin saanut aikaan itse kirjoitella.

Onnittelut plussanneille, tosi ihana lukea teidän kuulumisianne!! :heart:

Pahoittelut niille, joiden hoidot eivät ole tuottaneet tulosta. :hug:

Tsemppiä ja jaksamista kovasti kaikille piinaaville. :hug:

On: Aloitin puregonin viikko sitten tiistaina ja orgalutrania olen pistellyt lauantaista. Maanantaina oli kontrolliultra ja pistelyt oli ajoitettu niin, että tänään päästäisiin punktioon ja alkioita viljeltäisiin pitkän kaavan mukaan. No, maanantaina ilmenikin, että 13 munista ei ollut sinnepäinkään sen kokoisia, että siirtoon päästäisiin tänään. Pistoksia jatkettiin ja tänään kävin toisessa kontrollissa. Munikset olivat kasvaneet hyvin ja maanantaina päästään punktioon... MUTTA, limakalvoissa olikin nestettä, joten tuoresiirtoon ei taideta päästä (ellei neste katoa ihmeen kaupalla maanantaihin mennessä). Mieli aika maassa kun meillä on tähän mennessä sulatettu 14 pakastettua alkiota, eikä mikään niistä ole onnistunut.. no, tätähän tämä on. Mikään ei tosiaankaan ole niin varmaa kuin epävarma.

Toivottavasti olette muuta paremmalla mielellä. Ihanaa viikonloppua kaikille kaikesta huolimatta. :)
 
Hautomo, Linnea1982, Pumpinello ja Luru olen pahoillani :hug: :'(

sebu08 kurjaa jos ette pääse tuoresiirtoon, mutta toivottavasti saatte silti hyvän saaliin kerättyä!

jadekivi toivottavasti limakalvo ottaa kunnon kasvuspurtin vielä :)


Pp11 ja viiva on kyllä kovasti vahvistunut, oli tänään lähes kontrolliviivan vahvuinen. Silti olen lähes täysin oireeton ja olo on ihan eri kuin esikoisesta näin alussa ja siksi luonnollisesti suhtaudun erittäin skeptisesti tähän vielä. Huomenna saisi käydä verikokeessa, mutta kun se on sunnuntai, niin lähete on päivätty maanantaille. Katsotaan nyt koska ehdin käymään, ehkä ti tai ke..
 
Hei Sebu, limakalvoissa nestettä, siis kohdussako? Mulla meinas nimittäin käydä niin viime keväänä tuoresiirrossa just noin et siirtoon ei oltas välttämättä päästy, koska kohdussa oli nestettä, ja muistaakseni jostain luin että välivuodot saattais aiheuttaa(?) ja en muista mitä lekuri sano mistä voi johtua..
Mulla meni niin et vika ultra oli pe, jollon neste huomattiin, ma punktio ja ke siirto. Tarkotus oli et ma punktion yhteydessä ja ti viel erikseen ultrattas et onko neste poistunu,et voidaanko siirttää, mut ma mennessä punktiossa, lekuri ilmoitti et neste on poistunu, et ei tarvinnu sitä ti kontrolli ultraa. Että ihan hyvin voi ehtiä poistumaan :)
Tsemppiä kovasti ja toivotaan tosiaan et on ehtiny poistua!!! :) Älä vielä vaivu synkkyyteen :hug:
 
Isot pahoittelut teille kaikille negan saaneille :(
Voisin jo melkein sanoa että perässä tullaan, mutta tsekataan vielä veritesti...

Hautomo hienoa kuitenkin että sait sen paikan ja että mies on valmis jatkohoitoihin :)

ON: oon onnistunut pitää itseni kiireisenä joten hirveästi mitään piinaa ei ole, mutta johtuu myös olotilasta, sillä oon aivan liian energinen ja "hyvä-oloinen" että jotain ois voinu tapahtua, eli seuraavaan pas:n mieli vie jo! No aamulla käyn labrassa ja tulos joko ma tai ti, eli sitten varmuus.
 
hei vaan,
tulin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu ja toivoin näkeväni pitkän plussanneiden listan. Minusta on niin surullista kuinka moni on joutunut taas pettymään :( En voi kuin toivoa voimia kaikille jaksaa !

syssy, Hautomo76, Linnea1982, Pumpinello ja Luru olen pahoillani :( :hug:

Hautomolle onnea kuitenkin työpaikasta :) Hieno juttu!

jadekivi tsemppiä vielä hoidon loppurutistukseen! Toivottavasti se limakalvo tosiaan ottaa tilanteen haltuun, että on sitten suotuisaa maaperää siirtää pienoinen kyytiin!

johkunen sinulla onkin jännä tilanne!! Toivottavasti saat alkuviikosta hyviä uutisia! Onko siis niin, ettet ole kotitestiä tehnyt? Tsemppiä huomiseen!

Sitten kysymys?
olen saattanut kysellä tätä aiemminkin, mutta mitä olette tehneet ylijääneille lääkkeille? Minulta on aiemmasta hoidosta jäänyt Menopuria, jota en sitten enää tarvinnut kolmannen hoidon jälkeen. Menopur 75IU 6 ampullia. Viimeisestä hoidosta jäi kaksi ampullia Pergoveris 150ie-iu/75ie-iu ja sitten yksi Cetrotide 0,25mg. Tuntuu ihan hullulta lähteä viemään kalliita lääkkeitä takaisin apteekkiin, mutten tunne ketään hoidoissa olevaa, jolle loput lääkkeet kiikuttaisin. Menopurin päiväys menee tammikuussa, Cetrotiden helmikuussa mut pergoveris säilyy 2014 asti.
 
jadekivi kiitos vinkistä. En tiedä ottavatko julkisella noita vastaan, mut voishan sitä kysyä.

mariq tsemppiä !! Toivottavasti menee kaikki hyvin!
(kirjoititko muuten kommentin puhelimella, kun varmaan tarkoitit annoksella? Ihania tuo "arvailija" puhelimessa :D )
 
Kiitos TanZZZku, pelastit mun päivän!! Nestettä oli tosiaan kohdun limakalvoilla, jos nyt oikein ymmärsin. Tieto tuli niin yllättäen, että en jotenkin sisäistänyt kaikkea siinä tilanteessa. Perjantaina tosiaan ultrattiiin, huomenna on punktio ja torstaina olisi siirto, mikäli neste olisi ihmeen kaupalla kadonnut. Meillä ei ollut puhetta mistään kontrolliultrasta punktion jälkeen, mutta pyydän sellaista varmuudeksi, jos vaikka nesti olisikin kadonnut torstaihin mennessä. Tosi ihme juttu, en ole aiemmin tällaisesta kuullutkaan.

Voimia Luru :hug:

Pikkuperho oletko vielä testaillut? :)
 

Yhteistyössä