Hoidot jatkuu 2012

Tervetuloa Hiskias ja Simpli :wave: ja milesillekin vilkutukset sinne odotteluun!!

Isot pahoittelut Hautomo ja Pumpinello :( Toivon kyllä kovasti että teidän tulokset olisi perjantaina jotain muuta...

Tästä kuustahan piti tulla paaaljon plussia, missä ne ovat?
Paitsi Pikkuperho toivottavasti plussa vahvistuu!

Meg mulle kanssa sanottiin, että valitse itse pistoaika ja pistä aina suunnilleen samaan aikaan, joskus saattoi puolella tunnilla venyä kuten milesillakin

Jadekivelle tsemppiä että saisitte nyt hyvän saaliin :)

ON: mä oon pitänyt pääni enkä vielä piinaile enkä ole ostanut yhtään r-testiä jemmaan eli edelleen vain verikokeeseen menossa. Katsellaan...

Muoks. tajusin kyllä että tämän on puhdasta itsesuojelua ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hellou taas hetkeen!!
Tsemppiä piinailijoille, onnea plussanneille ja pahoittelut neganneille. Sekä tervetuloa uusille :)
Tulin taas takas tänne kirjoittelee, koska me ehkä päästää PAS:n syyskuussa :) Mullahan on nämä paino-ongelmat, ja raja paljon saan max painaa et hoitoja jatketaan. Tilanne on nyt tämä, että seuraavat 9pvä, pyrin olemaan LCD pussidieetillä, ja toivon et saisin nopeen sysäyksen painonpudotukseen. Ultra-aika on siis ens viikon pe. Siitä sitte vissii n. vko eteenpäin mahd. siirto jos kaikki ok ja painoki tottelis mun tunteita pussukoiden kans..
Jos mulla jää parista kilosta kiinni, niin yritän koittaa puhua ens pe naikkarilla ne ympäri, että suostuisivat hoitaa mua. Ei kai se onnistuminen voi oikeesti parista kilosta olla kiinni, eihän???? Mulla on tää aika epätoivoista yritystä nyt, oikee rämpimistä, en oo saanu itseäni todellakaan kunnolla niskasta kiinni, ja nyt tähän kiertoon tää on viimeinen oljenkorsi. Jos en pysty nyt sit seuraavia 9pv olee niil hemmetin pussukoilla, nii... en voi ees kertoo tai kuvailla miten pettyny oon itteeni...

Hautomo, kävi jännittää oikee urakal, voi kunpa =) :heart:

Johkunen, sinut muistan viime kevältä :) Se onki jännä et kuinka se itsesuojelu sieltä vaan sen päänsä nostaa... Tsemppiä!!! :)

Luen tarkemmin tän pinon kuulumiset ajan kanssa. Nyt täytyy taas jo rientää...
 
Hui hai, juuri olin kirjoittamassa pahoittelujani Hautomolle mutta nyt pistit jännäksi pelin :) Niin toivoisin sitä plussaa Sinulle... Tosta ovistestin plussasta vaan ollaan eri niin montaa mieltä. Mutta kyllä minäkin nostaisin toiveeni sillä jotainhan siellä täytyy tapahtua kun plussa testiin kun testiin pärähtää. Se vaan ettei vielä r-testiin tule niin hcg-arvo ei vaan vielä oo tarpeeks korkee..?

Pumpinello, se voi vielä Sinullakin muuttua testitulos, älä luovuta vielä.

Oot kyllä aika ihana miles kun jaksat ylläpitää listaa ja kommentoida monelle niin henkilökohtaisesti. Kiitos siitä :flower:

Pikkuperholle suuren suuret onnittelut plussasta!

Miulla hivenen tilanne muuttunut... soitin eilen Naikkarille kun jäi hirveä epätietoisuus siitä että minkälainen alkio siirrettiin. Se lyhyt keskustelutuokio siirron yhteydessä kun koski vaan lähinnä niitä huonoja, monitumaisia alkioita. Sain tietää että 4-soluinen siirrettiin ja ihan hyvälaatuinen. Lisäksi pieni ilouutinen että niistä 10:stä jatkoviljelyyn menneistä on kaksi saatu pakkaseen =) Eli nyt pakkasessa pitäisi olla 3 huurunenää.
Mutta joo, tähän päivään ja näihin tunnelmiin....ARGH! Ajatus ei kestä työnteossa ja mieli on niin kamalan malttamaton. Elellään vasta kuudetta piinapäivää enkä tiedä miten ihmeessä kestän olla testaamatta. Eilen tilasin netistä 6 kpl testejä ja jos ne tänään tulee niin en tiedä maltako olla testaamatta. Vaikka tiedän kaiken saman minkä me kaikki tiedämme testien tuloksista liian aikaisin. Tulee vaan tässä vaiheessa se tunne että haluaa tietää vastauksen, kun epätietoisuudessa on niin vaikea elää :(

Tsemppiä ja jaksamista muillekin piinailijoille, sillä sitä tarvitaan :heart:
 
Tervehdys minulta, olen näitä teidän kirjoituksianne lueskellut ja ajattelin kirjoittaa nyt oman tilanteeni.

Takana mulla on ensimmäinen IVF yksityisellä klinikalla, nyt menossa pp 14. Muistaakseni perjantaina pp9 sain ensimmäiset haamut testiin, sunnuntaina oli jo hiukan vahvistuneet, ja maanantaina iltapäivällä tein cb digitestin johon tuli tulos raskaana 1-2.

KÄvin myös antamassa maanataiaamuna pp 12 veritestin, jonka tuloksen sain tiistaina, olin jo sitä ennen ehtinyt innostumaan raskauden alkamisesta, kunnes tipahdin saadessani kuulla hcg-arvon, joka olikin vain 31.

Nyt siis elellään taas uudessa jännityksessä, pp 15 HCG-arvot saan tietää perjantaina.

Ihan hirveää piinaa tosiaan olleet nämä viime viikot, ja mietin, miten tämän kestää taas uudelleen ja ehkä uudelleen...
 
Viimeksi muokattu:
**Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF ..................... Helmikuu
Miukumau ............ 3.ICSI/1.pas ........... helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI ................... helmikuu
Katjuska-81 ......... 2.IVF .................... maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI ................... maaliskuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................... huhti-toukokuu
Jicca ..................... 1.IVF .................... toukokuu
Sufka ................... 1.IVF/ICSI ..............kesä-heinäkuu
Karpalo ................ 1.IVF/ICSI 1.pas ..... toukokuu

Tiinuli81 ............... 2.IVF ..................... elokuu
Nellikaneli...............1.IVF/1.PAS............ elokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas .............elokuu
Moto76 ................ 3.IVF ...................... elokuu
Kevät87 ................ 2.ICSI ................... elokuu
Almina...................4.ICSI/1.pas ........... elokuu
Talvitaika ............. 4.IVF .................... Elo-syyskuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ..................... elo-syyskuu
Jadekivi ................ 2. IVF..................... elo-syyskuu
TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ........... Elo-syyskuu
Hiskias ................. 1.IVF/ICSI ............. syyskuu
Mariq ................... 4. ICSI .................. syyskuu
Mörkötys .............. 3.IVF/ICSI ............ syyskuu
Emma81 .............. 3.IVF ..................... syyskuu
Sebu08 ................. 4.IVF .................... syyskuu
Lila13 .................... 2.IVF/ICSI ............ syyskuu
simpli .................... 2.ICSI .................. syyskuu
Miles .................... 4.ICSI.................... Syys-lokakuu
Iica ...................... 1.IVF/2.pas .......... Lokakuu
Sannuliinu .............2.IVF ................... lokakuu
Dreamer1 ............. 5.ICSI ................... Syksy
Lumetar ............... 2.IVF/ICSI ............. syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI ................... syksy
Onlyer.................. 3.ICSI ................... syksy
Marianne1971 ....... 3.IVF ................... Syksy
Meg ..................... 3.IVF ....................Joulu-tammikuu
Joku_päivä ........... 7.IVF .................... ??
Seline .................. 2.IVF .................... ??
Inkku1 ................. 1.IVF(?) .................... ?



***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä


Sekundamamma .... 1.ICSI/1.pas .......... 1 ..................... 29.8.
Hautomo76 .......... 1.ICSI/2.pas ........... 2 ..................... 31.8.
Linnea1982 ........... 1.IVF/1.pas ........... 1 ..................... 31.8.
Pumpinello ............ 1.ICSI/1.pas ........... 1 ..................... 31.8.
Syssy .................. 5.ICSI ................... 2 ....................... 1.9.
InMyDreams ......... 3.IVF/3.pas ........... 2 ....................... 3.9.
Pikkuperho ........... 2.IVF/1.pas ............ 2 ...................... 3.9.
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas ........... 1 ...................... 3.9.
Luru-73 ................ 1.IVF ..................... 1 ..................... 4.9.
Tammuska ........... 2. IVF .................... 1 ....................... 6.9.



***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .............. Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................ 2. IVF ............. Tammikuu ........... 6.10.2012
Susirouva ........... 1.IVF/6.pas ..... Tammikuu ........... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas ..... Helmikuu ............. 11.10.2012
Sartsa00 ............ 3.ICSI/1.pas..... helmikuu ...........
Kebri82 .............. 1.IVF .............. helmikuu ............. 23.10.2012
Kehrä ................. 4.ICSI ............ helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ............. 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS..... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF ............. toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria ......... 3.IVF .............. toukokuu ........... 7.1.2013
Lion33 .................2.IVF............... toukokuu ........... 9.1.2013
Pyykki ................. 2.ICSI ............ toukokuu ........... 29.1.2013
Vanil ................... 2.IVF ..............toukokuu ..........
Kaarne ................ 3.IVF ............. kesäkuu ............. 14.2.2013
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas .... kesäkuu............
Piinistelijä ............ 2. IVF ..............kesäkuu...............
Vauvahaaveita86... 1. IVF .............kesäkuu.............. 15.2.2013
Iinamiina ........ 4.IVF/ICSI-3.PAS ...kesäkuu.............. 17.2.2013
Napsuneiti ........... 2.IVF ............. kesäkuu ............. 19.2.2013
Iloksi ................... 3.ICSI ............kesäkuu.............. 20.2.2013
pepponen..............4.IVF/ICSI....... Heinäkuu ............ 7.3.2013
Sintu74 ................. 5.IVF ........... Heinäkuu ........... 8.3.2013
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ..... heinäkuu .......... 13.3.2013
Sanna-77 ............. 1.IVF ............. heinäkuu ........... 1.4.2013
 
Hautomo76: Keväällä, kun olin raskaana, niin käyttelin huvikseni vanhoja testejä pois kaapista. Ovistestit näytti yhtä positiivista kuin raskaustestitkin. Ovistestit saattaa näyttää positiivista ennen raskaustestiäkin. Toisaalta, jos käyttää paljon lääkkeitä, niin niiden vaikutukset kannattaa kyllä ottaa huomioon... Toivottavasti kääntyy ihan oikeaksi plussaksi. :)
 
Tässä PASissa lääkkeenä on vaan toi lutinus, jonka ei pitäis kai vaikuttaa tuohon.
Mutta en tiiä.. tuhruvuoto alkoi ruokiksella, mutta pitää katsoa voimistuuko. Vuodin keväälläkin kolme päivää, mutta silti olin raskaana...Perkuleen torstai kun on tossa välissä ennen perjantaita :p
 
Tervetuloa kaikki uudet.

Onnea plussanneet.

Hautomo jännää, peukkuja kovasti ja sitkeää pikaliimaa.

Odottavalle myös peukkuja, että hyvin jatkuu eteenpäin.

Oma napa:
Tulossa siis 4 IVF (näillä näkymin viimeinen). Samalla lyhyellä kaavalla mennään ja puregonilla. Punktio suunniteltu vko 39. Kovin isot odotukset eivät enää ole, kun kolmaskin meni mönkään.
 
Tanzzzku tsemppiä painonpudotukseen!! kyllä sä pystyt siihen. Oletko kokeillut karppausta?
mun mies sai sillä tuloksia aikaan tosi nopeesti varsinkin alussa kun alkoi laihduttaan, mutta varmaan eri ihmisillä menee erilailla. siinä on hyvä puoli se että saa syödä vaikka koko ajan kunhan ei syö hiilareita eli ei tarvii olla nälässä ja sopi sen takia mm mun miehelle.

luru-73 en ole töissä tällä hetkellä niin mulla on aikaa listan päivitykseen ja kommentointiin :D
ja hienoa että saitte pari lisää pakkaseen!!

hautomo76
annat jännitystä tähän ketjuun :) voi vitsit, nyt mäkin jännään täällä, perjantaihin enää kaksi päivää!

odottava73 no, sullapa on kans jännät paikat. jospa alkio olis kiinnittyny vähän myöhempään eikä hcg arvo olis sen takia vielä ton isompi. tsemppiä!!
 
Viimeksi muokattu:
Luru-73: Kiitos tsempistä! Ja samalla onnea pakkaseen saaduista, ihana juttu! :) Itsekin ennen varsinaista testipäivää testanneena voin kuvitella nuo samat epätietoisuuden tunteet ja suuren salaisen innostuksen. Onko sulla 4.9 verikoe vai testaatko tikulla?

Hautomo76: Hui, nyt peukut kovasti pystyyn! Klinikalla sanoivat meille tosiaan tuosta tuhruvuodosta, että jos ei menkkojen "voimakkuudeksi" mene niin mahikset on yhä päällä, toivotaan nyt että se ei vain vielä alkuviikosta näkynyt raskaustestissä!

Odottava73: Nyt tänä perjantaina? Sinnekin peukkuja! Ilmoittelehan mitä tapahtuu.

Milesille samat sanat, hienoa että joku pitää meitä "kasassa". ;)
 
Hautomo ja Odottava73 apua kun jännät paikat teillä, mä niin toivon plussia sinne teille.. tsemppiä!

Tanzzkulle tsemppiä painonpudotukseen :)

Meillä jälleen kerran PAS kuviot mönkään.. ei ollut progynova taaskaan laittanut munasarjoja lepotilaan, vaikka mentiin isommalla annoksella. Mun kokemus tästä lääkkeellisestä passista on ihan paska. Kolmessa kierrossa jo popsinut ne lääkkeet ja kerran vain lääkkeet toiminut niin, että siirtoon päästy.

Mä en edes ymmärrä miksi mulla tehään tää lääkkeellinen, kun ovuloin normaalisti ja limakalvokaan ei voi ongelmana olla, kun 3 luonnon passia aiemmin tehty.

No anyway.. meidän PAS siirtyy syys-lokakuulle, josko sitten lääkkeet toimisi..
Tsemppiä kaikille, mä oon fiiliksissä mukana ja käyn kurkkimassa teidän kuulumisia :)
 
Heissan! Mulla ei niin mitään oireita!!! Ja viimeeksi vannon tuntevani tosi ilkeän nippaisun mahassani jolloin on varmaan yrittänyt tapahtua kiinnittymistä! Mut 6.9 on verikoe ja tuloksen saan vasta 7.9, eli sinne asti piinaillaan... Kaapissa olis kyllä pari testiä... Tänään tuli Kysistä kirje et jos nyt ei tartu, ni kp12 on ultra ja heti seuraavaan kiertoon pas. Ja jos sieltäkään ei natsaa ni viimeinen hoito aloitetaan kolmepäivää aikaisemmin ja tosi isolla satsille, et kaikki munikset kerkee kypsyä mukaan. Ku nythän osa kypsyi jälkijunassa ja jäi sit raaoiksi! Tällaista täällä...
 
Hautomo oho, menipä jännäksi!! :O Pidetään peukkuja, että saat plussan raskaustestiinkin.

Odottava73 toivottavasti hcg on noussut kuten pitääkin :hug:

Luru ihanaa, että saitte pakkaseenkin alkioita =) tsemppiä piinaan. Mähän oon aina testaillu aikasemmin. Emmätiiä, mulle on jonkinlainen piinailun "suola" että pääsen vertaileen niitä hailakoita viivoja tikussa ja jännäämään, että vahvistuuko ne. Ja sit pelkään negaa niin kovaa, että testaan varmaan siksi niin aikaisin, että sen vois sitten ittellensä selittää, että "noh, vielä on mahdollisuus" tai jotain sinnepäin. Mut toisaalta taas, mä tiedän kokemuksesta, että mulla näkyy viivat tikussa jo tosi aikaisin ja jos niitä ei olis näkynyt, niin olisin nakannut kirveen kaivoon heti : /

TanZZZku tsemppiä pudotukseen ja toivottavasti pääsette PASsiin =)

sekundamamma hienot veriarvot, onnea odotukseen :heart:

nuppuska ompa kumma, että sulla käytetään lääkkeellistä passia, jos kerran lääkkeetkään eivät toimi? Mulla on tarkka kierto, mutta limakalvo kasvaa huonosti luomuna ja siksi on lääkkeellinen pas ollut käytössä.

OmaaNapaa: Pp9 eikä sen kummempia oireita. Alamahaa polttelee välillä ja se "tuntuu" hyvin selvästi. Selkäkin väsyi töissä jotenkin ennätysnopeasti eilen. Rinnat ei vielä kipeät, isommat kyllä. Veritestissä käyn alkuviikosta siksi, että saan mustaa valkoiselle, että olen ollut raskaana. Mulla on noita keskenmenoja takana, niin hyvä saada dokumentoitua kaikki.
 
  • Tykkää
Reactions: sekundamamma
Huomenia, näin viime yönä tosi outoa unta. Olin menossa johonkin kummalliseen toimenpiteeseen ja siinä ei saanut olla raskaana enkä niiku olevinaan ollutkaan, mutta sitten ihan viime tipassa tehtiin testi joka olikin positiivinen. Voi ku olis joku enneuni :)
Muutoin kyllä olo on hyvin epämukava ja ihan sellaiset fiilikset että menkat olis lähiakoina tuloillaan. Eilen oli hyvin vahva tunne ettei oo tälläkään kertaa tärpännyt :(

Olis muutama mieltä askarruttava kysymys, eli onko teillä plussanneilla ollut sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa kellään? Entäs sit menkat ivf-hoidossa, tuleeko ne normikierron mukaan vai meneekö koko kierto sekaisin, pidemmäksi? Jos normikierto olis niin tänään tai huomenna alkais menkat. No sitä seikkaa tukee ainakin se että näppylöitä on tullut nassuun, kuten aina juuri ennen menkkoja :(

Niin Pumpinello, veritesti on 4.9.

Ootko Hautomo tehnyt jo r-testin?
 
ei se ovistestin plussa välttis mitään meinaa...kokemusta on joskus ollu raskaana ovistestin plussa toisinaan en ja silti kierron lopulla plussaa...

eilen oli kp5 ja eka uä...alapää nukku hienosti ja eilen alkoi pisteet menopur 300 iu 3 päivää ja 225iu 3 päivää ja sitten taas.synarelatippui että 1 suihkaus 2 krt päivässä.
onneaplussanneet......


kuuma päätä särkee rintaansa pistää ei haluta tehdä yhtään mitään.....
 
Kiitos painonpudotus tsempityksistä!! :)
On tää kyl aika epätoivosta räpiköimistä mulla... Ja viel ei ainakaan näil pussukoilla oo tapahtunu mitää painon suhteen :| Pitää varmaa la jälkee ku nää pussit loppuu vaihtaa johonki toiseen, jos ei ala tuloksia tulee, joko Nutrilettiin tai sit kokeilla Easydiettii... Nutrilett on VLCD ja tää mitä nyt syön+ Easydiet ovat LCD. Nutriletil on joskus aiemmin lähteny pari kiloo, ni mietin vaan et toimisko se meikäläiseen vähä paremmin... Noh, pitää Katsoa sitä sit la...
Miles, Mä en usko et karppaus on mun juttu... :ashamed: Mulle tulee hirrrrrrvee hedari jos en saa jotaa hiilarii päivän aikana. Ja sit en haluu millään luopuu ruisleivästä :D Mun kaveri on ollu vähähiilarisella (eix seki oo jonku sortin karppausta, ku eix niit oo erimuotoja???), nii siin pitää kuiteki vähä laskee niitä hiilareit, ja mä jotenki koen sen tosi vaivalloiseks.. :ashamed: Mul on tarkotus pusseilla nyt sinne ens pe asti, ja sit siitä jatkaa ruokavalio/ elämäntapamuutoksella eteenpäin. Viime keväänä paino putos hyvin ku söin monipuolisesti, n. 1400kcl/ pvä ja liikuin paljon ja monipuolisesti. Tää pusseilu on siis viime hetken räpiköintiä ens pe ultra-aikaa varten, vaik oon jo tosi aikas varma et ei mua hoideta viel tässä kierrossa.

Nuppuska muaki suuresti ihmetyttää, et haluavat lääkkeelliseen kiertoon tehä jos luonnonkiertoki toimii jees... :| Tsempit odotteluun, kk menee lopulta tosi nopeesti!!
Suuren suuret onnittelut Sekundamammalle plussasta =)
Odottava73 toivottavasti hcg nousee niinkuin kuuluukin!!
Talvitaika: toivottavasti tämä 4. kierros olisi se teidän kierros!!
 
  • Tykkää
Reactions: sekundamamma
Luru-73: En oo vielä tehny testiä. Huomenna sitten.

ON: Aamulämpö tänään 37,1. Yön aikana pientä tuhruvuotoa. Minä vuodan näemmä joka tapauksessa juuri silloin, kun menkkojenkin pitäis alkaa. Keväällä tuhrua ja kesän alussa alkoi ihan kunnon menkkavuoto. Oma hormonitoiminta selkeästi aika vahva (lääkärinkin mukaan) ja kierto säännöllinen, joten mulla tehty siis luonnolliseen kiertoon PAS sen vuoksi.

Olen nyt ehkä saanut miestä vähän lämmiteltyä ajatukselle, että jos tää on nega, niin hoitoja jatkettais jossain jotenkin. Onko se sitten julkinen vai keräilläänkö puolisen vuotta rahaa yksityiseen, sitä en tiedä. Mutta sen näkee sitten huomenna.
 
piinaa piinaa..verikoe jätetty, mutta itsellä ei tosiaan ole mitään aavistuksia siitä, mikä on lopputulos.

Oireita kai mulla vaan satunnainen palelu, vatsan kramppailu, löysä vatsa :p. Rinnat ei ole oikeastaan yhtään kipeät tmv ja se tässä huolestuttaakin. Vuotoja ei ole ollut, paitsi silloin pp 7-8 pientä tuhrua.
 

Yhteistyössä