Hoidot jatkuu 2012

Kiitos kaikille onnitteluista!! :heart:
Mä katsoin eilen sen ohjelman "erilaiset äidit". Oli munki mielestä hyvä Paiju :)

Nuppuska, ei vielä vähentyny lääkkeet. Mulla jatkuu vielä pari viikkoa annostuksella 3+3+3 (progynova+ lutinus+ diformin). Sen jälkeen vko 2+2 (progynova+ lutinus) ja sit viel vko 1+1 ja sit niiden pitäis jäädä pois.
Onko niitä erilaisiakin käytäntöjä...??? jos on, nii voikohan mun annostukset johtuu siitä et mul tulee välivuotoja normisti??? Ei riittäny se perusannos progynovaa 2tabl./pvä vaa 3 oli vasta sopiva annos...
En tiä :|
 
Ei mullakaan vielä pudoteta lääkemääriä. Eli ennen siirtoa ja ultraan asti mennään progynova x3 ja lutinus x3. Mutta hoitaja sanoi, että jos kaikki ultrassa sitten ok, niin sitten aloitetaan pikkuhiljaa pudottaa lääkemääriä. Mä ymmärsin, että ne vähenis jo heti uä:n jälkeen, mutta varmaan ymmärsin väärin. Tai varmaan se riippuu aina tapauksen mukaan, miten on kasvanut ym.
 
Mullekkin kyllä hoitja sano et niitä aletaa pudottaa pikku hiljaa ultran jälkee, ja mä ymmärsin et kans niinku heti, ja ku kysyin tästä vastaanotolla ni lekuri sano et vasta rv 9 aletaa vähentää... :l tiedä sitte. tuu ihmees kertoo sitte ku tiät!!
Olitkos säki muute hoidoissa naikkarilla, vai muistanx iha väärin...????
 
Heippa hei, piiitkästä aikaan.

Täällä nyt käytössä estrogeenilaastarit, oikeestaan sen verran ymmärsin lääkärin selostuksesta, että nyt yritetään etten ovulois (???) eli siis lääkäri päättää koska istutetaan alkio. Ensi viikolla olisi kontrolli maanantaina ja sitten saankin myös lugeisiin reseptin, eli 3x100mg.

Huomasin että Jadekivi on käyttänyt myös kyseisiä laastareita, voitko kertoa omaa kokemusta tästä, koska itselläni ei ole aikasempaa kokemusta.
Onko joku muu jolla on myös pas. ja estrogeenilaastareiden kanssa kokemusta??
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Iica ...................... 1.IVF/2.pas .......... lokakuu
Meriann ................ 2.IVF .................... lokakuu

Marianne1971 ....... 3.IVF ................... syksy
Hiskias ................ 2.IVF/ICSI ............... syksy

Nitaliini ................ 1.IVF 1.pas ........... loka/marras
Meg ..................... 3.IVF .................... marraskuu
Juliet83 ................ 1.CSI 1.PAS............. marraskuu
Mörkötys .............. 3.IVF/ICSI 1.pas ..... marraskuu
Paiju......................3.IVF......................marraskuu
johkunen ..............4.IVF...................... marraskuu
Pinkku-84 ............. 1.IVF/2.pas ........... marraskuu
Pätkis1 ................. 4.IVF/ICSI ............. marraskuu
Lumetar ............... 3.IVF/ICSI ............. marraskuu
Gizmo82 ............... 2.IVF .................... marras-joulukuu
pikku_karhu .......... 2.IVF/2.pas ......... marras-joulukuu
Toivoja74 ............ 1. IVF/2.pas ........... marras-joulukuu
Kukkanen81 ......... 2.ICSI/1.pas ........... joulukuu
Split85 .................. 2.IVF/1.pas ........... joulukuu
Onlyer.................. 3.ICSI/1.pas ........... joulukuu

Pumpinello ............ 1.ICSI/2.pas ......... tammikuu 2013
Annabell-77 .......... 1.ICSI/3.pas .......... tammikuu 2013
Seline .................. 2.IVF/1.pas ............ tammikuu 2013
Linnea1982 ........... 1.IVF/2.pas ........... tammikuu 2013
Emma81 .............. 4.ICSI .................. helmikuu 2013
InMyDreams ......... 4.IVF/1.pas ........... helmikuu 2013
Hautomo76 ........... 2.ICSI ................... helmikuu 2013
Dreamer1 ........... 5.ICSI/1.pas ............. 2013


Starlight84 ........... 3.IVF/ICSI .................. ??
Tammuska ........... 2. IVF 1.PAS?.............. ??
Joku_päivä ........... 7.IVF .......................... ??
Inkku1 ................. 1.IVF(?) ....................... ?
Syssy .................. 5.ICSI (?) ..................... ??
mariq....................4.ICSI/1.pas .................. ?
Simpli.....................2.IVF/ICSI (?) ............... ?
Tiinuli81 ............... 2.IVF ........................... ?
Moto76 ................ 3.IVF ........................... ?
Kevät87 ................ 2.ICSI .......................... ?
InLove ................... 1.IVF .......................... ?
Valoa…................…2.IVF ............................. ?

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Luck ...................... clomit ............................................... 5.10.
Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas ............ 1 ......................... 12.11.(+)
Avalonia ................ 2.IVF .................... 2 ......................... 15.11. (+)
Sannuliinu ........... 2.IVF/ICSI ............... 1 ........................ 16.11. (+)
Nellikaneli...............1.IVF/2.PAS............ 2 ......................... 16.11.
Odottava73 ............ 2.IVF/ .................. 1 .......................... 19.11.
Tuba factor .......... 4.IVF1.pas .............. 1 ......................... 20.11.
Rotta09 ................. 2.iVF/1.pas ............ 1 ........................ 23.11.


***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .............. Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................ 2. IVF ............. Tammikuu ........... 6.10.2012
Susirouva ........... 1.IVF/6.pas ..... Tammikuu ........... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas ..... Helmikuu ............. 11.10.2012
Sartsa00 ............ 3.ICSI/1.pas..... helmikuu ...........
Kebri82 .............. 1.IVF .............. helmikuu ............. 23.10.2012
Kehrä ................. 4.ICSI ............ helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ............. 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS..... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF ............. toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria ......... 3.IVF .............. toukokuu ........... 7.1.2013
Lion33 .................2.IVF............... toukokuu ........... 9.1.2013
Pyykki ................. 2.ICSI ............ toukokuu ........... 29.1.2013
Vanil ................... 2.IVF ..............toukokuu ..........
Kaarne ................ 3.IVF ............. kesäkuu ............. 14.2.2013
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas .... kesäkuu............
Piinistelijä ............ 2. IVF ..............kesäkuu...............
Vauvahaaveita86... 1. IVF .............kesäkuu.............. 15.2.2013
Iinamiina ........ 4.IVF/ICSI-3.PAS ...kesäkuu.............. 17.2.2013
Napsuneiti ........... 2.IVF ............. kesäkuu ............. 19.2.2013
Iloksi ................... 3.ICSI ............kesäkuu.............. 20.2.2013
pepponen..............4.IVF/ICSI....... Heinäkuu ............ 7.3.2013
Sintu74 ................. 5.IVF ........... Heinäkuu ........... 8.3.2013
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ..... heinäkuu .......... 13.3.2013
Sanna-77 ............. 1.IVF ............. heinäkuu ........... 1.4.2013
Sekundamamma .... 1.ICSI/1.pas ...elokuuu.............
HaaveissaToinen ... luomuihme ......elokuu............... 1.5.2013
Pikkuperho ........... 2.IVF/1.pas ......syyskuu.............. 9.5.2013
Luru-73 ................ 1.IVF ............. syyskuu..............
Scarleth ............... 3.IVF .............. syyskuu................
Sebu08 ................. 4.IVF ..............Syyskuu ............... 28.5.2013
jadekivi ................. 2. IVF ............ syyskuu ............... 29.5.2013
Willbe....................4.IVF/ICSI.........syyskuu............... 30.5.2013
Lila13....................2.IVF......... ....... syyskuu ............. 4.6.2012
Baby20xx...............3.IVF/ICSI......... syyskuu ..............
Almina................... 4.icsi/1pas..........lokakuu ............. 10.6.2013
TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ....... lokakuu ............. 3.7.2013
Miles .................... 4.ICSI ............... lokakuu ............. 3.7.2013
 
Viimeksi muokattu:
Hellou kaikille :wave: Täällä aloitettu eilen sumuttelu ja pitkällä kaavalla olisi tarkoitus edetä. Ajatukset on kaikkialla muualla kuin hoidoissa mikä ei varmasti kyllä ole ollenkaan huono juttu! :D Onnittelut plussista ja halaukset neganneille :hug:
 
Tanzzzkulle Onnentoivotukset :) Ihanaa että kaikki oli hyvin :)

ON: Täällä menossa välikierron kp17 ja ovis+ testattu. Pakkoseksiä tiedossa siis illalla kun mies palaa työmatkalta ;) mahdollisuudet onnistua on minimaaliset kun siittiöt on mitä on, mutta kyllä sekin mahdollisuus yritetään käyttää hyödyksi, olkoot kuinka pieni onnistumis% vaan.. :)
 
Hienoja uutisia TanZZZku ja nuppuska, onnea!

Annabell-77, tsemppiä välikiertoon.

ON: rohkaistuin sittenkin tänään testaamaan pp14 ja testi näytti suureksi ihmetykseksi plussaa! En millään uskaltanut sitä edes toivoa, sillä muutamana päivänä on alavatsalla vihlonut vähän väliä aika kipeästikin, joten hyvin varovaisella mielellä tässä mennään eteenpäin.
 
Siis MÄ EN TAJUA... Oon ihan SHOKISSA!!

lääkkeet jätin 2 vkoa sitten ja odottelin vuotoa, joka ei koskaan alkanut.
Tänään uuteen verikokeeseen kattoon onko hcg laskenut.
Tehtiin myös ultratutkimus.

Ja siis OLEN NORMAALISTI RASKAANA!
Alkio ok kokoinen ja sydän sykki :heart:
Siis mä en voi uskoo tätä...

Kaksi viikkoa olen itkeny ettei ole normiraskaus ja odottanut koska km alkaa ja nyt mulle kerrotaan että normiraskaus... Ei mene mun tajuntaan!

Kirjotan enempi kunhan mun pää selkiytyy.

(Nyt rv 7+2)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Avalonia ja aivan mahtava uutinen Miles!.
itsekkin testasin tänä aamuna,vaikka vessassa jo melkein olin testaamatta,kun ei siis todellakaan mitään oireita. Testasin siis ja jätin testin alakertaan kun lapsemme meuhkas äitiä yläkerrassa. Tulin uudelleen alas heittääksenu testin roskiin,jossa yllätyksekseni oli kaksi selkeää viivaa. Siis mä en tajua . Vielä koskaan aikaisemmin mun vaisto ei ole ollut väärässä. Nyt sitten pelkään kemiallista,kohdunulkoista jne. Saas nähdä mitenkä tässä käy. Seuraavat päivät ja viikot ratkasee. Meillä ei siis tehdä verikoetta. Pitäs vissiin soittaa polille. En vaan jotenkin tajua tätä. En mä voi olka raskaana,kun ei mitään tuntemuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Aivan mahtavia uutisia Miles ja Sannuliinu, lämpimät onnittelut :heart:

Mulla ei myöskään veritestiä tiedossa ja samat pelot pyörii päässä kuin Sannuliinulla, mutta koitan ajatella positiivisesti ja ottaa päivän kerrallaan (tai tunnin tai minuutin...). Tajusin vasta nyt, että klinikan ohjeiden mukaan lugeja pitäisi nyt alkaa vähentämään, mutta en tiedä uskallanko, kun edellinen tuoresiirron plussa meni viemäriin lugen vähennysten myötä. Täytyy varmaan soitella testitulos klinikalle ja varmistaa vielä kuinka toimia. Kuinka teille muille on ohjeistettu tuoresiirrossa lugen lopetus?
 
  • Tykkää
Reactions: miles
Aivan mahtavia uutisia Miles ja Sannuliinu, lämpimät onnittelut :heart:

Mulla ei myöskään veritestiä tiedossa ja samat pelot pyörii päässä kuin Sannuliinulla, mutta koitan ajatella positiivisesti ja ottaa päivän kerrallaan (tai tunnin tai minuutin...). Tajusin vasta nyt, että klinikan ohjeiden mukaan lugeja pitäisi nyt alkaa vähentämään, mutta en tiedä uskallanko, kun edellinen tuoresiirron plussa meni viemäriin lugen vähennysten myötä. Täytyy varmaan soitella testitulos klinikalle ja varmistaa vielä kuinka toimia. Kuinka teille muille on ohjeistettu tuoresiirrossa lugen lopetus?
Mulla ohje luget 200 mg x 3 per vrk ekaan ultran asti?
 
Mä laitoin eilen päivällä vikan lutinuksen ja vaikka nyt plussasin niin ei jatketa lääkitystä. Näin siis mulla tuoresiirrosta. Metforem pitäs ilmeisesti lopetella,mutta en kyllä vielä kerta heitolla uskalla,kun mun ainuassa onnistuneessa raskaudessa napsin niitä silloisella ohjeistuksella viikolle 9 ja tosiaan terve poika synty.
 
Miles: aivan sikana paljon kovasti ONNEA :) :) :heart::heart::heart::hug::hug::flower:
Aivan huippu-uutisia!!! Ihanaa, kerrankin yllättää positiivisesri elämä :) Aivan mahtavaa!! Voin vaan kuvitella kuinka pihalla ja pöllmystyny oot :LOL:

Ja Sannuliinukin, Aivan megasuurensuuret onnittelut!!! :heart::heart: :) Ei uskota kemiallisii tai ku tms, uskotaan et pieni vauvanalku on oikeassa paikassa kasvamassa, ja että sun vaisto olis väärässä ;) :heart: Voihan se joskus erehtyäkin..

Härregyyyyd miten ihana + aalto täällä oikeen on käyny!!! :heart: :O Aivan mahtavaa!!! Onnea vielä kaikille oikein paljon :)
 
  • Tykkää
Reactions: miles
Eli vaihtelevia tuntuu nuo lugeohjeistukset olevan... Mulla menee nyt siis tuo 200mg x3 ja ohjeen mukaan pitäis alkaa vähentää pariksi päiväksi 200mg x 2 ja sitten vielä muutama päivä 200 mg x 1. Nyt on edessä viikonloppureissu, enkä päässyt enää klinikalle läpi, joten taidan mennä vielä viikonlopun 3x annoksella ja kyselen sitten maanantaina lisäohjeita.
 
Miles ihanaa, hurjasti onnea! :):heart::flower: Mahtavaa että onnellisiakin yllätyksiä vielä tapahtuu!!! :) :)

ON: täällä kärvistellään oviskivuissa. Jännä että menkat on kivuttomat mutta oviksen takia viitisen päivää kärvistellään... No, viime yönä "tehty temput" ja nyt sitä luomuihmettä odottelemaan ;) Vielä kun sais vokoteltua tuon miehen tänään vielä varmistelemaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: miles
Ihania plussauutisia täällä!

TanZZZku mahtavaa, että saatte nyt huokaista helpotuksesta :heart:
Miles raskaana!!?? Mitä?! Onnea ihan mahdottomasti ja noin pitkällä jo! Näin se elämä yllättää :) Onko sulla ollut raskausoireita?
sannuliinu sun tulosta jännäilin, kun sulla oli niitä vastoinkäymisiä punktion jälkeen... Ihania uutisia ja paljon onnea! Toivotaan, että alkio on oikeassa paikassa kasvamassa :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miles
nuppuska onnea plussasta! sulla tosiaan hyvä hcg arvo! :heart:

johkunen teillähän hyvä määrä hedelmöitynyt! tsempit siirtoon! ja toivottavasti saatte hyviä yksilöitä myös pakkaseen!

seline + linnea pahoittelut negasta! :(

TanZZZku aivan mahtavat ultra kuulumiset! onnea vielä :heart:
mun laskujen mukaan mullakin LA 3.7. eli samoissa mennään. =)

InLove mikäs siellä tilanne? pitikös sulla olla se siirto jo?

avalonia + sannuliinu onnea plussasta!! :heart:

seline ei oikein ole ollu raskausoireita, vähän tissit kipeenä mut ei oikein muuta. mut ei mulla ollu viimekskään...
 
ON täällä ollaan vieläkin ihan ihmeissään, en missään vaiheessa uskaltanut ajatella että tässä vois myös näin käydä!
eilen viimeks itkin illalla itteni uneen ja sanoin miehelle että tänään olisi ollu eka ultra jossa olisi sydänäänet näkyny jos kaikki olis ollu kunnossa. ja siitä itkusta ei meinannu tulla loppua ja ahdisti se että tuleeko mulle lääkkeellinen tyhjennys vai kaavinta.

no sit kun mentiin gynelle niin mies tuli onneks mukaan tueksi.
selitin eka ettei ole normi raskaus ja gyne sanoi myös mun veriarvoista ettei ole normaali.
sitten kun ultras sanoi samantien että normaaliraskaushan täällä on. en uskonut vaikka kuinka näin sen itsekkin ultraruudusta ja lääkäri sanoi että jos en häntä usko niin voin mennä vaikka toiselle lääkärille, mutta että aivan täydellinen normaali raskaus. alkio oli jotain 0,74cm ja sydän sykki. :heart:
eli kaikki kunnossa viikkoihin nähden.

siis mä en missään vaiheessa uskonu siellä gynellä koko juttua ja rupesin aika alussa ultrausta vaan itkemään et miten se voi sanoo mulle että on normaali raskaus kun se ei sitä ole. ja olin mä kyllä tosi järkyttynytkin kun en odotanut yhtään tällästä vastausta.
gynekin ihmetteli että miksi en iloitse, no miten mä voin iloita kun pudottaa tollasen pommin.
ja olin jo kaksi viikkoa itkeny ja valmistanu itteeni keskenmenoon ja ajatellu että tämäkin pikkunen vauvan alku on kuollu...
olen siis vieläkin ihan ymmälläni, mutta pikku hiljaa alan tajuta että olen siis raskaana.

suomen lääkäri kans vahvisti mulle että alkio ok kokoinen ja kun olin huolissani lääkkeiden lopetuksesta niin ei kuulemma haittaa kun ovat vaan tukilääkkeitä.
sain myös hcg arvon ja se on 10500, suomen lääkärin mukaan sekin ihan hyvä.
suomen lääkäri kommentoi myös mun sitä huonoa verikoetulosta että joko mulla lähti hcg nousuun tosi hitaasti tai sit ne mokas täällä labrassa. mut siis pääasia että kaikki nyt kunnossa.
varasin uuden ultra ajan viikon päähän, koska en vaan nyt usko tätä juttua. ehkä sit viikon päästä uskon jos kaikki hyvin...

elämä voi tosiaan yllättää pahemman kerran, siis positiivisesti! :heart:
 
Onnea hurjasti miles, elämä on todellakin ihmeellinen joskus!

Täällä pp10/dpo15/kp30, eikä vielä vuotoa. Muuten oireet puhuis lähinnä negan puolesta, ei ole tissikipua ja vatsassa jo monen päivän menkkasärky, mutta koitan vielä kuitenkin olla semmoinen varovaisen toiveikas. Oman kierron mukaan menkat on nyt jo hiukan myöhässä, ja jos mä muistan yhtään oikein, niin oma vuoto on Lugeista huolimatta antanut "varoituksen" aiemmin ihan ajallaan... Mutta toisaalta luonnollisen kierron PASsia ei oo ennen tehtykään...
 
  • Tykkää
Reactions: miles

Yhteistyössä